Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Leeuwarden, esperanza 020, Joanna (uitstekend)

Actieve recensies
    45

Thumbs up Leeuwarden, Esperanza 120, Joanna (uitstekend)

Vorige week weer eens over de Waeze gebanjerd. Het was eind van de morgen en steeds meer dames opende hun gordeintje. Walhalla was op dat moment zelfs nog gesloten. Uiteindelijk besloten bij Joanna in Esperanza 118 naar binnen te gaan. Deze dame is afkomstig uit Puert Rico en ik schat haar rond de veertig en ze ziet er met haar lange zwarte haar en een natuurlijke b/c-cup best aantrekkelijk uit.
    De dame is vooral oraal ingesteld en er werd uitbebreid gelikt inclusief de tepels en ballen. Dit gebeurde nadat de onderdelen gewassen waren en nog niet voorzien waren van een jasje. Hierna werd het jasje aangedaan en werd er in twee standjes geneukt, wat ik wat minder vond dan het orale gedeelte.
    Na het verwijderen van het jasje pijpte ze me klaar.
    Joanna is geen topper maar zeker wel een sup-topper waar het best vertoeven is.

Anteros, spoedde zich verevolgens opgewekt naar de herbouwde automatiek om de inwendige mens te versterken.
    anteros heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door theinspector; 25-05-07 om 11:16 Reden: Kamernummer gewijzigd

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    10

Standaard Leeuwarden, Esperanza 120, Joanna (uitstekend)

Joanna is inderdaad goed. Ik was al eens bij haar toen ze nog schuin tegenover haar huidige kamer zat, een half jaar geleden of zo.
    Ze herkende mij warempel ook nog. Ik mocht voor 20 euro. Ze zat constant aan me toen ik me uitkleedde. En bij het aankleden ook weer. "Mooie man" zei ze. Zonder mijn pik te wassen; ik ga altijd schoon en verzorgd naar de Weaze en dat zag ze; begon ze zc te pijpen. En mijn ballen te likken. Heerlijk.
    Haar behaarde kutje lekker gebeft. En in enkele posities zc geneukt.
    't Is een lekker wijf maar ze zou iets schoner op zichzelf kunnen zijn. Lekker fris rook het niet altijd en overal. Maar als je geil bent. Tsja. En ook haar schaamhaar mag wel wat minder. Verder een lekker neukdiertje. Een trio met Laura uit Groningen lijkt me wel wat.
    FIRM heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door theinspector; 25-05-07 om 11:17 Reden: Kamernummer gewijzigd

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Leeuwarden, Esperanza 120, Joanna (uitstekend)

En afgelopen woensdagmiddag 23 mei zat ze in Esperanza 20. Mede door eerdere ervaringen met haar zonder twijfel naar binnen gegaan. En er geen spijt van gehad. Een lekker pijpdiertje is ze toch.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 25-05-07 om 11:19 Reden: Kamernummer gewijzigd

Discussie gesloten

Regels voor berichten