Afgelopen dinsdagavond omstreeks 23.00 uur bij een kleine leuke Dominicaanse op het zandpad geweest.
Ze was gekleed in een kleine strak jurkje en loktje mij met een leuke lach naar binnen. Eenmaal binnen bleek ze een leuke, enigzins verlegen overkomende dame te zijn. Haar leeftijd schat ik begin 20, maar is altijd moeilijk in te schatten bij deze dames.
Voor p&n vroeg ze 50 euro. Daar ik direct van haar gecharmeerd was gaf ik haar 70 en vroeg haar om rustig aan te doen, wat natuurlijk geen enkel probleem was.
Nadat we ons ontkleed hadden kwam ze naast mij op het bed zitten, waarna ik aan haar tepels mocht likken. Hoewel haar borsten niet groot waren en een beetje hingen, pasten ze heel goed bij haar kleine lekkere lijfje. Klaarblijkelijk vond ze het gesabbel aan haar tietjes erg lekker want iedere keer wanneer ik even stopte bood ze haar tepels steeds opnieuw aan en kreunde zachtjes. Na een tijdje lekker geknuffeld te hebben schoof ze een condoom om mijn penis en begon hem heerlijk te bewerken met haar tong. Perfect pijpwerk. Nadat ik haar poesje zachtje met mijn vingers nat gemaakt had, ging ze in de 69 houding op me zitten. Terwijl ik haar kutje lekker klaarlikte, pijpte ze mij bijna klaar. Toen ze voelde dat ik bijna kwam stopte ze en ging vervolgen boven om me zitten.
Langzaam liet ze mijn genotsknuppel naar binnen glijden tot aan mijn ballen. Enigszins verbaasd dat dit kleine meisje mijn gehele en boven gemiddelde staaf kon laten verdwijnen maakte dat me erg geil. Nadat ze me een tijdje heerlijk had bereden braakte ik mijn liefdes vocht in haar uit. Drie kwartier later stond ik voldaan weer buiten.
Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.

>