Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Leeuwarden, Esperanza 102, Ola (uitstekend)

Actieve recensies
    45

Smile Leeuwarden, Esperanza 102, Ola (7.8)

Deze week een oost-europese dame bezocht in Esperanza kamer 102, de ingang op de Weaze nieuwe gedeelte beneden eerste kamer rechts.
    Deze oost-europese met een kort zwart kapsel met de curieuze artiestennaam Ole(of heb ik het verkeerd verstaan?)levert goed werk af.
    Het pijpen was professioneel waar wat aan de korte kant, de drie standjes waren goed tot uitstekend.
    De dame behoort tot de subtoppers en verdient wel wat meer recensies.

Anteros was best tevreden, maar beloot een paar dagen het RLD in Groningente bezoeken.
    anteros heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    55

Standaard

Het warme weer was weer niet uitnodigend voor de bezoekers en dames. Eerst stonden de deuren van het hofje open, voor de doorluchting. De dame uit L&J was hier beland, ook zag ik Fransesca nog. In Hofje 25zat een mooi blond meisje, maar de beheerder was op bezoek en wist van geen gaan. Ook in #8 was een nieuwe blondine. L&J zat 1 dame. De stevigere dame m.zwart haar(vh walhalla 8) pronkt met haar foto in L&J 12. In Esperanza lachte de columbiaanse me weer toe.

Ole (Ola, zo zei ze) lag wat op bed met d'r telefoon te spelen, haar overbuuv was vertrokken, anders zat ze daar altijd, dus maar eens naar binnen gestapt en de tarieven gevraagd. Voor het standaard bedrag ook de standaard handelingen. De kleertjes maar uit en op bed plaatsnemen. Na wat gestreel werd het condoom ontroled en ze ging maar eens tussen de benen zitten.

Pijpen ging wel goed, niet zo diep en helaas weer veel te kort. Ze deed wat glijmiddel op het condoom en ging zo op mij zitten. Soms weer snel, of diep naar binnen, ze had een lekker tempo. Ze liet zich helmaal zakken en bewoog alleen met haar heupen op en neer. Het andere herhaalde zich nog eens en toen werd ik uitgenodigd voor een ander standje, de missie. zij sloot haar ogen en ik hield het weer vol totdat ik het niet meer volhield.

Ze hielp met afdoen van het condoom en ik mocht naar de wasbak alles weer besprenkelen, me weer in de kleren heisen en daar slofte ik weer naar buiten.

Dum spiro, spero.

Leeftijd
    55

Standaard Re: Leeuwarden, Esperanza 102, Ola (7.8)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesje41
    Vandaag was Keesje weer eens op de Weaze, en het aanbod was weer droevig.
    Speciaal voor Natalya in L&J 14 gekomen ze was er en keesje dacht eerst maar een rondje kijken.
    Ja dat had Keesje niet moeten doen, want na het rondje was ze dus bezet ( je denkt altijd eerst nog even kijken of er iets nieuws te zien is ) eigen schuld dikke bult.
    Toen naar de Esperanza waar op 102 een leuke Oostblok dame stond klein van stuk maar een leuk koppie met een prima lichaam.
    Keesje naar binnen en het eerste moment dacht ik weer een zeperd, dit wordt niks.
    Maar al met al een half uur binnengeweest met tongzoenen en pmc en nmc, voor ik het wist was het condoom weer gevuld.
    Het beviel zo goed dat kee sje spontaan riep zullen we er nog een keer 25 euries tegen aan gooien, toen begon het hele circus opnieuw en ik moet zeggen na ruim een uur stond keesje weer buiten en had een zuurstofgebrek.
    Keesje is bang dat hij de komende tijd weer veelvuldig heen en weer gaat rijden voor deze dame.
    Het kan fake zijn geweest, je weet het niet meer tegenwoordig maar Ola ( ja ze likt als een magnum ) kwam volgens mij 2 keer klaar.
    DE taal is nog een probleem maar met handen en voeten en gebaren kom je een heel eind. Hier roep ik veel voor weing
    w8er heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    55

Standaard Re: Leeuwarden, Esperanza 102, Ola (uitstekend)

Keesje reed gisteren weer naar Leeuwarden om Ola te bezoeken.
    Zij heeft weer haar best gedaan.
    Eigenlijk voeg ik hier niets meer aan toe want alles wat ik niet schrijf daar doe ik Ola mee te kort.
    Ola tot de volgende keer, zij blijft tot de zomer en gaat dan weer terug naar Polen geef deze dame aandacht en dan krijg je hier veel voor terug, tenminste als het een beetje clickt.

groeten Keesje

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    55

Keesje reed door de sneeuw naar Leeuwarden om weer een keertje met Ola haar sneeuwballen te spelen.
    Voor Keesje is het de rit meer dan waard echter Ola doet alleen normale dingen maar dan ook zodanig dat ze er zelf van geniet ( tenmiste dat denk/hoop ik )
    Als het clickt dan heb je schik met haar respecteer deze dame en doe er je voordeel mee.
    Volgende week maar weer een kijkje in het Ruhrgebied nemen
    keesje41 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    47

Actieve recensies
    55

Keesje was vandaag weer even op de Weaze en zag er een redelijk aantal dames
    In de Esperanza was Ola weer terug van een bezoekje aan Groningen.
    Het was haar minder bevallen.
    Na een rondje te hebben gelopen dan toch gegaan voor het bekende.
    Ola deed weer erg haar best was weer een tijdje binnen, is gewoon een aardige vrouw die met respect dient te worden behandeld.
    Details doen niet terzake zie andere recensies.
    Ola is altijd een bezoekje waard.
    Keesje zijn zak was weer leeg en zijn humeur een stuk beter

Ola is uit het vak gestapt, ze zal dus haar diensten niet meer aanbieden op de Weaze.

Reacties graag per PB.
    Topic gesloten.

w8er, theinspector
    Moderatoren Friesland

Discussie gesloten

Regels voor berichten