Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Antwerpen, Schippersstraat 23/3, Jennifer (Dom) (matig)

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Unhappy Utr., Zp 156-3, Jennifer (matig)

Ik had echt zin in een lekkere latina, maar mijn favo'tjes waren er niet. Dan maar eens een gokje wagen en binnen gegaan bij Jennifer een rondbostige dame in een leren bikini. Ziet er allemaal prima uit, maar de dienstverlening was Latina-onwaardig. Je mocht haar tieten nauwelijks aanraken, pijpen was meer trekken, bij de cowgirlstand bewoog ze haast niet. Al met al een teleurstelling.
    Pikky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Actieve recensies
    33

Unhappy Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (matig)

Zondagmiddag 27 mei deze Jennifer met een bezoek vereerd. Leek vanaf het pad wel een vriendelijke Latina met kinky mogelijkheden. Ze droeg een fel rode leren setje. Wat soft sm en rustig aan een half uurtje voor 100 EUR afgesproken met deze dame. Deur dicht en meteen zeuren om 200!! Dat was een prettig begin .. not. De SM uitrusting laat zich met royaal niet eens omschrijven. Een zeer rijke uitrusting en zelfs een compleet kledingrek sieren de kamer. Dan verwacht je toch wat meer gastvrijheid en professionaliteit. Maar dat was er helaas niet bij. Ook het rustig aan leek ze zich niet te herinneren. Zoals hierboven gemeld een Latina onwaardig! De erotische handelingen zeer standaard en met weinig passie. Het pijpen kan ik met een voldoende belonen. Haar maar gevraagd in cowboy stijl het werk af te ronden (zeer matig) en daarna ben ik gegaan. Borsten overigens ook geen plus! Met 20 minuten weer buiten. Praten doet ze nauwelijks. Al met al dus geen aanrader deze Jennifer, die ik voor normale en meer spannender diensten voortaan links laat liggen!
    Tommy-Boy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    11

Standaard Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (voldoende)

Had ik deze ervaringen maar eerder gelezen, dan was me een teleurstelling gespaard gebleven. Kortom, het is een Latina (Dom Rep.), maar ze woont in Munchen. Ze heeft alle trucjes dus van haar Duitse collega's overgenomen.
    Afspreken lekker rustig p+n 50 euro, maar koud binnen; 100 voor een half uur (een advocaat is goedkoper) en van rustig wist ze zich ook niets meer te herinneren. Kortom deze dame maar links laten zitten en bij de buurvrouw voortaan naar binnen (Miss A).

Leeftijd
    25

Actieve recensies
    3

Angry Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (voldoende)

Helaas lees ik deze recentie nu pas ..... had me weer wat frustatie gescheeld ...

Ik zag deze dame verleidelijk staan met allerlei 'speeltjes' in het raam en een hele collectie leer en lak kleding in haar kamer. Ik ben maar eens naar binnen gegaan, want het zag er allemaal mooi en geil uit ...

Vroeg meteen 100 euro voor een half uur, ik was nog maar net binnen ... dat begon dus al goed Vroeg daarna of ik eerst even mijn handen wilde wassen, geen probleem natuurlijk. Lig ik op bed, meteen condoom erover en begint zonder enig gevoel te pijpen, met een hele lading papier in de aanslag ... Echt aangeraakt heeft ze me ook niet. Dit motiveerde niet echt, dus dan maar lekker neuken. Nou, ook dat was helemaal niets. Ligt er als een zoutzak bij en kreunt een beetje .... wat een klote ervaring, zonde van mijn 50 euro

Ik kreeg even het idee dat het niet haar kamer was, want haar kamer stond vol met speeltjes, maar ik me niet voorstellen dat ze daar ooit iets mee doet, misschien als je 500 euro betaald ???

Hier kom ik dus niet meer !

Pimpampet, die weer een ervaring rijker is ...
    pimpampet heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    33

Standaard Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (matig)

Hopelijk volgen velen de bovenstaande adviezen ... deze boot voorbij lopen. Dame in kwestie bakt er helemaal niets van en is slechts uit op financieel gewin zonder (fatsoenlijke) tegenprestatie. Ik zeg boycotten, dan ruimt ze vanzelf het veld!

Leeftijd
    22

Actieve recensies
    3

Ik was een aantal maanden terug bij deze dame geweest en heb toen hetzelfde ervaren als hierboven. Ze ziet er voor mij lekker uit, grote borsten, dikke bootie.

Ik zou beter moeten weten, maar he, hoe zou jij naar een totale vreemde reageren als vrouw? Als je iemand beter kent reageer je toch weer net even anders. Dus zo gezegd, zo gedaan, kon de looks weer niet weerstaan. Ik was wel zo slim om deze keer van te voren alle afspraken eerste te maken. Ik mocht overal aankomen, ook aan haar borsten (mocht vorige keer niet). 50 euro betaald en uitkleden maar.

Pijpen was niet slecht, maar ik ben daar zowieso niet zo'n fan van. Sex was geweldig, ik vind haar lichaam echt supergeil en dat had zo z'n effect. Ik mocht lekker haar tieten kneden, maar toen ik een tepel wou zuigen mocht het niet. Uiteindelijk 3 standjes gedaan en afgemaakt met haar on top terwijl ik lekker die joekels boven me had hangen.

Terwijl ik mij aanklede was zij ook wat spraakzamer en vriendelijker. Bij afscheid was ze poeslief en kreeg ik nog een zoen na. Dus als je haar goed wilt ervaren, zou ik de tweede keer gaan.
    berend87 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    11

Thumbs down Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (voldoende)

Ook ik heb deze dame eens bezocht en ik kan de bovenstaande slechte ervaringen alleen maar beamen. Haar uiterlijk is, wat mij betreft, meer dan voldoende. Een soft SM-sessie overeengekomen voor 100 euro.
    Alles gaat erg traag en weinig initiatiefrijk. Ik denk dat als je exact aangeeft wat je wil, ze daar wel in mee gaat. Maar ik hou wat meer van verrassingen en laat een domina daarom meestal zelf het spel leiden.
    Positief aan haar is wel dat ze exact voor je aantrekt wat je wil uit dat al eerder genoemde kledingrek.
    Mij ziet ze echter niet meer terug.

Leeftijd
    32

Actieve recensies
    15

Standaard Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (voldoende)

slecht slecht en nog slechter. Hoe ze een voldoende weet te scoren is mij een raadsel.

half uur overeen gekomen voor €100. Zodar ik uitgekleed was gebeude er iets waar ik een grondige hekel aan heb: condoom gelijk over een nog slappe mEzz.jr. Toen half geinterreseerd pijpen, en na 5 minuten vroeg ze al om te neuken. Toen hoefde t voor mij al niet meer, maarja ik had wel 100 euros betaald. Werd zo snel mogelijk "afgeneukt" om er vanaf te zijn met een hoop nepheid. Je mag nergens aanzitten en ze ligt er als een zoutzak bij.

Seze dame ziet mij nooit meer, gelukkig was Noa er zodat ik deze bagger ervaring snel weer kan vergeten.

WEGBLIJVEN HIER!
    Mezz heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    14

Thumbs down Re: Utr., Zp 156-3, Jennifer (matig)

Eigenlijk dezelfde negatieve ervaring gehad bij deze dame Haar tanden zien er trouwens ook nie echt super uit, Bh blijft aan, die tieten dr half uit en idd na 5 minuten ietwat pijpen word gevraagd of je wil neuken, nou heb dat niet gedaan, geen zin meer in!
    Toen klaargemaakt met wat handwerk en dat was dat
    1 voordeel ten opzichte van andere bovenstaande passanten is dat ik maar 50 euri hoefde neer te leggen en toch al met al zo'n half uurtje binnen ben verbleven, maar t was eens en nooit meer!
    Geilegeer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    37

Deze Jennifer zit al zeker een week of 5-6 in het Antwerpse Schipperskwartier en wel op het adres Schippersstraat 23/3 in zowel de dag- als de nachtshift. En als ik zo de recensies eens nalees zou dit niet echt een groot verlies voor het Zandpad betekenen, In Antwerpen heeft ze een geschreven A4-tje met haar mogelijkheden aan het raam gehangen.

Ik betwijfel overigens of de recensie van Geilegeer wel op deze Jennifer betrekking heeft daar Jennifer op 28 september al van het Zandpad verdwenen was. Vermoedelijk is hij in de war met Jennifer's opvolgster op nummer 156-3.
    Laatst gewijzigd door delta 1; 08-10-09 om 08:59 Reden: adres aangepast op SS 23/3; thanks for info

Discussie gesloten

Regels voor berichten