Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 64

Discussie: Utr., Zp 160-2, Dina (uitstekend)

Leeftijd
    42

Actieve recensies
    15

Thumbs up Utr., Zp 148-2, Dina

Afgelopen dinsdagavond omstreeks 23.00 uur bij een kleine leuke Dominicaanse op het zandpad geweest.

Ze was gekleed in een kleine strak jurkje en loktje mij met een leuke lach naar binnen. Eenmaal binnen bleek ze een leuke, enigzins verlegen overkomende dame te zijn. Haar leeftijd schat ik begin 20, maar is altijd moeilijk in te schatten bij deze dames.

Voor p&n vroeg ze 50 euro. Daar ik direct van haar gecharmeerd was gaf ik haar 70 en vroeg haar om rustig aan te doen, wat natuurlijk geen enkel probleem was.

Nadat we ons ontkleed hadden kwam ze naast mij op het bed zitten, waarna ik aan haar tepels mocht likken. Hoewel haar borsten niet groot waren en een beetje hingen, pasten ze heel goed bij haar kleine lekkere lijfje. Klaarblijkelijk vond ze het gesabbel aan haar tietjes erg lekker want iedere keer wanneer ik even stopte bood ze haar tepels steeds opnieuw aan en kreunde zachtjes. Na een tijdje lekker geknuffeld te hebben schoof ze een condoom om mijn penis en begon hem heerlijk te bewerken met haar tong. Perfect pijpwerk. Nadat ik haar poesje zachtje met mijn vingers nat gemaakt had, ging ze in de 69 houding op me zitten. Terwijl ik haar kutje lekker klaarlikte, pijpte ze mij bijna klaar. Toen ze voelde dat ik bijna kwam stopte ze en ging vervolgen boven om me zitten.

Langzaam liet ze mijn genotsknuppel naar binnen glijden tot aan mijn ballen. Enigszins verbaasd dat dit kleine meisje mijn gehele en boven gemiddelde staaf kon laten verdwijnen maakte dat me erg geil. Nadat ze me een tijdje heerlijk had bereden braakte ik mijn liefdes vocht in haar uit. Drie kwartier later stond ik voldaan weer buiten.

Ik ga haar zeker nog eens bezoeken.

erelid Guest

Standaard

Het moest ervan komen: de recensies over deze Dina waren zo lovend, daar moest ik me zelf van overtuigen. Gistermiddag was het zover, ik kon er wat eerder tussenuit op mijn werk en toog meteen naar het Zandpad. Bijna reed ik haar voorbij omdat ik naar het verkeerde raam tuurde. Blijkbaar was ze verhuisd, want nu stond haar bordje in het raam van 148-2. De gordijnen waren dicht, maar tegenover haar boot was een vrije parkeerplek en ik had mijn auto nog maar net tot stilstand gebracht of daar kwam al een heer het looppad af en kon ik voor aflossing zorgen.

Gesteund door de berichten van deze site ging ik er (terecht) vanuit dat Dina me niet met geld zou belazeren. Dus koos ik voor de omgekeerde weg: helemaal niet over geld beginnen en gewoon het spel spelen. Nog met de kleren aan lekker beginnen te vrijen en elkaar betasten. Dina speelde het spel helemaal mee, we vroegen niet aan elkaar wat we wilden, we deden gewoon waar we zin in hadden...

Nou, dat was een heleboel. Alle plekjes werden onderzocht en de boel kwam als vanzelf geheel op de gewenste spanning. Pas achteraf merkte ik overigens, dat de kleine Dina met haar scherpe nagels haar sporen op mijn lichaam wel heel duidelijk had achtergelaten, maar op het moment zelf had ik er in het geheel geen erg in, zo lekker ging het allemaal en zo natuurlijk.

Ik vind het altijd weer een bijzonder genoegen wanneer zo'n klein, rank wijffie op en over je heen kruipt, op zoek naar plekjes om te strelen of te knijpen. Ondertussen krijg je zelf alle gelegenheid om haar lichaam met je vingers en je tong te bewerken waar je dat maar wilt. Geen enkele keer word je teruggefloten, in tegendeel.

Na afloop van alle gevrij, met een knallende ontlading mijnerzijds, bood ze me iets te drinken aan, een geste die ik zeer op prijs stel maar zelden aantref. We bleven nog geruime tijd nababbelen en pas toen ik alweer met al mijn kleren aan klaar stond om weg te gaan, kregen we het toch nog even over de financiële kant. Ik stelde 70 euro voor en dat was oké. Ik was bijna een uur binnengeweest en had me geen moment verveeld.

Waren er nog minpuntjes? Eén kleintje. De telefoon ging een paar keer over en Dina vroeg of ze die even mocht beantwoorden omdat haar moeder in het ziekenhuis lag. Normaal zette ze het ding altijd uit, zei ze. Ik kon er begrip voor hebben, maar het maakte toch dat zij niet klaarkwam, omdat ze op het verkeerde moment werd afgeleid.

Maar verder alles dik in orde bij deze jongedame. O ja, aan het eind vertelde ze me haar leeftijd. Die ga ik hier niet publiceren. Ik zeg alleen dat je dat nauwelijks kunt geloven. Laat ik het er maar op houden dat haar 'gevoelsleeftijd' een héél stuk lager ligt.

Actieve recensies
    7

Standaard

Mijn bericht is op eoa manier niet doorgekomen, dus maar weer opnieuw.

Vandaag heeft BenDover zich voor zijn verjaardag getrakteerd op Diana. Een mix van Dominicaans en Braziliaans bloed. Wat een heerlijke fantastische meid. Afgesproken Euro 50 P+N. Het is een lust voor het oog hoe ze zich voor je uitkleed. Die geweldige billen van haar draait ze naar je toe, gaat dan een beetje krom staan, zodat je het beste uitzicht van de wereld hebt ;D ;D ;D. Zelf nog niet eens uitgekleed en ze had mijn wapen al uit mijn broek en begon 'm te bewerken met haar tong. Ze kijkt je dan heerlijk stout aan. Wat een genot. Na te zijn uitgekleed op het bed liggen knuffelen en haar heerlijk gebeft 8) 8). Pijpen mc doet ze goed; ze blijft je stout aankijken. Daarna is ze op me geklommen zodat je lekker met haar niet al te grote borsten kan spelen. (Helaas wat slapjes....ze heeft 2 kinderen). In een heerlijk ritme heb ik mijn 'load' in haar geschoten. Daarna nog leuk gebabbeld en wat te drinken gekregen! Ze kijkt niet echt naar de tijd.
    Bij haar kom ik zeker terug.
    Een dikke 8.
    BenDover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Vanmiddag dit lekkertje bezocht en al het geschrevene klopt.
    Gewoon een lekker ding, kleine tietjes maar: everything over a mouthful is wasted, waar? Alleen jammer dat haar zoenen erg ingehouden is.
    Ze werkt dagelijks behalve zaterdag, maar gaat regelmatig langere tijd naar haar warme eiland terug.

Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Actieve recensies
    37

Standaard

19 april 2003 9.25 tot 9.40

Na ca 2 jaar dina weer eens opgezocht.
    Ben een kwartier bij haar binnen geweest en ze heeft me heerlijk verwend. PZC !

Kom zeker nog eens terug

engel heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    1

Standaard

Ik ben al geruime tijd fan van Dina, maar heb haar tot nog toe niet kunnen overtuigen van PZC. Ze heeft de laatste tijd wel eea bijgeleerd, zodat ze nu ook mijn ballen en bijna alles zonder regenjas in de mond neemt, maar echt PZC heb ik nog niet mogen meemaken... In voorgaande berichten werden ook een paar keer handelingen zonder condoom genoemd, maar altijd ook pijpen met condoom. Ik nam dus aan dat dat ooit "echt" PZC was. ???

Na het bericht van Engel ben ik afgelopen vrijdag weer bij Dina geweest. Ik stelde haar (na de verwennerij van mijn zaakje met haar tong) voor om ook het puntje eens zonder jas te proberen, maar daar wilde ze niet van weten. Uit haar felle reactie (Latina, zuidamerikaans temperament ;D ;D) begreep ik dat het haar hoog zat. Ze kan redelijk goed Nederlands, maar ik spreek goed Spaans, zodat we de discussie in het Spaans voortzetten. Er kwam een heel verhaal: ze was behoorlijk pissed > > dat iemand op internet gezet had dat ze PZC had gedaan en dat hij in een kwartier buiten stond. Ten eerste doet ze geen PZC, heeft het nooit gedaan en zal het ook niet doen. Ten tweede zet ze een man (bijna) nooit voor 50 euro na een kwartier op straat. Dit laatste kan ik beamen: ze doet het bij mij altijd lekker rustig aan.

Na de eerste felle reactie werd het gesprek meteen veel gemoedelijker. Sinds het op internet staat heeft ze enkele mannen binnengelaten die per se PZC wilden. Bij hen heeft ze hetzelfde verhaal afgedraaid. Ook al willen ze (veel) meer geld bieden voor PZC, ze doet het niet. (kan ik niet checken, maar neem ik voorlopig maar even aan... ) Ze legde me uit dat ze iedereen zo goed mogelijk probeert te behandelen. Sommige klanten geeft ze een "bijna PZC" behandeling met de tong. Dit hangt af van hygiene van de man en rust/tijd/betaling. Haar tongetje komt niet in de buurt van een onbeschermde stinkende leuter! (geruststellende gedachte ;D ;D).

PZC vindt ze onveilig (NZC hoef je niet eens over te praten). Ze begrijpt wel dat veel klanten het lekker vinden (of er van dromen ) en dat het voor mannen minder of niet gevaarlijk is. Maar hygiene en veiligheid staan voor haar voorop. Ik bekende haar dat het mij bijzonder spannend leek als ze mij ZC zou pijpen :P :P, maar moest meteen erkennen dat het mij bijzonder veel minder spannend lijkt te bedenken dat ze voor mij iemand ZC heeft gepijpt. :-\ :-\

Om een lang verhaal kort te maken:
    Ze vroeg mij op internet haar verhaal uit te leggen en iedereen te verzoeken vooral de waarheid te schrijven over hoe ze haar klanten behandelt en wat ze met hen doet. Zij houdt het erop dat Engel zich heeft vergist in de dame of meer dingen heeft beschreven dan hetgeen zij daadwerkelijk bij hem heeft gedaan. (Nogmaals, kan ik niet checken, zijn haar woorden...)

Ikzelf was toch wel een beetje onder de indruk van haar verhaal en voelde me daarom een beetje verplicht om het hier neer te pennen. Ik geloof dat ik de volgende keer toch maar wat minder ga dromen van PZC; het heeft tenslotte ook zijn nadelen (velen van ons lezertjes hebben ook thuis hun verantwoordelijkheden, niet waar ;D ;D).

Na dit lange verhaal was de paraatheid van mijn oorlogstuig behoorlijk ingesukkeld. Maar daar had Dina een goede remedie tegen. : : Met haar gewoonlijke lieve enthousiasme (strelen, spelen, plagen en o zo uitdagend aankijken) was ie in no time weer op oorlogssterkte en heeft ze mij heerlijk (veilig MC) klaargereden:P :P.
    Door het lange verhaal was mijn verblijftijd wat langer dan normaal voor de vergoeding, maar daar deed ze niet moeilijk over! ;D In de statistics heb ik de "bijna PZC" behandeling toch maar als Frans met condoom gekwalificeerd, voor degenen die het anders verkeerd zouden begrijpen 8) 8).

Hoewel ze dan geen PZC doet, blijf ik toch een fan van deze lekkere safety-girl .

Actieve recensies
    24

Standaard

Nou, ik ben ook fan geworden van dit lieve meisje en dat zal ik ook wel blijven, het is echt een schatje. Laatst weer langsgeweest en het was gewoon heel fijn, best wel een GFE. Hoe iemand haar \"standaard\" kan vinden begrijp ik niet. De vriendelijkheid zelve, geen gefake, lekker de tijd, achteraf betalen, drankje en alles wat binnen het redelijke blijft kan als je het netjes vraagt!

Ik heb echt respect voor dit meisje, die inderdaad een wat hogere leeftijd heeft dan je zou schatten

Ik hoop haar nog vaak weer in haar mooie ogen te mogen kijken.

Wat een schatje!
    Meer wil ik er niet over kwijt ook ! 8)

Werktijden iedere dag behalve zaterdag van 10 tot 10.

Actieve recensies
    35

Standaard

Gisteravond met gemengde gevoelens weer eens naar het Zandpad gereden. Mijn favoriet Judith schijnt van de aardbodem verdwenen te zijn en ik had juist behoefte aan haar. Gezien alle goede verhalen op dit forum ben ik dus bij Dina naar binnen gestapt. Een slechte eerste indruk: ze was uitgebreid aan de telefoon met haar vriendin uit Den Haag. En ze was niet van plan om op te hangen. Normaal ga je dan weg, maar deze kleine meid kan dingen met je doen terwijl ze aan de telefoon is die ik tot dan voor onmogelijk had gehouden. Waar ze geen rekening mee hield was dat ik redelijk Spaans spreek, zodat ik alles wat zij over mij vertelde kon verstaan. Ook haar commentaar toen ik aan het beffen was en haar goed opgewonden kreeg met mijn vinger. Telefoonseks heeft een nieuwe dimensie gekregen! Toen ze eindelijk ophing kreeg ik de beste PZC die ik me kan herinneren. Een absolute 10, vooral door de manier waarop ze naar me bleef kijken. De amazone zit MC was goed, maar haalde het niet bij haar deep throat. Toen ik uiterst bevredigd terug reed bleek dat Judith er weer was. Die heeft er nu echt een concurrente bij.

toppertje Guest

Standaard

Kom net bij dina vandaan. ben niet echt onder de indruk.
    het is een hele aardige en lieve vrouw die haar best doet het naar je zin te maken. Maar ja ik kom toch voor het neuken wat ik een beetje magertjes vond. Het klikte denk ik niet of zo.
    Het pzc was zeker wel de moeite waard, ik moest toch wel ietwat opletten niet te vroeg te komen. Was leuk voor een keer.

Actieve recensies
    24

Standaard

Ik was ook een vaste klant van Dina, maar ik begin er langzamerhand een beetje op terug te komen.

Ze heeft me nu al 2 keer geflikt dat ze als ik binnenkwam eerst een ellenlang telefoongesprek ging zitten afmaken, vandaag liep ze zelfs gewoon weg met telefoon en al, nadat ze de deur op slot had gedaan en het gordijn dicht. En daar zat ik dan, gewoon 10 minuten te wachten. Ja hallo, daar kom ik niet voor!

Verder begint ze het nu allemaal een beetje af te raffelen, ondanks dat ik d'r juist meer geld geef om het wat rustiger aan te doen. D'r wordt hierboven trouwens ook weer overdreven door mensen met iets teveel fantasie. PZC tot het eind? Doet ze echt niet! Alleen even ZC aan het begin. Overal aan en in? Forget it, ze doet geen anaal en met je vinger in d'r kont kan ze NIET waarderen. Kutje mag je af en toe wel (eventjes) vingeren als ze in een goede bui is.

Verder ging ze vandaag gefaked lopen kreunen en dat vind ik niks, en is ook haar stijl niet, heeft ze m.i. helemaal niet nodig. Pijpen duurde (veel) korter dan normaal.

Eigenlijk doet ze 't nog steeds lekker en netjes allemaal, maar de hartelijkheid en spontaniteit van de eerste keren is eraf, het wordt wat zakelijker/professioneler allemaal. Ik heb het idee dat ze een beetje aan het opbranden is. Heb ik met meer meisjes zien gebeuren, erg jammer... maar kan me ook wel voorstellen dat een beroep als dit z'n tol eist van wat in principe een lieve, gevoelige meid is.

Ik blijf d'r respecteren en misschien ook nog wel bezoeken, maar ga toch weer eens verder kijken, naar een ander pareltje. Maar d'r zitten best veel opgebrande meisjes op het zandpad de laatste tijd.

Actieve recensies
    1

Standaard

Ben reeds een aantal malen bij Dina geweest en altijd zeer easy door haar behandeld.
    Een trio met haar buurvrouw op 148-3 is zeer aan te bevelen!
    Bill Clitje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    1

Standaard

Ze is weer terug!!

Meteen naar binnen gegaan en bijgepraat; ze is vier maanden naar huis (Dom.Rep.) geweest. Ze klaagde over het weer hier; kan ik mij voorstellen, zal daar wel zonnig geweest zijn 8) en hier is het alleen storm en regen :-\

Ook nog even gesext; was weer als vanouds (zie boven) :P
    Latina Lover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    73

Actieve recensies
    7

Standaard

Ja, inderdaad, ze is weer terug. ;D
    Ben maandag bij haar geweest en het was een heel prettig weerzien. Ze vertelde dat ze de avond ervoor, zondag dus, weer was begonnen.
    Ik werd goed onderhanden genomen ne heb een fijn halfuurtje met haar moegen door brengen.
    Ik denk dat vele mede struiners blij zijn dat ze weer terug is. Dit kind pijpt en neukt geweldig. Ze doet niet moeilijk en neemt over het algemeen ruim de tijd voor je. Dat maak je wel anders mee.

Maar tijdens haar afwezigheid heb ik goed kennis kunnen maken met haar vriendin, op 148-3. die heet Melanie. Ze heeft al me naar haar verwezen toen ze de vorige keer op vakantie ging. Ze heeft dezelfde inzet als Dina.
    Maar nu Dina weer terug is zal ik haar zeker weer regelmatig bezoeken.
    Dina is een fantastische meid en ze schenkt een hoop plezier.

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    15

Standaard

Uit frustratie over Sara van 126-3 of zat ze nou op 126-4?, maakt mij niet meer uit, naar Dina gegaan.

Ik had zulke goede recensies over haar gelezen dat ik dacht, die moet ik zeker een keertje bezoeken.

Ja hoor ze is vrij. Nou echt niet het type waar ik zonder recensie naar binnen zou gaan. Beetje ronder en gevulder mag van mij wel.

Meteen naar binnen en kennisgemaakt. Ik heb haar niet verteld over deze site. Dat kan de stemming van de dames nl. beinvloeden. Het liefst vind ik uit hoe ze echt is, zonder dat ze voor-informatie heeft.

Nou, niks overdreven hoor. Dina is een hele lieve meid, wel zie je duidelijk dat ze ietsje ouder wordt maar dat maakt ze helemaal goed door haar optreden. Gelet de recensies, geen afspraken gemaakt. We zien wel

Eerst even uitgebreid gewassen van onder dan lekker op bed. Samen lekker strelen, voelen zoenen, ontdekken en zo voorts. Lekker langzaam maakt ze hem hard en blijft ze rustig aan doen. Heel langzaam maar met veel gevoel en gebruik van haar tong likt Dina mijn stam en zuigt en likt ze mijn ballen. Zo rustig aan, je weet niet wat je beleefd als je zojuist bij Sara vandaan komt. Na het sabbelen van mijn ballen krijgt mijn stam weer een lekkere behandeling. Boven aan gekomen, richting eikel, kijkt ze mij met vragende ogen aan maar ik reageer niet. Dit ritueel herhaalt zich een paar keer en weer kijkt ze mij vragend aan. Daar ik haar nog niet ken weet ik niet met zekerheid wat ze bedoeld. Echter, ik reken erop dat ze wat lekkers in petto heeft, dus ik stem toe met een kort knikje.
    Gaat ze er toch ineens met haar lippen strak over mijn harde heen en begint met lange zachte halen mijn hele stam glibberig te maken. Na zo'n keer of vijf gaat ze me toch even diep zeg, dat ik mijn hele eikel in haar keel voelde verdwijnen. Jemig wat afgrijselijk lekker is dat zeg. Deze behandeling herhaald zich nog een keertje of wat en toen wist ik het al. Dina is nog niet klaar met mij. Ik kom hier zeker nog een aantal keren terug. Wat een vakvrouw zeg!! Ja echt, en ze weet het zo subtiel te doen dat je niet direct de neiging krijgt klaar te komen. Wat ging dat lekker zeg. Om het af te maken, condoompje erom en haar even lekker op zijn missionairs geneukt.

Na de daad even lekker gewassen, aangekleed en samen nog wat gedronken op bed. Vraag ik haar naar de kosten, afspraken hadden we niet gemaakt, zegt ze doe maar wat jij het waard vind. Nou heb haar 70 Euro gegeven voor een behandeling van een half uur met de mededeling dat ik zeker terug ga komen bij haar. Onderweg naar huis bedacht ik mij dat ze wel schandalig weinig heeft ontvangen ten onzichte van wat Sara van 126 rekende. Als het omreken, heb ik 6 keer langer sex gehad. Bij Sara zou het dan 600 Euro gekost hebben.

Geweldige meid die Dina. Ontdekt dankzij Hookers.nl. Toppie!!

Groetjes, Mark

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    15

Standaard

Vandaag weer eens bij Dina langs geweest. Het duurde even voordat haar gordijntje open ging. Zat Melanie van 148-3 naar mij te lonken zeg...... Maar ja, ik kwam voor Dina. Dus bij Dina naar binnen gegaan. Ze vertelde me dat ze jarig is. Nou dat feestje hebben we samen lekker gevierd. Zoals eerder beschreven prima technieken en lekker de tijd nemen. Voor herhaling vatbaar Dina!! Ik kom snel weer langs. Wil dan wel eens proberen of Melanie mee wil doen.

gr. Mark

Leeftijd
    8

Actieve recensies
    60

Standaard

Over dit lekkertje heb ik eerder een recensie geschreven, maar hier een update. Haar specialiteit is het likken van je eikel, ze doet net of het een lolly is, heerlijk. Vervolgens blijft ze je ook zo geil aankijken als ze je hele lul naar binnen laat glijden.

Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    33

Standaard

Afgelopen zaterdag voor het eerst bij het Zandpad in
    Utrecht geweest en daar een paar keer op en neer
    gereden (ziet er leuk uit daar en veel mooie vrouwen).
    Ik wist niet bij wie ik naar binnen zou gaan, maar ik had
    gelezen dat iemand Dina in zijn top 3 had staan.
    Gelukkig had Dina een naambordje voor haar raam staan en ben ik bij haar naar binnen gegaan.
    Ze is een slanke vrouw met volgens mij grotere borsten dan cup A zoals vermeld staat.
    Na het uitkleden op bed gaan liggen, lekker strelen en zoenen. Daarna begon ze me te pijpen waarbij ze je
    vriendelijk lachend aankijkt. Na een tijd heel erg lekker pijpen ging ze op me zitten en neukte me lekker klaar.
    Daarna wassen en nog wat na praten en ben ik weer gegaan.
    Het was een lekkere ervaring met Dina en als alle vrouwen op het Zandpad zo goed en lekker zijn kom ik er nog vaak terug.

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    15

Standaard

;D ;D ;D Hallo medewandelaars,

Vorige week donderdag weer eens lekker bij Dina langs geweest. Het was alweer een maand geleden. Toen vertelde ik haar langs de neus weg dat ik wel eens een triootje wilde omdat er thuis nooit iets van komt. Nou, dat heb ik geweten. Ze was het niet vergeten. Ze klopte op de tussenwand met kamer 148-3 en ratelde wat in het spaans naar Melissa, die daar werkt. Binnen enkele seconden stond ze voor de deur. Ik moet zeggen dat ze er vanaf het zandpad, op afstand, beter uitzag. Maarja, laat ik eerst maar even zien wat er gaat gebeuren. Een presentje, een doosje Merci chocolade, stelden ze erg op prijs. Lekker snoepend en kletsend, in het spaans, wel jammer want je weet niet wat ze zeggen. Wel had ik door dat ze de grootste plezier hadden. O jee, wat zijn die nu aan het bekokstoven dacht ik nog. :P

Ik werd verzocht op het bed plaats te nemen. Dina begon mij, na het nodige streelwerk lekker langzaam en diep te pijpen, terwijl Melissa mij liet genieten van het sabbelen op haar tepels. Ook vond ze het prima dat ik haar poesje vingerde. Daarna wisselde de dames van rol. Nu kon ik beide poesjes vingeren. Lekker geil idee, twee van die donkere geile dames die er ook nog plezier in hebben . Nou, Melissa doet zeker niet onder voor Dina, wat betreft het pijpen. Lekker ondeugend speelt ze met haar tong rond mijn eikel en langs de stam. Ook mijn ballen liet ze niet onberoerd. Wat een vakvrouw zeg!! Hier werd ik mij toch lekker verwend zeg! Terwijl ik mij had voorgenomen zelf het initiatief te nemen en te houden. Nou, je komt er gewoon niet aan toe.

;D ;D Weer ratelden ze wat in het spaans. Nu ontfermden ze zich samen over mijn jongeheer. Wat een geil gezicht zeg! Twee enthousiaste dames die aan je mannelijkheid liggen te zuigen, slobberen. Dat is lekker genieten zeg. En wat kijken zij mij daarbij geil aan zeg, ongelofelijk. Toen ik hen vertelde dat ik er de rest van de dag wel wil blijven, het was nog maar rond 13.00 uur, werden ze helemaal wild. Melissa kroop tussen mijn benen en pijpte mij lekker door, terwijl ze mij met zaadvragende ogen aankeek. Intussen stond Dina dansend op het bed met haar kale spleet boven mij. Als een slang kronkelde ze boven mij. Ze speelde uitdagen met haar kleine schaamlippen zie al zichtbaar vochtig waren. Tergend langzaam zakte ze door haar knieen. Of je het wilde of niet, zo een eentje moet je gewoon beffen. Ik wilde ze zo op mijn gezicht trekken maar kon mij nog net inhouden. Het leek wel een uur te duren maar dan zat ze toch op mijn gezicht. Wat is dat geil zeg. Uiteraard begon ik haar als een bezetene te likken waarbij ik ook haar klitje niet vergat. Zonder dat ik het besefte pijpte Melissa heftig door. Zij was inmiddels uit het zicht verdwenen omdat Dina op mij zat. Ineens voelde ik mij zaad opkomen. Stoppen zou niet meer helpen dus schreewde ik het uit. Gaan, doorgaan alsjeblieft ga doorrrrrr. Het leek wel een explosie. Wat een geil tafereel zeg. Ik heb niet zo snel mijn handen vol maar het leek wel of deze dames het hadden afgesproken mij helemaal gek te maken.

Licht geirriteerd, gespeeld natuurlijk, spraken ze mij aan. De afspraak was dat je ons beide zou beffen en dat we beide jou zouden zuigen. En je zou ons beide neuken. Niets van terecht gekomen! :-\

Maar ze lachten en Melissa deed mij een condoom om en ging mij lekker berijden, terwijl Dina mij lekker streelde en zoende. Lekker nagenieten. Echter mijn jongeheer was aan een middagdutje toe na de geweldige pijpsessie. Ik was helemaal uitgeput dus hebben we het nummertje maar gelaten voor wat het is, wetende dat we het de volgende keer nog eens dunnetjes over zullen doen. En dan ga ik echt zelf het intiatief nemen waarbij het in mijn tempo gaat

Helemaal leeg en tevreden dronken en kletsten we nog wat. Wat een temperament zeg deze latina's. Je zou ze zo mee naar huis willen nemen en nooit meer aan werken willen toekomen.

Ik ga binnenkort zeker nog een keer feesten bij deze lekkere dames.

Groetjes, Mark :P

Actieve recensies
    27

Standaard

Dag vrienden van het pad ;D ;D

vandaag weer even bij Dina geweest. Bij binnenkomst even lekker gezoend en een kleine massage aan de dame gegeven. Doet het altijd wel goed bij de dames
    Daarna lekker op bed plaatsgenomen waarna dina plagerig begon te likken aan mn kleine vriend. Toen ze m helemaal naar binnen zoog maar lekker pijpend afgemaakt en volgende keer maar weer uitgebreider..het was weer voortreffelijk ;D ;D
    Remon33 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    22

Standaard

Al veel over het Zandpad gehoord maar er nog nooit geweest. Dus afgelopen maandag middag de stoute schoenen aangetrokken en de afslag er na toe genomen. Door het mooie weer was het een drukte van belang. Na lang zoeken bij Dina terecht gekomen, ze trok me aan door haar uitstraling en lieve lach. Een gelukkige keuze na later bleek. Haar glimlach is betoverend en ze pijpt je hemels. Hierbij blijft ze je lekker geil aankijken en haar heupen bewegen bij het pijpen lekker ritmisch mee. Het diepe pijpen doet ze met condoom en het likken van de ballen en het spelen met de onderstam met haar bewegelijke tongetje zonder condoom.

Ik betaalde € 50 maar besloot gedurende de rit hetzelfde bedrag erbij te doen. Ik werd nl onrustig vanmezelf omdat we al een hele tijd bezig waren en ik nog geen signalen had gekregen dat het 'einde' eraan zat te komen. Ik vond haar behandeling veel te lekker en wilde voorkomen dat deze abrupt werd afgekondigd. Ze kirde het uit en met haar tong drong ze door in mijn mond. Met woordjes als 'skatje, jij lekkere loel hebben' en 'iek wil jouw paal in mijn mond' ging het feestje verdern en niet lang daarna kwam ik klaar.

Na alles te hebben afgewassen kreeg ik zowaar een drankje aangeboden en even later lagen we tegen elkaar aan wat te kletsen. Zo kwam ik er oa achter dat ze er vanaf 10 juni er voor drie maanden niet meer is. Voor de echte liefhebber zal dit teleurstellend zijn om te vernemen. Na een tijdje nam ze mijn hannes weer in haar handen en het duurde dan ook niet lang of we lagen lekker rustig te neuken met wat afwisseling van standjes. Na een 2e keer te zijn gekomen likte ze mijn ballen en tepels door en dit gaf een extra dimensie aan het kllarkomen. Kortom ik vond het erg geslaagd en haar een echte aanrader. Zij vertelde me nog dat als jij lief voor haar bent zij dat voor jou is. Dat kan ik beamen, dus mannen.

Leeftijd
    41

Actieve recensies
    22

Standaard

Hallo medewandelaars,

Ik wilde voordat Dina voor een tijdje op 'vakantie' zo wie zo langs gaan. Deze ochtend was het zover. Ik had mazzel want ze was vrij. Ze sloeg de armen om mij heen en zo stonden we wat te zoenen voordat ze de gordijntjes sloot.

Na haar en mezelf te hebben ontdaan van de overtollige kleding ook al zoenend op het bed gekropen. Ze deed wat olie op mijn paal om deze dan al glijdend tussen haar borsten te masseren. Na het olie te hebben verwijderd kwam er een heerlijk pijpbeurt als vervolg. Ze blijft je hierbij heerlijk aan kijken om zo nu en dan over mij heen te kruipen en mijn tepels te zuigen.

Na zo een tijdje te hebben gespeeld was haar kutje aan de beurt voor een lekkere befbeurt in het welbekende standje 69. Dit werd vervolgd met een aftrek sessie waarna het rubbertje werd bevestigd. Ze bereed me met stotende en glijdende bewegingen. Elke keer als ik bijna kwam stopte ze waarbij ze volgens mij genoot van de 'macht' die ze als vrouw hierbij een beetje heeft. Het zaad wilde toch wel komen, dat deed ze door mij opnieuw te pijpen waarbij mijn ballen lekker onder handen werden genomen. Dat werd teveel en zo het rubber gevuld.

Als afsluiter samen met haar een blikje cola genuttigd waarna het weer tijd was om te gaan. Kortom het was weer een lekkere ervaring. Begreep van haar dat ze morgen voor het laatst is. Dan pakt ze haar koffers om voor verterek om dan eind september - begin oktober weer terug te keren.

HMMmmm kan haast niet wachten.

Actieve recensies
    10

Standaard

Gelukkig is Dina weer terug van vakantie. Heb haar node gemist. Zoals gebruikelijk heeft ze alle tijd, is zij vriendelijk en presenteert ze een klein blikje cola na een oververhitte vrijpartij.
    hunter050 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    45

Actieve recensies
    7

Standaard

Vroeg in de avond Dina bezocht, was lang geleden dat ik bij haar was geweest. Kon alleen nog herinneren dat het toen goed was. Het was nu nog beter. Ze begon eerst met zoenen, daarna met plagerig likken en elke keer als ze boven aankwam stopte ze en begon te lachen. Ze draaide haar kontje naar mijn gezicht en eiste zowat dat zij ook werd verwend, heb ik gedaan ;D ;D. Zij ging weer verder met likken en ineens voelde ik haar mond om mijn lul. :P Ze ging rustig en in gestaag tempo door. Langzaam voerde ze het tempo op totdat ik het niet meer kon tegenhouden. Eigenlijk had ik verwacht dat ze nu wel op zou houden met pijpen maar ze ging gewoon door met zuigen tot er niets meer uitkwam. Daarna spuugte ze het uit in de keukenrol. In de rust wat gedronken en daarna aan de tweede helft begonnen. Weer likken en pijpen zonder C, daarna neuken met C. Zij eerst boven en daarna op doggy style afgemaakt.
    Deze dame houdt van de zachte benadering, is mijn ervaring. Behandel haar goed en je hebt waar voor je geld (en ze is niet duur).
    shift heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Echte mannen eten geen honing maar kauwen op bijen

Actieve recensies
    24

Standaard

Dina en nog een dame die zich later zou voorstellen als Melanie, haar buurvrouw, zaten samen thee te drinken. Ik vond het zowaar een lieflijk tafereel, maar Dina had ik al zolang niet bezocht dat het maar weer eens moest. Ik verwachtte al min of meer dat het wel op een trio zou uitdraaien, dus wat extra geld op zak en er op af.
    En inderdaad, 'wil je 2 meisjes' vroeg Dina. Tuurlijk

Nou, ik heb het geweten, lekker al die handjes op m'n lichaam. Kippenvel als die 2 tongetjes langs je naakte piemel gaan. Door allebei lekker gepijpt (waarbij ik Dina's techniek toch superieur vond). Alleen dat de dames tussendoor in het spaans met elkaar kwekken doet wel wat afbreuk aan de concentratie, maar verder was de sfeer prima en Dina vertelde Melanie wat een lieve jongen ik wel niet was 8)

En dan komt er een moeilijk moment: 'welk meisje wil je neuken'. Melanie was erg lief maar lichamelijk val ik absoluut voor Dina, en haar sextechniek is ook goed, dus ik heb me heerlijk door Dina die wild tekeer ging en kreunde dat het een aard had laten berijden terwijl Melanie me gewoon lekker streelde. Ik heb het aardig lang volgehouden, Dina is helaas niet zo strak meer als vroeger, is dan ook flink doorgeneukt... maar uiteindelijk toch lekker diep in haar klaargekomen... en toen heeft ze me nog minstens een paar minuten gewoon binnen gehouden, terwijl ik door 2 meisjes aan alle kanten gestreeld en verwend werd.

Na afloop nog even wat gekletst, hoewel beide dames slecht nederlands spreken. Kreeg wat te drinken aangeboden en werd helemaal gefatsoeneerd met tissues en zo, erg lief allemaal. Met een blij gezicht afscheid genomen.

Volgende keer toch maar weer met 1 van de dames alleen, da's beter voor de concentratie, maar dit was een gave belevenis!
    badmuts heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    15

Standaard

Heren wandelaars,

Laatst weer eens een bezoekje aan onze heerlijke Dina gebracht.

Ze is weer van vakantie terug en heeft er duidelijk weer zin in.

Dina was weer toppie. We hebben lekkere en fijne sex gehad zonder haast. Voor beschrijving kan ik verwijzen naar eerdere resencies van mij.

Wat ik echter wel even wil meegeven is dat ze er ziek van wordt dat er geschreven wordt dat ze pijpt zonder condoom. Want men loopt haar deur plat voor pzc terwijl ze dit liever niet doet. Zeker niet bij vreemden.

Dat het jullie eens is gebeurt zal te maken hebben gehad dat ze je beter kent en dat je echt schoon bent.

Maak er a.u.b. geen reclame voor. Anders stopt ze er echt een keertje mee.

Een leuke recensie kun je ook schrijven zonder te vermelden of het mc of zc is. Dus wil je het contact met haar leuk houden, onthoud je dan van het vermelden van mc of zc.

Bij deze.

En verder veel plezier............. :-*

Grtz. Mark
    De Liefhebber heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Regels voor berichten