Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 46

Discussie: Susteren, Gangbang , Villa Liberta (goed)

Actieve recensies
    3

Standaard

Ik lees vaker in de Trompetter dat er in Villa Liberta een gangbang is. Afgelopen zondag was er weer ene en er is ook wel eens op donderdag een super gangbang.

Wie is daar wel eens geweest en hoe is het bevallen? De entreeprijs is niet hoog in elk geval, maar is er dan ook als man alleen iets te beleven?

Deze club heeft ook een privéclub-gedeelte. Iemand daar ervaringen mee?
    Ik weet het, veel vragen en hopenlijk volgen er veel reacties op....

Laatst gewijzigd door kuieren; 13-06-06 om 11:52 Reden: Url

Actieve recensies
    3

Standaard

Ben afgelopen zondag naar de gangbang geweest. Entree was € 25 en vier drankjes kosten € 10.
    Het was er druk, ik schat ongeveer 40 mannen en 2 vrouwen en dan nog 4 stellen.
    Al met al heb ik me goed vermaakt. Het is een nette club en de vrouwen lustten er wel pap van ;D Heb één vrouw geneukt en een andere heerlijke meid een spermadouche gegeven.

Idere tweede zondag van de maand is een gangbang en op donderdag 24 oktober is er een mega gangbang met shows en minimaal 4 nymfomanes. Entree is dan € 50.

Actieve recensies
    1

Standaard

Ben er enkele maanden geleden een keer geweest. inderdaad veel mannen en 2 vrouwen. 1 vrij dikke vrouw en 1 blonde wat oudere im schat ongeveer 45-50j. Pijpte als een bezetene. Hoe zagen de dames er nu uit die aanwezig waren? Hoe oud waren de dames van de stellen? Veel actie of viel het mee? Wil graag nog eens gaan.

Actieve recensies
    3

Standaard

Die wat oudere was er ook, verder een meid van een jaar of 30 schat ik die ook bij Villa Liberta werkte.

Wat de stellen betreft waren er drie oudere dames en één meid van een jaar of 25. Echt mooi maar wel een aantal tatoeages. Een erg geile meid die hield van sperma-douches. Aan het dialect te horen kwamen ze uit België.

In augustus ga ik niet, maar in september zal ik weer van de partij zijn :P

Geile-Limbo Guest

Standaard

Hallo mensen,

Ik wil ff mijn ervaring delen die ik had enige maanden geleden samen met een vriend van mij.
    We gingen op en zaterdagavond naar de parenclub in susteren.(VL)
    Entree (nog in NLG) 150,- pp...niet mis dus.
    Hapjes vielen zwaar tegen!!! Drank was ok.
    Sex heb ik gehad met een of andere ouder NYMPHO griet. ze was ongeveer 160cm,kort donker haar,limbo grietje en rond de 40.
    Ze was niet echt knap.....maar WAT GING DAT MOKKEL te keer!!!!! En pijpen (mc),rijden en hobbelen dat het een lieve lust was.
    Heb ze die avond 3 (!) keer gepakt en ze vond het GEWELDIG. Mijn vriend heeft haar ook nog es twee maal genomen..!!! Ze kreeg er gewoobn geen genoeg van. Haar man zat erbij en keek ernaar...en vond het prima.

Wat ik wel negatief vond (maar dat zie je ook wel es bij andere parenclubs) dat als je als man alleen naar binnen komt je niet vlug met vrouwen kunt neuken die een partner hebben.:-( Ze willen dan allen maar "wisselen" met andere paren. (waarom laten ze dan alleenstaande heren binnen???)
    Alhoewel ik een open type ben,waren die dames "off limits" voor mij en mijn vriend.
    Echter gelukkig voor mij was die "nymph" er.....:-)
    Naderhand ben ik er nooit meer geweest.

Er is wel een discrete parking (groot ook) en het geheel is erg proper en mooi ingericht.

Mijn geilste en beste parenclub ervaring was in Vaesrade.(schuin tegenover ex-ten Oever garage,is nu gellof ik een motordealer) Daar ben ik 3 keer geweest en alle drie de keren was het dikke pret en volop naaien. De laatste jaar ben ik helaas niet meer geweest en ben eigenlijk benieuwd of ze er nog zijn??????
    Eten was ok,drank ook...en de vrouwtjes ook. Er waren zelfs twee h**rtjes daar die voor de gasten moesten zorgen. Nou dat hebben ze geweten.:-)

Geile-Limbo.

Actieve recensies
    1

Standaard

Ben vanmiddag In Susteren geweest. Was omstraaks half 6 daar. Waren 4 vrouwen aanwezig. De blonde van de vorige keer was daar. Praat als een oud omaatje maar pijpte toen wel als een bezetene. Verder was er nog een stel schat zo rond de 45 j. beetje arrogant en weinig aktie :-\. Boven in de kamer met kijkgaten lag een stel met een paar mannen. Ik schat deze dame rond de 50j ( moet zeggen dat ze nog een behoorlijk strak figuur had) maar ze was wel zeer mager. En de laatste was een frans sprekend stel met een vrouw die zich door meerdere mannen leit nemen. Ik heb me door haar laten pijpen (zc) en ze ging door het lint van genot,omdat ze tegelijkertijd door een andere man (zc) werd geneukt. Ik ben heerlijk klaargekomen in haar mond. Ik moet wel zeggen dat het opvalt dat er veel zonder condoom word gedaan. De mager dame is een paar keer volgespoten en effe later kwam er een man tussen haar benen liggen om haar eens 'lekker'te beffen :-[. Niet helemaal mijn smaak om de sperma van een ander weg te moeten likken.
    Samengevat: redelijke aktie niet echt knape dames, maar wel redelijk geile dames. ;D

Actieve recensies
    3

Standaard

Ik ben er van omstreeks 17 uur tot 19 uur geweest.
    Waarom maar zo kort gebleven zul je denken? Nou, de dames die er waren, waren niet mijn smaak. Over het algemeen wat ouder en die ene die zonder condoom pijpte, tja, die was geil ja. Maar om me nu te laten pijpen terwijl het sperma van de vorige nog aan haar mond hangt, nee dank je! :-\ Toen ik weg ging kwam Cindy binnen, die meid was er twee weken geleden ook.

De hele tijd heeft er een Thaise dame in het hok gezeten, maar die deed niet mee. Jammer, die was meer mijn type. :P Zij is er door de week wel als het een privéclub is wist mij de eigenaresse te vertellen.

De volgende keer dat ze mij daar weer zien, zal pas zijn bij de gangbang van september.

Ik vraag me trouwens nog steeds af wat nu de surprise was? ???

Actieve recensies
    3

Standaard

ik ben er gisteren geweest ;D
    dat stel uit brabant was er ook en zij was weer onverzadigbaar :P maar ze zijn wel eerder weggegaan rond 9 uur ze vond het boven veelste warm :'(

Actieve recensies
    3

Standaard

Ben zondag naar de suprise party geweest bij liberta.
    De suprise is dat het eigenlijk een gang bang is ;D
    Ik moet zeggen het was de moeite waard dat koppel uit eindhoven was er en ze hadden een ander jong koppel bij. Die er ook niet vies van is :P
    Ze zijn zelfs aan de bar bezig geweest met iedereen die mee wou doen : Zelfs een lesbische show hebben ze gedaan aan de bar al met al een geslaagde avond

Leeftijd
    30

Actieve recensies
    0

Standaard

Nou, wij zijn dus afgelopen zondag ook naar Villa Liberta geweest en ik moet zeggen dat we zeer genoten hebben ;D. We hebben allemaal nieuwe mensen leren kennen en ze waren allemaal top. Ook hebben wij die lesbische show gezien :P en dat ging er heet aan toe. Misschien hebben we er zelf wel aan mee gedaan . Maar het was voor ons de eerste keer en ik weet zeker dat we er vaker zullen zijn. Dikke kus van mij :-*.

Actieve recensies
    3

Standaard

Afgelopen donderdag 24 oktober was er een mega gangbang in Villa Liberta. In augustus werd mij verteld dat er dan minimaal 4 nymfomane dames uit de club aanwezig zouden zijn.
    Wie is er donderdag geweest en kan wat meer over de gangbang vertellen? Was dat geile stel uit Brabant er ook weer?

Actieve recensies
    3

Standaard

ben gisteren naar de sexsuprise party geweest ;D
    was lekker is eigenlijk gewoon een gangbang
    dat stel uit brabant was er ok weer :P ze is deze keer niet naar boven gegaan maar gewoon beneden op het podium bezig geweest :P we hebben met een paar man een matras van een kamer gehaald en daar is ze toen lekker met ons bezig gegaan ;D wat is die griet geil zeg ik ga de volgende keer weer met de gangbang ze zouden er ook weer zijn ze had trouwens d\\'r zuster bij die is nog erger dan zij is wel wat forser maar dat maakt niet zo uit als je die bezig ziet is ook al zo\\'n seksbeest

Actieve recensies
    3

Standaard

Afgelopen zondag ben ik weer eens naar de gangbang geweest. Dit nadat ik in het gastenboek van deze club vele goede berichten erover had gelezen.

Nou, ik ben er bijna drie uur geweest. Het was niet zo druk, ongeveer 30 mannen, 2 dames van de club (wel beetje erg oud en dik) en 5 stellen. De stellen waren zeer actief en ik heb een leuk en geil moment gehad met een leuke meid. Marina, bedankt! ;D

Ik kom snel weer, letterlijk en figuurlijk....

Actieve recensies
    3

Standaard

ben laatst nog een keer geweest naar de gangbang was de weinig aan :-\
    Dat koppel uit eindhoven komen er niet meer zitten in belgie in hasselt op een gangbang :'( ik geloof in club passage weet iemand waar die zit???? Want voor dat stel wil ik wel een stuk verder rijden ;D weet iemand ook wat daar de prijzen zijn ?
    goldfinger heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

teddybear414 Guest

Standaard

Zondagavond 9 mei ben ik eens naar Villa Liberta gegaan om eens te kijken hoe het daar aan toe gaat.

Getver, had ik nooit moeten doen > > >

Er waren een heleboel mannen en maar een 7 tal vrouwen die ruim over de houdbaarheidsdatum heen waren. (Dit bedoel ik synisch, niet absoluut natuurlijk!) Er waren een drietal dames actief: 2 vollere van 50+ en een uitgemergelde van tegen de 65. De andere dames waren amper bereikbaar, maar ook ver beneden het nivo waar ik waarde aan hecht.

De drie genoemde dames werden continu bezet door 2 en soms 3 mannen die er kennelijk wel lol in hadden.

Voor mij was het in de afwekkamer een grote ranzige bende met overal (bed, grond) gebruikt keukenrolpapier en volle condooms), bah, bah en nog eens bah. Toen ik even op die kamer ging kijken voelde ik dat de vloer nat was en kon ik wel bedenken wat dat was

Na verloop van een tijdje waren de dames verkast naar een andere (nog schone) ruimte en heb ik met een van hen een poging gedaan. Ik weet haar naam niet, maar dat is in dit verhaal ook niet belangrijk omdat dit voor alle aanwezige vrouwen geldt.
    Van schrik was mijn jongeheer verschrompeld, maar met wat aandringen kwam hij uiteindelijk wankelend overeind. Toen maar vlug een condoom erom en erop. Tot mijn grote verbazing kwam ik toch nog klaar, maar volgens mij kwam dat meer doordat ik aan mijn eerstvolgende bezoek aan PHG dacht :-\ Intussen hab mevrouw dit alles zonder reactie ondergaan en kreeg ik het gevoel gedoogd te worden zolang ze er maar geen last van zou hebben.

Kortom: hier zien ze mij NOOIT meer terug. Ik vind het hier te vies voor woorden terwijl het zoveel anders en beter kan. Gezien het aantal mannen zal deze locatie wel voldoen aan bepaalde verwachtingen, maar naar mijn mening moet iemand wel erg in nood zitten om hier terug te komen.

Mijn beoordeling over pmc, azc en beffen heb ik op 1 genomineerd omdat hiervan geen sprake kon zijn. Dit werd niet aangeboden noch zou ik het voor geen geld willen doen.

Caligula 8)

Leeftijd
    39

Actieve recensies
    3

Standaard

Het is al weer even geleden dat gangbangman hier geen kijken. Het was redelijk OK. 5 dames aanwezig, ongeveer 30 tot 40 mannen. Alles gebeurde met condoom.
    Dames waren niet de knapste, maar lelijker kan ook. Liep alleen 1 oud vel rond waar ik hem never nooit niet in zou krijgen of stoppen. De rest heb ik allemaal gehad. Het enige wat ik zeer negatief vond was de zweetlucht.
    Voor de rest heb ik lekker geneukt, ben goed gepijpt en er heerstte een ontspannen sfeer. Voor 50 Euro krijg je redelijke kwaliteit.
    gangbangman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    3

Standaard

Ben er laatst geweest en vond het iet meer wat het was Geen leuke stellen en de dames die van de club zijn zijn gewoon ranzig :-X Ik had gehoopt dat stel uit brabnt daar weer eens te zien maar die zitten tegenwoordig in club passage in hasselt daar is om de vrijdag gangbang :P kost wel wat meer (65 euro) maar dat is dan wel inclusief drinken en eten

Actieve recensies
    3

Standaard

Ben vandaag naar de Mega Gangbang geweest. Had me er veel te veel van voorgesteld! Die zogenaamde gangbang-meiden waren echt RANZIG! Gatverdamme, dit is echt bedrog; eerst 50 euro neertellen en dan geconfronteerd worden met 4 ranzige, ouwe, vette en onverzorgde dames. Tja, de volgende keer maar weer naar een Priveclub om een mooie jonge en slanke dame te neuken.

Make love, don't fall in love...

Actieve recensies
    3

Standaard

Ben vandaag naar de Mega Gangbang geweest. Had me er veel te veel van voorgesteld! Die zogenaamde gangbang-meiden waren echt RANZIG! Gatverdamme, dit is echt bedrog; eerst 50 euro neertellen en dan geconfronteerd worden met 4 ranzige, ouwe, vette en onverzorgde dames. Tja, de volgende keer maar weer naar een Priveclub om een mooie jonge en slanke dame te neuken.

Make love, don't fall in love...

Actieve recensies
    1

Standaard

;D ;D
    Ben op 1 maart in de Villa geweest, ze hebben iets heel nieuw om de Maga GangBang te vervangen en wat belangrijker is met hele nieuwe meisjes, de prijs is 50 euro en 4 drankbonnen voor 10 euro, de sfeer was lekker gezellig, de "Triple X Orgie" want zo heet het beestje is dan ook van 12 uur to 20 uur . De dames mogen er best wezen je hebt er een klein vrouwtje met kort haar die ze met 4 tegelijk neemt en een hele slanke Blanca heet ze, denk ik en dan die derde echt te gek die mooie Blonde met haar prachtige borsten, ik denk zelfs dat zij er vroeger life-shows gaf en ook in de LC te Zutendaal. Ik vond het echt wel de moeite waard, zekers omdat er in die uren dat ik daar was een 60-tal alleenstaanden de revue passeerden, dus het was die konstant stampevol maar toch voldoende om gezellig druk te zijn, zo kan je ook makkelijker aan je trekken komen, de koppeltjes die er waren deden ook heel goed hun best, voor mij was het na die triestige Maga GangBangs van het begin van het jaar een dikke 9.00 en ik ga deze week dinsdag 15/03 terug. Ook nieuw nu is dat de nudisten-party op donderdag is en elke week, ben er vorige week geweest, niet superdruk maar wel keigoed, je kan het bijna een minigangbang noemen maar dan compleet nude, die blonde is er deze week donderdag ook weer (die van de Triple X) dus ga ik daar ook weer heen

Actieve recensies
    1

Standaard

Zeer leuke namiddag gehad, vooral met die blonde, had maatje D-cup, prachtige blonde haren en gladgeschoren kutje en heel blauwe ogen
    vic1654 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    1

Standaard

Gisteren naar de gang-bang van liberta geweest. Kort maar krachtig, eens maar nooit meer. Twee maatje meer vrouwen. Een slanke vrouw die echter nagenoeg de hele tijd aan de bar zat. Zonde van het geld. Mannen die wat verveeld rond liepen zegt ook wat. Ik ga in het vervolg naar Golden Time. Weliswaar duurder maar meer waar voor je geld. Dit was zonde van mijn geld

http://www.villa-liberta.nl

Actieve recensies
    1

Standaard

correct, die hele slanke vrouw, zat de hele tijd aan de bar, daarentegen de twee andere warren wel de hele dag boven en daar was actie genoeg bij, ook waren er 2 koppeltjes waarvan er eentje zekers zich niet onbetuigd liet. Spijtig genoeg was een van de drie vaste dames verhindert, maar die Blonde en Marina van de zondag gangbangs waren zeker niet te voldoen, maar ja met twee kan je niet de hele meute continue bevredigen, en die derde Blanca had echt wel geen zin om ook maar iets te doen, na 5 uur is ze dan toch wakker geschoten en heeft ze toch nog iets meegedaan. Toch kijk ik alweer naar de volgende uit op 12 april en vanaf dan is het iedere dinsdag gangbang de 19de zelfs met 4 vrouwen dus dat wordt zeker de moeite en in mei zei Ron mij zullen ze met 5 zijn.

Actieve recensies
    1

Standaard

Ik ben geen helderziende maar toch bekruipt mij het gevoel dat vic1654 iets te maken heeft met Liberta. Hij is pas lid, heeft, dacht ik vier berichten gestuurd en allemaal Liberta ophemelen. Nogmaals voor mij was het een zeer droevig geheel. Een afknapper.

Actieve recensies
    1

Standaard

Ik ben zeker niet iemand die met Liberta te maken heeft, maar het bekruipt me toch een beetje dat je het hele zaakje wil afkraken, je was juist dat er een vrouw onder de hele tijd aan de bar zat, die met haar zwarte haar (die heel slanke) maar zeggen dat de mannen er verveeld bijliepen, is ook weer niet juist, er waren heel wat bekenden die net als ik regelmatig naar Liberta gaan en die meerder keren bij de twee wel actieve dames zijn klaargekomen, OK op een bepaald moment was het heel druk, ik schat zo'n 35 mannen en dan maar 2 vrouwen die actief bezig zijn, ja dan moet je wachten. Dat de koppeltjes die daar waren niet veel soeps waren, ja da is peg hebben, zondag ben ik ook geweest, als je ziet wat er dan is, dan is dit toch beter. Maar wat wil je voor 50 € en enkele drankjes. Ik ben ook in Antwerpen naar het Riethof geweest, maar als je daar niet naar de MegaGangBang gaat heb je ook maar 2 à 3 dames die actief zijn, en de prijs is met lidgeld inbegrepen meer dan het dubbel. Ik kom ook heel regelmatig op de parenavonden, en in het speciaal op de nudisten avond, wel als die Blonde er is, Suzie heet ze dan ga je gegarandeert tevreden naar huis. Ze lag dinsdag in de spiegelkamer, en het was er ook altijd zeer druk bij. Ik heb dit ook tegen Ron gezegd toen ik naar huis ging, maar hij zei ook dat het niet makkelijk is om altijd geschikte dames te vinden, hij beloofde mij dat er op 19 april 4 zouden zijn en in mei zelfs 5 of 6 zodat het iets vlotter ging. De dames zijn ook maar amateurtjes (lees huisvrouwtjes) die zin naar sex hebben. Dus maak ik me daar niet echt druk om en ben ik voor dit geld best tevreden. Ik moet niet zonodig hopen geld betalen en dan ook moeten wachten voor aan mijn trekken te komen. Het is lekker kortbij en tot nu toe zijn de dames op dinsdag nog altijd naar mijn smaak, niet van die profies maar lekker gezellige amateurtjes die goed hun best doen, en dan maar een beetje geduld hebben.

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste

Regels voor berichten