Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Den Haag, Priveontvangst , Melinda (v/h Sylvia/Heidi) (voldoende)

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    15

Question Den Haag, Priveontvangst , Sylvia/Heidi (voldoende)

Haagse Heidi (36 jaar) adverteert sinds enige tijd op Kinky. Omdat ik haar wel wat vond hebben toen ik de foto zag, heb ik een afspraak gemaakt. Ze ontvangt op een plek waar je prima kan parkeren. Nadat ze de deur voor mij opende stapte ik met gemengde gevoelens over de drempel van haar woning Ze zag er qua lichaam namlijk erg goed uit. Haar gezicht viel echter tegen. Ze heeft verder allerlei pirecings en tattoos die op de foto niet (goed) zichtbaar waren. Voor de liefhebbers zullen we maar zeggen.

Ze kon lekker pijpen en liet zich goed beffen. Ook zoent ze. Je moet het trouwens niet erg vinden dat ze rookt. Vervolgens nog even geneukt en na een half uur stond ik weer buiten. Er is op zich niks mis met Heidi. Ze is aardig en een echte Haagse. Er was echter geen "chemie" en qua uiterlijk is ze mijn type niet. Het zal dus bij dit ene bezoekje blijven.

Greetz

http://www.kinky.nl/Advertentie_IK_B...6309&show=home

Homeboy
    Homeboy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door itsme; 29-01-10 om 13:43 Reden: link kinky

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Den haag, priveontvangst, Heidi

twee weken terug ook bij Heidi geweest via advertentei op kinky

De foto's lijken jaren eerder te zijn genomen. maar ondanks drie kidneren toch nog een strak lijf
    ontvangst in een echte Haagse buurt op drie hoog achter zeg maar

Verder wel schone dame, bij binnekomst eerst ff waassen voor allebei en daarna hop het bed in
    Het was meer mijn behoefte die bevredigd moest worden dan dat ik echt kon genieten van haar

zou niet nog een keer gaan
    nuffy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Den Haag, Priveontvangst , Sylvia/Heidi (voldoende)

en nu heet ze weer Melanie.
    staat dat ze nu ook trio doet.
    Iemand daar ervaring mee bij haar???

Leeftijd
    33

Actieve recensies
    10

Thumbs down Re: Den Haag, Priveontvangst , Sylvia/Heidi (voldoende)

Ga er niet heen. Slechte ervaring ermee. Mogelijkheden kloppen niet en ze is tikje ouder.
    AndreBakker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    13

Thumbs up Re: Den Haag, Priveontvangst , Sylvia/Heidi (matig)

Heren,

Vandaag had ik contact met Heidi via Chatgirl. Ze is een vriendelijk Haagse dame. Ze is niet de jongste maar heeft wel een lekker lichaam. Na afrekenen op bed gelegen. na kort vrij sesie begon ze ZC te pijpen. daaar is ze echt goed in en heb me dus daarom ook lang laten pijpen. Intiem was ook ok maar dat was erg kort omdat pijp sesie lekker lang was. voor mij is ze zeker meerdere bezoekjes waard.
    Beko heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten