Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: Wallen, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Actieve recensies
    27

Smile Wallen, Oudezijds Achterburgwal ??, Josje (goed)

Een ****ige versie van de lijsttrekster van de SP (maar dan jonger). Is lief, geil, aardig, onderhoudend, eerlijk en sympathiek. Pijpt enthousiast (helaas niet erg diep), laat zich met plezier stevig neuken en gaf me bovendien de gelegenheid haar helemaal gek te likken. Echt een ontzettend leuke meid, deze Josje uit Friesland.
    splodge heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Standaard Re: Nieuwe recensie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door splodge
    Een ****ige versie van de lijsttrekster van de SP (maar dan jonger). Is lief, geil, aardig, onderhoudend, eerlijk en sympathiek. Pijpt enthousiast (helaas niet erg diep), laat zich met plezier stevig neuken en gaf me bovendien de gelegenheid haar helemaal gek te likken. Echt een ontzettend leuke meid, deze Josje uit Friesland.
    Gisteren de hele dag met een foto van Ingrid de Leeuw de Oudezijds Achterburgwal afgestruind, van Noord naar Zuid , van Oost naar West , maar niks gevonden wat daar op leek. Gaarne een nadere indicatie waar Josje hare professie uitoefent , b.v. OZA Noord , OZA Noord - Westzijde , trap op tweede raam links, tussen Stoofsteeg en Oudekennis, tussen Molensteeg en Bloedstraat ..... , even voorbij de Bananenbar .....

Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Actieve recensies
    27

Standaard Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal ??, Josje (goed)

Ik bedoelde Remine Alberts.
    En het is ongeveer halverwege aan de zuidkant. (Na het neuken kan een huisnummer me hoegenaamd niets meer schelen)

Soprano Guest

Smile Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal ??, Josje (goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2hondjes
    Da's niet zo eenvoudig. De steeg naar de Oudezijds Voorburgwal kan de Stoofsteeg of de Oudekennissteeg zijn. En de "steeg met die travestieten" de Barndesteeg of de Bloedstraat. Tussen Casa Rosso op 106/108 en de Stoofsteeg zit alleen huisnummer 110, ongeveer tegenover de Barndesteeg. Op 110 zitten 4 ramen naast elkaar. Tegenover de Bloedstraat bevinden zich de nummers 80 en 82. Ik houd het op 80 of 82, want in een eerder bericht schreef je dat het halverwege de zuidkant ligt. Op beide nummers zijn 3 kamers: 1 beneden en 2 boven.
    Beste heren Josje werkt alleen op vrijdag en zaterdag en is zeer zeker de moeite waard !!!!!

Standaard Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 70 bov, Josje (goed)

Josje zit in de stoofsteeg 3e raam rechts (links zijn geen ramen) als je vanaf de OZA komt en richting de nieuwmarkt zou lopen, maar zo ver kom je niet op ZO, MA,DI en DO want dan zit Josje er.
    Met verschillende haardrachten, blond (kort) , rood (lang of kort en stijl) of donkere krulletjes.
    En doet ook niet onverdienstelijk aan SM kan zowel Mrs. als slavin spelen, ze is wat stevig maar heeft een leuk kopie.
    Rt,

Actieve recensies
    6

Standaard Re: Wallen, Oudezijds Achterburgwal 70 bov, Josje (goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rtroma
    Josje zit in de stoofsteeg 3e raam rechts (links zijn geen ramen) als je vanaf de OZA komt en richting de nieuwmarkt zou lopen, maar zo ver kom je niet op ZO, MA,DI en DO want dan zit Josje er.
    Met verschillende haardrachten, blond (kort) , rood (lang of kort en stijl) of donkere krulletjes.
    En doet ook niet onverdienstelijk aan SM kan zowel Mrs. als slavin spelen, ze is wat stevig maar heeft een leuk kopie.
    Rt,
    "" Je kunt nooit vanuit de Oudezijds Achterburgwal de Stoofsteeg inlopen en dan richting Nieuwmarkt gaan. ""
    Het is of vanuit de Oudezijds Voorburgwal richting Nieuwmarkt of vanuit de Oudezijds Achterburgwal richting Dam.
    Een huisnummer zou trouwens wel handig zijn!

waarschijnlijk is het 2 lks , waar 's avonds die Thaise Kiki altijd staat ....
    Laatst gewijzigd door goodbar; 03-08-07 om 08:17

Standaard Re: Wallen, Stoofsteeg 2 lks, Josje (goed)

Excuses Heren, ik was in de bonen gisteren (waarschijnlijk door m'n bezoek aan Josje)
    Ze werkt in de Monnikenstraat !
    De omschrijving van de straat klopt dus wel (ramen aan een kant en tussen OZA en Nieuwmarkt etc.) , ik had me alleen in de straat vergist.
    Sorry Goobar dat je nu 2 keer moet aanpassen en wissen !
    Rt,

Actieve recensies
    3

Thumbs up Re: Wallen, Monnikenstraat 2-3, Josje (goed)

ik ben een week of wat geleden bij een josje geweest, een stevige dame met enorme heupen en heerlijke dikke tieten...!

ben zelf niet zo bekend met de straatnamen in a'dam, maar je hebt zon blokje waar je omheen kunt lopen, waar die chicks with dicks zitten, in dat blok vond ik josje aan de andere kant op de hoek.

voor 30,- alles erop en eraan, zoenen erbij... heerlijk!! zij was zeker aan te raden, weet niet of dit de zelfde dame is, ze vertelde mij 38 te zijn, en uit prov. groningen te komen...!

Mauzer

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    10

Standaard Re: Wallen, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Ik ben ook ooit een keertje bij Josje geweest, en moet zeggen zeker een aanrader.

Volgens haar zeggen werkt ze van ma t/m vr van 12 t/m 19,

ze doet veel verschillende dingen, ik heb heb voor travestie/sm/anaal gekozen, en ze is geen klok kijkster!!!, ja vanalles gedaan, het is alweer een tijdje geleden dat ik bij haar geweest ben maar het was wel erg leuk.

Dick
    slaafdick_ heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    58

Actieve recensies
    11

Thumbs up Re: Wallen, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Vandaag voor het eerst bij Josje geweest, maar zeker niet voor de laatste keer.
    Ik wilde graag anaal genomen worden met een strapon, nou dat kon.
    Ze liet mij eerst voor haar staan met de handen op de rug en zij heeft mijn ballen afgebonden. Daarna bewerkte ze mijn tepels met haar vingers, zodat ze al gevoelig waren. Eerst moest ik voorover gebukt staan, waarna ze mij begon te neuken, langzaam dan weer snel diep hard noem de afwisselingen maarop.
    Ondertussen trok ze af en toe aan het touw van de afgebonden ballen, dan weer kneep ze venijnig in mijn tepels. Af en toe keek ze ver;ekkerd naar de in en uitglijdende strapon, roepend dat het een geile aanblik was, ook schold ze me uit voor geile neukslaaf enzo.
    Vervolgens ging zij zitten en moest ik mezelf neuken op haar schoot. Hoger en langere halen riep ze terwijl ze dan weer mijn ballen kneep, dan weer mijn tepels.
    Af en toe leunde ze achterwaarts en terwijl ze mijn billen sloeg, riep ze dat het een geil gezicht was.
    Het laatste standje was, dat ik moest liggen en terwijl ze me dubbel vouwde hard begon te neuken. Op een gegeven moment ging ze op me liggen en begon ze mijn gevoelige tepels te likken en te zuigen, wat een geil gevoel. Op het moment dat ik er niet op verdacht was beet ze hard in mijn tepel, daarna was de andere kant aan de beurt en zo afwisselend. Wat een heerlijke meid.
    Na afloop nog even nagepraat, ze vertelde dat ze het heerlijk vindt om mannen te neuken. Het is een aanrader, ik kom zeker nog eens terug. Ik ben nou eenmaal masochistisch.
    hogehakkenlikker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    27

Oké, Josje is moddervet, maar ze heeft óók een van de allerleukste koppies van iedereen in het vak (plus een paar super-uiers). Daarbij is ze een gezellige babbelaar en een uitmuntend sexbeest, dat er genoegen in schept om het initiatief te nemen en je veel méér ter geven dan strikt noodzakelijk. Haar fantasie is werkelijk onuitputtelijk. En toen ik haar vanmiddag uiteindelijk neukte, was dat een onvervalste GFE. En nóg kreeg ik daarna een toetje, in de vorm van een zalige handmassage met dirty talk. Liggend op m'n rug spoot ik uit puur enthousiasme tegen m'n eigen kin. Josje, je bent grandioos!

Actieve recensies
    27

In haar gezicht wordt ze steeds knapper, merkte ik vandaag. En trekken doet ze nog steeds als de beste!

Actieve recensies
    0

Bedankt voor de goede recenties! Ik ben vorige week bij Josje geweest en het was inderdaad geweldig. Neemt ruim de tijd en verdiept zich echt in je wensen. Echt super, daar moet ik vaken heen.

Leeftijd
    40

Actieve recensies
    0

Met afstand de allerliefste dvp die ik ooit ben tegengekomen.
    Ga niet meer naar anderen toe, alleen nog maar naar Josje.
    Wat een energie, wat een kanjer en wat een gezellige meid.
    Ze vind het heerlijk om gebeft te worden, kan heerlijk trekken en kan een super massage geven.
    Belangrijkste is nog wel dat ze ontzettend vriendelijk is.
    Een 10 +

Leeftijd
    40

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Wallen, Monnikenstraat 2-7, Josje (goed)

Had mijn beoordeling nog niet geheel af.
    Je kunt met al je wensen bij haar terecht, behalve de echt extreme dingen.
    Rustig neemt ze de tijd, niet gehaast, geen klokkijkster.
    Lieve woorden en een super knap gezicht.
    Geeft je een goed gevoel als je weer weggaat, de dagen kunnen niet snel genoeg gaan voordat ik haar weer bezoek.
    dikkevrouw heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    44

Actieve recensies
    3

Ik probeer al een tijdje bij Josje binnen te lopen. Maar ze is blijkbaar heel populair: haar gordijnen vind ik steeds gesloten, ook als ze gezien bordjes duidelijk aanwezig is.
    Weet iemand of zij ook afspraken maakt per mail of telefoon? En heeft iemand die gevens (per IM)?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten