Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Sint-Niklaas, Joseph Lonckestraat 53, Sabaai Thai massage, Pon
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    4

Icon7 Sabaai kokos thai massage sint-niklaas: Pon

Gisteren langsgeweest bij Kokos www.sabaaithaimassage.be. 3 meisjes aanwezig, 1 was bezet en heb dan voor PON gekozen. Vermits het al 15u45 was en ze om 16u30 stopte (moet elke dag met trein naar huis in Olen voor haar zoontje) kom ik max. 1/2 u nemen. 50 euro zoals gebruikelijk. Is wel een echte kwebbeltante maar wel heel leuk en grappig. Je bent hier voor of niet, mij stoorde het alleszins niet. Ze spreekt trouwens vloeiend NL daar ze al 18 jaar in België verblijft. Ze zegt dit ook zelf dat ze nu eenmaal zo is. Ondertussen zat ze wel continu over mijn ... te wrijven wat wel aangenaam is. Kon haar ook zonder problemen regelmatig tongzoenen. Voor 1 uur met alles erop en eraan, nmc, pzc, tz, massage, vraagt ze 150 euro maar ik twijfel nog een beetje. Is wel mooi meisje van (volgens haar) 32, dus doet er maar een jaar of 5 bij. Momenteel wel mollig. Moet 7 kg af zegt ze zelf en komt door het goede eten sinds ze daar verblijft. Al bij al toch een leuke ervaring en echte gf-gehalte.
    mike2you heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    5

Icon7 Re: Sint-Niklaas, Joseph Lonckestraat 53, Sabaai Thai massage, Pon(goed)

Pon is een lief meisje wel beetje dik,en ook een klokke kijkster,voor het overrige zeer goed,maar 20 euro bij betalen voor pijpe is voor mij teveel:

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    23

Icon7 Re: Sint-Niklaas, Joseph Lonckestraat 53, Sabaai Thai massage, Pon(goed)

Ben een week of twee geleden ook bij Pon geweest. Een goed uitziende meid, zonder daarom een waw-effect uit te lokken. Tot ze haar mond opendeed en met een sappig kempisch accent humoristisch begon te kwebbelen. Ik kon gedurende de hele massage-sessie de glimlach niet meer van mijn gezicht krijgen. 't Is echt meer een Vlaming dan een Thai!
    Enfin, ik kwam voor een uurtje, maar omdat het al wat later op de middag was en zijn op tijd weg moet elke dag (ze stopt rond 16u), kon het maar een half uurtje. Daarvan heeft ze 20min massage gegeven op hetzelfde (ondertussen hard geworden) deel (ondertussen lustig doorkwebbelend), tot ik besloot haar ook maar wat op te warmen. Wat toen volgde, ga ik niet vertellen, maar ze had bijna haar trein gemist.
    Wat mij betreft een meer dan geslaagde date met een leuke, lieve en vooral hete meid.
    Of ze ook echt kan masseren, weet ik echter nog altijd niet!
    trailme heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Actieve recensies
    9

Standaard Re: Sint-Niklaas, Joseph Lonckestraat 53, Sabaai Thai massage, Pon(goed)

drietal weken ook langs geweest, een weekje erna zou ze voor even op vakantie naar Thailand gaan.

Ze babbelt enorm, maar stoorde me niet. Ze was heel vriendelijk en stelt je op je gemak. Ze is een mooie en verzorgde verschijning.

Ze liet zich gewillig beffen, vingeren en zelfs haar kontje vingeren.

Ik heb me kunnen ontspannen, ik ga zeker nog terug, maar wel bij haar, ik weet niet hoe de andere dames zijn en Bee heeft niet zo'n positieve commentaren.
    Gizmoke heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    12

Icon10 Re: Sint-Niklaas, Joseph Lonckestraat 53, Sabaai Thai massage, Pon(goed)

Two weeks back I finally made it to see Pon ( her photos in the white dress did it..... ) Unfortunately the MMS gave me a " Pon ", who turned out to be Pinky Total f****** b**** ! Worst experience ever for the 15 mins until I stopped the session and asked if she was Pon...............Pinky no longer works there....but € 80 pissed away

Anyway I ended up with Pon, a great girl, very smiley and chatty and with excellent oral (PZC) skills. She kisses well, gets very wet from DATY and likes to fuck. I extended to 2 hours with her She gives a great GFE/PSE and I will return.

And did I mention, she has really great tits !! And this is from a guy who is not really a tit man.......

Just make sure the ******** MMS doesn't give you someone else if you visit !
    Kiwi 69 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Regels voor berichten