angelust is ook niet echt een partytreff volgens mij er zijn volgens mij 1 of 2 dames aanwezig waar je inderdaad sex mee mag hebben zonder ervoor te moeten betalen maar verder is het een parenclub dat wil zeggen als er een klick is dan mag je mischiens meedoen met een koppel.
Is in mijn optiek niet helemaal hetzelfde zoals de partytreffs zoals in duitsland, er zijn wel meer parenclubs die zoiets doen, beden sexgarantie en hebben daarvoor 1 of meer dames die door de parenclub betaald worden al zullen de meeste dat ontkennen. Ik ben e zelf niet geweest dus kan niet zeggen of het een leuke club is ze doen wel veel moeite om mannen naar hun club te kriijgen zijn vrij aktief op de chat en adeverteren veel kan me voorstellen dat als ze succesvol zijn met hun marketing dat er vrijveel mannen zijn in verhouding tot de 2 vrouwen voor een gangbang wel leuk maar als je op zoek bent naar een partytreff veel 1op1 sex met verschillende vrouwen dan heb ik persoonlijk mijn twijfels of je daar aan je trekken komt.

Met citaat reageren