Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Utr., Zp 156-1, Mari (goed)

Actieve recensies
    24

Unhappy Utr., Zp 168-1, Mari (voldoende)

Ze was de eerste in wat mijn "nacht van de wilde wijven" zou worden. Stom, ik had haar van afstand aangezien voor Maria: zelfde kapsel, zelfde kleding (exact!), van afstand gezicht en lichaamsbouw vergelijkbaar en werkend op dezelfde kamer. Ik heb hier wel eens iets gelezen over een zusje... ???

Mari noemde ze zich, en qua sex is ze totaal niet vergelijkbaar met Maria. Ik heb een teleurstellende ervaring gehad: voortdurend zeuren om meer geld, ook nadat ik na de vijfde keer zeuren duidelijk heb gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze zo doorzeurde.
    Pijpen duurde ongeveer een minuut, ze hield haar topje aan, en probeerde me door aftrekken te laten klaarkomen, maar dat was niet de afspraak, die luidde simpelweg pijpen en neuken.
    Toen ik het getrek, wat niet met veel gevoel werd gedaan, zat was heb ik aangegeven te willen neuken.
    Ze deed iets wat me een tijd niet was overkomen: hand voor de k*t. Ik werd er zowaar chagrijnig van. Die hand ging niet weg, dus ik heb haar beloond voor alle gezeur en haar zo hard en snel genomen dat die hand haar niet veel meer hielp. Let wel, normaal behandel ik een dame liever wat respectvoller en zachter, maar deze dame deed allemaal van die h**rentruuks waar ik dus echt niet van houd, en ik voel me dan ook niet bepaald met respect behandeld. Na het klaarkomen begon ze weer over meer geld! Pff, voor een kwartiertje uitpezen zeker. Dacht het niet. Aankleden en wegwezen dus.

Aangezien ik een financiele meevaller had gehad nog even rondgereden, op zoek naar wat meer echte warmte en aandacht. Uiteindelijk op 160-2 terecht gekomen bij Tina, lees mijn recensie aldaar.
    badmuts heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Actieve recensies
    5

Standaard

Toen ik zaterdagnacht klaar was met werken hoopte ik Joyce op het pad te treffen maar helaas. Na een aantal slechte ervaringen met dames uit de dominicaanse republiek was ik toch zo stom om het nog een keer te proberen bij Mari. Ze zag er in het lakleer namelijk best geil uit van buiten. Kom ik binnen, heeft ze julio iglesias op staan. Dat werkt niet heel goed mee voor de sfeer kan ik je vertellen.

Buiten dat bijna niet te doen was om met haar te communiceren (en ik spreek mijn talen toch redelijk dacht ik) was het het bekende verhaal met deze dames: zeuren om meer geld en zo snel mogelijk wegwerken. Even nababbelen bij het aankleden was er ook niet bij. Ik heb het wel geprobeerd maar ze bleef me maar aankijken op een manier alsof ik een vreemd japans dialect sprak ofzo. Ik weet het nu echt zeker: geen dominicaanse meiden meer voor mij!!!

Actieve recensies
    7

Standaard

Ik ben er ook helemaal ingetuind!! Ondanks de waarschuwingen op dit forum huppelde ik zondagavond (prille begin van de avond, let op dus) hier naar binnen en trof Mari aan terwijl ik eigenlijk Maria zocht. Stom, ik had haar van afstand aangezien voor Maria: zelfde kapsel, zelfde kleding (exact!), van afstand gezicht en lichaamsbouw vergelijkbaar en werkend op dezelfde kamer. Ik heb hier wel eens iets gelezen over een zusje...*
    In mijn argeloosheid dacht ik nofg dat ze wel wat goed tips vn Maria had overgenomen maar niks ervan.

Qua sex is ze totaal niet vergelijkbaar met Maria. Ik heb een teleurstellende ervaring gehad: voortdurend zeuren om meer geld (50 euri had ik al spontaan betaald zonder verdere afspraken vooraf).
    Aftrekken was waardeloos, veel te hard en omgeinteresseerd, pijpen duurde ongeveer 30 sec.
    Door het getrek, wat niet met veel gevoel werd gedaan, en het gezeur om meer geld, had ik er al snel geen zin meer in. Na 15 min. vond zij het genoeg, en ik vond het ook beter mijn resterende geilheid te bewaren voor een beter meisje. Aankleden en wegwezen dus, op zoek naar wat beters.
    DickWho heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht

Actieve recensies
    0

Standaard

In principe is het zo dat Maria, die haar vak dus wel verstaat alleen doordeweeks overdag werkt (in de dagploeg dus) en haar jongere zusje Marri is er in principe alleen in het weekend, zeg maar vanaf vrijdagavond en dan ook wel zaterdags en zondags overdag.
    Heel af en toe is het toch Maria die in het weekend werkt, maar dat komt niet zo vaak voor.

Van een afstandje lijken ze inderdaad wel op elkaar, maar dat is wel vaker met zusjes
    Marri leent volgens mij de kleding van haar zus en de haardracht is ook vergelijkbaar.
    Marri is alleen wat langer en forser van bouw en dan bedoel ik niet dikker, maar wat groter en wat breder in de schouders.
    Maria is relatief klein, ik denk toch wel dat beide dames wel een 20cm onderling lengte verschil hebben.
    Verder reageert Marri vaak 'koeltjes' en praat ze heel zachtjes, terwijl Maria een innemende vrolijke vrouw is.
    Maria spreekt zeer goed NL, Marri is toch meer van het type brabbelbox.

Kwa persoonlijkheid zijn ze dus totaal niet met elkaar te vergelijken, Maria is een topwijf, Marri meer van het type zeikerd.
    Een paar jaar geleden kon je bij Marri nog wel goed terecht, maar zoals anderen al aangeven, het gezeur om meer geld is zeer hinderlijk en de prestaties vrij mager, zeker als je haar zus gewend bent.

Hopelijk hebben de twijfelaars hier iets aan.

Groeten van wieweetwordthetwat die ook weleens met Maria stoeit, maar Marri graag links laat liggen.

Actieve recensies
    9

Standaard Re: Utr., Zp 168-1, Maria (matig)

Een klein jaar geleden schreef ik: "Maria is aardig, ze doet haar werk maar steeds meer als een automatische piloot. Jammer Maria". De afgelopen maanden heb ik Maria tweemaal bezocht en er blijkt niets veranderd. Zelf een telefoontje van een kennelijk vaste bezoeker was reden e.e.a. versneld af te handelen. Dus kom ik niet meer bij Maria.

p.s. Maria is vanaf a.s. vrijdag een paar maanden op vakantie
    krabje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : voldoende

Actieve recensies
    24

Thumbs down Re: Utr., Zp 168-1, Maria (goed)

Helaas kan ik deze goed beoordeling zeker niet bevestigen.
    Had weer eens zin om een Latino dame te bezoeken. Na vertrek van dames als Rashida, Miriam en bijvoorbeeld Jennifer en de komst van veel Oostblok dames is een goede Latino bijna niet meer te vinden in Utrecht.

Uiterlijk is op een afstandje wel lekker bij Maria en de reden dat ik naar binnen ben gegaan. Binnen valt de sex tegen, condoom gaat al aan bijna voordat je je onderbroek uit hebt. Verder een hoop getrek en weinig beleving. Nee zal ik zeker niet terug komen.

Voor tips van echt goede Latino's houd ik mij aanbevolen.

Actieve recensies
    87

Thumbs down Re: Utr., Zp 168-1, Mari (voldoende)

Jaja zelfs een rot in het wandelvak is er ingetrapt. Dacht vanmorgen even lekker te kunnen geilen en wipen, maar daar kwam dus mooi niets van. Ze vroeg € 50 voor spannende sex. Ik dacht, ok, dus ik naar binnen. Eenmaal binnen en naakt op bed begon het zogenaamde spel. Kutje laten zien en direct zeiken : blijf je niet lekker een half uur! Dat gezanik van dit soort wijven; daar word ik stapelgek van. Heb mezelf moet rukken om toch naar een wat je een hoogtepunt moet noemen. 1x en nooit weer. Een TMM-er niveau 1! Heren, trap er niet in, wieweet verlaat ze ons pad snel. Helaas gaat het niveau van de latina's wel wat achteruit. Geldwolven?? Wie zal het zeggen.
    Zandpadlover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    48

Actieve recensies
    4

Angry Re: Utr., Zp 142-3, Mari (slecht)

Vanmorgen ben ik er helaas ingetrapt. Inderdaad gelijk zeuren of ik wat langer wilde blijven. Goed een halfuur dan. Na nog geen kwartier weer of ik er een uurtje van wilde maken. Goed we waren aardig op dreef dus vooruit. Maar toen begon het ze toonde helemaal geen initiatief meer. Ik moest alles zelf aandragen. Ze had helemaal geen fantasie. Toch op het raam "erotische massage" en "SM", nou sorry niets van waar. We waren ook nog te vlug klaar, maar de tijd vol maken nee hoor. ik kon gaan. Slecht slecht slecht. Inderdaad wat al eerder gezegd werd de latino's gaan voor het geld. Stom van me dat ik niet eerst hier gekeken heb.
    Ted2712 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    1

Standaard Re: Utr., Zp 142-3, Mari (matig)

vind niet dat je alle Latina's over 1 kam moet scheren , deze dame echter wel : vind dat iedereen gewaarschuwd voor haar dient te worden want is echt een OPLICHTSTER 1e KLAS ! Goede latina's genoeg op dit pad als Jeanny,Judith,Maria,Christina en nog wel een paar meer maar DEZE DAME MOET ECHT GEBOYCOT WORDEN , een schande voor dit pad , ben er in t verleden ook wel ingetrapt dus vandaar deze frustratie wellicht!

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Utr., Zp 156-1, Mari (matig)

Ik verbaas me nog steeds over de beoordeling van Mari.
    Ik vind haar juist een topper, al jaren trouwens. Gezeur over geld? Nooit meegemaakt. Ze is juist heel geduldig, kijkt beslist niet op de klok.
    Ja, ik ben het er mee eens, haar zus is ook een topper, meer kinky.

Ik heb in elk geval iedere keer een ontzettend fijne tijd bij haar. Misschien komt dat ook door mijn manier van benaderen.

Mijn naam zegt het al, ik hou er van om samen een lekkere sigaar te roken. Mari stelt me daar nooit mee teleur, integendeel. Net als ik houd ze van grote sigaren. Je ziet haar echt genieten.

Afgelopen zaterdagavond hebben we een lekker trio gehad, samen met Maribelle van 140-3. Ook een topper trouwens.

Na de gezamenlijke rooksessie het nog lekker afgemaakt met diverse standjes. Het was wederom een prettige tijd samen.

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Utr., Zp 156-1, Mari (goed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wieweetwordthetwat Bekijk bericht
    In principe is het zo dat Maria, die haar vak dus wel verstaat alleen doordeweeks overdag werkt (in de dagploeg dus) en haar jongere zusje Marri is er in principe alleen in het weekend, zeg maar vanaf vrijdagavond en dan ook wel zaterdags en zondags overdag.
    Bij Maria op 168-1 kon je goed terecht voor kinkysex. Mijn laatste kinky sessie was in december. Ze ging weer naar huis maar zou in april terugkomen. Helaas nog niet gesignaleerd. Wie weet wanneer ze weer teugkomt of misschien weer is gesignaleerd?
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 13-07-10 om 06:35

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten