Gistermiddag weer op het ZP geweest om nog wat hormonen kwijt te raken. Al mijn favo's waren bezet of gingen weg (Estelle), dus een nieuw meisje geprobeerd. Op 160-3 zat nu Vicky, ze een echte Hollandse. Ze was nieuw op het pad, werkt er sinds 2 maanden. Had voorheen in A'dam in clubs gewerkt. Ziet er heel leuk uit, mooie borsten, maar je mag niet aan de tepels zitten, want die zijn gevoelig, je mag niet zoenen, vingeren. ZE belooft voor 50 euries p+n en dat ze ook. Een beetje mechanisch allemaal, weinig passie, het was wat gewoontjes. Dus maar emt de hand afgemaakt. Niet goed , maar ook niet slecht, en beetje veel tattos en daar ben ik allergisch voor. Voor mij geen herhalingsgevaar, maar ze doet wel eerlijk haar werk en het is ook gewoon werk voor haar, voor de rest natuurlijk ook, maar sommigen doen tenminste nog alsofgolfwandelaar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Met citaat reageren
).
. Wat een kanjer is ze en wat is ze mooi met haar donkere ogen. Haar haardracht mag er ook zijn evenals haar kledij. Al met al een prettige en fijne ervaring. Ja ,ik schrijf ook wel eens negatief over de dames, maar wat Vicky betreft vind ik het gewoon normaal een mooie recencie achter te laten.