Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Wallenhorst - Partytreff La Vita, Hullerweg 10, Alexandra, ex Catalina/PC Bochum
Geef URL door!

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    188

Standaard Wallenhorst - Partytreff La Vita, Hullerweg 10, Alexandra, ex Catalina/PC Bochum(uitstekend)

Nog even een achterstallige recentie van een bezoek ca 2 weken geleden.

Tijdens een eerder bezoek een aantal maanden geleden had ik al een gesprekje met Catalina gehad, maar was het nog niet tot een kamerbezoek gekomen. Nu was die gelegenheid er wel.

Na mijn vorige bezoek heeft deze Roemeense jongedame een uitstapje gemaakt naar La Vita Wallenhorst, maar ze is dus weer terug in Bochum. In de tussentijd is haar kennis van de Duitse taal ook flink verbeterd.

Op de kamer een zeer prettige sessie met deze wonderschone dame mogen beleven, gevolgd door nog wat praten en strelen.
    koosje12 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    188

Icon14 Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Catalina(uitstekend)

Ook tijdens mijn laatste bezoek was Catalina weer van de partij.

Deze keer zag ze er in een luchtig jurkje nog beter uit dan de vorige keer. Na eerst even samen met haar op de bank gezeten te hebben, moest het er toch maar van komen om boven een kamer te verkennen, daar wist ze me met haar mond zeer goed te verwennen tot uiteindelijke het onoverkomelijke. Daarnaast nog gezellig naast elkaar gelegen waarbij er wederzijds gestreeld werd. Helaas was het na 20 minuten weer zover om de douche op te zoeken.

De danspaal in de woonkamer/barruimte weet Catalina overigens ook goed te gebruiken.

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    37

Icon9 Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Catalina (Roe)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koosje12 Bekijk bericht
    Nog even een achterstallige recentie van een bezoek ca 2 weken geleden.

Tijdens een eerder bezoek een aantal maanden geleden had ik al een gesprekje met Catalina gehad, maar was het nog niet tot een kamerbezoek gekomen. Nu was die gelegenheid er wel.

Na mijn vorige bezoek heeft deze Roemeense jongedame een uitstapje gemaakt naar La Vita Wallenhorst, maar ze is dus weer terug in Bochum. In de tussentijd is haar kennis van de Duitse taal ook flink verbeterd.

Op de kamer een zeer prettige sessie met deze wonderschone dame mogen beleven, gevolgd door nog wat praten en strelen.
    Sorry kerel, ik snap van de prijzen in je recensie niets meer, de ene keer 150 euro voor 20 min. en dan weer hetzelfde bedrag voor 9 uren.... Wat is de waarheid?

NM. De waarheid zal zijn dat die 150,- de prijs is voor de hele dag (Pauschalclub), incl de sex. Daarvan 20 minuten met deze dame gekamerd. En daarnaast met tal van anderen. Dp.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 18-03-12 om 15:49

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    188

Standaard Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Catalina (Roe)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opa57 Bekijk bericht

NM. De waarheid zal zijn dat die 150,- de prijs is voor de hele dag (Pauschalclub), incl de sex. Daarvan 20 minuten met deze dame gekamerd. En daarnaast met tal van anderen. Dp.
    Klopt. De kamerduur is meestal ca 20 minuten. Je mag echter voor de 150,- de hele dag in de club blijven en daarvoor een (onbeperkt) aantal keer naar de kamer.

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    188

Standaard Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Catalina(uitstekend)

Catalina die sinds kort op de website van Bochum Corina wordt genoemd is blijkbaar weer neergestreken in Partytreff La Vita onder de naam Alexandra.

Is de 100 voorbij! forgetskinny's schermafbeelding
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    39

Standaard Re: Bochum - Pauschalclub, Dieselstrasse 37, Catalina(uitstekend)

Alleen jammer van dat onderste regeltje in de tekst.

"Ich bin auf unbestimmte zeit im urlaub"
    Grtz forgetskinny.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Wallenhorst - Partytreff La Vita, Hullerweg 10, Alexandra, ex Catalina/PC Bochum(uitstekend)

Deze club wordt op het Duitse forum (redelijk) positief beoordeeld.

Ik ga er zelf binnenkort ook maar eens kijken. Ze hebben een zomeractie tot 1 sept. 2012., d.w.z. hele dag (ook weekend) voor 99,99 euro.

Verslag volgt uiteraard...

Regels voor berichten