Ze was de eerste in wat mijn "nacht van de wilde wijven" zou worden. Stom, ik had haar van afstand aangezien voor Maria: zelfde kapsel, zelfde kleding (exact!), van afstand gezicht en lichaamsbouw vergelijkbaar en werkend op dezelfde kamer. Ik heb hier wel eens iets gelezen over een zusje... ???
Mari noemde ze zich, en qua sex is ze totaal niet vergelijkbaar met Maria. Ik heb een teleurstellende ervaring gehad: voortdurend zeuren om meer geld, ook nadat ik na de vijfde keer zeuren duidelijk heb gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze zo doorzeurde.
Pijpen duurde ongeveer een minuut, ze hield haar topje aan, en probeerde me door aftrekken te laten klaarkomen, maar dat was niet de afspraak, die luidde simpelweg pijpen en neuken.
Toen ik het getrek, wat niet met veel gevoel werd gedaan, zat was heb ik aangegeven te willen neuken.
Ze deed iets wat me een tijd niet was overkomen: hand voor de k*t. Ik werd er zowaar chagrijnig van. Die hand ging niet weg, dus ik heb haar beloond voor alle gezeur en haar zo hard en snel genomen dat die hand haar niet veel meer hielp. Let wel, normaal behandel ik een dame liever wat respectvoller en zachter, maar deze dame deed allemaal van die h**rentruuks waar ik dus echt niet van houd, en ik voel me dan ook niet bepaald met respect behandeld. Na het klaarkomen begon ze weer over meer geld! Pff, voor een kwartiertje uitpezen zeker. Dacht het niet. Aankleden en wegwezen dus.
Aangezien ik een financiele meevaller had gehad nog even rondgereden, op zoek naar wat meer echte warmte en aandacht. Uiteindelijk op 160-2 terecht gekomen bij Tina, lees mijn recensie aldaar.badmuts heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Met citaat reageren

Heren, trap er niet in, wieweet verlaat ze ons pad snel. Helaas gaat het niveau van de latina's wel wat achteruit. Geldwolven?? Wie zal het zeggen.
Vanmorgen ben ik er helaas ingetrapt. Inderdaad gelijk zeuren of ik wat langer wilde blijven. Goed een halfuur dan. Na nog geen kwartier weer of ik er een uurtje van wilde maken. Goed we waren aardig op dreef dus vooruit. Maar toen begon het ze toonde helemaal geen initiatief meer. Ik moest alles zelf aandragen. Ze had helemaal geen fantasie. Toch op het raam "erotische massage" en "SM", nou sorry niets van waar. We waren ook nog te vlug klaar, maar de tijd vol maken nee hoor. ik kon gaan. Slecht slecht slecht. Inderdaad wat al eerder gezegd werd de latino's gaan voor het geld.