Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Kortrijk, Sionlaan 59, Jundara Thai Massage, Nikky
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    11

Icon3 Kortrijk, Sionlaan 59, Jundara Thai Massage, Nikky

Stond vandaag voor een gesloten deur bij Chat Thai, dus maar besloten om op goed geluk naar de concurrentie te trekken, Jundara. Mjn 2e bezoek ooit aan thais massage salon. Mijn eerste bezoek eerder deze week bij Chat Thai was ook op goed geluk, met dien verschille dat ik nu een klein beetje kan vergelijken. De meisjes bij Jundara vielen (voor mij) minder in de smaak qua looks. Het algemeen onthaal was ook iets minder. Geopteerd voor Nikky, ze spreekt redelijk vlot engels, is zeer vriendelijk en vrolijk.

De kamers zijn wat ouder dan het andere Kortrijkse salon, maar eveneens proper en ruim. Nikky gaf me een kort en oppervlakkig wasje en begon aan een stevige massage. Ze praat graag, maar 't was het soort conversatie waar ze wel constant reactie verwachtte van mij, niet zo ontspannend en ook niet echt mijn ding, 't kwam geforceerd over. De rugmassage verliep stevig, 'k vermoed dat thaise massage zo is? Was wel goed. Ik mocht me daarna op mijn rug leggen, waarna een goeie body2body massage volgde. Ondertussen ook enkele zoentjes links en rechts. Toen ik helemaal paraat was, kwam de vraag of ik niet 'iets meer' wilde. Nee, niet geinteresseerd, dank u. Dan volgden tientallen "why not?" en "pay a little more baby" : het laagtepunt van het bezoek. (ter info: 20 euro extra was geweest genoeg voor pzc). Met de hand afgemaakt en ik was beetje blij dat ik naar huis mocht, want de dame is wel heel druk, veel gepraat. Voor alle duidelijkheid: niets mis met Nikky, gewoon mijn ding niet. Ieder zijn meug!, nietwaar?

Kans is niet zo groot dat ze me bij Jundara terugzien, al bij al beetje teleurgesteld...

ps: 'k had gevraagd naar Dear, wegens goeie recensies hier, maar er werd mij (in koor) gezegd dat ze op vakantie was, staat ook zo op de website.
    just-walking heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    11

Standaard Re: Jundara Thai Massage, Sionstraat 59, Nikky

deze masseuse werd verwijderd van hun website...

Regels voor berichten