Vrijdagnacht bij een zeer mooie dame binnengewandeld op 144-3
Ze stelde zich voor als Coco.
Ze is duitse met spaanse ouders vertelde ze me.
Bijzonder mooie meid (fotomodelachtig)
Afgesproken 50 euro p+n.+standjes.
Ze ziet er echt supergeil uit leuke sexy kleding met hoge zwarte laklaarzen.
Na het uitkleden begon ze met pijpen waarna ik haar vroeg om met mijn tepels te spelen, dit deed ze met haar vingers.
Toen ik haar vroeg of dat ze het ook met haar tong kon doen antwoorde ze ja, maar dat is duurder!
Oke laat maar.Was mijn antwoord.
Daarna cowgirl met gezicht naar mij toe, waarbij ze me vroeg of ik haar mee kon helpen met mijn handen om op en neer te bewegen want anders kostte dit teveel kracht (nou ja zeg)
Daarna missionarishouding of van achteren, gekozen voor missionaris waarbij ik toch haar tieten kon likken.
(dit had ik niet verwacht, ik denk dat is weer bijbetalen maar nee toch niet)
Al met al leuke vriendelijke dame, spreekt goed nederlands en zeer mooi, en je kan er gezellig mee kletsen maar de service houd voor mij toch te wensen over.
Waarschijnlijk ben ik al teveel verwend, ja paar keer in thailand geweest he, dan is in nederland niks meer goed genoeg. Maar ja shit happens.
Maar tijdens het neuken doet ze wel lekker mee!
Bij vertrek nog 3 kussen gekregen! ;Dheteromaar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Met citaat reageren
Dus kon ik weer verder om een andere
niet zo vaak maar Coco herkende me meteen. Een van die leuke dingen. Wat ik wel merkte was dat je met de tengels uit de buurt van haar poepertje moet blijven op straffe van een gele (niet geile) kaart. Verder had ik de volgende dag spierpijn.
) Al met al heerlijk genoten bij een geweldig mooie en leuke meid die precies doet wat je mag verwachten voor geld.
ze is van dichtbij nog knapper als van een afstandje, ze heeft een erg knap gezicht en een voor mij perfecte body met een verschrikkelijk lekkere kont. Haar borsten zijn inderdaad niet de grootste maar ik vind deze naturellen 10 keer beter als van die opgevulde joekels.Bij binnekomst eerst wat geklets en netjes de plasseur gewassen daarna heeft ze me heerlijk lang gepijpt