Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 64

Discussie: Utr., Zp 138-4, Jenny (uitstekend)

Actieve recensies
    1

Thumbs up Utr., Zp 138-4, Jenny (uitstekend)

Gents,

Vandaag mijn vuurdoop gehad op het zandpad!!

Jenny (volgens mij oost europees) heeft me vandaag heerlijk gepijpt en geneukt.
    Hoe zit ze eruit: lange blonde haren, super strak lijf en een paar geweldige prammen (ik schat cup C+).
    Voor € 60 begon ze me langzaam, lekker te tongzoenen en vervolgens zocht ze mijn opgewekte een-oogige vriend. Pijpen kan ze hoor tjonge, tjonge, geen klachten ik moest me in bedwang houden om niet meteen te spuiten. Na een tijdje kwam ze bovenop me zitten en ja
    toen kwam ze pas echt op gang. Mannen dit is een echte aanrader! Ze had geen nummer op d'r bootje maar je kunt ze vinden net na de brug aan de rechterkant.

Ben ook nog wezen kijk naar Isabelle maar die was er helaas niet (volgende keer beter dan maar)

Mannen, ga naar Jenny en laat je gaan!!

Cheers!
    Smulpaap

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Vanmiddag heb ik deze slanke blonde bezocht. Ze is van oorsprong Pools vertelde ze en het is een gezellige meid. Qua sex wel redelijk standaard, maar ik heb best wel genoten: eerst lekker diep pijpen, toen even Russisch (ik vermoed toch wat silicoontjes in die mooie tweeling) en daarna in cg afgemaakt.

Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Actieve recensies
    17

Standaard

Deze meid leek te mooi (ze lijkt op Cameron Diaz) om waar te zijn, gelukkig was ze dat niet.

Geweldig lijf, nog betere tieten, zal de natuur inderdaad wel een beetje geholpen hebben, maar het voelt heel goed aan.

Eerst begonnen met een lekkere body-to-body massage, en dat lukt wel met die borsten ;D

Vervolgens pijpen, doet ze wel lekker, dat ze een tongpiercing heeft maakt het wel speciaal. Ze gaat er wel zo bijliggen dat je niet veel kan zien.

En toen het neuken, zij kwam boven op mij zitten en toen was het eigenlijk heel snel voorbij, was wel verrukelijk.

Daarna nog even wat gekletst, en toen maar weer de regen in.

Overigens werkt ze vaak alleen de eerste 2 weken van de maand, overdag tot een uur of 8-9 's avonds en soms ook in het weekend.
    RobertRX heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    11

Standaard

Tijdje niet in Utrecht geweest, tot vanmiddag. Had deze blonde dame al eens eerder zien staan maar niet eerder langsgeweest. Was waarschijnlijk wat afgesproken door mindere recensies en dacht dat zij op de TMM lijst stond.
    Nu blijkt dat het hele bezoek bijzonder aangenaam was. Bij binnenkomst eerst wat te drinken (nog nooit voorgekomen) en rustig de mogelijkheden doorgenomen. Omdat het een eerste kenninsmaking was gekozen voor P+N, beide goed verzorgt. Na het pijpen ging ze op haar zij liggen en liet mij achterlangs binnen. Op die manier een goed overzicht en alles onder handbereik zal ik maar zeggen.
    Zij is absoluut een aanrader waar ik zeker nog eens langsga maar dan voor wat langer. Door haar uiterlijk en de goede sex heeft het bezoek helaas relatief kort geduurd. Lag niet aan haar, meer aan mij.
    Bernie_12 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    8

Standaard

Vanavond ben ik ook weer naar Jenny gegaan, ze is echt een topper!! In het verleden heb ik wel vaker met deze poolse dame liggen neuken, maar vanavond heb ik een soft-sm sessie met haar ondergaan.

Ze heeft me vastgebonden op bed en me daarna lekker opgewonden. Daarna kwam de welbekende poppers in beeld en ach daar word je zo high van. Ondertussen trekt ze haar handschoenen aan even later met een paar vingers je anaal te bewerken (persoonlijk ben ik niet zo voor anaal). Even later heeft ze met een trilapparaat, me heerlijk laten komen.

Alles gaat heel relaxt, samen een drankje drinken en gezellig praten. Kortom, hier kom ik zeker weer een keer terug.....viva Jenny!!

Actieve recensies
    1

Standaard

Jenny (zelf noemt ze het iets anders) is echt een superwijf. Afgelopen week weer bij haar binnengewipt. Altijd biedt ze wat te drinken aan. Ze heeft een tijd in Duitsland gewoond. Dat verklaart haar Duitse accent. Ze neemt voor alles de tijd en dat is lekker.

Haar gezichtje is vrij klein, maar haar lichaam is super. Silli's maar wel lekker zacht. Afgelopen week ging ze eerst op mij zitten. Met haar vinger kietelde ze mijn anus. Echt super. Daarna de rollen omgedraaid en haar flink doorgeneukt. Ik had een goede dag en kon het lang volhouden. Ze piept niet en ze zeurt niet. Jenny is wat je noemt superlief.

Weet iemand of zij ook aan zoenen doet en wat een sof SM-beurt kost?
    bill_killbill heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    16

Standaard

Ik zag deze dame gisteravond staan en realiseerde mij dat ik haar een aantal maanden geleden tot 2 keer toe had bezocht. Een beetje laat maar nu dan toch een recensie.

Allereerst is het natuurlijk een prachtwijf. Als je haar ziet denk je echt wow!!! Verder is ze aardig en pijpt ze uitstekend. Het neuken was ook goed, alleen mocht ik haar niet van achter nemen . dit deed ze niet zei ze. Klopt dit?

Het is zo'n dame die je een keer geneukt moet hebben. zo lekker ziet ze eruit.
    johant24 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    7

Standaard

Het was dinsdagmiddag dat scheerkwast bij Jenny naar binnen glipte.Na een uitvoerige massage bleek zij maar al te graag scheerkwast zijn staaf in haar mond te willen nemen en gaf zij een zalige pijpbeurt.Het neukwerk was redelijk tot goed.Alleen af en toe stopte zij plotseling en wachtte een poosje.Soms was dat poosje iets te lang voor scheerkwast....Toch al met al lekker klaargekomen en een bezoekje in de toekomst zeker weer waard!
    scheerkwast heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    95

Standaard

Op de recensies van onze kinkyfrank afgegaan en echt fantastisch!

Supper lijf, slank, lange benen prachtige borsten, lekker koppie en tongpiercing!

ook in voor kinky en hoe!

Al snel werd mijn paal hard gemaakt en onder genot van poppers werd er al snel 1 vinger bij mij naar binnen gebracht en al gauw een tweede toen ze merkte dat het soepel ging. Ik nam het aftrekken over zodat ik zelf het tempo kkon bepalen omdat ik anders bang was dat mijn kruit te snel verschoten was, onder aanmoediging van Jenny nog wat poppers genomen en ja hoor 3e vinger naar binnen, ik tilde mijn kontje wat op voor haar waarbij ze me geil aankeek en daar handig gebruik van maakt door snel een 4e vinger naar binnen te brengen en onderwijl goed en diep aankijken om ook te zien of ik het kon hebben. Ik werd bloedgeil en vroeg ze of ik wel eens gefickt was met een vuist, ik kon niet antwoorden want ze had mij in haar macht en ja hoor voor ik het wist zat de hele hand in mijn kontje en begon ze voorzichtig te draaien en te bewegen, o wat geil, ik kermde en gromde van genot wat haar ook duidelijk opwond, uiteindelijk terwijl ze mij langzaam uitwoonde heb ik keihard mijn paal afgetrokken en grommend en kreunend van genot klaargekomen.

Toen ik naar buitenliep glimlachde de buurvrouw die mij zeker gehoord moest hebben, ik glimlachde maar terug, wow wat een ervaring!

Ik was zo geil dat ik gelijk doorwilde naar een volgende meid wat ik dus ook deed.

thanks kinkyfrank!

Actieve recensies
    8

Standaard

Vandaag lekker een vrije dag gehad en wilde daar even volledig van genieten. Daarom heb ik maar weer eens een bezoek aan Jenny gebracht.

Ze heeft werkelijk zo'n heerlijk lichaam en ze doet lekker rustig aan, gezellig een praatje maken...lekker even strelen etc.. :-*

Deze keer besloten om gewoon de standaard sessie te nemen, pijpen en neuken. Ze kwam heerlijk on-top zitten, waarbij haar tieten heerlijk heen-en-weer stuiterde, heerlijk gezicht is dat.

Kortom, weer een geweldige ervaring bij Jenny. Wat mij betreft zeker een van de toppers van het pad. 8)

The Legend heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    17

Standaard

Dit wordt lastig. Ik ken de naam van de dame in kwestie, namelijk Jeany. Ik weet dat ze Pools is, twee weken werkt en dan weer twee weken vrij is.
    Ze is blond. Heeft een prachtig gezicht en een goddelijk lichaam met ontzettend grote borsten.
    Ze doet SM op een manier zoal ik er het meest plezier aan beleef.
    Haar boot is ongeveer de derde vanaf het viaduct (rechterkant).

Hoe dan ook, ik zag haar staan en ben naar binnen gegaan. Ze bleek erg aardig. Ik kreeg iets te drinken kon me rustig uitkleden. De mogelijkheden werden besproken. Er bleek veel mogelijk. Alles erg relaxed.
    Eenmaal op bed, bleek ze lekker kinky aan de slag te gaan. Ze ontblootte haar enorme borsten en begon die over me heen te wrijven. Bijzonder, ik mocht er zelf aankomen en meespelen.
    Toen ze het genoeg vond, werden mijn polsen geboeid aan het bed. Ik kon niets meer.
    Ze vond dat ik wat poppers moest en ging daarna met mijn stijve spelen. Ondertussen pakte ze een rubberen handschoen, die ze aandeed, om vervolgens lekker met haar vingers mijn anus te bewerken.
    Terwijl ze dit deed werd het al moeilijk me te beheersen. Ze boog zich voorover en liet geil haar lekkere speeksel in mijn mond lopen.
    Weer wat poppers vond ze. Ik genoot. Vervolgens met een massase staaf in mijn anus en een massage apparaat op mijn eikel.
    Helaas, net toen ze me vertelde dat ze lekker in mijn bek ging pissen, kwam ik klaar.
    Erg jammer, want haar kutje zag er wel heel erg appetijtelijk uit. Heel klein en kaal.
    Dat bewaar ik dan maar voor de volgende keer. :-)
    Ze werkt nog tot volgende week woensdag. Dan is ze zoals gebruikelijk weer twee weken vrij.
    Haar Nederlands is goed. Haar service nog beter.
    ca heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    135

Standaard Re: Utr., Zp 138-4, Jenny

De laatste warme herfst(zon)dag reed ik nog even naar het pad. Ondanks het mooie weer waren er veel dames aan het werk op zondag tot mijn verbazing. Ook stond ‘Jenny’ weer voor het raam. Een dame die ik al zo’n 2 jaar ‘(her)ken’ maar nooit de behoefte gevoeld heb haar te bezoeken: een hardnekkig vooroordeel van mij dat een te perfecte vrouw nooit kwalitatief goed haar werk zal doen. Ze is namelijk bloedmooi, heeft inderdaad veel weg qua uiterlijk van de actrice Cameron Diaz. Ze kijkt echter nogal gereserveerd naar buiten wat mij altijd heeft weerhouden haar te bezoeken. Vandaag niet, na het lezen van een eerdere enthousiaste recensie van het gewaardeerde forumlid frankkinky besloot ik de gok maar eens een keer te wagen.

Werd vriendelijk spontaan begroet door deze blonde poolse die met een lichte duitse tongval goed nederlands spreekt. Ze stelde zich voor als : (z)Jenja. “ Maar iedereen noemt mij Jenny want dat is makkelijker uit te spreken”, vertelde ze me lachend. Het ‘ijs’ was gebroken, gezellig converserend ontdeed ik mij van mijn kleding, betaalde 50 euro en friste mij even op bij de wastafel. P+N hadden we afgesproken.

Ging met mijn rug op het bed liggen. Eerst kreeg ik niet onverdienstelijk een borstmassage van haar, onderwijl streelde ik haar rug en billen. Wow, lekker! Ze stelde voor te beginnen met pijpen. Ze wilde tussen mijn benen gaan zitten. Wat ik nooit zo’n succes vind want dan kun je het lichaam van de dame niet meer aanraken. Dus ik vroeg haar om gekeerd zijdelings naast me te gaan liggen zodat ik haar rug/billen/borsten nog kon strelen. Géén enkel probleem voor haar, ze veranderde van positie en begon mij heerlijk te pijpen. Niet stevig maar wel langdurig en diep. Van de tongpiercing heb ik niet zo veel gemerkt wel was de combinatie van lekker gepijpt worden, het uitzicht op deze handeling en haar werkelijk schitterend lichaam te strelen fantastisch! Het duurde dan ook niet lang dat ik liep te kreunen en puffen van genot. “Welk standje wil je?” vroeg ze. Ik had al enige tijd haar prachtige billen lopen te betasten/strelen dus ik zei plagend: “Wat denk je?” Op zijn hondjes dus.

Heerlijk was het, lekker diep en stevig haar zo kunnen neuken terwijl zij soms stevig haar billen naar achteren stootte. Gvd wat lekker! Toen ik mij even inhield (en haar heerlijk borsten van achteren even vasthield) want ik was bang dat ik al zo zou klaar komen, vroeg ze: “wil je een ander standje?” Ik antwoordde: “ja, jij nu bovenop?” Was geen enkel probleem voor haar. (dat maak ik niet vaak mee, een vrouw met een dergelijke allure die zo meegaand is) Ze begon mij heerlijk te berijden en met haar mooie ogen zat ze mij geil aan te kijken, met haar linkerhand wisselend in mijn beide tepels te knijpen en met haar rechterhand zat ze aan mijn ballen licht te strelen/knijpen/trekken. Gvd nog aan toe zeg! Ik dacht dat ik uit mekaar zou knappen toen ik mijn zaad in het condoompje aan spuiten was……Wat een wereld vrouw, die weet hoe ze mannen het hoofd op hol kan brengen.

Lekker ontspannen bijgekomen, heerlijk ongedwongen en gezellig nagekletst. Het klikte tussen ons, er was wederzijds respect/waardering en het was gezellig. Had vanuit. recensies hier begrepen dat ze ook kinky sex deed, voorzichtig informeerde ik ernaar.Heel spontaan noemde ze een reeks mogelijkheden op waarmee ze geen enkele moeite had deze uit te voeren op mannen. Ik was nog geen tien minuten klaargekomen en was net aangekleed maar ik kreeg er een onvoorstelbare stijve van! Allemachtig! Als zo’n mooie vrouw dergelijke oneerbare (en heerlijke) voorstellen doet dat heb ik het niet meer!

Ging dus volledig voor de bijl! Wat kost SM bij je? Ze antwoordde: ‘Het kan al vanaf 50 maar de meeste mannen kiezen voor 100 euro voor een half uur. Volledig verbaasd en vol ongeloof pakte ze 100 euro van mij aan. “Je wilt nu SM? Kleed je dan maar weer uit!” zei ze lachend. Ja normaal gesproken ga ik niet een eerste keer gelijk op of over op SM maar ik merkte al dat zij de grenzen en wensen van haar klanten respecteert en afspraken nakomt!

Wederom lag ik met mijn rug op het bed. Ze gaf eerst een body to body massage. Terwijl ze met haar ranke lijf op mij lag en haar heerlijke borsten priemden op mijn borstkas werden mijn handen vastgeketend aan het bed. Ze ging op me zitten en begon mijn tepels stevig te bewerken. Mijn ballen en pik werden stevig geroutineerd vastgebonden. Mijn edele delen werden nogmaals grondig en niet zachtzinnig opnieuw door haar handen geinspecteerd. Terwijl ze steeds met je praat en aankijkt. GEIL! Benen werden gespreid en mijn kontgaatje werd bevingerd, eerst voorzichtig met 1 maar uiteindelijk zaten er 4 in! Latex handschoen werd uitgedaan en ze ontdeed zich van haar slipje. Tepelklemmen werden geplaatst. Ze kwam naakt op mijn gezicht zitten en ik moest haar kontgaatje likken. Met een massage apparaat werd mijn eikel gek gemaakt van geilheid! Ook haar kontje op mijn gezicht maakte me helemaal gek van geilheid. Om me wat af te koelen trok ze af en toe even stevig aan de tepelklemmen zodat ik weer wist wie hier de regie had in dit spel.

Als ‘grand finale’ zou een lang gekoesterde wens in vervulling van mij in gaan. Werd ontbonden en naar de badkuip gedirigeerd. Moest gaan liggen en zij ging boven op de badrand staan. Nam nog wat poppers tot me. Met haar goddelijk lijf stond ze boven mij en plaste over mijn onderbuik/lul. Tot mijn verbazing voelde het heerlijk warm en geil aan. Ik moest mezelf aftrekken tijdens haar plassen maar duurde maar echt kort voordat ik zinderend klaar kwam. Het was een grandioos geile ervaring. Heerlijk achteraf kunnen douchen en nog wat gesproken, gedronken. Uitermate vermoeid en voldaan nam ik hartelijk afscheid van haar.

Voor (h)eerlijke sex en soft-sm is zij een topper, denk dat ik deze dame vaker ga bezoeken!

PS de ingevulde tijd is de werkelijk tijd van de sessie/sex, ben langer binnen geweest
    Overigens ze werkt 14 dagen aaneengesloten in de maand, overdag van 11 tot een uur of 8-9 's avonds
    Tot woensdag 2 nov werkt ze nog dan is ze 14 dagen vrij!

Actieve recensies
    95

Standaard Re: Utr., Zp 138-4, Jenny (uitstekend)

Deze prachtige blonde poolse meid weer bezocht, vriendelijk glimlachend stond ze te wachten.
    Al snel kleedde ze zich uit waarna dat fantastische lichaam weer tevoorschijn kwam met die lange benen en prachtige (siliconen) borsten, vervolgens heerlik gepijpt waarbij haar tongpiercing zijn uitwerking niet mist. Vervolgens vingertje bij naar binnen waarbij ze me heerlijk aftrok en ik moets oppassen om niet tot een explosie te komen, uiteindelijk me zelf in haar heerlijk klaargeneukt waarbij ze me diep en geil in de ogen aankeek, ze lijkt iets losser te worden, of is dat verbeelding?

verder gewoon weer lekker!

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Donderdagavond weinig echte toppers op het pad.
    Bulgaarse tijgerin en Rashida bezet, Anna "werd net bezet", tja, gekozen voor Jenny. Was wel erg lang geleden dus best wel weer eens leuk. Ze is het nog steeds niet verleerd, lekker pijpen en likken (met dat geile gepiercte tongetje), vervolgens even ms en daarna even stevig de cg. Af laten maken met de handjes, cola tje toe, voldaan weer weg. Geen absolute topper, maar wel een lekker ding.

BOB: moet jij toch weten: ze heeft wel piercings (navel en -vooral- tong)
    Pikky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    95

Jaaaaaaaaaaaa!

mij door deze kinky geile babe met prachtige benen in zwarte laklaarzen en verder prachte body laten pakken, waarn ik onder genot van poppers haar terug gepakt heb en mij zelf uitiendelijk voor haar he afgetrokken terwijl ik naast het bed stond en zij voor mij op het bed plaatsnam steunend op 1 knie en haar andere been gebogen doat ik goed die laars kon zien, ze keek me geil aan en moedigde mij aan terwijl ze mijn tepels met haar vingers en nagels tease.

pffff, Jenny, wereldwijf!!!!

Actieve recensies
    135

Vandaag een korte sessie bij deze dame, moest ff in utreg zijn en kon niet de stad verlaten zonder het pad te bewandelen

Korte sm-sessie gedaan, vastgebonden aan het bed, body to body massage poppers, handmassage, gevingerd in mijn anus en tot slot op de vuurpijl moest ik haar kontgaatje likken,, mmmmmmm het was weer erg lekker...

Ze werkt pas weer op 10 februari as

Mzzl,
    wimwim
    wimwim heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

ze lachte heel vriendelijk en het leek mij een wonderschone meid.

ze sprak duits, dus dat was ff schrikken na mijn eerdere ervaringen maar jenny vertelde Pools te zijn, nou de sex was prima, mooi lijf en ze wordt op bed geiler dan je zou verwachten bij kennismaking.

heerlijke babe/chick! kan zo in Baywatch

pijpe prima, neuken wel ok, had wilder gewild.

Actieve recensies
    95

mmm wat gereden en het was vrij rustig, russische Alina ging net dicht leek me wel lekker, maar is volgens mij niet kinky, Leila niet gezien en toen stond daar Jenny weer eens, mmmmm!!! deze babe was ik bijna vergeten

snel parkeren en naar binnen.

en al gauw had ze op mijn verzoek zwarte laklaarzen aan gedaan en vervolgens die heerlijke borsten getoond.

ze begon al snel met olie mijn lul hard te maken en ze deed een handschoentje aan en keek me geil aan, neem wat poppers zei ze en op het moment dat ik dat opsnoof voelde ik 2 vingers naar binnen gaan, mmm ze ging lekker neuken en draaien met haar vingers en al gauw zat er een derde in en even later een vierde!, voor de hele hand gegaan maar dat ging niet, vervolgens heeft ze mij in die positie op mijn rug met een voorbinddildo geneukt wat erg lekker was en een geil gezicht is zo meid met prachtborsten en mooie benen in zwarte laklaarzen, daarna gaf ze een klein showtje terwijl ik me aftrok en ging ze op zijn hondjes voor me bewegen en haar kontgaatje laten zien, mmmm voorzichtig mijn vinger er langs vervolgens haar in missionarishouding geneukt waarbij ik Jenny op het eind bij de enkels (in haar zwarte laklaarzen) beet had en haar benen goed wijd de lucht in had, daarna mocht zij mij met 3 vingers lekker en stevig neuken terwijl ik mezelf aftrok, al gauw kwam ik heerlijk klaar.

ja mmm wat een babe!

Actieve recensies
    5

Thumbs up Re: Utr., Zp 138-4, Jenny (uitstekend)

Wow, inderdaad een lekkere vrouw! Had gevraagd om een soft SM sessie en kreeg vervolgens handboeien om en een veter om mijn ballen heen. Hierna afwisselend een voorbinddildo dan wel 2 vingers van haar in mijn kont gehad terwijl ze me aftrok. Mocht tijdens de grand finale lekker haar kontje likken.

Verder is ze erg aardig, geinteresseerd in wat je doet en krijg je een glaasje drinken van haar. Helemaal ok dus, deze dame!
    plato72 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    0

Een toppertje. Ik ben inmiddels al veel vaker bij deze dame geweest en ben van de week weer eens naar binnen gewandeld. Een heerlijke sessie weer, eerst lekker opwarmen met een massage om vervolgens over te gaan op het echte werk. Lekker ballen afbinden, zwarte laarzen, poppers, lulmassage met olie, kontje likken, vingers in kont bij mij enz. En als finale lekker over haar borsten klaar gekomen.

Ze gaat mij zeker nog vaker zien !!

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    47

zoooooooo, na lezen van recensies van wimwim en frankkinky het er maar eens op gewaagd, bij deze lekkere blonde chick die altijd vriendelijk staat te lachen.

Inderdaad ze kan veranderen in een geile kinky meid, heeft diverse kleding, laarzen en speeltjes voor soft games.

Heerlijk lijf en ze is niet echt dominant maar haar geile uitstraling en knapheid deze mijn staaf al snel groeien waarna ze al snel een staaf in mij boorde!, met flink wat poppers nam ze mij te grazen wow! al snel zat ze andersom op mij , mijn gaatje te bewerken terwijl ik haar billen met mijn tong moest verwennen. mmm geil nog nooit eerder gedaan maar deze meid is goed uitziend en schoon, dus een super geile ervaring, daarna moest ik mijzelf aftrekken staand naast het bed, terwijl ze mijn tepels te grazen nam en mei opgeilde met een showtje!.

errug lekker!

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    47

dit lekkere ding is er opeens weer!

heerlijk te grazen genomen door haar met dildo en meerdere vingers! onder genot van wat poppers, verder moest ik mij laten zien aan haar en op haar commando een masturbatieshow geven terwijl ik naast het bed stond, Jenny geilde mij op door mij aan te moedigen en, mijn tepels te teasen en zelfs door met haar hakken van haar hoge laklaarzen op mijn tepels te zetten.

Uitiendelijk hield ik het niet meer!

mmmm, geil!
    lustslaafje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    5

Als je het Zandpad oprijdt, zie je Jenny vaak al staan, maar aan haar kleding zie je niet direct dat ze in is voor SM en andere kinky zaken. Ze ziet er overigens wel lekker uit en omdat mijn vaste adresje er niet was, maar eens voor Jenny gekozen. Geen spijt.

Wat een lekker ding, lekkere borsten (siliconen maar toch lekker zacht) en een stevige kont en een lekker klein kutje, waar je ook aan mag zitten. Alles is te bespreken met haar en ze gaat enthousiast van start.

Met hulp van wat poppers, heeft ze me eerst bewerkt met een paar vingers, ze doet dat heel geraffineerd en let er echt op of je het lekker vindt. Daarna heeft ze met een strap-on genomen. Dat is een lekker gevoel, maar ook een geil gezicht als Jenny dat doet met haar mooie borsten. Uiteindelijk mocht ik haar kontje likken terwijl ze mij aan het pijpen was. Maar een kontje likken zonder kutje te mogen likken is voor luckylips natuurlijk niet voldoende, haar kale kutje is heerlijk om te likken . Door al die geiligheid van beffen en pijpen, ben ik heerlijk klaargekomen. Jenny is zeker voor herhaling vatbaar.

Actieve recensies
    11

Na een paar mensen enigszins over de rooie te hebben gekregen met wat kritiek, maar even serieus. Van de week naar het pad getogen en het was wat stilletjes, waardoor zelfs de befaamde Jenny geruime tijd met de gordijnen open zat. Toen het tot me doordrong dat het Jenny moest zijn gauw naar binnen gestapt. Mannen er wordt niets teveel gezegd, ze is geweldig. een toppertje van het pad, wat een vrouw. Pracht lichaam, pracht borsten en buitengewoon hygienisch, geen klokkijkster. Dit is een aanrader voor iedereen die van van lang, strak en blond houdt. Gaan met de banaan. Mijn driver kan er weer even tegen.

Actieve recensies
    21

Ik ben vandaag 2july ook bij jenny geweest ze is echt een een hele goeie leuke meid.
    alles was gewoon goed komt haar afspraken na (ik ook trouwens)en ze is heel erg vriendelijk en aardig.
    ze vertelde me dat ze tot 12july aanwezig is en daarna twee weken niet ik ga zeker voor de 12e weer even bij haar langs.
    grtjs van iraaki
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 13-05-07 om 19:28 Reden: Smiley's

Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Regels voor berichten