Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (uitstekend)
Vanmiddag bij Sandra geweest. Omdat ik uit de vorige recensies niet kon geloven dat ze maar € 20,= zou kosten, maar eerst even gevraagd wat het mij ging kosten voor het standaard pretpakket. Ze zei € 20,= in het Engels. Omdat ik dacht dat ik het niet goed verstaan had herhaalde ik het berag nogal luid. Waarop ze zei dat het klopte, maar dat ik niet zo luid moest zeggen. Waarschijnlijk vanwege de buurtjes.
Tijdens het uitkleden ging zij wijdbeens op bed liggen en deed lekker geil haar slip uit. Omdat het zo warm was, had ik weinig kleding en was dus ook zo klaar!.
Ze keek verlekkert naar mijn pik, maakte hem met haar handen even stijf en deed een doompje om. Ze mijn pielemans te zuigen en deze werdt gelijk knoerthard. Hierna ging ze op haar knieën voor de doggypositie. Ik drukte mijn penis in haar flamoes en begon haar stevig en snel te neuken, waarbij ik mijn linkerduim in haar poepgaatje drukte. Dit ging vrij gemakkelijk en kon hem zelfs ronddraaien en vrij diepgaan. Hier genoot zij ook zichtbaar van. Dit alles maakte dat ik vrij snel klaar kwam.
Het duurde kort, maar ze maakt er een uitstekende show van van begin tot eind. Sandra heeft begrepen dat prostitutie genot kan betekenen, maar vooral ook theater van vermaak. En dat voor 20 Euris.
Het was "wham bam, thank you mam".
hornyguy6632
heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed
Dames aantrekken als vliegen, edoch wachten op de vlinder"