Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Deurne, Muggenberglei 309, Golden Siam, Nina
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    18

Icon7 Deurne, Muggenberglei 309, Golden Siam, Nina(uitstekend)

Ik wou me zelf eens verwennen voor mijn verjaardag en trok dan maar naar mijn favoriete plaats : Golden Siam. Ik had zin in één waarom niet twee van mijn engeltjes. Wat bleek nu : Tik was er niet en Ploy heeft het huis verlaten op een ongelukkige manier en moment. Niet mijn probleem, maar toch niet netjes van haar !

May (vriendelijk en lief zoals altijd, zelfs na klaarblijkelijk een pijnlijk medisch probleem) vertelde me over de nieuwe meisjes en stelde me Nina voor. Haar oogjes smeekten echt om mee naar boven te gaan en dat heb ik dan ook maar gedaan. Wel, de beloftes kwamen meer dan uit.

Nina is een kleine pittige dame, rond de 30 jaar en mooi klein zoals een mooie Thaise dame betaamt en waarvan de vonken onmiddellijk afspringen. Ze moet zich duidelijk inhouden tijdens de zachte massage waar de achterzijde verwend wordt. Maar na het omdraaien, wordt het meteen heter en laat ze er geen gras over groeien.

Een prachtige sessie was het voor de eerste keer en het lijkt me dat met haar (wanneer de juiste knoppen met respect worden bespeeld) er wel eens een kans kan zijn dat de 'house rules" overtreden kunnen worden.

Echt een aanwinst en als de belofte van May uitkomt, worden we binnenkort nog meer verwend met de komst van jongere, zeer kwalitatieve en mooie dames. In elk geval ga ik terug om Nina nog meer te ontdekken.

www.goldensiam.be
    shyana11 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door drwatson; 29-05-12 om 00:22 Reden: titel aangepast

Regels voor berichten