Oorspronkelijk geplaatst door
keesje41
Vandaag was Keesje weer eens op de Weaze, en het aanbod was weer droevig.
Speciaal voor Natalya in L&J 14 gekomen ze was er en keesje dacht eerst maar een rondje kijken.
Ja dat had Keesje niet moeten doen, want na het rondje was ze dus bezet ( je denkt altijd eerst nog even kijken of er iets nieuws te zien is ) eigen schuld dikke bult.
Toen naar de Esperanza waar op 102 een leuke Oostblok dame stond klein van stuk maar een leuk koppie met een prima lichaam.
Keesje naar binnen en het eerste moment dacht ik weer een zeperd, dit wordt niks.
Maar al met al een half uur binnengeweest met tongzoenen en pmc en nmc, voor ik het wist was het condoom weer gevuld.
Het beviel zo goed dat kee

sje spontaan riep zullen we er nog een keer 25 euries tegen aan gooien, toen begon het hele circus opnieuw en ik moet zeggen na ruim een uur stond keesje weer buiten en had een zuurstofgebrek.
Keesje is bang dat hij de komende tijd weer veelvuldig heen en weer gaat rijden voor deze dame.
Het kan fake zijn geweest, je weet het niet meer tegenwoordig maar Ola ( ja ze likt als een magnum ) kwam volgens mij 2 keer klaar.
DE taal is nog een probleem maar met handen en voeten en gebaren kom je een heel eind. Hier roep ik veel voor weing