Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Amsterdam, priveontvangst, Tiffany
Geef URL door!

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Standaard Leersum, priveontvangst , Tiffany(uitstekend)

Onlangs ben ik bij Tiffany in Leersum langs geweest.

Een super mooie lange TV met een mooi figuurtje en grote pik.

Ze ontvangt in een mooie "boerderij" zeer netjes (zijn nog twee "vriendinnen" aanwezig).

Ze is erg schoon, netjes en verzorgd.
    Spreekt Engels en Portugees.

Ze houdt erg van pijpen en gepijpt worden.
    Ook wilt ze wel eens wisselen tijdens het neuken.

Mooie lieve nette Dominante tv dame.

Echte aanrader!!!!
    Cannes heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door TransMod; 21-02-13 om 07:30 Reden: link contactsite eruit

Ik lees alleen
    Leeftijd
    34
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Leersum, priveontvangst , Tiffany(uitstekend)

Ik kom net terug van tifany en wat heb ik een wilde 2 uren gehad. Het was mijn eerste keer en dat heb ik geweten ze was in een dominante bui en ze had een slaaf nodig, nou dat liet ik mij geen tweede keer vertellen. Man wat is zij groot geschapen ik schat zon 22. Ik werd gestraft als een echte slaaf en ze heeft een heleboel speeltjes. ik ga verder niet in details treden maar ze neukt echt hard en dominant en geeft je aan het einde een lekker warm wit drankje cadeau (als je snapt wat ik bedoel) ze ontvangen op een relaxte plek en rustige omgeving. Er is ook een trio met haar vriendin mogelijk maar dit vond ik al geil genoeg voor een eerste ervaring. Wacht nu op mijn loon zodat ik weer naar haar toe kan gaan:$

Moderator TransMod's schermafbeelding

Icon3 Re: Leersum, priveontvangst , Tiffany(uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door acert135 Bekijk bericht
    Fijn om te weten, dat beide die een recensie hebben op Tiffany op de dag van registreren een geweldige ervaring hebben opgedaan.
    Wordt tijd dat jullie voor de eerste keer eens een lottoformulier gaan invullen. Ik weet nu al, waar de jackpot gaat vallen.
    Niet bij mij dus
    Beide leden zijn bekeken en geen connectie of bewijs van betrokkenheid bij Tiffany, vertrouw je het niet dan graag een im naar de betreffende moderator. Recensietopics zijn daar niet voor bedoeld.

TM
    Best of both worlds

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Klopt, sprak haar van de week aan de telefoon, ze is verhuisd naar Amsterdam, baal hier wel van, want eerst woonde ze hier bijna om de hoek, nu wel erg ver rijden voor mij.

Bedankt voor de info, dan wachten we nu weer op de recensies.
    greetz HM
    Laatst gewijzigd door haarlemmod; 17-05-13 om 15:39

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    8

Tiffany zit nu in Amsterdam. Ik vind haar meer TV dan Shemale, maar zeker wel een aanrader.
    Zeer geil en gewillig.

Schrijft best een beetje Oh Dae-su's schermafbeelding
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    20

Standaard Re: Amsterdam, priveontvangst , Tiffany(uitstekend)

Ben ook bij haar geweest. Een erg lange maar ook erg vriendelijke dame die je goed hard kan neuken en het ook nog lang kan volhouden. Heb haar gezegd om rustig te beginnen en me daarna goed hard te nemen, wat ze ook gedaan heeft. Geen moment pijn gehad, alleen maar genot. Ben een uur binnen geweest waarvan ze me de meeste tijd geneukt heeft. Aan het eind vroeg ze me waar ik wou dat ze klaarkwam, daarna nog even gedoucht en een praatje gemaakt.

Voor herhaling vatbaar.
    Oh Dae-su heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    6

Standaard Re: Amsterdam, priveontvangst , Tiffany

Vandaag bij Tiffany geweest. Zij ontvangt nu (discreet) in Beverwijk. Mijn eerste ervaring met een trans. En wat voor ervaring! Tiffany is heel groot (echt heel veel groter dan de hier genoemde 1.80. Ik schat zeker 2.00 meter en dan had ze ook nog hooggehakte laarzen aan - die overigens aan bleven) en ze is erg aardig. Zij ging voor mijn komst eerst nog even douchen(ik ook, uiteraard). Ik wilde voor een half uur, maar na haar gezien te hebben toch maar voor een uur gekozen. En daar heb ik geen spijt van gehad! In de beoordeling kunnen jullie zien wat we gedaan hebben, daar zal ik verder niet over uitweiden. Toen ik na een uur wegging had ik het idee dat ik maar een half uur binnen was geweest, maar mooi niet, het volledige uur heeft ze (hebben we) vol gemaakt. Ik heb vooral ontvangen, en hemeltjelief, wat is dat lekker!
    Herhalingsgevaar groot, ofschoon ik bang ben verslaafd te raken...

Thanks Tiffany, your great, in more then one way!
    dezederius heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door dezederius; 25-01-14 om 14:49

Regels voor berichten