Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 31

Discussie: Utr., Zp 138-2, Nathalie (uitstekend)

Leeftijd
    44

Actieve recensies
    7

Thumbs up Utr., Zp 138-2, Nathalie (uitstekend)

Gister ochtend in een geile bui langs het pad gereden. De zon scheen en veel dames zaten lekker met de deur open en sommige zelfs op de plank. Na 2x te zijn gereden viel mijn oog op een voor mij nieuw gezicht. eheel aan het begin boot 2 zat een zeer slanke blonde schone. Ze as zart gekleed, kousen met grove gaten, laarzen en een mooie top. Mijn jongeheer gaf mij groen licht en dus ff babbelen. Na de algemene info en prijsafspraak naar binnen. Nathalie was heer naam en volgens haar werkte ze nu 3 weken op het pad. Voorheen heeft ze in Deventer in de avond gewerkt.

Na het ontkleden te bed en zeer behendig bracht ze het doompje aan. Werd heerlijk gepijpt geen haast klus gewoon relax en lekker lang zoals het hoort. Hierna stelde ze voor op mij te komen zitten. Deze blonde Cowgril weet wat rijden is. Hierna was het te beurt aan ij en heb ik haar doggystijl genomen. Ik had uitzicht op haar zeer strakke lijf en geile tattoo onder aan haar rug. Nog eens wisselen in de misionaris en ik kon me uitleven. Ik was zo geil dat ik niet klaar wilde/kon komen en heb aar om een massage gevaagd. Het petje ging af en de olie er op. Ze kan erg lekker masseren en beweegd haar lijf hierbij sensueel. Bij het spuiten keek ze me geil aan, SUPER!!! :P

Een zeer goede aanwinst voor het pad. Ze werkt overdag. Ga en bij haar binnen en aat en resentie achter over jou ervaring, ik ben benieuwd.

Hé Nathalie tot gauw.... The Kluif
    Kluivert heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    17

Standaard

Vandaag weer eens wezen kijken op het pad en op 104-3 stond Nathalie. Inderdaad een mooie blonde verschijning met een paar heerlijke sili's. Bij binnenkomst bod ze meteen wat te drinken aan. Toen wist ik al genoeg, dit is een dame die er zelf van geniet. Ze gaf toe dat ze sexverslaafd is. Rustig uitgekleed en is ze begonnen met trekwerk waar daarna het condoom erom ging en pijpen deed ze als een nilfisk. Ze heeft me daarna bereden en toen nog doggystyle. Jammer dat ik snel mijn kruit had geschoten. Een lekker ding.
    arjan26 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    22

Standaard

;D
    Nathalie is top - een grote blonde vrouw met grote borsten en een heerlijk lijf. Nathalie is een gezellige meid, biedt je wat te drinken aan en neemt rustig de tijd.
    Eerst heeft ze heerlijk gepijpt - vakwerk dat ze met zichtbaar plezier doet. Ondertussen gaan haar borsten heerlijk over je lijf. Je mag haar tepels likken, vingeren (ook naar binnen), kortom helemaal top. Ook het neuken: zij boven en op haar hurken - ze gaat zo liggen dat je alles in de spiegel goed kunt zien. Fantastisch!

Op haar verzoek haar werktijden:
    ma t/m do: 09.00 - 16.00 uur
    vr en za: 09.00 - 18.00 uur

Nathalie is een kanjer!!!!
    jan 2 meter heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    11

Standaard

Vanmorgen viel ze mij ook op. Mijn favo's waren er nog niet of al bezet. Ik vond het wel een beetje haastwerk, achteraf bleek dat een'"regular" zijn auto aan het parkeren was terwijl ik binnenstapte, misschien daarom en de afspraak p+n 50. Wel een lekkere chocomelk bij haar gedronken en nog een stuk kruidkoek mee gekregen. N. is een gezellige meid, ziet er lekker uit, ik ga nog wel eens terug om te zien of de mede wandelaars met de hoge cijfers gelijk hebben. Al vind ik een gem cijfer van boven de 9 wel erg hoog. Maar ja, wat u zegt, smaken.......

Actieve recensies
    10

Smile Re: Utr., Zp 104-3, Nathalie (uitstekend)

deze chick ook bezocht

aller aardigst vriendelijk geil ervaren noem het maar op.

Ze is al wat ouder maar ze mag er wezen. zeer goede diensten en komt lekker geil over...

tot de volgende x Nahalie
    de kijker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    135

Standaard Re: Utr., Zp 138-2, Nathalie (uitstekend)

Ze was mij al eerder opgevallen.... Lange blondine met spannende outfits en dito kamer. Was tijd om eens wat nader met haar kennis te maken, was er aan toe!

Het werd een heel aardig samenzijn. Leuke spontane vrouw, ziet er erg goed uit.
    In mijn optiek te vriendelijk voor de harde maar wel voor soft sm of kinky spelletjes en de reguliere seks. Heb mij uitstekend vermaakt, maar je moet wel van kletsen en ketsen houden! hahaha

Mzzl,
    wimwim
    wimwim heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    1

ben ook enige tijd geleden bij deze vrouw geweest, en ja het samen zijn was bijzonder leuk. Ze biedt eendrankje aan en de sex is gewoon lekker. prijs was 50 euro voor P en N
    Voor een herhaling vatbaar.
    ariearie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    36

Talking Re: Utr., Zp 138-2, Nathalie (uitstekend)

Hallo collega's

Gistermiddag weer bij Nathalie geweest. 100 euro half uurtje kinky afgesproken. Ze stelde voor om een nieuw leren "pakje" met cockring (die helaas te klein was ) aan te proberen,het zag er wel kinky uit dus ik mee dat "pakje" aan getrokken. Vervolgens nog hand en voetboeien omgekregen
    waarbij me benen wijd uitelkaar aan het bed werden vastgemaakt. Eenmaal vastgebonden kon het feest beginnen. Ze deed een lekker voorbinddildo om waarmee ze me o.a. lekker hard anaal heeft genomen. Verder heeft ze me nog wat gespanked en poppers gesnoven. Al met al weer een geil half uurtje beleefd.

Conclusie: Dat nieuwe leren harnas CQ "pakje" is echt supergeil en zeker voor herhaling vatbaar. Ook omdat er hierendaar ringen aanzitten waarmee ze je overal aanvast kan maken .

M.v.g. Nymfomaan18m

Actieve recensies
    36

Thumbs up Re: Utr., Zp 138-2, Nathalie (uitstekend)

Hallo collega's

Vandaag bij Nathalie geweest. Hafuurtje kinky 100 euro afgesproken. Eerst aan de hand en voetboeien en toen een pijpbeurt. Verder nog anaal, beffen, tietzoenen, trekken, poppers etc. Zoals altijd bij deze MILF alles rustig en op het gemak . 3 kwartier later stond ik weer buiten en ben met een voldaan gevoel richting huis gegaan .

Conclusie : Nathalie blijft een echte TOPPER. Geen haastwerk en weet precies wat je lekker vind. Ze zei dat ze volgende week nog werkt en dan vakantie heeft. Dus collega's wees er nog snel bij anders wordt het wachten geblazen!!

Nathalie hartstikke bedank en tot snel na de vakantie!!

M.v.g. Nymfomaan18M

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Hallo mensen,

Ook ik ben bij Nathalie binnen geweest, wat een super wijf zeg.
    Voor 50 euro wat kinky sex gehad met haar. Eerst biedt ze je wat te drinken aan. Dit kom ik bij raam dames nergens meer tegen.
    Ze heeft me op bed vastgebonden en met wat zweepjes bewerkt en bespuugd. Ook heerlijk gepijpt waarbij ze af en toe op mijn lul sloeg. Tijdens het neuken , waar ze boven op me kwam zitten duwde ze steeds heerlijk haar borsten in mijn gezicht.
    Ze kijkt ten minste niet op de klok en probeert het je echt naar de zin te maken.
    Zelf houd ik niet zo van de jonge meisjes en is Nathalie met haar prachtige figuur en geil outfit een uitstekende keuze ,want voor haar leeftijd ziet ze er echt super uit.

Heb haar telefoonnummer gekregen zodat ik kan bellen of ze aanwezig is en een afspraak te maken.

Voor overdag wordt dit mijn vaste adresje !!!!
    Ben alleen vergeten te vragen hoelang ze wegblijft voor haar vakantie. Heeft iemand dit gevraagd?

groet Swartjes
    Swartjes heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    35

Actieve recensies
    29

Vandaag nadat ik bij Marian op 162-3 was geweest zag ik Nathalie staan die vandaag wel erg vaak bezet was. Ik toch naar binnen en voor 50 euro kinky sex gehad met wat zweepjes spuug en plagen en ze had met vast gebonden. Heerlijk gevoel als zo'n mooie vrouw je vast bind op bed.

Pijpen doet ze echt goed op een plagerige manier en ze kwam tijden het neuken boven op me zitten en moest tussendoor steeds haar spuug opvangen in mijn mond. Echt een te gekke vrouw.

Jammer dat ik overdag niet zo vaak kan.

Groet Swartjes

Actieve recensies
    36

Hallo Collega's

Om maar meteen met de deur in huis te vallen Swartjes; Nathalie is de hele dag door druk bezet! Vandaar dat ik ook altijd ff bel van te voren. Dinsdag middag ff bij haar langs geweest voor een half uurtje kinky sex. Ze was gehuld in een sexy rood latex "verpleegster-outfit". Heel relaxed begonnen doormiddel van het aanbidden van haar prachtige borsten. Verder nog vastgebonden aan het bed en lekker bewerkt met een dildo, haar kont en laarzen gelikt en lekker onderdanig geweest. Uiteindelijk lekker klaar getrokken.

Conclusie : Ik bewonder deze dame nog steeds met hoeveel enthousiasme en
    spontaniteit ze haar beroep uit oefend. Is daarom ook niet gek
    dat ze steeds zo druk bezet is!

M.v.g. Nymfomaan18m

Actieve recensies
    36

Hallo Collega's

Maandagmiddag even GEBELD. En kon wel ff langs wippen voor een potje onderdanigheid van top-kwaliteit. Zo gezegd zo gedaan. 150 euro voor dikke 3 kwartier mogen genieten van deze MILF (Mother I Like to Fuck). Begonnen met wat opwarm c.q. trekwerk. Verder nog vast gebonden en wat anaal bewerkt. Toen legde ze haar benen over me heen zodat ik lekker haar voeten mocht aanbidden. Al met al weer een prima ervaring bij deze MILF.

Wat betreft haar 06-nummer : Je moet haar gewoon bezoeken en als het klik vraag je haar nummer en dan is zij denk ik zeker niet de beroertste om haar nummer te geven. Maar zoals al eerder gezegd je moet het de dame zelf vragen.

En wat betreft de Conclusie: Wat betreft service, spontaniteit, kwaliteit en flexibiliteit staat zij bij mij zeker verreweg op nummer EEN!!

M.v.g. Nymfomaan18m

Actieve recensies
    7

Na alle goeie berichten ben ik ook bij haar geweest, maar ik vond haar tegen vallen.
    Ze was inderdaad erg enthousiast en pijpte ook zeker wel goed, maar ik vond haar erg oud.
    Ze deed me erg denken aan een uitgerangeerde marktkoop vrouw uit Amsterdam.
    Maar zo zie maar; smaken verschillen.

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    0

hallo
    ben bij deze dame geweest
    bij de juiste klik is ze lief aardig en praatgraag,en geeft ze je haar tell nummer.
    ze is slank en heeft een goed figuur maar niet zo strak als een meisje van 20-25. maar die uitstraling!!!!!! geweldig.
    spelen en plagen doet ze graag,soft sm is ook mogelijk. ik denk niet dat ze de
    harde sm doet.
    ben voor het eerst bij haar geweest,maar het zal zeker niet de laatste keer
    wezen.
    tegen mij vertelde ze dat ik langs kon komen van ma tot vr . 1800 uur end of the show.

Actieve recensies
    36

Hallo collega's,

Vandaag weer even bij Nathalie langs geweest. Ze was gehuld in een rubber/latex outfit, super geil gezicht en precies mijn fetish. Eerst vastgebonden aan bed en toen lekker onderdanig geweest met o.a: tepel klemmen, anaal behandeling, ik mocht haar latex highheels schoon likken en haar tepels zachtjes likken tot slot heb ik haar billen nog gelikt en lekker klaar getrokken en dat allemaal onder het genot van poppers.

Conclusie: Meningen kunnen zeker verschillen wat ik vind haar nog steeds een super geile MILF en zeker geen oud marktkoop wijf!! En de 45 minten zijn voorbij gevlogen!

Nathalie bedankt en tot snel!! (vond je outfit echt super!)

M.v.g. Nymfomaan18M

Actieve recensies
    11

Wouw wat een geile dame

Goede service en doet erg haar best

Zag haar staan in een geile rubberoutfit met rubberstockings en highheels

Actieve recensies
    11

Wink Re: Utr., Zp 138-2, Nathalie (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubberdildo Bekijk bericht
    Wouw wat een geile dame

Goede service en doet erg haar best

Zag haar staan in een geile rubberoutfit met rubberstockings en highheels

Wat is het stil is deze uiterst geile dame er nog. Moet zelf van een eind komen.

Zeker wel
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 14-05-08 om 06:42

Actieve recensies
    11

Ben weer geweest één woord : WAUW......................
    rubberdildo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

Deze rijpe dame weer bezocht en het blijft lekker!

Haar pijpkunsten zijn van hoog niveau en neuken in standjes welke dan ook is super!

Duidelijk is er een verschil in sexbeleving met een dame met veel ervaring en die zelf ook een echte liefhebster is als met een lekkere twintiger

Actieve recensies
    8

Hoef aan deze dame niet veel toe te voegen, kom al vaker bij haar, bel vaak van te voren even of ze er is en of t kan, dan houdt ze tijd voor je vrij, rustig parkeren en dan loop ik vaak zooooo lekker binnen.... Het hele onderdanige gebeuren is niets voor mij, ze probeert het vaak, maar laatst haar toch de duim schroeven aangedraaid en haar eens vast gezet en lekker uitgewoond....zelf noemde ze het wel anders.
    Ik moet overigens nog steeds wennen aan haar nieuwe kapsel, maar ze heeft nog steeds die geile blik, zo een die een lekker ding op de manage ook wel heeft, een beetje met van die tuit lippen.....
    Nathalie blijft lekker en altijd goed......
    Fetish17 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    133

blijft een topdame die alles tot in de finesse beheerst van pijpen tot neuken en opgeilen, ik vind ahar echt heel goed en als je vaste klant bent is ze ook relaxed met de tijd waardoor ik altijd intens geniet van deze rijpere zeer verzorgde sexy dame!
    Zandpadprins heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    1

deze dame is echt wel een topper.

zeer aardig en een lekkere vlotte babel.

komt bij als je van hele grote borsten houd een goed adres.

ik verwacht een hoog herhalings gevaar

sili,s zijn echt lekker zacht top

heeft inderdaad haar boezem laten verzware minmaal E cup

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    0

idd heb het ondervonden deze dame is tha bomb
    voor iemand die de 40 al gepasseerd is ziet ze er top uit
    iemand nog ervaringen met haar sinds the boobjob

Actieve recensies
    87

Vanmiddag de stoute schoenen aangedaan en bij deze schone naar binnen gewipt. Ze is wel ietwat veranderd omdt ze zich heeft laten faceliften etc. Giga tieten en een heerlijke geile kut. GRRRRRRRRRRRRR Lekker laten pijpen, neuken en klaar in condoom op zijn doggy. Nog wat gepraat en toen weer huiswaarts. Bedankt lieve schat, het was weer heerlijk. Dikke kus en een volle 10
    Zandpadlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten