Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Utr., Zp 120-3, Nina (goed)

Actieve recensies
    2

Smile Utr., Zp 120-3, Nina (goed)

Donderdagmiddag Nina bezocht, goede ervaring met een lekkere vrouw.
    Grote borsten, heerlijk mogen zuigen. Heeft veel mogelijkheden op soft SM gebied. Pijpt lekker diep en hard.

Actieve recensies
    7

Thumbs up Re: Utr., Zp 120-3, Nina (goed)

Ik ben blij dat er eindelijk iemand is die ook over deze heerlijke Russische schone verhaalt. Ik heb een tijd terug al een paar recensies geschreven over haar. Ze is erg goed. Ook anaal is mogelijk en sm. Behandel haar met respect en je hebt de tijd van je leven!
    FlorisV heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Utr., Zp 120-3, Nina (uitstekend)

Vanmiddag Nina weer bezocht. Ontzettend lekkere vrouw. Werd vastgebonden
    en kreeg een masker. Hierna verwende zij mij met haar grote borsten en tong. Heel spannend. Zij pijpt op een speciale manier, het voelt fantastisch. Daarna liet zij heel langzaam haar strakke kut over mijn harde paal glijden en neukte mij hard klaar, vervolgens zoog ze nog even de laatste druppels zaad uit mijn pik.
    Alles top ! Doet ze ook anaal, zoals FlorisV zegt ?

Bijgaand mijn recensie van mijn bezoek van gisteren.
    Graag meer recencies van wandelaars over deze geile russische sexbom.
    Zoals zij je te pakken neemt, zijn er niet veel !
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 12-01-06 om 19:20 Reden: Tekst toegevoegd...........

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Utr., Zp 120-3, Nina (uitstekend)

Gisternacht, na het werk nog even wat ontspanning gezocht bij Nina. Zij maakt mij helemaal gek! Ze bond mij vast op bed en teasde mijn tepels met haar tong en
    tanden, tegelijkertijd masseerde ze mijn ballen en pik. Vervolgens cow-girl, en reed ze mij lekker klaar. Als toegift zuigt ze het laatste zaad uit je lul. Wat een geile dame, zijn al die russische vrouwen zo?

Actieve recensies
    2

Weer een bezoekje aan Nina gebracht. Gekozen voor een kinky soft SM sessie.
    Zij geilde me goed op met haar strap-on dildo, teasde mijn tepels met haar nagels en tanden en bracht mij met wat poppers tot een fantastisch hoogtepunt.
    Zij weet hoe ze jouw super kan opgeilen, Topsex !

Actieve recensies
    2

Weer bij Nina geweest ze is toch mijn favoriet op het pad. Afgesproken
    beffen en een soft SM behandeling. Eerst lekker haar roze kutje gelikt, gezien de schokkende bewegingen vondt ze dit wel lekker. Toen was het mijn beurt ze spuugde op mijn pik, trok en vond met haar andere hand al snel mijn gaatje, Ze neukte mij heftig met haar vingers. Toen ik voelde dat ik klaar kwam moest ik op mijn knieen gaan zitten en spoot ik over haar borsten, ze wreef het sperma over haar dikke tepels en beveelde, dat ik het op moest likken. Supergeil!

Actieve recensies
    2

Woensdagnacht Nina weer bezocht. Blijft toch voor mij de mooiste russische dame op het pad der lusten! Eerst heeft zij mij lang en diep gepijpt, met ook goed likwerk langs mijn ballen.
    Vervolgens heb ik haar hard in doggystyle genomen. Via de spiegel kreunde ze lekker mee, bleef mij aankijken en moedigde mij met geile praatjes aan te spuiten. Het moment heb ik uitgesteld want we hadden afgesproken dat ik over haar borsten mocht komen. Nou dit weet ze ook voor elkaar te krijgen, ze vingerde mij in mijn kont gaf mij wat poppers en vervolgens een explosie van sperma over die borsten van haar heen.
    Blijft een topper deze dame!

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    1

Ik ben eindelijk weer eens in Nederland en wou weer van de mogelijk gebruik maken een ervaring met jullie te delen.

Alhoewel het aanbod in het buitenland niet slecht is, blijft Nederland toch mijn voorkeur genieten. Na teveel jonge dames, wat ook mijn voorkeur heeft, leek het mij eens lekker om een keer bij een oudere dame aan te kloppen. Na het lezen van de recensies was Nina de gelukkige.

Woensdagnacht, gordijn open bij 120-3, auto tussen de menigte proppen en naar binnen 'gewipt'. In een woord HEERLIJK!!!

Ik had afgesproken onderdanig te zijn, maar wel lekker verwend te willen worden. Het soft-sm pakket wat hier eerder genoemd werd eigenlijk. Eerst haar lekker verwend middels een lekkere facesitting, daarna vastgebonden en is ze begonnen met jonge heer te verwennen. Lekker getrokken en haar andere hand mijn kontje ondekt. Daarna gemaskerd en heerlijk gepijpt. Wat een geile dame zeg. Daarna omgedraaid en met strap-on even weer herinnerd hoe het is hoe sommige dames zich bij ons moeten voelen, haha! Hierna heb ik haar even de les gelezen en zeer hard met de meest ranzige teksten door de lucht vliegend klaargekomen in haar dame.

Heren, als je een beetje kinky bent ingesteld, of je wil er eens kennis mee maken, dit is de dame. Niets moet, alles mag. Ziet er ondanks haar leeftijd werkelijk schitterend uit en weet hoe ze met haar klanten moet omgaan. Een klein uurtje later stond ik buiten met een zeer goed gevoel.

Ik vlieg morgenochtend weer naar ver, maar vanavond, als ze beschikbaar is, ziet ze mij terug!!
    Prada heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schimi Guest

Vannacht rond 00.30 Nina bezocht, afgesproken 50 voor P&N&B
    Nou dat heb ik geweten ze ging op bed liggen zodat ik haar uitgebreid kon verkennen eerst haar borsten verwend daarna naar poesje ze rook lekker en smaakte ook lekker hierna was het haar beurt eerst een rustige en goede pijpsessie gehad en allse werd behandeld hierna geheel in missionaris afgerond
    Tina werkt 3 dagen per week te weten woensdag, donderdag en vrijdag vanaf 1200- 0200 uur ze gaat me zeker binnenkort terug zien.
    En dame is net 40 jr geworden.

grtz, mr.S
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 07-04-06 om 07:22

Schimi Guest

Smile Re: Utr., Zp 120-3, Nina (uitstekend)

Vrijdagmiddag voor de 3e keer Nina bezocht , ze zag me aankomen en zwaaide en deed gelijk de gordijnen alvast dicht en deur stond al op een kier
    Binnen weer een goede sexpartij gehad met alles erop en eraan, heb de indruk naarmate je vaker komt dat er veel mogelijk is
    Al met al met een goed gevoel en een lege zak weer weg gegaan

grtz, mr.S

Actieve recensies
    2

Angry Re: Utr., Zp 120-3, Nina (uitstekend)

Woensdagavond Nina weer eens bezocht. Deze keer voor P-N-B gekozen.Standje 69 zij pijpte mijn lul op oorlogssterkte met
    beffen maar snel gestopt, ze rook niet geheel fris. Vervolgens
    heb ik haar hard in doggy-style doorgeneukt, hield het aardig lang vol
    door een eerder bezoekje. Het zweet droop van haar lichaam zo hard liet ze zich neuken.
    Toch is de beleving van Nina niet meer wat het geweest is. Mis toch wat meer geiligheid. Maar ze staat hier al jaren. Er zijn momenteel andere dames op het pad, welke je een betere ervaring geven.
    stal21 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    60

Van de week ook bij Nina geweest.

Wat mij zo betreurt van sommige wandelaars is dat ze niet van een dame weten te genieten als zij toevallig meer is dan een paar gaten en mooie borsten. Het is jammer dat de recensent van het vorige bericht schrijft “Maar ze staat hier al jaren” om te vervolgen dat er genoeg andere meiden (lees “vers voer”) op het Zandpad staat.

Ik ben blij dat ik in de jaren dat ze werkt een band met Nina heb weten op te bouwen waardoor de tijd die ik met haar heb een stuk waardevoller is geworden als het “stevig doorneuken” van het één of ander mokkeltje dat er net staat.

Het is jammer dat vorige recensent zoveel van het leuke dat vrouwen te bieden hebben mist.

Voor mij is Nina een vrouw die naast seks ook nog heel veel te bieden heeft. Dit maakt een bezoekje er alleen maar waardevoller op.

Bart

Actieve recensies
    2

Vrijdagavond Nina ontmoet.Was "gekleed" in zeer prikkelende lingerie.Zonder verdere vragen werd ons spel gespeeld..................zalig lang pijpen,niet alleen de schacht maar ook mijn gevoelige ballen en als extra het masseren en naderhand oprekken van mijn anus met twee begrijpende vingers welliswaar in een zacht rubberen handschoen!
    Tja,ik moest mijn best doen om de tsunami uit te stellen........
    Nina je bent een godin.Het voelde als een enorm orgasme.
    Tot binnenkort.Een aanrader al je wat meer tijd hebt voor een bezoek!
    Kangaroo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    10

Ik heb deze ruissische ook bezocht. Ik vond het niets bijzonders. Het pijpen was redelijk het neuken absoluut niet. Het "voorspel" was erg gemaakt, erg kort en weinig omvattend. Dit alles nog tot daar aan toe maar het ergste vond ik de slechte hygiene. Ik heb haar gebeft maar ben daar snel mee opgehouden. Ik snap niet dat ik dit nog tegenkom anno 2006. Erg vies was haar kut. Het stonk niet zo zeer maar ze heeft een soort kop kaas maar dan een vrouwelijke variatie. Bah. Verder is zij erg vriendelijk en onderhoudend.
    Typisch een tegenvallende ervaring die je weleens kunt hebben.
    Volgende keer beter maar niet bij Nina.

Johnny the Walker
    johnny the walker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    252

Standaard Re: Utr., Zp 120-3, Nina (goed)

Nina ken ik van een tijd terug ben er toen 2 of 3 x geweest waarbij we voor een combi sex-kinky gingen. Ondanks dat ze niet echt de looks heeft die ik prefereer vond ik haar goed, aardig en geil. Ze vond mij fantastisch neuken en genoot ook zichtbaar waardoor ik alleen maar geiler wordt en mij zelf nog een hogere versnelling weet te gooien

Verder kinky, goed, goed anaal oprekken met vingers, dildo etc. om verder lekker klaar te komen waarbij ze je op een goede manier geil aanmoedigt.

Ik twijfel nog weleens als ik haar zie staan om er naar binnen te gaan, maar ik blijf blijkbaar bij een vaste groep hangen tegenwoordig waarvan ik weet dat ze voor mij echt goed zijn en mij die extra lekkere of geile kick geven.
    frankkinky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    87

Thumbs up Re: Utr., Zp 120-3, Nina (goed)

Net even lekker naar binnen gewipt. Teasen, dildo en pijpwerk weer als vanouds. Afgemaakt in doggy. MMMMM ga zo weer!
    Zandpadlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    49

Standaard Re: Utr., Zp 120-3, Nina

Nina nog steeds actief op zandpajuh.

Ciao, Gollem Lindros

Son of badmad lindros

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten