Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    17

Icon6 Photong, Ploy

Donderdag langsgeweest bij Photong in Rumst. Was er ooit lang geleden een keertje geweest, maar niet meer te vergelijken.

http://www.erolijn.com/photong/

Normaal ga ik beetje verder bij Jon Ra Daa, maar ik vind dat het daar niet meer is wat het vroeger was. Ook alweer nieuwe meisjes, dus dacht: bon ergens anders een keertje.

Geen afspraak gemaakt, en aangebeld, deed een mooie kleine thaise dame de deur open. Ik vond haar wel mooi dus met haar mee gegaan. Eenmaal op de kamer zag ik pas hoe leuk ze eruit zag. Ook al was het niet de bedoeling op voorhand, maar deze meid zou ik graag neuken. Ik heb dus vriendelijk gevraagd of het kon en ze antwoordde geen probleem, bij betaald en douchen maar.

Zeer propere badkamer, maar man oh man is die douche slecht te regelen: eerst ijskoud, daarna gloeiend heet! Uiteindelijk properkes terug op bed beland terwijl Ploy zich opfriste.

Niet lang daarna kwam ze op de kamer met het bekende bakje water (dus extra wasje van mini helske --> top-hygiene), en zodra dat klaar was even een massage. Niet speciaal, gewoon wat wrijven, niet te lang, niet te kort. Uiteraard moesten we toezien op de tijd want had maar een half uurtje.

Ze daalde al snel af naar beneden alwaar ze hem zachtjes in en uit haar warme mondje liet glijden (zc). Lekker en gevarieerd, en de pijpjes afwisselend met zoenen (tong mocht bij haar erin, maar zelf draaide ze niet mee ). Even later nam ze dan het cd-tje en kwam ze heerlijk bovenop mij zitten: haar kleine lichaampje draaiend op mijn sokkel.

Na een tijdje vroeg ik haar of ik in haar mond mocht klaarkomen, wat ze liever niet had, maar op haar lichaam was geen probleem. Heb haar dan gedraaid in missio, en even lekker doorgepompt terwijl ik haar zoende. Het moment suprême kwam eraan, dus uit het warme doosje, cd-tje af en alles op haar lekkere lichaampje geloosd. Ze zei wel 6 keer: "woow, so much. Very much!! Woow". 't Ja, als je al 14d droog staat .

Alleszins, ik ga zeker bij Ploy terug, maar volgende keer ga ik gewoon voor een massage, want ik denk dat dat ook al meer dan de moeite loont.
    helsenk heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend
    Laatst gewijzigd door helsenk; 06-02-13 om 17:33 Reden: Email adres toegevoegd

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    17

Standaard Re: Rumst, Petrus Van Der Taelenstraat 36, Photong Thai Massage, Ploy(goed)

Gisteren nog eens terug geweest bij Ploy.

Had wel een afspraak gemaakt deze keer. Samen met het mooie meisje de kamer op, en betaald voor een uurtje. Man o man wat zag ze er weer leuk uit. Hoewel ik gekomen was voor een massage overwoog ik al snel om toch ook te neuken. Ik zou wel zien hoe het evolueerde.

Douche, opfrissen, en op bed. Ze begon met een stevige massage. Veel beter dan vorige keer. Ze wist me al snel op te winden. Heb haar dan gevraagd of we konden vrijen, wat geen probleem was. Bijbetaald en aan de slag. Zoenen (nog steeds geen wederwoord van haar tongetje), pijpen en haar ook lekker gebeft. Ze was fris en werd snel vochtig .

Dan condoompje aan en zachtjes liet ze zich op mij glijden. Ze voelde zo nauw aan, echt super. Wat "geen glijmiddel" toch kan doen!

Heel langzaam aan, maar echt super zacht begon ze te bewegen. Dit voelde echt heel intiem aan. Niet neuken neuken, maar GFE vrijen. Ik wist dat ik het niet lang zou uithouden, want stond al enkele weken droog. Maar ze ging er echt super mee om. Na enkele minuten kon ik het einde al voelen en heel intiem, recht in haar oogjes kijkend ben ik hevig klaargekomen.

Alweer was ze verbaasd over mijn "enorme lading" :d. Gezien het uur nog niet om was, heeft ze nadien nog haar stevige deugddoende massage verder gezet.

Daarna gedoucht en terug naar huis vertrokken.

Ploy vertrekt dit weekend voor een maandje naar huis maar is op 30 april terug zei ze me.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    18

Icon7 Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage PLOY

Onlangs een bezoekje gebracht aan dit salon.

Nadat alle beschikbare dames werden voorgesteld met Ploy naar boven gegaan. Gekozen voor 30 min

Nette kamers , degelijke douche , verse handdoek alles leek schoon.

Eerst douche (alleen) en na het gebruikelijke drankje kwam Ploy me vervoegen.

Ploy is een meisje van 27 , zelf schatte ik ze 22 en op de website staat 20 . In ieder geval ze ziet er goed uit met mooie borstjes en lekker kontje , niet al te mager maar zeker ook niet dik of mollig, best een mooi figuurtje . Ze zei me dat ze er nog niet zo lang werkt. Ze spreekt ook een beetje Nederlands.

Eerst op rug , zeer kort massage , ook B2B ondergaan en na nog geen 5 min begon ze al te friemelen aan mijn zakje, vond ik best wel ok uiteraard . Het werd duidelijk dat er van een echte massage niet veel in huis ging komen en dat de nadruk vooral op het erotische lag. Iets later kwam ze me langs achter kussen en ik draaide me om. Ondertussen waren we stevig aan het tongzoenen en mocht haar overal betasten. Ze werd hier toch wel een beetje heet van want haar kutje werd behoorlijk nat , al schijnneukend maakte mij in ieder geval nog heter Dan dwaalde ze af naar beneden en begon ze me stevig maar overheerlijk te pijpen. Het scheelde niet veel of ik kwam klaar in haar mondje.

al bij al een goede ervaring met een mooi, vrolijk en vriendelijk meisje . Enige minpuntje is dat ze je zonder het echt te beseffen al na een kwartiertje laat komen en dan nog een beetje babbelt en knuffelt om de tijd vol te maken zodat je na minder als een half uur terug op straat staat. Wat wel is dat de geleverde diensten kwalitatief van behoorlijk niveau zijn.

volgende keer toch eens voor een uurtje gaan

http://leelathaimassage.be/leela/ploy.html
    veyron heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij! thai4love's schermafbeelding
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    36

Standaard Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy(uitstekend)

Vandaag dit meisje bezocht...geen 20 volgens mij maar veel zal het niet schelen.Ben er naartoe gegaan zonder rekening te houden met de bovenstaande commentaren..puur op de foto's afgegaan eigenlijk.Ik moet zeggen, Ploy is een goedlachse jongedame die weet hoe te masseren.Niet zomaar wat gewrijf maar echt goed opgebouwd zoals ik dat gewoon ben van in Thailand.Ze heeft een mooi figuur,niet superslank maar gewoon een mooie body.Ze lacht graag, praat veel,combinatie van Nederlands-Thais-Engels.Het lijkt echt of ze dit zéér graag doet,geen vieze gezichten geen gezucht,ze gaat er volledig voor!Na de rug-en beenmassage omgedraaid en dan elkaars lichaam verkent,dat heeft zeker 40 minuten geduurd,je mag ze overal kussen,strelen en ondertussen doet ze dit alles met een big smile!Heb het me zeker niet beklaagd en ja...ze gaat me nog terugzien.Wat hierboven staat over zwarte snor en extra's voor een aantal dingen,no way José.Zou best kunnen toen ze er pas werkte dat het haar wat minder goed afging maar ondertussen heeft ze haar weg gevonden!En nu ben ik klaar voor een maand land van de glimlach....avonturen te volgen op dit forum bij Azie-Thailand-Phuket....
    thai4love heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    ge leeft maar één keer....daarom!

Super Moderator Gollem66's schermafbeelding
    Actieve recensies
    30

Lightbulb Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy(uitstekend)

Dat er berichten verdwijnen in een recensie topic komt omdat leden schijnbaar niet weten wat de bedoeling van z'n topic is.

Het is heel simpel schrijf je ervaring met de dame incl recensieformulier, heb je contact info of verhuis info van de dame kun je dat ook in de topic melden.

Voor de rest hoort een ander bericht er niet in thuis. Geen onderlingen discussies in een recensie topic. Boven elke rubriek heb je een gezever topic daar kan je discussies voren als je er behoefte aan hebt.

Gollem66
    All for one one for all moderators

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy(uitstekend)

Deze maand voor 3de maal bezoek gebracht aan PLOY. En we graken steeds beter op elkaar ingespeeld.
    Bij binnenkomen 50 eur extra betaald. Eerst douce genomen alleen. Ondertussen was Ploy terug. Waarbij ze steevast vraagt 1 of 2 maal komen.
    Kwestie dat ze weet hoe ze moet starten. Bij 2 maal begint ze onmiddelijk met geile act.
    Ze kruipt en draait over je lichaam heen en je mag ze helemaal betasten. Als hij mooi recht staat haalt ze condoom boven en rijd ze je lekker klaar.
    Geweldig hoe ze steed blijft lachen en je geil aankijkt en haar body showt. Na eerste keer klaarkomen begint Ploy met de massage. En daar zit nu net het verschil met vele andere meisjes.
    Ploy is niet alleen goed op erotish vlak maar zij geeft ook heel goed massage. Ze maakt hier het verschil en kan een goede diepe harde massage geven. Daarna begint ze je terug op te winden met een goede body to body.
    Ze steekt haar tong in je oor en fluistert omdraaien. Ze begint dan met je terug hard te pijpen en daarna werkt ze je terug af met de hand.
    Zijn er dan geen minpunten. Ja die zijn er ook. Je mag niet tongkussen en ook de anaalzone is verboden terrein. Ploy is ook wat mollig ben je op zoek naar een plank dan is ze ook niet de juiste keuze.
    willywil heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Rumst, Petrus Van Der Taelenstraat 36, Photong Thai Massage, Ploy(uitstekend)

Admin, Deze toffe meid werkt nu bij Leela Thai in Sterrebeek ook als Ploy. Kan je de 2 topics samenvoegen. Dank u

Ok, bedankt voor de info
    drwatson
    Laatst gewijzigd door drwatson; 30-07-13 om 23:00

mancar
    Guest

Gisteren bij Bo langs geweest bij leela Thai. Ze vertelde dat ploy gestopt zou zijn. Ze zou al een paar dagen niet meer zijn komen opdagen. Dus ik zou niet zonder afspraak nog voor Ploy naar ginder rijden. Mogelijk is de vogel gevlogen.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Icon14 Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy

Vrijdag daar geweest.
    Kan er écht niks verkeerd over zeggen!
    Ploy is een tof ding die dingen kan die ze thuis niet kunnen...

Ze gaan wel douches in de kamers moeten plaatsen.
    Moest achteraf beneden in de keuken gaan douchen...

Ze werkt er wel degelijk nog!
    dukkiet heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij! thai4love's schermafbeelding
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    36

Standaard Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dukkiet Bekijk bericht
    Vrijdag daar geweest.
    Kan er écht niks verkeerd over zeggen!
    Ploy is een tof ding die dingen kan die ze thuis niet kunnen...

Ze gaan wel douches in de kamers moeten plaatsen.
    Moest achteraf beneden in de keuken gaan douchen...

Ze werkt er wel degelijk nog!
    Ben ook nog eens langsgeweest bij gebrek aan Ice(Thailand)en Kitty(bezet).Vorige keer misschien een beetje te positief geweest als ik nu terugkijk op mijn laatste ervaring met haar.Eigenlijk speelt ze een rol van begin tot eind,dat is me nu wel duidelijk geworden.Als je binnenkomt gaat ze uitdagend op de rand van het bed met haar kont draaien,deed ze vorige keer ook.Nadien na het omdraaien speelt ze de hot girl,maar met een beetje te veel acteerprestatie.Ze likt wel aan je stok maar nooit gaat hij naar binnen.Na een tijdje rollebollen wordt het zelfs irritant want ze blijft maar lachen en de wilde uithangen.Er is nooit een moment van rust en échte erotiek...alles is zo....gespeeld.Raar hoe het gevoel kan veranderen op enkel maanden.Dus is het wachten op Ice die met een nieuwe tettenwinkel terug naar Belgie komt.
    ge leeft maar één keer....daarom!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    15

Standaard Re: Sterrebeek, Voskapelstraat 31, Leela Thai Massage, Ploy

t Was weeral een tijdje geleden dat ik bij Leela Thai Massage langsgeweest was maar uiteindelijk toch eens langsgegaan na een afspraak genomen te hebben met Ploy . Ik ben al een paar keer langsgeweest bij haar en mijn ondervinding is dat dit wel een heet mieke is . Misschien speelt ze een rol dat laat ik in het midden want dat doen de meeste maar dan doet ze het wel goed . Ze weet perfekt een man op te winden en zijn zwakke plekken aan te pakken . De manier waarop ze je aan kijkt is een gevaar voor herhaling . Ik vind het een zeer lief mieke en ga graag bij haar langs .
    Bij het naar beneden gaan werd ik voorgesteld aan 2 nieuwe dames Nina( ex Full Moon , San Suk) en Sonya (San Suk)

Ik denk dat ik snel eens langs ga maar wie moet ik kiezen ?
    tshidi heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Regels voor berichten