Recensie
Pagina 1 van 8 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 142

Discussie: Singelgebied, Spuistraat 17 bov, Anna (Ned)
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    2

Icon14 Singelgebied, Singel 49, Anna (Ned)(uitstekend)

Hallo medewandelaars,

Vandaag bij Anna geweest, na de toch wat negatieve berichten over de Nieuwstad is deze vrouw een verademing. Anna is een mooie nederlandse langbenige blonde meid, met een schitterend natuurlijk figuur. Zonder verder in details te treden :-X. is ze in staat om je fantastische ogenblikken te bezorgen. Tuurlijk dacht ik er aan om haar lekker voor me zelf te houden, maar in overleg met haar heb ik toch besloten om hier melding van te maken. Ze is een leuke goedlachse meid, die rustig de tijd voor je neemt en laat merken dat ze het zelf ook lekker vindt. Je kunt haar vinden op Nieuwstad 37-1, de kamer zonder nummer.

Vanavond weer bij Anna geweest.
    Heerlijk gevreen, :P tongzoenen etc.
    Na me heerlijk gepijpt te hebben (deepthroat), waarbij mijn ballen speciale aandacht kregen, heb ik op z'n hondjes afgemaakt. Daarbij een vinger in haar kontje waardeerde ze zeer. Dit allemaal voor 50 euro .
    Bij haar wordt niet op de klok gekeken, ze neemt alle tijd voor je.
    Vorige keer wist ik niet precies haar tijden, nu weet ik meer. Dagelijks van 11.00 t/m 18.00 en 'savonds vanaf 21.00 uur to ongeveer 24.00 uur. Dit is een geweldige vrouw, een parel in de nieuwstad.
    Nieuwstad 37 I, zonder nummer op de gevel.
    Het is een smal hokje , maar boven is een lekker ruime kamer, met een mooie spiegelwand.

Geile groeten, Windjammer
    Laatst gewijzigd door theinspector; 19-08-10 om 17:25 Reden: Verhuisd

Actieve recensies
    1

Standaard Groningen, Nieuwstad 09 I, Anna (Ned) (uitstekend)

Vanmiddag bij Anna geweest. De voorgaande recensies overdrijven niet! Anna is 30-35 jaar, maar mooi figuur, maar bovenal is ze ontzettend aardig. Toen ze net met pijpen wilde beginnen vroeg ik haar of ze het ook zonder deed. Natuurlijk zei ze, eventueel zelfs met doorslikken! wel zou dat dan in totaal 125 euro kosten. Voor dit bedrag dus pzc, neuken en klaarkomen in haar mond. Pijpen was heerlijk. Na haar nog gebeft te hebben, genoot ze zelf ook nog van het neuken. Daarna pijpend klaargekomen in haar mond. Het was geweldig. Een absolute topper. Ik kom er graag nog eens weer. Ik had de Nieuwstad al volledig afgeschreven, maar meiden als Anna houden de Niewstad overeind!

Rob K.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:24 Reden: Aangevuld

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Ik kan alle voorgaande berichten lleen maar bevestigen.
    reed door de nieuwstad (diverse malen), voordat ik haar zag staan.
    een hele vriendelijke mooie meid van een jaar of 37.
    ze zei dat ze van rustig aan hield en dat heb ik geweten.
    ze kwam eerst lekker tegen me aan liggen waarna ze mijn ballen heerlijk begon te likken, voordat ze me ging pijpen vroeg ze of ik er problemen mee had dat ze het eerst even zc zou doen.nou is dat bij mij niet tegen dovemans oren gezegd dus zo gezegd zo gedaan.
    Omdat ik beffen heerlijk vind, was mijn voorstel om haar te mogen beffen tot ze klaar zou komen en dat leek haar wel een goed idee.
    ze kwam zelf lekker klaar tijdens het beffen aangezien ik vernam dat ze de nodige vloeistof uitscheide ( geen urine) en hevig schokte.
    ze vertelde me dat het in sommige culturen normaal is dat de man de vrouw eerst klaar beft.
    om haar vervolgens te neuken, het schijnt dat ze dan ook makkelijker klaar komt tijdens het neuken.
    het leekk er dan ook op dat ze klaarkwam tijdens het neuken.
    persoonlijk dank ik dat ze ook niet vies is van anaal ik heb haar anus even goed bekeken tijdens het beffen en volgens mij is die al diverse malen betreden :-)

gegroet, sexfan

echt jongens, deze vrouw is fantastisch.
    hopen dat ze lang in groningen blijft.
    sexfan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:25 Reden: Aangevuld

Leeftijd
    45
    Actieve recensies
    2

Ben laatst ook bij deze dame geweest.
    Ze droeg toen\\draagt nu een baseball pet (vindt ik wel jammer, maakt haar niet mooier).

Ruim een half uur plezierige, rustige sex gehad.
    Ga nog wel een keer terug.
    melove69 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:26 Reden: Aangevuld

Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    4

Anna is inderdaad een lekkere dame, best wel eens lekker zo'n blanke goed hard te neuken. Heb dat dan ook hard gedaan, daarbij gaf ik haar de opdracht om hard te kreunen. Dit was bijzonder geil. Omdat ze voor mijn lengte van mijn pik viel moch ik ook nog eens tussen haar borsten neuken, ze had hierbij haar mondje wijd open. Bij iedere stoot raakte mijn eikel haar tong en mond. Ik kwam goed klaar. Een voldoende.
    blackrider heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:38 Reden: Aangevuld

Actieve recensies
    2

Vorige week weer bij Anna geweest.
    Het was net of ik weer thuis kwam.
    In een woord fantastisch, de aandacht die je krijgt.
    Al met al een heel lekker uurtje gehad.
    Ze vertelde me dat ze erg benadeeld was door de reactie over haar dat ze zou pzc. Dit is beslist niet waar.
    Ik kan dit beamen. Dus medewandelaars laten we deze op dame zuinig zijn, en niet allerlei belevenissen opdissen wat niet waar is.

Geile groeten,

Windjammer
    Windjammer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:38 Reden: Aangevuld

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Na enkele slechte ervaringen ben ik jarenlang niet meer in de Nieuwstad geweest. Dankzij de berichtjes over Anna heb ik haar gisteravond (maandagavond) bezocht.
    Er is geen woord teveel gezegd. Een lieve, knappe en relaxte vrouw, die alle tijd voor je neemt.
    Eerst rustig tegen elkaar aan op bed liggen, ze likte mijn tepels en ik haar borsten, condoom om en daarna pijpte ze me en heb ik haar in verschillende standjes mogen neuken.
    Voor 50 euro ongeveer drie kwartier binnen geweest.
    Een absolute aanrader.
    wodka-jus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:39 Reden: Aangevuld

Komt hier best vaak Wanderman's schermafbeelding
    Actieve recensies
    57

Na het lezen van de recensies over Anna speciaal naar de Geleenstraat gegaan om bij deze leuke vrouw naar binnen te gaan. En het klopt wat er staat! Leuke vrouw en voor veel in. Inderdaad verrassende tattoos, wel mooi, vind ik. Ze neemt de tijd om met je te gaan stoeien. Een fantastische pijpbeurt gehad, echt deepthroating en diverse standjes gedaan. Sex is fun lijkt haar motto. Een aanwinst voor de Geleenstraat!
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:40 Reden: Aangevuld
    This Ol' Cowboy Is Walking The Streets Alone

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    6

Mijn dag, week, maand kan niet meer stuk ! Na mijn geliefde Debby is er nu een andere supervrouw in de Geleenstraat gekomen: Anna........ Wat een vrouw, wat een lichaam en wat een beheersing van alle technieken ! Zonder verder ook maar iets te zeggen ben ik bij haar naar binnengegaan en heb een fantastische middag beleefd met werkelijk alles er op en eraan. Heerlijk lang zoenen, strelen, likken, pijpen, anaal, kortom alles wat een vrijpartij zo hemels lekker maakt. Ik vrees dat door onze recensies het nu storm gaat lopen, maar ja.... dat moet dan maar...... Werkelijk niets negatiefs over haar aan te merken, als je hier niet van houdt.......

Groeten van een vermoeide Boef
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:40 Reden: Aangevuld

Is de 100 voorbij! vinnie's schermafbeelding
    Actieve recensies
    27

Deze avond bezocht ik Anna. Het was druk in de geleenstraat en toen ik langs nummer 110 liep was stond haar gordijntje net open. De deal met haar was snel gesloten. Een zeer plezierige ervaring.
    Weinig toe te voegen aan eerdere berichten over haar.
    Die tattoo op haar achterste is zeker opmerkelijk. Vooral het plaatje op haar rechterhelft.
    Verder een aardige vrouw die weet wat een man lekker vindt en die zelf ook lijkt te genieten.
    vinnie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:42 Reden: Aangevuld

Actieve recensies
    5

Nou ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Voor €50+ kan je bij haar heel goed aan je trekken komen. Ze neemt haar tijd en is erg rustig. Dat ze ietsje ouder is, is in haar geval dus zeker een pluspunt want dit is een vakvrouw. Tijdens de beurt merk je al snel dat je in Eredivisie belandt bent.

Ik vindt alleen haar smaak in tatoeages een beetje minder. Wie haar kent weet wat ik bedoel.
    dicky paal heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 20:42 Reden: Aangevuld

Is de 100 voorbij! Mr.Windows's schermafbeelding
    Actieve recensies
    23

Toch maar eens besloten te registreren hier.

Na ervaringen jaren geleden met geweldige meiden als blonde Esther (Geleen 124k9) en brunette Nicole (Geleen 124k12) uit Hongarije , blonde Stella uit Tsjechië (Geleen 126a), de Russische maar best goed Nederlands sprekende Nina uit Groningen (Geleen 124, al een wat rijpere dame destijds), een jaar of 2 geleden mijn bezoekjes aan de half Ierste/half Indische Demi op Hunse 49k4 en de Nederlandse blonde Jessica (ook uit het noorden) die op Hunse 2a k2 zat, en niet te vergeten (maar wel wat langer geleden) toppertje Angèle (ik hou je echte voornaam voor me, B!), mijn lange blonde stoot van nr. 98 k3 met haar geweldig lekkere borsten (heerlijk harde tepels! helaas is ze gestopt...), was het de afgelopen jaren wel erg mager gesteld met de kwaliteit van de dames in de Hunse/Geleen.

Zo heel, heel af en toe verschijnt er echter weer een parel.

Een paar maanden geleden werd mijn blik gegrepen door een paar grote, strenge kijkers. De dame in kwestie zag er ietsje ouder uit dan de gemiddelde meid daar, maar de blik uit haar ogen was onweerstaanbaar.

Ik ging niet bij haar naar binnen. Ongelofelijk, denk ik nu achteraf.

Een paar weken later raakte ik 's middags opnieuw verzeild tussen de wandelaars. Ik kon de blik van de dame niet uit mijn ogen zetten...maar helaas, gordijntje half dicht!

Na een flinke tijd wachten haakte ik af, om 's avonds nog even terug te keren. Weer dicht, het gordijn!
    Vastberadener bleef ik wachten, heen en weer lopend, totdat uiteindelijk het gordijntje opzij schoof en daar die blik weer was....

Ik stapte meteen op het raam af, zei kort 'hoi' en liep door naar de deur. "Hoi, ik ben Anna" klonk haar wat hesige stem. Op dat moment werd mijn vermoeden en hoop bevestigd: de recensies hier spraken al van een bijzondere dame genaamd Anna achter dit raam, en nu stond ik bij haar binnen.

Nogmaals, hoewel dit mijn eerste post hier is, loop ik al geruime tijd mee. Wat ik echter met Anna mee heb gemaakt, is niet te vangen in een recensie.

Een recensie spreekt in buitenlandstalige aanduidingen (met of zonder condoom) en biedt de gelegenheid om cijfers te verstrekken. Lezers kunnen zo als het ware de prijs in euro's per punt van een dame uitrekenen.

Ik ga expres geen recensie invullen. Wat Anna mij gegeven heeft voor mijn geld, is echte, pure sex. Sex zoals ik die met bijna geen enkele dame van plezier heb mogen beleven. Daarnaast gooit Anna er de nodige warmte en intimiteit in. Dit maakt het voor mij een bijzondere beleving die ik niet uit te drukken vind in een klinisch eurobedrag.

Ik heb met Anna het over deze site gehad en gevraagd of ik een reactie mocht posten. Dat mocht, maar ik twijfelde (zo vertelde ik haar) om het te doen omdat er dan nog meer een run op haar ontstaat. Echter, wie ben ik om haar dat te misgunnen?

Ik hoop ergens dat andere dames deze post ook lezen. De gemiddelde dame kan namelijk nog flink wat opsteken van de unieke mix van professionalisme en intimiteit die Anna ten toon stelt!

Anna, ik heb het helaas veel te druk maar ik zie je snel weer!

Vrijdag de 13e besloten om Anna weer eens te bezoeken.. Kleine drie kwartier moeten wachten maar daarna had ik haar wel een tijdje voor mezelf ;D

Anna beheerst de kunst van het masseren ook, zo weet ik nu. Heerlijk als een vrouw je zo een totaalbelevenis kan geven!
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-08 om 23:58 Reden: Twee recensies samengevoegd

Woont hier bijna betrouwbaar's schermafbeelding
    Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    55

Ik zag Anna voor het eerst en dacht,ja ff maar dan.
    Deze vrouw is echt inderdaad zeer zeer speciaal te noemen!!!
    gfe? Nou eigenlijk nog beter zelfs!!
    Ze zou een opleiding moeten beginnen voor alle ****en!! Echt deep deep throut zoals je maar weinig tegen komt!
    Ook het neuken is toppie!!
    Er valt werkelijk niets te zeggen,...wat een vrouw zeg!!
    Ze is 38 zei ze mij maar ze is toch nog best mooi.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:05 Reden: Verhuisd

Actieve recensies
    12

Vandaag was ze er weer -en het was weer de moeite waard. Ze neemt ook echt de tijd voor je. Je zou d'r bijna je vriendin voor opgeven. Het geldt voor allemaal: je moet van het type houden. maar dit: allemachtig, wat een vrouw!
    Big Digger heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:07 Reden: Verhuisd

Schrijft best een beetje Xavi's schermafbeelding
    Actieve recensies
    45

Deze vrouw zit er behalve woensdag, de gehele week vanaf het middaguur tot 's avonds laat. Werkt hard voor haar centjes om een droom te verwezenlijken. Is slank en lenig (heeft vroeger aan ballet gedaan) en heeft een lelijke tattoo op haar bill die door haar man gezet zou zijn (ik kan er eerlijk gezegd niet bij dat ze dat laat zetten, maar ja zegt misschien iets over haar). Komt eerst rustig bij je liggen en strelen, gaat dan tot likken en zoenen over, heel liefdevol. Pijpt lekker diep en plagerig. Je kan zelf aangeven wat je lekker vindt, ze doet het allemaal. Van dit alles wordt ze meestal wel opgewonden, wat resulteert in een nat kaal kutje, die ontzettend lekker smaakt. Haar vocht is vrij dik en lekker van substantie. Neuken kan in alles posities en klaarkomen in de mond kan ook, geen probleem voor haar. Als je haar zo zou zien, zou je denken: wat een nette dame. Maar eenmaal binnen en achter haar aan lopend met uitzicht op die tattoo, blijkt het tegendeel. Ze gooit alle remmen los. Kan alleen in mijn ogen iets hygienischer zijn.
    Xavi heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:07 Reden: Verhuisd

Is de 100 voorbij! Mr.Windows's schermafbeelding
    Actieve recensies
    23

Van de week weer eens bij Anna langs geweest.

Nog altijd voortreffelijk, maar heren wandelaars, haar schema is veranderd! Ze werkt nu *niet* meer op vrijdag (dus woensdag wel) en op zaterdag zit ze in A'dam.

Ze vertelde dat t niet zo druk is de laatste tijd. Onbegrijpelijk want ze is met afstand de beste in Den Haag.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:08 Reden: Verhuisd

Is de 100 voorbij! d.dubbeldik's schermafbeelding
    Actieve recensies
    34

Een speciale vrouw ,deze Anna ik moest hem eerst goed wassen dan op bed liggen in elkaars armen dan pijpen zc mijn eikel en tepel zuigen dan mc deepthroat pijpen dat deed ze lang en goed ik moest meerdere malen ontspannen toen ging ze over mijn pik zitten en kreeg hem er helemaal in toen ik me weer ontspande daarna mocht ik op zijn hondjes en ook nu kreeg ze hem er weer helemaal in dit heb ik zo nog niet meegemaakt en ik kwam na wat stoten heerlijk klaar. Waar ik mee begon een speciale vrouw, want ze commandeerde er lustig op los, maar wel met goede bedoelingen. Ze weet het maximale uit een orgasme te halen. Dit zal ik miet licht vergeten.
    d.dubbeldik heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:13 Reden: Verhuisd

Schrijft best een beetje zexmachine's schermafbeelding
    Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    8

Anna is een toppertje. Ben ruim een uur binnen geweest, waar ze mij in de 7e hemel pijpte. Daarna haar in diverse standjes genomen tot ik lekker klaarkwam..................... ;D
    Ze nam de tijd, aandacht en genoot zelf (dat merkte je gewoon)
    Ga zeker nog bij haar langs.

Ben pasgeleden weer ff bij Anna binnengeglipt.
    Was bang dat het tegen zou vallen na de geweldige 1e keer.
    Heb wel meer moeten dokken voor hetzelfde, maar ja wat wil je als de eerst keer veel sex voor weinig geld is :-)

Ondanks dat ik meer betaalde viel het weer niet tegen. Vooral dat pijpen is echt goddelijk.
    zexmachine heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:16 Reden: Twwe recensies samengevoegd
    Zexx

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    6

Eindelijk kon ik weer eens bij haar terecht gistermiddag, gelukkig waren er vooral wandelaars en geen doeners zodat het gordijntje eens een keer niet dicht was bij deze koningin van de Geleenstraat. Ik had er niet op gerekend dat ze beschikbaar zou zijn, ben eerst gaan pinnen en toen ik 10 minuten later terug kwam, stond ze al op mij te wachten. Een fantastische 45 minuten gehad waarbij we heerlijk van elkaar hebben mogen genieten met een heftige ontlading in haar mondje als hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk). Deze topper mag nog heel lang mij blijven verwennen zo nu en dan, misschien neem ik zelfs wel een paar lessen met mijn vrouw bij haar......
    boef heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:17 Reden: Verhuisd

Ik lees alleen
    Leeftijd
    57
    Actieve recensies
    1

Ik ben eindelijk ook bij Anna geweest voortreffelijk wat een vrouw. Ik kan het me financuieel niet veroorloven anders zou ik iedere dag naar haar toe gaan. Wat we allemaal gedaan hebben doet er niet toe maar wat zij doet is van het aller hoogste niveau. PURE KLASSE, ik hoop haar nog lang kan blijven bezoeken.
    ronnyblack heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-08-08 om 00:20 Reden: Verhuisd

Pagina 1 van 8 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten