Pagina 19 van 45 EersteEerste ... 1415161718192021222324 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 380 van 891

Discussie: Massagesalons algemeen gezever

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    0

Post Waar is Die ? (ex Fuen Fa Mechelen & ex Thai Angels St.Niklaas)

Weet er iemand waar Die naartoe is ? Ooit werkte ze in Mechelen bij Fuen Fa en is nadien naar St.Niklaas vertrokken bij Thai Angels. Sinds dit laatste salon gesloten geweest is, is ze van mijn radar verdwenen. Ik heb al zo goed als alle websites van salons in België nagekeken maar ze nog niet terug gevonden
    Info via PM mag ook indien dat wenselijk zou zijn.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Standaard Maite / Geisha Massages, Maite

Meerdere malen heb ik een heerlijke massage gehad bij Geisha in Antwerpen van een jong meisje, Maite, ik vond het werkelijk goddelijk, zeer erotisch en geduldig als ze was.

Ze werkt er niet meer maar is er wellicht iemand die weet waar ze naartoe is gegaan??

Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-11-11 om 11:12 Reden: Naar gezever.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    6

Standaard Re: Maite / Geisha Massages, Maite

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrusselMan Bekijk bericht
    Meerdere malen heb ik een heerlijke massage gehad bij Geisha in Antwerpen van een jong meisje, Maite, ik vond het werkelijk goddelijk, zeer erotisch en geduldig als ze was.

Ze werkt er niet meer maar is er wellicht iemand die weet waar ze naartoe is gegaan??

Alvast bedankt
    Maite adverteerd nu op Deernes en werkt nu zelfstandig det zowel massages als intiem zijn wel verschillende prijzen en ze doet dit in afzonderlijke kamers. Ik ben er in september geweest voor hetr intieme en dit was zeer goed. Ik heb geprobeert om de link te plaatsen maar ik luk er niet in. Hopelijk heb je hier iets aan.

Banned
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door befslet Bekijk bericht
    Maite adverteerd nu op Deernes en werkt nu zelfstandig det zowel massages als intiem zijn wel verschillende prijzen en ze doet dit in afzonderlijke kamers. Ik ben er in september geweest voor hetr intieme en dit was zeer goed. Ik heb geprobeert om de link te plaatsen maar ik luk er niet in. Hopelijk heb je hier iets aan.
    http://www.deernes.com/maite?tab=profiel

franstuyteleers
    Guest

Standaard Re: Massagesalons algemeen gezever

Tantrika Geisha: De Klinge, Waregem, nu Antwerpen
    Goed nieuws voor wie een uitstekende ontspannende, sensuele of erotische massage (zonder intiem) wil in de buurt van Antwerpen (meer bepaald Borgerhout, achter het Erasmusziekenhuis): deze tantramasseuse heeft uiteindelijk gekozen voor de koekenstad op een makkelijk te bereiken plaats. Ze adverteert op 2dehands.be:

"Laat je prikkelen door sensuele tintelingen, laat je fantasie je leiden naar de tantrische droomwereld. Tantramassage raakt je teder, helpt je tot rust komen, ontspant en maakt je vrij van stress. Door haar zachte aanraking is Tantramassage lang niet meer taboe en ze is ook het bewijs dat wij als mens tekortkomen in onze aandacht voor en door iedereen: wij hebben het druk met ons dagelijks leven waardoor we gestrest raken.

Ik ben een aantrekkelijke, slanke, sociaalvoelende masseuse van 34 jaar met klasse, gekwalificeerd en met ervaring, neem de tijd om een massage te geven en neem ook de tijd om eerst met jou door te nemen wat ik doe (verschillende massagemogelijkheden) en wat je van mij kan verwachten. Je zal je op je gemak voelen in een privésfeer en de juiste keuze kunnen maken, samen met jou kies ik de beste massage waar je op dat moment zin in of nood aan hebt, waar je je het meest prettig bij voelt, zodat je zeker van het doel van de massage kan genieten.

Maak een moment vrij om jezelf te laten genieten van een rustgevende relaxende massage. Voor de wintermaanden zijn de kaarsmassage en de Sabadi-oliemassage aanbevolen. Zeker de moeite waard om eens te proberen!

Omdat een massage zo persoonlijk is, geef ik geen informatie via mail of telefoon! Dit is een kwestie van vertrouwen. Kom gerust voor een massage in een rustige, nette buurt in Antwerpen, niet ver van de ring / autosnelweg, het salon is gevestigd in een huis dat niet opvalt van buiten. Discretie geboden en gevraagd."

(vertaling van mijnentwege)

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    47
    Actieve recensies
    9

Standaard Re: Oordegem, Oordegemkouter 1, Jok Thai Massage, Som(goed)

Hey Peret, hoe zijn de kamers daar, en de badkamer? Werden de verschillende dames je voorgesteld of had je vooraf keuze doorgegeven?
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 10-12-11 om 15:37 Reden: Naar gezever.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    33

Standaard Re: Oordegem, Oordegemkouter 1, Jok Thai Massage, Som(goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tezaha Bekijk bericht
    Hey Peret, hoe zijn de kamers daar, en de badkamer? Werden de verschillende dames je voorgesteld of had je vooraf keuze doorgegeven?
    De massage bevindt zich op het volledige 1ste verdiep. De kamers zijn mooi, ruim en netjes. Ik vermoed dat er een aparte badkamer is maar ik heb ze niet gebruikt. Ik werd gewassen op de kamer.
    Er werken 3 dames maar ik koos de dame die mij ontving aan de deur.
    't Een plezier is 't Ander waard!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    5

Standaard Re:chinese massage Sin Sint-Niklaas

Las in het laatste nieuws een advertentie van deze chinese massage (Sin) in Sint-Ninklaas Misschien nieuw ? adverteren met relax-massage. Weet iemand wat daar mogelijk is en of de massage echt gebeurd door chinese meisjes ? Iemand ervaring ? Heb er naartoe gebeld...maar was totaal onverstaanbaar...sprak een soort vlaams chinees engels.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: chinese massage Sin Sint-Niklaas

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephenking Bekijk bericht
    Weet iemand wat daar mogelijk is en of de massage echt gebeurd door chinese meisjes ? Iemand ervaring ? Heb er naartoe gebeld...maar was totaal onverstaanbaar...sprak een soort vlaams chinees engels.
    Dan zou het zomaar weleens een chinees meisje kunnen zijn .....

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    52
    Actieve recensies
    22

Standaard Re: massagesalon te Putte

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drageur11 Bekijk bericht
    Dit salon noemde ervoor Tawanna Thai en je kan hier een recensie vinden
    van 1 van de meisjes die er nog zijn; http://www.hookers.nl/showthread.php...highlight=nuti

Nog vroeger en voor een inval noemde dit salon Warisana.

Voor die inval dé dame (Su) ontmoet waarbij het erotische én massage top waren. Er was ook
    een ongeloofelijke klik ts. ons beiden. De recensie hiervan is naar het archief.
    Op de site staat nu YaYa Thai massage. En er staan zomaar even 5 masseuses op!
    http://daramassage.be/yaya/info.html
    Adres is hetzelfde als voorheen - tel nr is wel gewijzigd!
    Hopelijk kan iemand ervaringen delen. Ben op zoek naar een nieuwe masseuse na het verdwijnen van Da bij Sweet-Eye. Je kan ook geen info meer vragen per email. Was handig en ging vlot.
    Waar een wil is, is een weg.

Woont hier bijna gouden wortel's schermafbeelding
    Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    196

@Stephenking: Sin is traditionele massage, geen erotiek

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    30

Moet ik toch even kwijt: een paar weken geleden even binnengewipt bij Nangfa, Strombeek en voor Nancy gekozen. Voor alle zekerheid een half uurtje genomen en dit was mij niet goed bekomen. Geen tongzoenen, weinig massage, veel olie en een soort BtB die zo vlug en gevoelloos ging dat ik er niet van kon genieten. Doel was mij zo vlug mogelijk te laten komen en het manuele ging bijzonder ruw, op randje van pijnlijke af.
    Achteraf kreeg ik problemen met irritaties op mijn eikel, wss door geschaafd te zijn door haar stoppels schaamhaar in combinatie met de olie. Ook leek haar gebruikte washandje niet vers. Leek op een zware allergie die pas verdween na een behandelng met isobetadine-zeep. Twee weken out, plezant is anders! Denk de massagesalons lange tijd links te laten liggen... de nonchalance van werken stoort mij teveel.

Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    196

Als je bij de Thai een batje wil doen, zal je toch moeten vroeg opstaan.
    Phet Sayaam in Zaventem bvb adverteert met aanbod 1 uur = 2 meisjes + ver(r)assing. De verrassing is waarschijnlijk, en nu moet je fantasie niet op hol slaan, dat je idd twee meisjes onderhanden krijgt maar afwisselend een half uur het ene en het andere half uur het tweede. Dus geen twee tegelijk zoals je al vlug zou denken. Leuk lokkertje!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    33

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
    Als je bij de Thai een batje wil doen, zal je toch moeten vroeg opstaan!
    Je bedoelt waarschijnlijk een "badje"
    't Een plezier is 't Ander waard!

Woont hier bijna Superchaud's schermafbeelding
    Actieve recensies
    229

Icon5 Nuru ?

Iemand toevallig nog een Nuru adresje gespot en verzuimd te vermelden ?
    Lara White is moeilijker en moeilijker bereikbaar..

SC
    “Geprezen de mens die niets te melden heeft en desondanks zijn mond houdt.”

Is de 100 voorbij! Matsuri's schermafbeelding
    Actieve recensies
    19

Icon5 Re: Nuru ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superchaud Bekijk bericht
    Iemand toevallig nog een Nuru adresje gespot en verzuimd te vermelden ?
    Lara White is moeilijker en moeilijker bereikbaar..

SC
    www.sweet-eye.be

Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    196

@peret: nee geen badje, niets met badservice te maken. Een batje is een koopje.

Leeftijd
    53
    Actieve recensies
    196

Als je op de Thaimassage websites eens goed de foto's van de dames bekijkt, nee niet de borsten, zal je opmerken dat het breedteveld van de foto ingekort is waardoor de dames slanker lijken. Dat zie je aan de meubels of voorwerpen erachter. Zelden zulke smalle zetels en radiatoren gezien!!

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky Goes to HookerWood Bekijk bericht
    Weet je zeker dat dit het jonge meisje van geisha is? Er staat in de deernes adv dat ze 31 is.....

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    34
    Actieve recensies
    15

Standaard Avisage hasselt Eva

Iemand ervaring met Eva van Avisage. Wel een lekker lichaam als je de foto's mag geloven.

http://www.avisagehasselt.com/apps/p...toid=143688816

Pagina 19 van 45 EersteEerste ... 1415161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten