Vorige week zondag kreeg ik op een aangename wijze last van voorjaarsjaarsgeilheid
en om daar vanaf te geraken helpt niets mij beter dan een lekker mollige, gezellige dvp.
Enig surfwerk later vond ik Liesje op deernes.com ( http://www.deernes.com/liesenxena ).
Het was al tegen drieën toen ik belde, maar zij kon me probleemloos onmiddellijk ontvangen
op haar vaste stek, bij Cupido op de Genkersteenweg/Hasseltweg kortbij Bokrijk.
Liesje droeg een sexy, kort geperforeerd jurkje en erg sexy hoge hakjes.
Geen babe van blinkend papier, maar een levensechte meid van vlees en bloed, met een lief snoetje.
en een stevig lijf met fabuleuze billen/dijen- strakker dan haar foto's doen geloven.
Ik denk dat ze voor een kwartje of zo aziatisch is, maar ze is er echt eentje van hier, hoor.
€ 100 betaald voor een uurtje lekker kussen, strelen, beffen, pijpen, vingeren,...
Liesje is géén doorwinterde professional en dat siert haar. Alles gaat niet zomaar volgens een vaste routine.
Het is samen zoeken naar wat leuk is voor beiden.
Of ze zelf enorm klaarkomt durf ik niet zomaar te beweren,
maar dat trillende lijf leek toch te wijzen op enig genot voor haar.
Om nog maar te zwijgen van die plas op m'n buik nadat ik -op haar vraag-
haar tepels verwend had terwijl ze bovenop me zat...
Geen klok- ik denk dat het zowat anderhalf uur later moet geweest zijn
toen ik haar een laatste zoentje op de lippen drukte en afscheid nam.
Noot mod : Beste collega Easy Living, Hartelijk dank voor het leuke ervarings verslag inclusief het prima ingevulde recensie formulier. Groetjes, Peter Starbuck![]()
EXTRA : THNX VOOR LINK NAAR GEGEVENS !3437
Easy Living heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

3437
Met citaat reageren

lag ik daar naked op bed... zo iets heb ik nog niet eerder mee gemaakt..