Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Aalst, priveontvangst , Kimberly
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    6

Icon1 Kimberly Aalst

Eens bij Kimberly (Kim)genoemd langs geweest. Adverteert op Afspraakjes.Is slanke dame 1m70 wel naar magere kant,kleine slappe borstjes. Ontvangt in appartement'je in Aalst,discreet. Daar aangekomen bleek het echte babbelkous te zijn. Bleef maar duren terwijl mijn jongeheer al flink paraat stond waar ze blijkbaar geen oog voor had. Op den duur dan toch aan begonnen,geen wasje vooraf.Tongzoenen kon niet,tepels waren extra gevoelig(dus ook niet) ondertussen zweeg bijna niet. Enkel met mijn lul in haar mond kon ze niet anders.Pijpen was niet slecht maar ook niet super. Had wel lekker kutje en genoot ervan als haar clit gestreeld werd,mocht zelfs nogal hard zijn.Zij bovenop dan,duidelijk met veel plezier en kon niet blijven zitten. Eens verwisseld en haar beentjes in mijn nek en diep erin, lekker geil glad kutje. Daarna op zijn hondjes met smal kontje voor mij toch lekker klaargekomen. Ah ja,doet blijkbaar aan promotie elke week is dan iets voordeliger. Is niet echt een slechte ervaring maar toch niet echt super. Mocht ze iets minder babbelen zou toch beter zijn.

Noot mod : Beste collega vissert ,Hartelijk dank voor het ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes,Peter Starbuck

Graag volgende keer een link bij in je recensie verslag plaatsen aub van de adv's van de beschreven dame. met Dank
    vissert heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 08-03-13 om 16:35

Moderator Peter Starbuck's schermafbeelding
    Leeftijd
    42

Lightbulb info

Deze dus > http://www.afspraakjes.com/kimberly_...D#.UToSEtaJna8

kimberly 34 jaar Oost-Vlaanderen - Aalst
    vandaag tot 19.00"topprijsjes"
    hallo,ik ben kim,een 34jarige lieve,aangename en wel geile meid,ik heb een slank en strak lichaam en ben 1m70.de hele maand topprijsjes,alles is bespreekbaar,vandaag tot 19.00,zondag van 11.00 tot 20.00,de hele week van 11.00 tot 21.00. indien u meer info wenst of u wenst langs te komen dan kan u me telefonisch bereiken op nummer 0475786893(geen sms of mails,niet erg leuk als je bezig bent en je moet smsjes verzenden,bedankt voor uw begrip)dikke zoen,kim X

www.afspraakjes.com > kimberly > 34 '13 > Aalst
    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Regels voor berichten