Recensie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 40

Discussie: Rotterdam, priveontvangst, Valeria
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    12

Icon7 Rotterdam, priveontvangst , Valeria(goed)

In de nacht van 8 op 9 july de 22 jarige Bulgaarse Valeria bezocht.
    Was haar 1e werkdag in Utrecht.
    Leuke jonge dame, met gevaar voor herhaling.
    Sexaapje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij! rolorolo's schermafbeelding
    Actieve recensies
    41

Question Re: Utr., Zp 168-6, Valeria (slecht)

Aan de deur was Valeria heel leuk en spontaan en ze zag er geweldig uit, dus de stap naar binnen gemaakt.
    Afgesproken dat ik eerst mocht strelen ter opwarming van mezelf en dat liet ze lekker doen. Daarna een prima pijpsessie waarbij ik haar gleufje en poepgaatje lekker mocht strelen. Bij het neuken ging de sessie echter de verkeerde kant op. Hierbij bleef ze met haar billen een paar centimeter boven het bed hangen en hield ze haar dijen daarbij op een manier dat ik mijn lul maar voor de helft naar binnen kreeg. Dan maar doggy geprobeerd. Ook nu hield ze haar billen op een zo vreemde manier omlaag dat ik niet helemaal in haar kutje kon en haar poepgaatje niet kon strelen. Weer gewisseld naar missio en ook nu nam ze weer hetzelfde vreemde standje aan. Toch nog vlot klaargekomen, waarschijnlijk van ergernis. Na de sessie rende ze met een ijskonijnen-gezicht naar de badkamer om zich uitgebreid te gaan staan wassen. kortom een goede pijpbeurt en een slechte neukbeurt.
    Eén ding weet ik zeker, ze gaat mij nooit meer zien.
    rolorolo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 06-08-11 om 21:38

Ik lees alleen
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Utr., Zp 168-6, Valeria (voldoende)

Van de week bij dit leuke smoeltje geweest.
    PZC afgesproken voor 50.

Pielemuiter gewassen en op bed gaan liggen. Ze begon mij direct te pijpen en dat ging erg lekker. Ik heb haar direct in standje 69 getrokken en dat was geen probleem.
    Poesje was niet heel fris, dus beffen was snel voorbij.

Ze was enigszins terughoudend toen ik ging komen. Maar uiteindelijk lekker op haar mondje klaargekomen. Lief en leuk meisje. Ze was een beetje verlegen leek het wel. Niet geneukt dus, maar denk dat ik dat binnenkort ga doen. Oordeel kan ik dan echt pas vellen.
    cheerio heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door cheerio; 15-01-11 om 04:57 Reden: spelfout

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Utr., Zp 168-6, Valeria(voldoende)

Re: Utr., Zp 168-6, Valeria(voldoende)
    valeria is niet van speurders.
    maar wel echt een toppertje.
    het lijkt wel of ze uit het circus komt,verschillende standjes die je voor onmogelijk houd.
    lekker figuur,mooi gezichtje,pijpen zeer goed deeptroath.
    neuken goed en als je haar een beetje geil krijgt. merk je wel, want dan wordt ze echt drijfnat dan kun je r' doorblijven neuken in verschillende standjes.
    uurtje afgesproken kom buiten bleek er twee uur voorbij te zijn.
    wie heeft er nog meer goede ervaring met haar? lees niet veel over haar.
    of wil iedereen haar voor zichzelf houden

kom hier zeker terug.
    blondo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 06-08-11 om 21:35

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    38

Standaard Re: Utr., Zp 168-6, Valeria(goed)

ben afgelopen vrijdag nacht bij deze dame terecht gekomen gevraagd naar pzc dat kon voor €50,- meer toch maar gedaan, was al met al niet slecht.
    Stelde voor haar ook te beffen waar ze gretig op inging en ze was drijfnat, liet toe dat ik duim in kontje stak en werd toen echt geil.
    Haar uiteindelijk in misio geneukt was wel goed lag haar benen en dr nek
    Maar voor € 100,= kan je vele malen beter bij Melissa terecht als die weer terug is, daar krijg je sowieso je half uur en veel meer geilheid voor je geld
    big-dig heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    28
    Actieve recensies
    1

ik ben vanavond weer naar deze dame gereden.
    leuk ontvangst, even leuk gepraat en ik dacht ik weet nog de kosten van vorige keer
    dus geef haar dat geld weer.
    Nou had ik beter niet kunnen doen verdorie
    De ekstratjes van vorige keer waren in eens niet meer aan de orde
    Pijpen condoom er om, ik denk wat is dit
    dus ik zeg er wat van en is ekstra
    ja ho even dat is niet hetzelfde als vorige keer

Ze was wel weer drijfnat, heb haar even gevingerd en me vinger in de kont gedouwd
    omdat ze zo nat was wil ik beffen maar dat rook niet lekker
    standjes wou ze wel maar heb snel het condoom vol gespoten en ga niet weer daar naar toe.
    de leuk is er voor mij vanaf dan en met nog geen 15 min buiten voor een voor ramen dames hoge prijs
    Dat drijfnat worden is dan het enige plus puntje geweest vanavond, lijkt wel of ze er erg naar haar zin heeft met seksen
    maar die geld mentaliteit is reden ik niet meer weer ga.

jammer dat ik dit mee deel maar hoor bij
    slechte en goede ervaringen delen

Komt hier best vaak bangtheho's schermafbeelding
    Actieve recensies
    103

Thumbs up Re: Utr., Zp 168-6, Valeria(goed)

Dame bezocht. Was te lekker dus tweede sessie er achter geboekt. Ze blijft echt een lekker ding, ook vaak bezet achter elkaar. Het valt gewoon op dat er mensen gewoon staan te wachten. Waarom er dan geen recensie komt ?! Of ze willen geen reclame maken, of het zijn geen hookers.nl leden.
    bangtheho heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    43
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Utr., Zp 168-6, Valeria

Hoi,

ik heb helaas al 2 keer een slechte ervaring met deze DVP, de eerste keer een afspraak gemaakt voor een uur. Daar aangekomen doet Valeria de deur open en zegt meteen dat ze maar 30 min de tijd heeft, al al met stemde ik toe. Snel naar binnen en de pret kon beginnen, ze heeft een goed figuurtje, maar daar beneden rook het niet fris

Ze deed alles snel, snel en na 15 min kleedde ze zich weer aan, en ik kon gaan. na 3 weken kom ik haar tegen op ZP, en ja ze wilden nu wel een uurtje, maar dat kon na 30 min want ze had een afspraak met een andere klant. ik heb 30 min in mijn auto gewacht, ze heeft niemand in die 30 min ontvangen.. dus ik weer naar haar toe, en kon de pret weer beginnen..

althans dat dacht ik, weer snel , snel snel en ik was klaar en 50 Euro armer...

Beste wandelaars, wees op je hoede, ze is erg op je geld uit !!
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 10-07-12 om 17:01

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Icon14 Re: Utr., Zp 168-6, Valeria

Wat denk jij dat je een uur kan blijven voor 50 euro de prijs is ook voor 15/20 min. Ik ken haar al lang maar ze is altijd fris en schoon en als ze zegt dat ze een afspraak heeft en jij zit te wachten en er komt niemand kan ook zijn dat die persoon gewoon niet is komen opdagen.

En wat jij op het laats zegt slaat echt nergens op. dat ze op je geld uit is tuurlijk jij betaald voor een dienst en ze doet zeker niks snel snel als je niet snel snel wilt boek dan een uur bij haar.
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 16-07-12 om 01:14

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    7

Ben nieuw maar heel ervaren! robzwart1's schermafbeelding
    Leeftijd
    37
    Actieve recensies
    5

Icon7 Rotterdam, priveontvangst , Valeria(goed)

Ik had een tijdje geleden Valeria al zien staan op Kinky. Zij zat toen op het zandpad in Utrecht.
    Inmiddels is zij in Rotterdam begonnen, voor mij een stuk dichterbij en dus reden voor een bezoekje.

Ze vraagt €70,- voor een half uurtje hetgeen niet slecht is. De foto's die ze plaatst zijn ook absoluut juist.

Het halve uurtje is volledig benut, twee keer klaarkomen was ook geen probleem. Ik koos voor €30,- meer zelfs voor anaal. Voor haar is anaal schijnbaar net zo makkelijk als vaginaal, ze ging bovenop mij zitten en schoof mijn paal zo in één keer naar binnen. Toch was ze aardig strak, dus was het een heerlijke beurt.

Als ze nog een tijdje in Rotterdam blijft zal ik haar zeker nog wel eens of meer bezoeken.

Zie haar advertentie: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx
    robzwart1 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    13

Laatste week van juli weer bij haar geweest. Ik vind haar geweldig. Ik kan eigenlijk niks negatiefs over haar zeggen. Voorspel, teasen, pijpen, zoenen, alles is gewoon goed. Ik betaal € 100 en ben pas na 50 min weg, dus heb ik ook niks te klagen. als het klikt met haar dan praat ze ook wel met je. Wandelaars moeten niet bij haar alles willen en niet willen betalen, want dan werkt ze je inderdaad heel snel de deur uit.
    horneyhulk heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    36
    Actieve recensies
    6

Standaard Re: Rotterdam, priveontvangst , Valeria(uitstekend)

Toen ik bij Valeria binnenkwam, was ik heel aangenaam verrast. Voor mij een bloedmooi meisje, en dan ook nog gekleed in een sexy wit lingeriesetje met mooie hakken. Ze leek eerst wat afwachtend, maar het is een rustig meisje. Tijdens het introductie kletspraatje bleek het een aardige meid. Ze legde haar mooie benen over me heen, streelde mijn lichaam en liet haar borsten (puur natuur, cup B/C) uit het setje vallen. Het duurde ook niet lang voordat ze kleine Dex in haar mond had. Pijpen is niet haar grootste hobby, en ze kwam snel op me zitten. Daarna nog een kwartier wat verschillende standjes met zicht op dat heerlijke lijf.

Tweede ronde liet niet lang op zich wachten. Op haar rug heb ik haar eerst wat gemasseerd en gestreeld voor ik haar befte. Met haar hand maakte ze me weer knalstijf. Ik mocht haar hard nemen, en het was erg geil om haar te voelen zweten. De tweede keer kwam het vanuit mijn tenen en zag even wat sterretjes.

Na afloop mocht ik me douchen in een superschone badkamer en kreeg een frisse handdoek. Ontvangstlocatie is trouwens ook top. Ik heb me prima vermaakt, maar miste wat intimiteit. Er was wel wat klik, maar zette zich niet helemaal door tijdens de sex. Misschien verandert dat een volgende keer.
    Dexter123 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij! treintjethomas's schermafbeelding
    Actieve recensies
    20

Valeria haar adje staat al een tijdje niet meer op kinky en de dame is (door mij) niet meer op het zp gezien. Kamer is niet bezet op haar dagen, ik weet dus niet of ze op vakantie is of definitief vertrokken.
    Mocht ze weer gesignaleerd worden door een van de college, plak het hier even.

TT
    choucke chouke chouke....... wat, geen "tuut tuut" ???

Vatos
    Guest

Valeria adverteert nog steeds op kinky, alleen nu vanuit Rotterdam. Pas bij haar geweest daar, en ze vertelde me dat ze haar bootje nog steeds heeft, vanaf het weekend is ze even op vakantie.
    Ze vertelde ook dat wanneer ze weer op de boot is ze de advertentie op kinky aanpast....

dus kinky in de gaten houden, ff zoeken op haar naam en in de favorieten zetten ;-)
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 16-08-12 om 09:28 Reden: Quote eruit.

Ben nieuw maar heel ervaren! Occasionallover's schermafbeelding
    Leeftijd
    39
    Actieve recensies
    11

Standaard Re: Rotterdam, priveontvangst , Valeria(goed)

Mooie dame, lekkere sex. Zoenen is niet echt haar ding. Tweede ronde was geen probleem. Mooi appartement, goede hygiëne en prima douche. Ik had de tijd niet bij me, maar ze nepte me voor ruim een kwartier, ondanks dat ik meer betaalde dan haar uur tarief! Niet chique. Twijfel nog over een eventuele tweede keer.

Ben nieuw maar heel ervaren! Occasionallover's schermafbeelding
    Leeftijd
    39
    Actieve recensies
    11

Als je gewoon van een lekker lichaam houdt met dito sex, dan ben je hier prima op je plek. Zoenen doet ze met enige tegenzin en zonder passie. De rest is dik in orde. Zoek je een GFE, dan zul je verder moeten zoeken.
    Occasionallover heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    9

Ben een keer bij Valeria geweest toen ze nog op het ZP in Utrecht stond. Ondanks dat het een erg mooie meid is vond ik het niet bijzonder, beetje type liggen met de benen wijd en verder niets... maar dat kan natuurlijk inmiddels verbeterd zijn.

Of het kan natuurlijk aan mij gelegen hebben ;-) foto's op kinky geven in ieder geval een goede weergave van de werkelijkheid... zoals ik al zei... een erg mooie meid!

Gr. Peter

Ik lees alleen
    Leeftijd
    45
    Actieve recensies
    0

Valeria op bezoek gehad en ik had er meer van verwacht. Mooie dame dat zeker maar vond het erg plichtmatig.
    Meestal voorzie ik de dames en mezelf eerst van een lekker drankje, zet een muziekje op en dan elkaar langzaam in de stemming brengen. Daar kreeg ik nu de kans niet voor want binnen 2 minuten had ze mijn broek uit en ik dacht 'waarom niet? Even snel om op te warmen, we hebben tijd zat. Dat is een misvatting want na mijn klaarkomen ging ze zich meteen aankleden wat mij verbaasde daar ze net 20 minuten binnen was.

Eerlijk gezegd ben ik er dan ook wel meteen klaar mee. Heb haar nog kunnen verleiden me even te masseren maar daar had ze geloof ik niet heel veel zin in. We hebben dus maar afscheid genomen en wat mij betreft was dit eenmalig.

De spreekwoordelijke klik met mij was er overduidelijk niet. Dat is geen oordeel over haar maar een simpele constatering van een feit.
    mrx40 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    29
    Actieve recensies
    8

Deze dame pas bezocht. Prima locatie die makkelijke te vinden is. Dame ziet er leuk uit.

Inzet was opzicht oké. Echter veel fake geluiden. Had voor 1uur betaald maar in auto zag ik dat ik 30min binnen was geweest. Tijd is om zei ze en wilde een 2de ronde maar moest bijbetalen.

Dus blijft eenmalig hou er niet van belazerd te worden. 1uur = 1uur
    jagerjankees heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten