Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Hoofddorp, Beijerinckstraat 7, Goldfinger, Pami
Geef URL door!

Is de 100 voorbij! JUdah's schermafbeelding
    Actieve recensies
    72

Thumbs up Hoofddorp, Beijerinckstraat 7, Goldfinger, Pami (uitstekend

Na alle positieve verhalen over Katoen ben ik maar eens richting Hoofddorp gereden. Salon is goed bereikbaar, vlakbij afrit A4-A44, goed en discreet parkeren. Nette salon met nette douches. Geen line-up maar de dame die met me mee naar boven liep maakte me heel enthousiast. Prachtige jonge Thaise, mooi figuurtje, niet te mager en niet te dik en geweldig mooie tietjes. Volgens mij een beetje geholpen door een dokter maar dan wel een hele goeje. Heerlijke massage die wel iets spannender en teasender had gemogen. Na het omdraaien eerst de vraag naar happy end en vervolgens een nog mooier voorstel. Min reachtie eerst ja en daarna jaaaaaaaaaaaaaaaah

Prachtige vrouw, geweldige massage. Mag net iets meer spanning opbouwend maar absoluut het aanraden waard.
    JUdah heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door fanoti; 12-11-11 om 05:06

Ben nieuw maar heel ervaren! losbananos1's schermafbeelding
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Hoofddorp, Beijerinckstraat 7, Goldfinger, Pami(goed)

Afgelopen vrijdagavond de goed bereikbare massagesalon Goldfinger maar weer eens bezocht.
    Het was stil, ik was de enige bezoeker en de ontvangstruimte zat vol met onderuit gezakte dames in afwachting
    van wat zou komen. Nou ik dus....
    Katoen de omhoog gevallen ster van de salon is een paar weken afwezig dus was het niet zo moeilijk
    om Pami uit het gezelschap te hengelen.
    Nou als het aan mij ligt neem ik mijn hengel de volgende keer niet meer mee want Pami was de beste vangst
    die ik ooit in Goldfinger heb gehad.
    Pami is een gezellige goedlachse meid die weet waarvoor ze staat en praat.
    Kwa uiterlijk ook de mooiste vis uit het Goldvingermeer met een paar welgevormde borsten waar je U tegen zegt.
    Massage, teasen en BTB tot aan het omdraaien is goed en degelijk maar kan nog uitgroeien tot de buitencategorie.
    Dat weerhoudt mij er overigens niet van om snel weer een bezoekje aan Pami te brengen.
    Pami werkt van maandag t/m vrijdag en voor een eventuele upgrade moet je zelf de stoute schoenen maar aantrekken.
    losbananos1 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij!
    leest alleen nog en geeft af en toe kritiek
    Actieve recensies
    12

Standaard Re: Hoofddorp, Beijerinckstraat 7, Goldfinger, Pami(uitstekend)

Gisteren bij Pami geweest en kan niet anders zeggen dan dat ze,voor mij,is toegetreden tot de grote 3
    van Hoofddorp,dat terecht trots mag zijn op hun eigen K. P. N.
    (Katoen / Pami / Nathalie)
    Geen details ,recensie spreekt voor zich.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    36
    Actieve recensies
    18

Icon9 Re: Hoofddorp, Beijerinckstraat 7, Goldfinger, Pami(uitstekend)

Heren,

Ik heb een andere Pami ontmoet, dit was één van de mindere thaise ervaringen voor mij.

Haar uiterlijk is fantastisch, de massage qua techniek heel goed maar ze straalde helemaal niets uit. Ik geloof de bovenstaande beschrijvingen volledig dus ik ga er even vanuit dat ze een off-day had.

Alles ging op de automatische piloot, geen teasen en ik moest er bijna om vragen of ze mijn jongeheer (die al een tijdje in de lucht stond te wijzen) ook een keer zou vastgrijpen. Na drie kwartier vroeg ze plichtmatig of ik nog een happy-end wilde. Uiteraard! Of ik nog meer wilde.....tsja, met iets meer enthousiasme had ik er misschien nog op in gegaan...

Het slotstuk werd ook redelijk verpest doordat ze al snel haar hand liet zakken terwijl ik nog midden in mijn orgasme zat, gevolg, met een half volle zak vertrokken, redelijke downer....

Uiteraard kan iedereen een off-day hebben maar wilde het hier toch even vermelden.
    henk.geus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    12

Daar ik een grote fan ben van Pami vind ik het jammer te lezen dat henk.geus het
    niet goed heeft getroffen,ik kan me het niet indenken maar ik geloof hem zonder meer.
    Nu voor de tiende, en dus gratis keer,bij Pami geweest en ik mag niets anders zeggen
    dan dat zij,ondanks of misschien wel dankzij het leeftijdsverschil,elke keer heel lief
    voor mij is.Deze speciale keer (net als bij Katoen) gekozen voor de extra's en ook daar
    weet zij (wist ik al) heel goed raad mee.
    Ik beschrijf niet graag soppige details omdat die meestal meer voor het ego van de
    bezoeker zijn dan met respekt naar de dame toe.Bovendien heb ik niet om toestemming gevraagd.
    Wel wil ik vertellen dat mijn bezoeken mij elke keer een sterk gevoel geven dat ik bij
    een vriendinnetje ben geweest.Dat gevoel vind ik belangrijker om te vermelden.
    Ook merk je dat regelmatige bezoeken ook zijn voordeeltjes hebben o.a. de klok en nog een
    paar die ik,op verzoek van Pami, niet zal beschrijven maar die het wel attraktiever maken voor mij.
    Pami is iets gevulder (zonder dik te zijn,ik noem dat slank+)
    dan vele hele slanke Thaise vrouwen maar daar ben ik wel een liefhebber van.
    Lichamelijk en geestelijk volledig tevreden weer huiswaarts gereden.
    En mijn Engels weer wat opgehaald want dat spreekt zij erg goed,Nederlands wordt geleerd.
    PAMI BEDANKT en ik hoop je nog vaak te kunnen bezoeken.
    (tot dinsdag en het kleine leugentje dat je, hele mooie, borsten echt zouden zijn vergeef ik je )
    Proska heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren! aceno1's schermafbeelding
    Actieve recensies
    5

Kan iemand zeggen wat de kosten zijn bij GF? Op de website staat alleen Traditionele en OntspanningsMassage. Is dit inclusief happy end? Ik begrijp dat er extra's zijn... tot hoeveel loopt dit op??
    thanks

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    36
    Actieve recensies
    18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aceno1 Bekijk bericht
    Kan iemand zeggen wat de kosten zijn bij GF? Op de website staat alleen Traditionele en OntspanningsMassage. Is dit inclusief happy end? Ik begrijp dat er extra's zijn... tot hoeveel loopt dit op??
    thanks
    Ik heb 75 euro incl. HP betaald. Eventuele extra's ben ik niet op in gegaan maar ik denk dat daar ook geen vaste prijzen voor zijn.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    12

De Pami liefhebbers moeten even afzien of zich behelpen maar
    Pami gaat vrijdag 6-4 op vakantie naar Thailand en is pas 7 mei weer terug.

gr.Proska

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    12

Goed nieuws : Pami is weer terug uit Thailand !!

en ik ben net terug van Pami
    en mijn 22ste bezoekje was nog beter dan de 21 ervoor.
    Ik wist niet dat dat mogelijk was.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    12

na goed nieuws, nu slecht nieuws, Pami is weg bij Goldfinger.

Regels voor berichten