Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Willebroek, priveontvangst, Joyse (v/h Babs)
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    7

Thumbs up Willebroek, priveontvangst, Babs samen met Kim !

via chatbabe babs en kim leren kennen die af en toe een trio doet met kim. het zijn 2 knappe vrouwkes (c- en a-cup), slank gebouwd en rond de dertig. ze doen trio's voor een mooie prijs en alles is goed bij hen, tz,pijpenM,intiemM,GFE ...al het gewone is mogelijk bij hen en ze maken het je echt naar je zin. ben iets langer dan een uur bij hen geweest en alles is uitstekend verlopen, van praten, lachen, sexen, ...heb me geen minuut verveeld. ze zien me zeker regelmatig terug want ik wil nog meer proberen

Noot mod : Beste collega remieremie ,Hartelijk dank voor het ervarings verslag incl. het ingevulde recensie formulier + bijgevoede link. Groetjes, Peter Starbuck
    remieremie heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 16-01-12 om 18:26

Ben nieuw maar heel ervaren! docfalcon's schermafbeelding
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Willebroek, priveontvangst , Babs(uitstekend)

Ben er onlangs geweest. Babs ontvangt nu in een krot van een huis in Willebroek. Stonk daar, kamer vol rommel, badkamer is helemaal in onbruik, kon me enkel verfrissen met nat doekje. Sex was ook alles behalve, flauwe massage en dan op de rug zo snel mogelijk laten klaarkomen. Betaald voor 45 min en na 25 min al terug op straat. Ziet me nooit meer terug.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    2

Standaard Re: Willebroek, priveontvangst , Babs(uitstekend)

deze dame ontvangt nu blijkbaar onder de naam van joyse.
    te vinden op afspraakjes en deernes (Joyse
    heeft er iemand nog een recente ervaring gehad bij haar?
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 30-10-12 om 08:00 Reden: Naam aangepast en dode links uit topic verwijderd

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Thumbs down Re: Willebroek, priveontvangst , Joyse (v/h Babs)(uitstekend)

Ben een keer voor goedkoop gegaan, wat een vergissing. Joyse is volgens mij een stuk in de 40. Je kan een beetje liegen over je leeftijd maar 10 jaar? De allerslechtste ervaring tot nu toe...
    konart heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Icon14 Tisselt (Willebroek), priveontvangst , Joyce(uitstekend)

Voor de heren wandelaars/genieters die houden van een goeie prijs/kwaliteitverhouding: http://www.redlights.be/profiel/joyse/# Echt to-the-point: ontvangst bij de dame thuis, douche ter opfrissing, massage die een prof. niet beter zou doen en klaar voor de actie! Ze vraagt eerst naar de wensen en vult deze dan ook in, terwijl ze er zelf nog van geniet ook! Dit was niet mijn eerste ervaring met een hulpvaardige dame maar ze staat thans wel geklasseerd als ééntje-om-naar-terug-te-keren Is voor alles te vinden, enkel haar (mooie) kontje is taboe... Ook hier geldt: respect dient er wederzijds te zijn en is dan ook duidelijk aanwezig: geen gezeur, geen tijdsdruk en met oog voor de klant, kortom een aanrader!!!!

Noot mod : Beste collega Colt Walker,Hartelijk dank voor je ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes , Peter Starbuck

EXTRA THNX VOOR LINK INFO
    Colt Walker heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-08-13 om 18:31

Moderator Peter Starbuck's schermafbeelding
    Leeftijd
    43

Lightbulb info

heykes lieve mannen als jullie eens lekker verwend willen worden zijn jullie bij mij aan het goede adresje.Ik ben een lieve slanke dame van 31 jaar ben 1.70m en weeg 57kg ik heb korte donkere haren en bruin zwarte ogen en heb een hele mooie C-cup.
    Wat kan er: alle normale dingen behalve anaal of ander extremiteieten.
    Ik vraag 75 voor een half uurtje en 100 voor een uurtje plezier.

Je kan mij vinden in tisselt tussen willebroek/mechelen op 5 min van de A12.

dus wil je afspreken bel dan maar gerust.

groetjes joyse
    xxxxxxxxxxxxxx

Joyse 9600
    Leeftijd:31 jaar
    Lengte:170 cm
    Gewicht:57 kg
    Nationaliteit:belg
    Haarkleur:Zwart
    Kleur ogen:Bruin
    Intiem kapsel:Kaal
    Cup maat:C
    Tattoo('s):ja
    Piercing(s):ja
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 24-08-13 om 18:32
    Sheriff op Hookers ! Girls First Only.Online vanaf: 05-05-2005 om 13:17:01 *JACKASS FIRST CLASS*

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    19

Standaard Re: Tisselt (Willebroek), priveontvangst , Joyce(uitstekend)

Deze dame heeft volgens mij hier al een topic.
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 25-08-13 om 10:54 Reden: Bedankt, topics samengevoegd
    Mvg

OR

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Icon8 Re: Willebroek, priveontvangst , Joyse (v/h Babs)(goed) slecht

Na lang twijfelen toch eens een afspraakje gemaakt met Joyce (een 2 uur op voorhand). Passeerde daar toevallig in de buurt. Op het uur van afspraak even bellen voor het juiste appt nummer. Er werd niet gereageerd. Na een kwartiertje nogmaals proberen en weer zonder succes.
    Afspraak is afspraak of je laat iets weten toch? Als deze minimum service al niet meer kan, heb ik twijfels voor de rest. Heb in totaal een uurtje verloren, maar heb hoogst waarschijnlijk 100€/h uitgepaard. Relaas, een kale reis en hier nooit meer.
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 22-10-13 om 23:35 Reden: Formulier eruit gesloopt, geen bezoek = geen formulier invullen!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    22

Icon1 Re: Willebroek, priveontvangst , Joyse (v/h Babs)

Afspraak maken ging heel vlot. Ze woont (met haar gezinnetje denk) in een nieuwbouwappartement in Tisselt (Willebroek). Proper, maar toch rommelig. Eerste wat ik deed toen ze de deur opende was denken aan een slechte oscarfilm; 't is te zeggen ze lijkt wat op Veerle Baetens in die film : zelfde postuur, zelfde haar, enige gelijkenis qua gezicht, tattoo's op bovenlichaam,... Betaald voor een uur, dan naar badkamer geleid voor ontkleden + een verplicht wasje. Van daaruit naar de slaapkamer --> kleding (inclusief portefeuille) in badkamer achterlaten komt niet echt aangenaam over.
    Starten met massage, wat uiteindelijk niet meer bleek dan rug insmeren met olie, 2 minuten doelloos wrijven en terug afvegen. Deze moeite had ze zich echt wel kunnen besparen. Tijdens het masseren werden de mogelijkheden nog even geschetst. En oh ja, pijpen en zoenen kon niet wegens een ontsteking in de mond. Right yeah, een excuus zo oud als het beroep zelf, maar je kan niet veel anders dan het voordeel van de twijfel geven zeker?
    Dan begonnen met een penismassage, wat al-bij-al niet slecht was. Ik mocht haar ondertussen betasten, maar voorzichtig want ze is een gevoelige zegt ze. Wel heel gevoelig dan want haar poesje kon niet meer verdragen dan wat voorzichtig aaien. Qua lichaam viel ze nog wel mee. Paar verwaarloosbare striempjes op haar buik en een bijna niet zichtbaar litteken aan de borsten als gevolg van een borstverkleining (of een lifting): ofwel restanten van zwangerschap ofwel is ze ooit wat zwaarder geweest. Een vriendelijke dame, dat wel, maar in haar aanpak zeer steriel / zonder enig gevoel / machinaal. Leeftijd tussen 30 en 35.
    Dan condoom erover en beginnen met neukwerk. Niks spectaculairs. Eerst dacht ik dat ze een lekker nauwe vagina had, maar volgens mij was ze gewoon heel goed met het aansturen van haar bekkenbodemspieren om de toegang te vernauwen; dat gaf wel een goed gevoel en chapeau als je dat zo kunt.
    Na de daad mezelf even opgefrist in de douche en vertrokken: totaaltijd circa 40 minuten.
    Conclusie: misschien wel goed voor een vluggertje, maar om echt een uur te genieten ga je beter elders.
    Ik had al eerder gemerkt dat ze als koppel ook contact zoeken met koppels en vrouwen op chatbabe (+ mannen tegen betaling). Ik vraag me echt af of je bij hen als koppel wel enig genot kunt vinden.

http://www.afspraakjes.be/joyse_ik-o...ot-xxxxxx.html

Noot mod : Beste collega tony_b6 ,Hartelijk dank voor je ervarings verslag inclusief het ingevulde recensie formulier. Groetjes , Peter Starbuck

EXTRA THNX VOOR LINK INFO
    tony_b6 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 22-03-14 om 02:13

Regels voor berichten