Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Selena (K604)
Geef URL door!

pokerpietje
    Guest

Icon14 Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Selena

Selena,

ineens stond daar Selena... Nee, het is niet die veel te dunne blonde dame die ook wel eens in eros 26 heeft gewerkt. Verre van zelfs. Met een onzettend oriëntaals kleurtje stond ze daar mooi te wezen. Het land van herkomst zou India moeten zijn. Afgaande op het uiterlijk komt dat best geloofwaardig over. Maar hey, "who cares", wie tegenwoordig nog denkt in termen van ene land is goed, andere per definitie slecht begrijpt het niet helemaal meer......

Ok, Selena dus voor de probefahrt afgelopen avond / nacht. Tijdens de eerste ronde viel ze me meteen op. Nieuw in Duisburg, maar nieuw in het vak denk ik niet. Meteen maar even een praatje gemaakt. Wat opviel was een werkelijk prachtig gebit. Met haar "koffie en een klein beetje melk" kleurtje springt dat er natuurlijk meteen uit. Daarnaast keek ze goed helder uit de ogen. Haar motoriek en lichaamstaal gaven mij al wat signalen dat het best wel eens leuk kon gaan worden.

Toch nog even gewacht. Ik wil vaak toch wat meerder panden checken op eventueel nieuwe aanwas, maar was na een broodje toch weer vrij vlot terug op de middelste verdieping van het vulkaanhuis. Selena heeft in de 2 dagen dat ze daar nu werkzaam is al vrij snel haar draai gevonden. Dames werkzaam op dezelfde etage liepen af en aan voor wat small talk bij haar op de kamer. Gezelligheid ten top. Natuurlijk ook nog even gekeken hoe ze reageert op andere potentiële klanten. Wat ik zag stemde mij hoopvol.

Na Niki en een andere nieuwe dame verteld te hebben dat ze weer even naar hun eigen kamer moesten maar meteen het spie'tje wat de deur openhoud een schop verkocht. Even privé met de Indiaase schone. Eerlijk is eerlijk, er zijn (veel) mooiere dames aan het werk op de vulkaan, maar Selena straalde door haar ongedwongenheid, opgewekte karakter en interesse in mij.

Vandaag toch maar eens proberen te schrijven hoe de sex nu eigenlijk was. Doe ik eigenlijk nooit, maar men schijnt er behoorlijk wat waarde aan te hechten. Pijpen... Niets mis mee dacht ik zo. De kleine heer werd voorzien van een jasje en op gevariëerde wijze verwend. Lange rustige halen waarbij hij volledig opgenomen werd afgewisseld door snelle korte krachtige bewegingen die behoorlijk wat stimulans brachten. Ze reageert goed op aanwijzingen mits die binnen haar repertoire passen. Verder lag ze er erg uitnodigend bij tijdens deze handeling. Als fris gewassen klant mochten mijn nieuwsgierig handen gaan waar ze wilden. Mmm, dat kan ik wel uren volhouden zo,

Maar..., neuken is wat intiemer. Eerst wat standjes die mij maar weinig stimuleren maar waarbij je veel lichaams contact maakt. Ze laat het zich wel gevallen. Net als bij het pijpen is er tijdens de coïtus voldoende variatie. Snel of langzaam, hard of teder ze beheerst het allemaal. Maar, voor mij belangrijk, ook de ogen blijven open. Geen afgewende blik of gesloten ogen in missio. Zij boven op geeft een zelfde beeld. Ze schuwt het wat intiemere contact zeker niet. Uiteindelijk "gefinshed" in doggy...., dat werkt altijd (althans, bij mij) als het hoogte punt zich maar moeilijk aandient.

Conclusie: Ingaan op details is niet mijn ding. Het maakt het verhaal te "plat". Maar dat doet verder niet af aan de kwaliteiten van Selena. Is India niet het land van de Kamasutra? Dan heb ik al weer redenen genoeg om weer eens terug te gaan....

pokerpietje
    Guest

Standaard Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Selena(uitstekend)

Oeps.... Kamer nr vergeten. Te vinden op K604.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    2

Red face Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Selena (K604)(uitstekend)

K ben er net eindelijk geweest, k vind r echt geweldig!!

K heb dr pas met de 61 staan bekijken en de voorkant zag er super uit, we dachten de kont wat minder ma die was ook gruwelijk lekker toen k haar in doggy nam..

Tot volgende week

Woont hier bijna Hobbele's schermafbeelding
    Actieve recensies
    269

Icon14 Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Selena (K604)(uitstekend)

Ook ik heb d'r gisteren voor de eerste keer bezocht.
    Ik moet zeggen een super sessie! Echte GFE, veel kontakt en echt ontzettend lang bij haar op de kamer gebleven.
    Gezellige meid ook om wat mee na te kletsen en erg levendig ook. Ze danste op haar muziek en gaf me een blik in haar prive wereld. Erg bijzonder om dat allemaal weer eens mee te maken.
    Maar Indiaas? Mmmmm..... nee dat is ze geloof ik toch niet echt. Ze geeft wel aan Indiase roots te hebben maar dat ze dus in Roemenie woont. En dat geloof ik eerder.
    Waarom schamen die dames zich toch voor hun afkomst? Roemenie is toch een prachtig land met schitterende dames?
    Maar verder perfekt hoor deze temperamentvolle Selena!
    Hobbele heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

pokerpietje
    Guest

Standaard Re: Duisburg, Vulkanstrasse 17-19, Selena (K604)(uitstekend)

Selena is weer foetsie. Geen idee of en zo ja wanneer ze weer terug komt.

Regels voor berichten