Even een rondje Zandpad op een zaterdagmiddag, maar dat viel wat tegen. De toppertjes waren er geen van allen, maar ineens zag ik voor het raam van 154-6 een paar enorme borsten en er zat ook nog een spontaan koppie boven. Dus Pikmans was niet meer te houden want deze dame was zeer zeker een lekker ding. Grote borsten dus (helemaal echt, zacht, mmm) en een gezellige meid. Ze is Latina, lichtgetint. Nadat ze me eerst een lekkere pijpbeurt gaf ging ze in cg stand verder. Daarna heb ik haar even stevig in de ms stand gepakt waar ze ook wel van genoot en ik heb het haar pijpend laten afmaken. Lekker ding dus.

Ze gebruikte erg veel glijmiddel, dat zal wel de oorzaak geweest zijn, in kombinatie met een minder dan gemiddeld strakke poes.
Ook ik ben diverse keren bij haar geweest. Absoluut klote! Geen interesse, slecht pijpwerk en te dik lichaam. Haar grote borsten maken een hoop goed. Haar dikke tepels worden echt stijf en het lijken wel kleine piemels. Ooit heb ik een trio met haar gedaan samen met een vrouw op 140 en dat was ook al klote. Ze heeft een tijd in Alkmaar gewerkt en daar is ze alweer weg en nu weer op mijn pad. Jammer, want ze lijkt me een leuke meid die gewoon wat meer geilheid moet geven opdat de mannen weer terug willen komen. Jammer maar helaas! Dag Anna!
Maar ja het was zo lekker dat ik al snel moest stoppen met dit standje. Even gewacht en daarna heeft ze het heerlijk afgemaakt met dat lekkere koppie van haar. Tijdens het pijpen mag je heerlijk met haar borsten spelen. Kortom:HEERLIJK als je van grote meloenen houd...