Hallo medewandelaars,
Vandaag bij Anna geweest, na de toch wat negatieve berichten over de Nieuwstad is deze vrouw een verademing. Anna is een mooie nederlandse langbenige blonde meid, met een schitterend natuurlijk figuur. Zonder verder in details te treden :-X. is ze in staat om je fantastische ogenblikken te bezorgen. Tuurlijk dacht ik er aan om haar lekker voor me zelf te houden, maar in overleg met haar heb ik toch besloten om hier melding van te maken. Ze is een leuke goedlachse meid, die rustig de tijd voor je neemt en laat merken dat ze het zelf ook lekker vindt. Je kunt haar vinden op Nieuwstad 37-1, de kamer zonder nummer.
Vanavond weer bij Anna geweest.
Heerlijk gevreen, :P tongzoenen etc.
Na me heerlijk gepijpt te hebben (deepthroat), waarbij mijn ballen speciale aandacht kregen, heb ik op z'n hondjes afgemaakt. Daarbij een vinger in haar kontje waardeerde ze zeer. Dit allemaal voor 50 euro .
Bij haar wordt niet op de klok gekeken, ze neemt alle tijd voor je.
Vorige keer wist ik niet precies haar tijden, nu weet ik meer. Dagelijks van 11.00 t/m 18.00 en 'savonds vanaf 21.00 uur to ongeveer 24.00 uur. Dit is een geweldige vrouw, een parel in de nieuwstad.
Nieuwstad 37 I, zonder nummer op de gevel.
Het is een smal hokje , maar boven is een lekker ruime kamer, met een mooie spiegelwand.
Geile groeten, Windjammer

Met citaat reageren
Vorige week weer bij Anna geweest.