Gister ochtend in een geile bui langs het pad gereden. De zon scheen en veel dames zaten lekker met de deur open en sommige zelfs op de plank. Na 2x te zijn gereden viel mijn oog op een voor mij nieuw gezicht. eheel aan het begin boot 2 zat een zeer slanke blonde schone. Ze as zart gekleed, kousen met grove gaten, laarzen en een mooie top. Mijn jongeheer gaf mij groen licht en dus ff babbelen. Na de algemene info en prijsafspraak naar binnen. Nathalie was heer naam en volgens haar werkte ze nu 3 weken op het pad. Voorheen heeft ze in Deventer in de avond gewerkt.
Na het ontkleden te bed en zeer behendig bracht ze het doompje aan. Werd heerlijk gepijpt geen haast klus gewoon relax en lekker lang zoals het hoort. Hierna stelde ze voor op mij te komen zitten. Deze blonde Cowgril weet wat rijden is. Hierna was het te beurt aan ij en heb ik haar doggystijl genomen. Ik had uitzicht op haar zeer strakke lijf en geile tattoo onder aan haar rug. Nog eens wisselen in de misionaris en ik kon me uitleven. Ik was zo geil dat ik niet klaar wilde/kon komen en heb aar om een massage gevaagd. Het petje ging af en de olie er op. Ze kan erg lekker masseren en beweegd haar lijf hierbij sensueel. Bij het spuiten keek ze me geil aan, SUPER!!! :P
Een zeer goede aanwinst voor het pad. Ze werkt overdag. Ga en bij haar binnen en aat en resentie achter over jou ervaring, ik ben benieuwd.
Hé Nathalie tot gauw.... The Kluif
Kluivert heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren
;D
. 3 kwartier later stond ik weer buiten en ben met een voldaan gevoel richting huis gegaan 

Vanmiddag de stoute schoenen aangedaan en bij deze schone naar binnen gewipt. Ze is wel ietwat veranderd omdt ze zich heeft laten faceliften etc. Giga tieten en een heerlijke geile kut. GRRRRRRRRRRRRR