Zoals beloofd in het topic van de andere Andrea hier een recensie van de Andrea uit Tsjechië. Ze staat achter het eerste raam in het overdekte gedeelte. Was al een keer bij haar aan de praat geraakt aan de deur, maar het was toen al sluitingstijd. Had haar gezegd dat ik binnenkort bij haar terug zou komen. Nou, die belofte is dus ingelost. Ook nu was het weer laat in de avond (rond half twaalf) en was zij de enige nog aanwezige. Bij de deur stond ze me al te roepen dat ze de enige daar was. En dat er geen ontkomen meer aan was. Dat was ook niet de bedoeling voor mij.
Wat een aardige, lieve en super geile meid is dat! Ze is rond de 1meter 80, zwart lang haar tribaltattoo rond d'r arm en vrij grote borsten. Rustig eerst wat gepraat en getongzoend, toen ons beide gewassen en bloot op het bed beland. Zoenen, strelen, likken, pijpen, neuken alles stond op het menu. En omdat het erg rustig was en ik de laatste zou zijn, hebben we het heel rustig aan gedaan. Na de gedane arbeid hebben we nog een tijdje liggen praten over privedingen waar ik jullie niet mee ga lastig vallen Ben met een ontzettend voldaan gevoel naar huis gereden en kan zowat niet wachten om een 2e keer bij haar naar binnen te stappen.
browserboy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend