Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Utr., Zp 102-1, Sandra (goed)

Actieve recensies
    7

Thumbs up Utr., Zp 102-1, Sandra (goed)

Vreemd dat ze hier niet eerder beschreven is.
    Deze uit Panama afkomstig dame. P+n voor 50 afgesproken. Daarna geen gezeur. Ze is lief, staat tegen je aan te rijden met haar hand op je broek; kleedt zich sensueel uit maar hield haar slipje aan. Toen ik op bed lag, kwam ze op haar knieen naast me zitten. Ik natuurlijk spelenderwijs haar slip in. Lekker zei ze. En dan langzaam heer slipje uittrekken. Heerlijk zo vlak naast je gezicht. Condoom om en heerlijk pijpen. Ze vroeg hoe ze moest gaan zitten/liggen terwijl ze me pijpt. En zo langzaam in standje 69 gekomen. Heerlijk heerlijk heerlijk. Daarna ging ze tussen mijn benen zitten en mij met die grote ogen aankijken terwijl ze me langzaam en diep pijpte. Ik heb haar toen wel moeten stoppen want anders zou BenDover zich weer aan moeten kleden en daar had ik dus nog helemaal geen zin in. Ik wilde nog langer van dat lekkere genieten. Ze ging door, maar in een langzamer tempo. Boy, wat was dat genieten. Daarna heeft ze me bereden terwijl ik heerlijk met haar borsten kon spelen en aan die lekkere tepels kon zuigen.
    Een geweldige ervaring. Ze begreep de signalen goed en speelde daar op in. Geen race tegen de klok.

Een ding ben ik vergeten, haar naam. Stom he. Ze heeft een typisch Nederlandse naam maar dat zegt natuurlijk niet veel.
    BenDover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    7

Standaard

Eind vorige week belande ik op het zandpad op zoek naar mijn vaste lekkertje, maar zij was lang bezet. Weet niet waarom maar mijn oog viel op Sandra op 102-1. Had weleens iets negatiefs gehoord over deze dame, maar ben eigenwijs. En eerlijkheidshalve moet gezegd worden het viel zeker niet tegen. De dame doet alsof ze zeer geil is, maar ook binnen wist ze de sfeer er in te houden. 50 euro voor het totale pakket. Na ontkleed te zijn zat Sandra al klaar op al pijpend het condoom op m'n leuter te doen. En vervolgens zat ze vlot op haar knieen waarna ik haar even bevoelde en vervolgens van achteren nam. Even terug in de missionaris en vervolgens in standje 69 afgemaakt. Ik vond het een toffe ervaring en zal zeker nog eens terug gaan.

Ter info Sandra komt uit Panama en gaat iedere winter terug.
    marrotterdam heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    18

Standaard

Sandra is prettig gestoord. Zit altijd over haar poes te wrijven als je langs rijd. Toch is ze zeer sympathiek, en doet wat ze beloofd. Wel goed je lachen in kunnen houden. Volgende week gaat ze weer naar Panama.

Actieve recensies
    3

Standaard

Bij Sandra kun je ook wel goedkoper terecht. Ik ben er meerdere keren geweest voor €20-€35 voor het hele pakket P,B+N. Een beetje ouwe****en en je kunt lekker tekeer gaan bij haar. Als je een goede beffer bent kijkt ze helemaal niet naar de tijd! :P
    Peter1169 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Lekker likken in het bos...

Actieve recensies
    35

Smile Re: Utr., Zp 102-1, Sandra

Volgens mij is Sandra de 33 langzamerhand toch wel gepasseerd, maar ze doet het werk nog steeds met veel overtuiging.

Ze was net terug van 7 weken vakantie in Panama en dat was te merken. Ze had vreselijk veel zin, werkeljk in alles. Spelen met verschillende dildo's, 69, alle mogelijke standjes, russisch, grieks (allebei) waarbij ze direct zei dat ze dat noooit doet, maar omdat ze net terug is mij wel een plezier wilde doen.

En ondertussen een prettig gestoorde conversatie. Op de klok werd niet gekeken dus wer het een zeer geslaagde 3 kwartier.
    TrickyDicky heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (goed)

Vanochtend het eerste schuitje op het zandpad bezocht...gewoon omdat zij er het geilst uitzag. Tot mijn verbasing vroeg ze maar 20,- voor p+n. Nog even geprobeerd om zonder te kunnen, maar daar ging ze niet op in. Aangevangen met standje 69, vervolgens op z'n hondjes. Onder het p+n sloeg ze geile taal uit. Veel waar voor je geld! dus.
    Ik vraag me nu zelf af of dit bezoekje niet meer waar voor z'n geld was dan mij bezoekje aan Monica een uurtje later (116-2) waar wel alles zonder kon???
    neuklul heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 13-08-06 om 08:58 Reden: stukje tekst verwijderd

Leeftijd
    52

Actieve recensies
    33

Smile Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (uitstekend)

Ik had al over het Zandpad gelezen en notities gemaakt. 'k Was echter niet verder gekomen dat nr. 112 want er valt een hoop te lezen. Een stuk of tien genoteerd die mij in aanmerking leken te komen. Ik wist dat ik vandaag voor het werk langs Utrecht zou komen en dat men mij niet zou missen als ik een uurtje langer weg zou blijven. Dus rond 15:00 die kant op. Was nog wel lastig te vinden en wat een drukte met auto's. Rijdend mijn keuze maken, daar voelde ik niets voor dus toen ik een vrije plek zag bij nr. 112 daar gaan staan. Kon ik mooi het stukje 112-102 lopend inspecteren. Bij 108 en 106 twee dames gezien die vermoedelijk ook op mijn briefje stonden, maar ik wilde eerst natuurlijk het hele rijtje af. Voor 102 had ik twee latina's genoteerd, die volgens het forum wel OK waren. En tja, ik wil alles meegemaakt en geprobeerd hebben, dus ook een latina! Er was slechts één dame aanwezig op 102, ongetwijfeld een latina, maar ze zag er nou niet bepaald strak uit en mijn hormonen stuurden mij niet direct haar kant op. Het was de laatste boot dus ik wilde weer omkeren. Daar stond ze, in de dubbelopenslaande porte-brisédeur met haar tieten hangend over de onderste helft van de deur. Ze haalde haar tepels al te voorschijn en begon me te roepen: "lekker neuken schatje?". Eigenlijk houd ik niet zo van opdringerig maar ik was toch wel nieuwsgierig en ging eropaf. Ik vroeg haar naam die was Sandra. Tegelijk zag ik dat ze ook een naambord aan het raam had staan. Halverwege de loopplank had ik ineens al twee borsten in m'n handen. Ze sleurde me naar binnen en zei tot mijn verbazing dat het € 20 zou kosten. Ja zei ik, maar ik wil ook beffen. Dat was ook inbegrepen. Mijn mond viel open van verbazing. Onderhand had zij haar slipje al uit en stond zij door mijn broek heen mijn zaakje te bevoelen. Ik pakte snel het gevraagde bedrag en begon me uit te kleden. Leg maar op de stoel zei ze. Zij lag al met haar kont omhoog op het bed te kronkelen en twee vlezige donkere schaamlippen nodigde mij uit. Maar ik was nog maar met mijn schoenen bezig... Onderhand voortdurend geile praatjes. Kom lekker m'n kutje likken en ik wil je sperma. Tsja ik dacht aan de houding te zien dat we het op z'n hondjes gingen doen maar dat had ik verkeerd begrepen. Toen ik eindelijk uitgekleed was, moest ik gaan liggen en kwam ze op m'n gezicht zitten. Ze deed die heerlijke lipjes uit elkaar en er kwam een behoorlijk groot lichtroze kutje tevoorschijn. Vanaf dat moment was zij volledig 'in control' . Ik begon haar te likken en langs haar zij kon ik ook bij haar borsten, die, zoals verwacht, niet heel stevig aanvoelden maar toch wel lekker. Ook haar kontgaatje kon ik goed zien en voelen. Ze begon m'n piemel te masseren en te zuigen daarbij was ze heel actief en ik werd daar vrij snel opgewonden van. Ook m'n ballen werden niet vergeten. Nu was ik in het voordeel dat ik niet zo snel meer klaarkom, want het had zomaar gekund dat de pret dan snel voorbij was geweest. Maar nee, ze bouwde het voor mij precies in het goede tempo op. Ik kon overigens niets zien van wat ze aan het doen was maar het was in ieder geval heel lekker. Na zo'n vijf minuten schoof ze naar voren en ging op m'n pik zitten. In een flits zag ik dat ik een condoom omhad; daar had ik nog niets van gemerkt (en ook nog niet aan gedacht wel slordig van mij trouwens). Ze begon heerlijk op me te rijden en ook nu was weer het tempo precies goed. Toen kwam ze met een flesje aan met rozewater of zoiets. Ik moest eraan ruiken en ze sprenkelde ook iets over mijn onderlichaam. Ze was weer terug op m'n gezicht gaan zitten en heftig aan m'n pik aan het sjorren. Op zeker moment pakte ze m'n hand en gaf aan dat ik zelf ook iets moest doen. Eerst begreep ik het niet maar toen voelde ik ineens iets bij m'n kontgaatje. Daar wilde ze dus haar handen vrij voor maken en intussen moest ik zorgen dat de erectie op peil bleef. I.t.t. bij mijn vorige avontuur had ik daar geheel geen moeite mee. Tsja en wat ze er bij mij nu precies instopte weet ik nu nog niet. Een vinger, of een hulpstuk? Ze ging in ieder geval heftig met mijn kont in de weer en het voelde fantastisch. Onderhand was ik nog steeds aan het beffen en kon behalve dat heerlijke roze gaatje tussen die donkere lippen alleen haar billen zien, die trouwens best wel de moeite van het kneden waard waren. Aan de andere kant ging het er steeds heftiger aan toe. Nog eenmaal werd mijn hand om mijn pik gelegd en heb ik zelf weer even meegeholpen maar even later had ik haar borsten alweer te pakken. In die positie ging het nu steeds sneller en waren we echt naar het hoogtepunt aan het toewerken. Toen het dan eindelijk zover was wist ik niet wat ik meemaakte. Luid schreeuwend kwam ik klaar. Zo'n fantastisch orgasme heb ik denk ik nog nooit gehad. Voor mijn gevoel hield het wel een minuut aan. Geweldig! Of ze het nu met de mond of met de hand gedaan heeft, ik zou het niet weten. Toen ik overeind kwam had ik geen condoom meer om en alles zag er bij mij al schoon uit. Dat had ze onderhand dus ook nog even gedaan. Bij het kraantje vertelde ze dat ze pas terug was van vakantie in Panama (daar komt ze vandaan) en dat ze er nu echt weer zin in had. Nou dat heb ik gemerkt. Wat een fantastisch wild wijf is dit en wat kan ze tekeer gaan! Ik zei dat ik er erg van genoten had en dat ze wel wat te weinig ervoor had gevraagd. Ik gaf haar nog € 5 (€ 10 was meer op z'n plaats geweest maar die had ik niet bij de hand). Ze was er blij mee; "voor een bloemetje" zei ze. Inderdaad een goed idee want die boot mag best wat opgefleurd worden. Het ziet er allemaal toch vrij primitief uit. Ze zei dat ze vaak wat extra's kreeg. Ze vroeg ook of ik haar wilde aanbevelen bij mijn vrienden en ze was ook geïnteresseerd in wat er over haar geschreven werd. Ik zeg ja de vrienden van ... (m'n echte naam) weten dit niet maar de vrienden van Billy zitten bij hookers.nl.

Daarom zeg ik nu tegen mijn vrienden: ga niet naar Sandra met een bepaald idee in je hoofd. Stop met nadenken. Laat het over je heen komen. Je weet niet wat je meemaakt. Je moet het ondergaan. Zij is 'in control'. Het is "The Sandra Experience".
    Billy Bumper heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Leeftijd
    51

Actieve recensies
    12

Standaard Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (uitstekend)

Vanmiddag bij Sandra geweest. Omdat ik uit de vorige recensies niet kon geloven dat ze maar € 20,= zou kosten, maar eerst even gevraagd wat het mij ging kosten voor het standaard pretpakket. Ze zei € 20,= in het Engels. Omdat ik dacht dat ik het niet goed verstaan had herhaalde ik het berag nogal luid. Waarop ze zei dat het klopte, maar dat ik niet zo luid moest zeggen. Waarschijnlijk vanwege de buurtjes.

Tijdens het uitkleden ging zij wijdbeens op bed liggen en deed lekker geil haar slip uit. Omdat het zo warm was, had ik weinig kleding en was dus ook zo klaar!.

Ze keek verlekkert naar mijn pik, maakte hem met haar handen even stijf en deed een doompje om. Ze mijn pielemans te zuigen en deze werdt gelijk knoerthard. Hierna ging ze op haar knieën voor de doggypositie. Ik drukte mijn penis in haar flamoes en begon haar stevig en snel te neuken, waarbij ik mijn linkerduim in haar poepgaatje drukte. Dit ging vrij gemakkelijk en kon hem zelfs ronddraaien en vrij diepgaan. Hier genoot zij ook zichtbaar van. Dit alles maakte dat ik vrij snel klaar kwam.

Het duurde kort, maar ze maakt er een uitstekende show van van begin tot eind. Sandra heeft begrepen dat prostitutie genot kan betekenen, maar vooral ook theater van vermaak. En dat voor 20 Euris.

Het was "wham bam, thank you mam".
    hornyguy6632 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Dames aantrekken als vliegen, edoch wachten op de vlinder"

Leeftijd
    36

Actieve recensies
    3

Ik wil iedereen hier op hookers even bedanken voor de tip van Sandra, wat een gewelidige site is dit toch. Inderdaad voor 20 euro heb ik haar ook lekker gehad. Eerst een prima pijpbeurt en daarna een lekker wip. Voor dat geld verwacht je minder service, maar het was gewoon goed.

Actieve recensies
    13

ook ik kan bevestigen dat je voor 20 euro lekker ff gepijpt kan worden en een snelle wip...

gewoon goed voor het geld.

Leeftijd
    22

Actieve recensies
    0

welke tijden werkt deze dame?

overdags
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 22-10-06 om 10:01

Leeftijd
    26

Actieve recensies
    35

Thumbs down Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (uitstekend)

Ik heb deze dame gisteren ook bezocht na de recensies hier. Maar het was echt een waardeloze ervaring. Ik stond na 5 minuten alweer buiten. Ze ging heel snel pijpen, daarna kwam ze effe op me zitten en daarna nog snel doggystyle. Klaargekomen, en gelijk was ze weg. Ging mn piemel nog wassen en stond alweer buiten. Ok, ik heb maar 30 euro betaald voor P+N, maar het was wel zeer haastig.
    Verder is de dame best bol, en heeft ze een hele vieze kut, wat ook niet geschoren is. Tijdens de seks klets ze alleen maar door, ze zegt domme dingen, maar ze denkt dat ze je geil maakt.
    Het was echt 3keer niks, maar als je snelle en goedkope seks wilt, en schoonheid is geen pré, dan zou ik langs gaan bij deze Sandra.
    javaanlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Leeftijd
    64

Actieve recensies
    29

Question Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (redelijk)

Was al eens eerder bij haar geweest voor 20eutjes is er eigenlijk niks mis mee.
    Bij binnekomst begint ze gelijk je broek open te ritsen onder de kreten ik ben zo geil, ik ga je verkrachten, ze ging alvast op bed liggen en begon zichzelf te vingeren onder de kreten kom gauw ik ben zo geil ze pakt je net stijgende pik beet (broek nog op de hielen) begint te pijpen mc dat wel ze trekt je letterlijk en figuurlijk op haar. In dat stadium was ik al behoorlijk opgewonden dus klaarkomen is binnen 1 minuut geen probleem. Je mag zelf een stukje keukenrol pakken de pik schoonvegen en wegwezen. Binnen 10 minuten letterlijk erin en er weer uit. Mocht je de kwak ff kwijt willen voor 20 ben je uit en thuis.Lijkt me nog altijd beter dan de tippelzone waar ik overigens nog nooit geweest ben. Ze heeft het overigens opvallend druk want teon ik de 1e keer langs reed was ze bezet. de 2e keer ging er net een collega wandelaar naar binnen de 3e keer was ik aan de beurt en daarna zag ik de volgende alweer binnenwippen.:r
    buikie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    22

Vandaag even langs gegaan op het Zandpad. Ik was er een behoorlijke poos niet geweest. Het aanbod van dames was redelijk. Na twee rondjes gereden en gelopen te hebben viel mijn keuze op Sandra. Ik ken haar nog uit de tijd toen zij er pas werkte. Dan spreken we toch over zo'n 10 of 12 jaar geleden. Zoals gewoonlijk zat zij wijdbeens voor het raam. Op het moment dat je voor de deur staat sluit zij de gordijnen en laat zich met gespreide dijen achterover op bed vallen. Onder het uitroepen dat zij zo'n natte kut heeft en direkt geneukt wil worden schoof zij de opengeslagen bijbel opzij en begon twee vingers in haar half geschoren kut op en neer te raggen.
    Ik mocht na het uitkleden op bed gaan liggen en zij begon te pijpen. Ondertussen nam zij allerlei standjes aan voor de spiegel. Toen zei ze dat ze keihard geneukt wilde worden in haar natte kut. Ze bukte op zijn hondjes voor me en op die manier kwam ik klaar in haar. En dat hele theater kost maar E 20!
    Sandra is spontaan en is echt iemand voor de goedkope snelle wip.
    Het enige minpuntje is de verstikkende wierookdamp in haar kamer.

Toen ik naar mijn auto terug liep zag ik op 108-3 een Latina met haar rug naar het raam toe staan. Deze dame had een stel brede heupen en een bijpassende enorme reet. Beide lichaamsdelen en de kleding die zij droeg doen mij vermoeden dat zij een paar maanden geleden in Amsterdam op de OZ Achterburgwal werkte op nummer 27 (in ieder geval in het enige souterrain op dan deel van de gracht). Haar had ik veel liever geneukt, maar ja ik had mijn zaad al verschoten. Volgende keer dan maar voor deze dame gaan.
    Richard Aantwater heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    0

Thumbs up Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (goed)

Hoi Hier mijn eerste reactie.
    Ik moest wel op deze dame reageren, Het is wel even geleden dat ik bij haar ben geweest maar het genot ben ik lang niet vergeten. Ze is lekker spontaan en lief en weet waar een man van houd.
    Ik hoop dat ze nog steeds overdag werkt want op 30 maart wil ik haar weer met een bezoekje vereren.
    Dus Sandra tot gauw ik hoop je nog vaak te bezoeken.

Actieve recensies
    1

Gister is de boormachien weer bij de tantetjes geweest ,het was erg rustig
    mijn aandacht werd meteen getrokken door de dame in 102-1 sandra
    De prijs werd rond gemaakt een paket van p-b-n voor €35 dat was het dubbel en dwars waard
    Wat een temperament volle dame niet aleen met praten maar ook met haar mond, ze noemt zich ook een nymformane en dat is ze ook
    ik mocht overal aan zitten,maar niet in haar poep
    Ze vertelde ook over haar vriend met een derde been dat deed heel pijn.die was ook bie die heeft ze weer gekoppeld aan een homo zo zijn ze alle bij gelukkig.
    Maar wat een dynamies vrouwtje ze laat effe zien dat ze met hoor doos een sigaar kan roken maar niet over haar longen ,een beetje humor tijdens een wip is altijd leuk
    Ze heeft een hele hoop te vertellen maar liet mij ook heerlijk genieten.
    Eerst wat streelen toen werd heel vakkundig het condoom om de dikke Willem gepijpt ,nee ze vergeet de colltrui niet heerlijk
    na 5 minuten mocht ik kiezen welk standje,ik ging op ze hondjes
    ze maakt er echt werk van daar na heeft ze hem lekker gewassen.
    en ben ik voldaan weer verder gegaan
    Sandra echt een aanraadertje

Actieve recensies
    22

Thumbs up Re: Utr., Zp 102-1, Sandra (goed)

Kom sinds een paar jaar bij Sandra over de vloer. Het is zoals hiervoor al beschreven is een snelle wip. Kort maar krachtig. Nu is Sandra niet meer de mooiste, maar als jij je nog aan het uitkleden bent ligt zij al wijdbeens voor je. Je kan duidelijk zien dat er al hele volksstammen in haar hebben gezeten.

Maar goed, voor 20 Euro moet je niet zeuren. Pijpen is goed, dan kan je haar neuken en vaak is het naar een paar minuten tijd voor de doggie. Zie je haar dikke billen. Sandra houdt wel van krachtige stoten. Dan roept ze geile dingen en dan is de show over.

Dus voor 20 Euro kan je even de druk kwijt, maar verwacht geen GFE. Na 10 minuten sta je vaak weer buiten. Is wel zo handig als je 's ochtends komt, ben je nog op tijd voor je werk

Actieve recensies
    22

Gewoon weer voor de lunch bij Sandra langs. Zoals al eerder gezegd sta je in 10 minuten weer op de stoep.

Voordeel is dat je niet binnen wordt gelokt (andere DVP's) met het idee dat je voor 50 E een leuke tijd kunt hebben en dan net zo snel weer naar buiten bent.

Hier is het WHAM-BANG-THANK YOU.

Uitkleden, poesje bekijken, pijpend het rubbertje om, minuut pijpen, amazone, doggy, klaar komen, daaruit, aankleden, klaar.

Als de druk hoog is, je nog andere dingen moet doen en je geen vermogen kwijt wilt is Sandra best ok.

Geen GFE, want daar heeft ze de tijd niet voor.
    pnetratie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    28

Nou echt geweldig was het niet met deze dame; kwebbelde maar van helaas pindakaas. Erg fris ook niet ze waste zichniet en het was allemaal roef-roef vlug-vlug. Nee ziet er aardig uit maar niet voor herhaloing vatbaar.

Leeftijd
    55

Actieve recensies
    0

Ik ben vanmiddag maar eens naar het pad gereden, en deze keer beslist met het vaste voornemen om voldaan terug te keren. Er zat genoeg moois, maar veel moois met een arrogante uitstraling.. Het was weer eens moeilijk kiezen.
    Sandra was me nog niet direct opgevallen op de eerste paar rondjes. maar ineens viel ze wel op. Niet door adembenemende schoonheid, maar door haar vriendelijke koppie en toch wel geile uitstraling. Ik besloot het erop te wagen. Ik had haar recensies nog niet gelezen. Deze dame vind het fijn om een kerel klaar te maken, en dat doet ze ook! Ik wist niet van haar prijs, en wilde nu gewoon klaargemaakt worden. ik vroeg om een handjob. Tot mijn stomme verbazing was dat €20. Ik voeg of ik dan ook aan haar borsten mocht zuigen en likken, dat kon voor €30. In inderdaad, ze neemt heerlijk de regie. Hoewel de dertig gepasseerd heeft ze heerlijke borsten met lekkere tepels, en een heerlijk zacht lichaam. Ze heeft een enorm temperament en gaat er helemaal voor. Het is een vrolijke meid, die alles voor je doet, en je ongecompliceerd laat genieten.
    Bij het weg gaan nog een paar zoenen op de wang, en even goed mijn kleding nagekeken, en of ik niets vergeten was. Heel spontaan een gewoon lief.

Al met al een prima ervaring, ze ziet me zeker weer terug! Thanx Sandra..
    Loopeend heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 06-09-09 om 11:44

Actieve recensies
    1

Question Utr., Zp 102-1, Sandra (voldoende)

Ik ben effe bij Sandra lang geweest wat een lekker ding ze blijft maar fantasieen uit stralen nu wil ze weer een trio met 2 mannen
    een om te neuken en een om te beffen
    Aftrekken met de voetjes heeft ze ook ge introdiceerd en als klap op de vuurpijp het IJSPIJPEN een specialietijd
    Ze spuit je dikke willem vol mey slagroom en dan neemt ze uitgebreid de tijd om hem een lekker schoonmaak beurt te geven achter je suker lee hooper
    echt een aan rader

Actieve recensies
    28

Vanmiddag toch weer naar binnengestapt om te ervaren of het de vorige keer een uitzondering was. Nou dat was het want dit keer was het best wel goed. Ja ze wauwelt wel aan stuk door, maar is toch wel erg vriendelijk. Hygiene is niet best. Ze pijpte me best lekker en verwende me anaal. Ik mocht aan haar schatkamertje komen zonder problemen, en ze schepte erover op dat ze altijd nat is. Met goede poppers erbij kwam het to een spteerend einde. O ja halverwege kwam haar buurvrouw zo maar binnenlopen, eigenlijk wel geil. Met een pardon was zo weer weg.
    piemelman heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten