Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 45

Discussie: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Actieve recensies
    1

Thumbs up Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Gisteren bij Lisa geweest.
    Zit op verversrui nr 8, hangt ook plaatje SM buiten
    Ze heeft heel slank model met kleine tieten, maar is echt perfect!
    het was 50euro voor 20min pijpen en neuken meerdere posities

eerst heeft ze me heerlijk gepijpt en na enkele minuten doggie.....nadien gewoon ik boven en zij onder

twas echt heerlijk!

je zou niet zeggen da ze turkse is! ze spreekt NL enzo dus
    Needle heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 10-11-06 om 19:27 Reden: Tekst toevoeging...........

wico's schermafbeelding
    wico is offline Officieel meubelstuk van de site
    Penthouse of Villa Tinto, Verversrui 17, Antwerpen.

Actieve recensies
    44

Question Re: Antwerpen, Verversrui 04/1, Lisa (Turk.) (goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door please8183
    Dinsdagavond ,Verversrui rechtse raam, zwartharige
    What you see is what you get zou eigenlijk voldoende zijn.
    turk jongedame van vooraan in de twintig (ziet er jonger uit. €50 voor P+N.
    Nadat ze zich volledig uitgekleed uit kon ik een blik werpen op haar prachtige lichaam voorzien van twee mooie borsten (vrij groot volgens haar bouw). Er mee spelen was geen probleem.
    Please8183,

Turkse Lisa staat normalerwijze altijd op Verversrui 04/1 (het meest LINKSE raam van dit pand), daar waar U schrijft rechtse raam.
    Wat Uw recensieformulier betreft, is daar ook niet wel degelijk iets misgelopen? In de rubriek van welke overige diensten gebruik gemaakt, geeft U een opsomming van 15 diensten gaande van BDSM, plassex, foto/film. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat U van al deze diensten gebruik gemaakt hebt, en dit gedurende 20 minuten voor maar slechts 50 Euro.
    Misschien best Uw recensieformulier aan te passen!

wico

Actieve recensies
    69

Smile Belladonna vs Lisa

Deze week een bezoekje gebracht aan Lisa.

Al meer dan een jaar loop ik er voorbij,geprikkeld door haar fantastische lijn en volkomen ongeinteresseerde houding.
    En een week geleden sloeg het toe:ik had er zin in...en ja hoor ;vanaf het moment dat je besloten hebt een meisje te bezoeken ,is ze er altijd nét niet,of nét op vakantie...
    Vier dagen achtereen lopen posten(op ''gestolen uurtjes'',als je begrijpt wat ik bedoel ),en gvd;vier dagen bot gevangen.....
    Tot de vijfde dag:daar was ze,nog in burger,nog wat lanterterfanterend en wat met haar collega aan het kletsen,dus er op af..
    Verbaasde glimlach,het eerste wat ze zei was dat ze me al vijf jaar voorbij zag lopen,en uitgerekend nú wilde ik haar wat vragen?
    Jazeker!

Ik mocht binnen even wachten terwijl ze het bed wat op orde bracht en kreeg zo ook nog een striptease kado..die jeans over die heupen zien glijden,mmmm
    Ondertussen kletsten we wat,vragen over en weer en mocht ik op bed plaatsnemen.
    De touwtjes neemt ze gelijk in handen,
    veel ruimte om wat verkennend te spelen is er niet,je mag dáár gaan liggen en vooral...nergens aankomen
    Vingeren zat er dus niet in,wel mocht ik haar overigens mooie naturel borsten betasten,echter niet likken of kussen.
    Slank is ze,héél slank,bijna té slank. Maar wel mooi zeg,het was een genot om m'n handen over haar lijf te laten glijden.
    Ze heeft prachtig lang zijdeachtig zwart haar,wat heel mooi over haar schouders viel toe ze me begon te pijpen.
    Dit deed ze goe echter zonder veel variatie.
    Pluspunt is dat ze er wel ruim de tijd voor neemt,ik wilde er bijna iets over zeggen toen ze zich oprichtte en zich op haar rug neervlijdde,me uitnodigend haar te bestijgen en zichzelf met wat speeksel bevochtigend.
    Ze keek me ooilijk recht in de ogen,heerlijk

Maar..toen ik haar penetreerde dacht ik in het ''Niets'' te vallen..ik voelde niets
    En om nou te zeggen dat ze teveel glijmiddel gebruikte
    Ik ben als kind om medische redenen besneden,dat mogen jullie best weten
    De ene keer werk dit in m'n voordeel,de andere keer tegen.
    En soms snap je er toch niets van,dan sta je weer op springen en weet je na een paar stoten al dat het niet lang gaat duren,en soms...
    En..de ene vrouw is de andere niet,en volgens mij is Lisa niet echt heel strak meer; daaronder,ahemm

Het langs achter doen helpt in de meeste gevallen wel maar...niets ,ik voelde niets
    Op geen actie volgt ook geen reactie,en
    Lisa voelde ook niet veel meer en probeerde m'n vriend weer wat tot leven te masseren,me voorstellend om wat poppers te gebruiken.
    Nu heb ik daar voor de grap wel eens heel even aan geroken,maar ik heb het eigenlijk niet zo op snuiven aan ongelabelde flesjes.
    Nou ja goed,drie diepe snuiven,ik ben een grote jongen,vond ze, en kon het best hebben
    Tjeezeszeg..in twee seconden was ik zo stoned als na een avondje wiet roken,en voelde me gelijk een Marmeren Kater

We zaten op ons knieen tegenover elkaar,en terwijl ik haar als versteend aanstaarde trok ze me geanimeerd af,me met haar andere hand overal strelend,in m'n tepels knijpend,me onder m'n ballen kriebelend;ze zette zich echt 100% in om het tot een goed einde te brengen,super!
    Jammer dat ze het condoom niet af wilde doen;aftrekken op zich is voor mij persoonlijk al niet echt m'n favoriete manier om te besluiten,en dan nog met dat ding om...pff
    En dat slot kwam er gelukkig binnen niet onafzienbare tijd.
    Erna zijn we nog even op het bed blijven zitten praten,tot ze me maande me maar eens op te gaan frissen.
    De rest van de avond was ik overigens nog best een beetje dizzy;straf spulletje zeg
    Ik ga haar zeker nog eens opzoeken,er was een leuk contact en de ene dag is de andere niet....

Alla prossima!

Grtz.
    B ...
    Belladonna heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 10-12-06 om 11:11 Reden: Titel.......

''Profumo di donna...''

Standaard Re: Antwerpen, Verversrui 04/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Ik was dus gisteren in Antwerpen en omdat het gebied voor mij een nieuwe ervaring was ben ik bij verschillende dames binnen geweest (andere recensies volgen)
    Na 2 eerdere SM ervaringen die dag zag ik Lisa staan, perfect mijn type en ze had wat SM spulletjes en was vriendelijk (overigens niet tegen de man die voor mij was want die vroeg of hij over haar heen mocht plassen!)
    Maar goed als 3e bezoek die dag was dit mijn "afterparty"

Ze bond mijn ballen zeer goed strak af en begon mij anaal te inspecteren.
    Daarna zette ze stevige knijpers op mijn afgebonden zak en begon mij, nog steeds anaal toucherend, errug lekker te pijpen.
    Bij de eerder bezoeken die dag bij Stella en Christel heb ik alleen aan SM gedaan, zonder lieve sex, dus was dit gepijp van Lisa hemels lekker.
    Zeker toen ze me aanspoorde om voor een 2e keer nog eens wat poppers te nemen.
    Kortom een zeer geslaagde afterparty met goede "Urban" muziek uit haar radiootje.
    Lisa een een dame van het goede hout gesneden, spreekt alle talen en is een innemende persoonlijkheid.
    Dit niveau kom je in Nederland nauwelijks nog tegen, dus heren wees er zuinig op.
    Rt,
    rtroma heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 25-10-08 om 17:45 Reden: Tekst toevoeging.

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Kom reeds enkele jaren bij haar.
    Steeds uitermate tevreden over service en hygiene en afspraken
    Prachtlichaam zonder retouches
    targafiel heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    4

Thumbs up Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Noch altijd Vriendelijk lachend, superslank figuurtje, knap ding,Nu zag ik kinky speeltjes staan, dus ik was getriggerd... Nadat ze zich had omgekleed in een heerlijke outfit met van soort latex wat haar borsten goed naar voren doen laten komen ben ik bij haar naar binnen gestapt. € 100 betaald voor een half uurtje SM.

Werd vastgebonden . Eerst opgeilen met haar nagels en tepels knijpen en ballen lul werden afgebonden. Toen kreeg ik een nieuwe sensatie: een aantal gewichten werden gehangen aan mijn ballen waardoor de spanning behoorlijk werd verhoogd. Kreeg flinke tepelklemmen en ook daar gingen gewichten op (oei lekker beangstigend geil zeg). Tussentijds flink aan mijn lul sjorren en mijn bovenkant van mijn eikel en dito ballen bewerken met haar nagels, af en toe tilde ze de gewichten op (die hingen aan mijn ballen) en liet ze plagend weer los, met een dikke grijs op haar gezicht.
    Zodra ze doorkreeg dat mijn grenzen werden bereikt nam ze gas terug en begon ontzettend geraffineerd met een trilmachientje mijn eikeltop te bewerken praktisch tot ik klaar kwam maar bijtijds hield ze op met dit genot en begon me weer te pijnigen/plagen. Uiteindeliijk mocht ik het zelf afmaken (op mijn verzoek)geknield zittend tussen haar dijen terwijl zij wijdbeens voor me zat op het bed spelend met haar boezem en regelmatig mijn tepels onder ´handen´ nam. Koste enige moeite om aan mijn gerief te komen maar ze had geduld en bleef me geestelijk ´opnaaien´(als je begrijpt wat ik bedoel)
    Allebei wassen en nog even babbelen...
    Kortom het was een zeer geslaagde sessie met haar.

Actieve recensies
    4

Gisteren bij lisa geweest. Bij haar heb ik en super behandeling gehad precies zoals ik het graag heb. Ze zag er super sexy uit; strak, zwart lak, met hoge laarzen en hakken hmmm. Ben zonder aarzelen naar binnen gegaan en heb voor een half uurtje afgesproken.

Binnen no-time had ze me vastgebonden met strakke klemmen op mijn tepels, ballen naar achteren en mijn inmiddels hard pik aan de tepelklemmen bevestigt. Vervolgens werd ik geblinddoekt. Ik was nu volledig overgeleverd aan de genade van lisa. Wat volgde was een ongekende sm-sessie met de nodige poppers. Mijn gevoelige plekjes waren nog bekend. Telkens kwam ze terug bij mijn ballen en tepels. En dat is waar ik helemaal van uit zijn dak gaat.
    Eerst heeft ze mijn ballen onderhanden genomen. Strak ingebonden en dan met haar nagels over mijn ballen. Ineens volgt een harde klap. Oooo, wat een genot. Toen mijn pik die natuurlijk aan mijn tepels trok als of het een lieve lust was. Met rode ballen en een kei harde pik kon ik het nauwelijks meer houden. Maar lisa was nog niet klaar met mij. Nog wat poppers en een uitgebreid anaal onderzoek volgde, waarbij een grote dildo diep werd ingebracht. Ik was helemaal in haar macht en dat liet ze me duidelijk merken. Ineens spuugt ze op mijn harde pik. Ik had het niet meer en spoot als nooit te voren. Wat een ontlading. Na een korte nabehandeling vroeg ze of ik iets wilde drinken. Ondertussen nog lekker ontspannen na zitten praten,

Maar de spanning bleef en het werd tijd om mijn grootste fantasie te realiseren; plasseks. Ik heb haar mijn fantasie verteld en onze afspraak met driekwartier verlengd. Oooo, wat heb ik genoten.

Hierna was ik helemaal leeg, moe en voldaan. Nog even iets gedronken en gepraat om weer tot mezelf te komen en toe op naar huis

Actieve recensies
    4

Cool Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Vannacht afspraak gemaakt via de telefon,afgesproken voor 1 uur,bij het binnenkomen komt ze nogal koeltjes over maar eens binnen betert dat wel. Eerst effe besproken wat de opties waren en dan begonnen. Je merkt duidelijk dat ze toch de nodige ervaring heeft als meesteres en ik moet zeggen dat ze alles goed onder controle heeft.
    ik werd vastgebonden aan het bed werd nog een beetje versierd met kaarsvet. Als ik één proef onderging zou ik beloond worden zo stelde ze en ja zo werd ik toilet. Ik moest al haar champagner drinken zonder te morsen. Ik moet wel toegeven ze kon dit best doseren. En telkens nadat ze een heerlijke straal in mijn mondje spoot moest ik haar lekker schoon likken.Op de vraag of ik poppers wilde gebruiken vertelde ik haar dat ik na een hersenbloedinkje gestopt ben.Ik moest me omdraaien en krijg 10 ferme klapjes op m'n billen. Ik moest hardop meetellen. In het begin ging het lekker (pffffff ha!) maar de laatste 2 slagen waren toch wel erg hard (oef!)!
    Ik denk dat ze iets in mijn urineleider heeft gestopt dat was heerlijk.ik moet zeggen dat ze alles goed onder controle heeft.

Actieve recensies
    14

Sorry qua dagen weet ik het niet zeker, maar wanneer ik haar zie is het altijd wel in de avondshift.

Een tijdje geleden nog eens langsgeweest voor de eyecandy Ziet er nog altijd enorm lekker uit. Voor de rest eigenlijk een herhaling van de vorige keer: inhoudelijk matig, uiterlijk geweldig
    girladdict heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    37

Een droommeid,

Heel aangenaam om mee om te gaan, en al de kincky tricks kent ze wel. Ze pusht je een beetje om de grenzen te verleggen, zonder erover te gaan. Lisa weet echt waar ze mee bezig is, en voelt je aan, dat is de kunst bij bdsm: net weten wanneer je de knop moet induwen om een bepaalde reactie te krijgen bij je partner. Toen ik bij haar buiten ging voelde ik mij zweven, echt rustig. Nog niet vaak zoiets meegemaakt.

Het is nu niet de keiharde meesteres zoals er ook zijn, maar wel een strenge erotische verschijning, haar stijl is top.

GTI
    GTI-16v heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    4

lisa is een kanjer,
    ik ben diep onder de indruk van haar,ze doet goed haar best en wil dat je echt naar je zin hebt...het werd soft sm P&N...en dat was erg geil speelt prima zeer dwingend met haar ogen .Ik ben nu al en aantal keer bij haar op bezoek geweest, en het blijft leuk/spannend etc bondages, allerlei zwepen,tepelklemmen, dildo, kaarsvet...Ik ben verkocht aan lisa

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    4

Vandaag weer bij Lisa geweest, lekker anaal verwend zoals zij dat alleen kan. Nu dat haar kamer aangepast is, kunnengenieten van het kruis! Haar vocht over mijn stijve lul en in mijn Mond laten lopen. Zalig, ik geniet nog na. De zachte streling over mijn tepels
    en net wanneer je het niet verwacht, kneep ze erin... Het explosie kon niet uit blijven.Het Sperma vulde het condoom volledig.zij kon het niet geloven! Wat een heerlijke Meesteres. Ik kijk uit naar onze volgende afspraak...:-)

Actieve recensies
    21

Hier nog even mijn ervaringen bij deze extreem mooie meesteres. Als ik zoiets moois zie staan dan is het onmogelijk om gewoon niet naar binnen gegaan ook al ben ik uitgeblust door eerdere bezoeken bij andere dames. Eerst lekker relaxt gepraat over de geneugten des levens en iets te drinken gekregen. Hierna aan een ontzettend kinky spel begonnen Met trampling cock and ball torture en nog vele andere pijnlijkheden. het is een genot om haar tegen je horen praten en opdrachten te geven. Vooral omdat ik als noorderling dat zachte taaltje zo lief vindt. op de grond liggend heeft MRS Lisa mij heerlijk ondergezeken.
    Ondanks dat ik zelf enigzins uitgeblust aan het spel begon heeft MRS lisa er alles aangedaan om mij een goede tijd te bezorgen.

Bij mijn eerdere bezoek aan Antwerpen heb ik Stella en Verena bezocht. helaas zijn beiden hier verdwenen, maar ze hebben waardige opvolgers in de personen van Lisa en Eva. Beide met een eigen stijl maar beide van een hoge kwaliteit.

Zuiderburen Wees zuinig op deze twee parels en behandel ze met respect. Dan ga ik in de tussentijd vast sparen voor een volgend bezoek.
    klaproos heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    4

Smile Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Van avond een wandeling gedaan in de rosebuurt, vele triestige snoetjes gezien. De straat was leeg, en dat om 23.00 uur. Ben bij Lisa terecht gekomen, en kan me niet beklagen. Wij hebben een betjen kinky gespeeld met kaarsvet, teppelklemetjes, bondage, anal bij mij (natuurlyk) en als Finale mocht ik mij heerlyk aftrekken onder haar plasstraaltje... :-)

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Hoi Allemaal,

Ik had gisterenavond alle tijd dus had ik me voorgenomen om eens lekker te gaan wandelen in de rode buurt van Antwerpen om daar de dames en aangeboden diensten goed in ogenschouw te gaan nemen en de sfeer aldaar weer eens te gaan proeven.

Om negen uur 's-avonds was het behoorlijk druk in dit wandelgebied en de sfeer was (de gehele avond en nacht) goed te noemen.

Al lopende op de Verversrui ter hoogte van de pisbakken viel mijn oog opeens op de tekst "Bizarre SM" dat op een plakkaat geschreven stond. Mijn interesse en nieuwsgierigheid waren gelijk gewekt!

Het plakkaat met deze tekst hing aan de muur van een smal kamertje en mijn ogen gingen natuurlijk gelijk op zoek naar de dame die bij deze tekst hoorde, maar helaas was op het interieur na, de ruimte verder leeg. Het gordijn dat de voorkamer van de achterkamer scheidde was gesloten, maar het licht brandde wel in beide kamers. "Deze dame is wel aanwezig maar bezet": concludeerde ik.

Ik besloot te blijven wandelen, maar ik keerde met enige regelmaat terug naar de kamer met bovengenoemd plakkaat. Op een gegeven moment trof ik achter het raam een sensuele superslanke dame aan met een mooie dikke zwarte volle haardos en strenge dominante ogen, die me deden denken aan Coco van het zandpad te Utrecht.

Deze Vamp, die zich zeer soepel en snel als een tijgerin beweegt, liet me binnen en bleek zich te ontwikkelen tot een gezellige gesprekspartner. Ik lag net naakt op bed en toen ze me vroeg: " Jij gaat zeker een recensie over me schrijven?". Ik reageerde verbaasd en zei dat ik dat nog niet wist. Al verder babbelende bleek deze Lisa een fervent lezer van "Hookers" te zijn.

Ze houdt al lezende de nieuwigheden van de markt in de gaten en ze wil graag op de hoogte blijven van wat er in haar werkwereld gebeurd. Namen als Rtroma, Frankkinky, Oniram etc. en namen van diverse collega's van haar passeerde de revue. "Sommige van wie ik de recensies lees zou ik wel eens willen ontmoeten, want de verhalen maken me nieuwsgierig naar de personen erachter": vertelde ze me.

Tijdens het samenzijn met haar zag ik af en toe iets van een tattoo in haar hals. Als ik echter haar haar op zij wilde doen, dan wist ze me dat elke keer te belemmeren. Nu ben ik des te nieuwsgieriger naar die tattoo dus de volgende keer als ik haar bezoek, dan neem ik mijn handschoenen mee en neem ik haar even stevig in de houtgreep!

Lisa is een gezellige meid, maar zeker geen katje dat je zonder handschoenen kunt aanpakken. Je kunt leuk met haar babbelen en ze heeft een super sensuele en dominante uitstraling. Ze verstaat haar vak en ze voelt de zaken goed aan. Ik had al Soft SM dames in Den Haag en Utrecht, maar ik heb er nu ook één in het Antwerpse gevonden!

groet,

HL 69.
    Laatst gewijzigd door hoereloper1969; 13-12-09 om 18:52

Niets menselijks is mij vreemd.

Actieve recensies
    4

Talking Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Terug party met Lisa gedaan. Ik hebben nieuwe pijnlijkheden genoten handschoene met nagels,krokodillenklemmen,vloeibare latex in dunne lagen op armen benen en de rest! daarna laten drogen dat was zelf zonder pijn maar het af aftrekken in totaal twee uuren binnen geweest maar het was de eerste dag dat zij terug van haar vakantie was dus...het was prachtig, mijn beste ervaring met haar.

Actieve recensies
    2

Ik kom zelf uit Nederland en heb in het verleden een mooie zwartharige Turkse meesteres uit dusseldorf gehad. Ik was haar cadeauslaafje. Ik ben al een tydje opzoek naar een andere Turkse meesteres en denk dat ik binnenkort Lisa maar eens ga bezoeken. Wil ook graag haar cadeauslaafje worden.

Ik hoop natuurlijk wel dat ze er dan is want het is voor my 2 uur ryden.
    kan iemand my vertellen hoe laat lisa begint,? wertyden van Lisa?

Actieve recensies
    3

Dinsdag, voor het eerst na een lange maand hard werken, weer bij Meesteres Lissa geweest, waar ik weer een heerlijke sessie heb gehad. Ze speelde een super geil spel met me waar ik me graag aan over geef.
    Lissa is zeer sexy, mooie en uitdagend. Deze fantastische Meesteres maakt me zo gek met haar spel en verschijning, dat ik steeds vaker bij haar wil zijn.
    Ik ben nog volop aan het ontdekken en heb wel in de gaten dat sm een breed scala van mogelijkheden herbergt.
    Als ze eenmaal begint, raak je eigenlijk zonder veel woorden in een soort roes waarin je wegzak naar exotische oorden en pas ontwaakt na een explosief orgasme. Je moet je wel over kunnen geven aan het gebeuren zoals ook voor haar andere activiteiten geldt(kaarsvet, klemmen, plassex,…).
    Lissa is een heel veelzijdige vrouw met een niet te beschrijven stille kracht.
    Maar dat weet je pas als je in haar ogen kijkt.

Ik vondt het weer magic
    autofun heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    10

Hoi allemaal,

Ik was van de week even bij deze sensuele slanke jongedame voor een kort onderzoek. De lieve onweerstaanbare verleidster wist me over te halen om mijn laatste 50 euro aan haar uit te geven. Met haar kundige vingers wist ze me heerlijk te plezieren.

Voor de liefhebbers: Lisa is tegenwoordig in het bezit van een gynaecologenstoel.

groet,

HL 69.
    hoereloper1969 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Niets menselijks is mij vreemd.

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa

Vandaag was ik genieten van de nieuwe STOEL benen in lucht en heerlijk hard gespeeld. Ze was en beetje harder dan normaal maar nog net in evenwicht. ik moet eerlijk zeggen dat het beter en beter word maar dat is waarschijnlijk om dat we samen nieuwe details ontdekken. Het was de beste sessie met haar tot nu. Maar dat zeg ik altijd. Volgende week heeft zij een nieuwe Bondagetool beloofd

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (super)

Gisteren was het weer tijd voor een bezoek bij Lisa, zij heeft mij lang laten wachten,het gordijn was gesloten 5 sigaretten later zie ik iemand buiten komen, met een grote glimlach gaat de deur terug open. gordijn just dicht begone te spelen.De factuur zal later worden betalald Zij heeft enorm wat nieuwe dingen gekocht, kettingen aan het plafond hangen lekker zeg, alle soorten van elektro,vibrators voor haar en mij en een tafel waar ik helemaal uitgeleverd ben an haar. Nou nog ant genieten.

Actieve recensies
    49

Zeer genoten van deze kinkylady in een wat rommelige kamer. Als ze daar wat meer orde en sfeer zou brengen ook qua licht dan is het top. Want Lisa kan een geil opwindend kinkyspel spelen. Goed oogcontact, pretoogjes en een strak lichaam. Wil haar zeker nog een keer in laarzen zien en in combinatie met sex meemaken, weet alleen niet of dat mogelijk is. Hoe zit het met de triomogelijkheden in Antwerpen, en is het waar dat er SM kamers zijn?

Lisa is een slimme zakelijke tante maar als je een klik hebt krijg je wel een goed spel. Anaalspel bij mij was geil en opwindend, qua teasing leuk, maar als ze dat nog wat rustiger opbouwt zou het nog beter zijn. Dame met potentie en waar ik voor terug kom!
    Saunaclub ruler heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Algemene info dames saunaclubs

Leeftijd
    34

Actieve recensies
    1

Smile Re: Antwerpen, Verversrui 06/1, Lisa (Turk.) (uitstekend)

Gisteren binnen gestapt bij deze mooie aantrekkelijke meesteres
    Zij vertelde mij direct dat ik tweede keus was aangezien ik al lang aan het rondwandelen was en ik haar vertelde dat ik eerst op iemand anders aan het wachten was. Ik heb het geweten, ze heeft een zeer venijnige zweep, ook haar trappen in de ballen waren onverwacht en heerlijk, zij heeft gewoon een perfect slank uiterlijk en altijd kinky gekleed. Een aanrader deze meid
    Perfecte ontvangst met als afsluiter een drankje en een leuke babbel.
    Hier kom ik zeker terug.

Leeftijd
    28

Actieve recensies
    4

Vandaag nog eens langs geweest bij Lisa. Kamer was helemaal niet
    rommelig, net het omgekeerde: Lisa had slim heringericht waardoor de
    kamer veel ruimer leek! (Saunaclub ruler: vermoedelijk ben je langs
    geweest op het moment dat de 'renovatie' volop bezig was ;-)).
    Lisa zelf was super als altijd, weerom zeer tevreden huiswaards gekeerd!"

Actieve recensies
    4

Mijn maandelijks bezoek bij Lisa,op de een of andere manier wil ik met de warme temperaturen vaker naar het SKW komen Waroom? Madam heeft een zeer grote strip on gekocht ,grappig om te zien, zo'n slanke lichaam met zo'n groot dingvoor mij echter veel te groot. Maar vandaag iets heel speciales gedaan,ik moest voor het finale op de rug gaan liggen en mijn eigen sperma drinken... Kamasutra op zeer uitzonderlijke manier de rest zoals altijd uitstekend. Zij vertelde ook over haar geplande borstveregroting waar ik niet blij met ben, ik denk haar borsten hebben het echt niet nodig. Maar ja wie luistert naar mijik Dan wens ik haar het minste twee mooie sinaasappels. Wie weet misschien bij het volgend bezoek

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten