Recensie
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 61 t/m 72 van 72

Discussie: Waalwijk, Parkeerplaats Vaerland , Algemeen(onbekend)
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Waalwijk, Parkeerplaats Vaerland , Algemeen

Ook ik was weer eens te laat (denk ik) Was op de parkeerplaats en zag een meisje of vrouwtje met donker haar of zwart halflang met veel sieraden een soort hippie grietje ,Sprak engels met iemand met nogal een harde stem,kwam uit een paars renaultje maar omdat ik altijd veel te afwachtend ben was ze al weer vertrokken met een andere in een auto, Ik val wel op zulke types maar mijn vraag is : heeft iemand ervaring met haar ? Pijpt zonder en of wil ze wel neuken zonder ? komt ze wel vaker ? .het is nogal ver voor mij om zomaar langs te komen. ik heb nog geen recentie gevonden over haar ! Ik zou graag wat info over haar !
    Groet Pastor

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    1

Iemand toevallig ervaring met een blonde dame in een groene VW Jetta?
    Ze doet car en hotel date?

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    4

Hola amigos,

Ik reed v d week de file in op de a59 en besloot ff over parkeerplaats Vaerland te rijden. Heb er hier het e.e.a over gelezen dus dacht eens even kijken hoe of wat.
    Stonden verschillende auto's met de neus richting de rijweg geparkeerd en werd gewenkt door de aanwezige dames. In het donker moeilijk om gezichten te herkennen en daar ik toch geen tijd had om ff een wippie te maken maar doorgereden richting de invoegstrook. Op de laatste parkeerplaats voor de oprit stond een soort van paars Nissan Micraatje(of een soortgelijk autootje) met de deur open. In de deuropening zat een blonde dame met een paar grote blote tieten en zwarte laklaarzen en ze riep me toe 'of ik geil was en zin had om met haar mee te gaan'. Zoals gezegd geen tijd om erop in te gaan maar vriendelijk gevraagd of ze het niet koud had zo met haar tieten in the open. Ik schat haar rond de 50 en niet heel lekker maar die tieten maakten veel goed. Heb mijn weg vervolgd maar wil graag weten wie deze dame is en wie er ervaring heeft met haar.

Hoor het graag.
    Mass

Schrijft best een beetje Wonderkid's schermafbeelding
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    10

De blonde dame in de VW Cabrio is Brenda,ze adverteerd ook op kinky ze pijpt er lekker op los zonder cd bij voldoende hygiene,tongzoent,verschillende standjes(jaja in de auto) en heel aardig. Ooh en flinke Jetsers haha,geniet er zelf ook van.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wonderkid Bekijk bericht
    een week later zag ik NOG een lekker ding naas Brenda staan,Brenda vertelde mij dat dit haar zusje was en ik haar maares flink te pakken moest nemen haha Ze noemd zich Tara,OOK grote Jetsers....helaas pijpen met cd,wel tongzoenen en net haar zusje OOK verschillende standjes....ook Tara geniet ervan en kreunt zachtjes mee en word lekker nat.....al dis lekkers voor slechts 50e en NEE niet afwerken en wegwezen ze is ook erg vriendelijk en neemt de tijd voor je.... Ik werd uitgedaagd tot een Trio.... binnekort meer daarover.
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 27-11-12 om 23:23 Reden: Berichten samengevoegd, geen recensieformulieren in een algemeen topic !!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaMPiMa Bekijk bericht
    Hahaha dat kan er maar 1 zijn dat is oma en die is 70
    Ik heb genoeg gezien, gister afslag ff genomen en ze stak net het weggetje op de parkeerplaats over richting een geparkeerde auto..liep recht voor mijn auto langs ....jeez dat ze die vrij laten rondlopen...wat je zegt: de gebruiksdatum verrrrr voorbij...brrrr...Anyway, dankjewel voor de waarschuwing!
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 28-11-12 om 19:23 Reden: quote ingekort

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

De blonde dame in de VW Cabrio is Brenda,ze adverteerd ook op kinky ze pijpt er lekker op los zonder cd bij voldoende hygiene,tongzoent,verschillende standjes(jaja in de auto) en heel aardig. Ooh en flinke Jetsers haha,geniet er zelf ook van.
    Ik kom al jaren bij brenda en heb het ook wel eens meer gevraagd of ze ook zonder condoom pijpt maar dat doet ze niet dus ik vraag daar ook niet meer naar.Ze pijpt en neukt idd heel lekker.

Vind het uit zou ik zeggen een aanrader net zoals haar zus Tara

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Brenda pijpt niet zonder condoom ken haar al een aantal jaren en heb dat ook wel vaker gevraagd maar dat doet ze niet,dus vraag ik haar dat ook niet meer.
    Brenda en tara zijn beide lekker en net als haar zus pijpt ze ook lekker met condoom en ook doet ze net als haar zus verschillende standjes in de auto.

ze zijn beide een aanrader
    Ik zou zeggen vind het zelf uit

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerly Bekijk bericht
    Heb volgens mij pas met deze dame eens afgesproken op een zaterdagavond/nacht(was rond middernacht, tussen 0 en 1 uur). Is een lekkere milf die je achterin de bus verwent. Was zeker voor herhaling vatbaar. Ze zei nog wel dat ze maar heel af en toe daar staat. Heb helaas niet haar nummer gevraagd.
    Deze dame heet denk ik Marijke en ze adverteerd ook via buitensex op sexjobs.nl ze is op diverse plekken te vinden in nederland in de week.ze rijd idd in een zwarte vw transporter maar nu in een rood busje meestal dus niet zwart ,en als het goed is is ze nu in waalwijk en omgeving te vinden dus heren ga het zelf uit vinden.

NM

Deze dame is actief in verschillende regio´s en heeft al een topic.
    Nieuwe ervaringen kunnen in dit topic gepost worden !

Gr. SOT
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 28-11-12 om 19:28 Reden: NM

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo27 Bekijk bericht
    Brenda pijpt niet zonder condoom en tongzoend niet
    Ze tongzoend en pijpt niet zonder condoom dus dat klopt niet !!!!!!
    Vraag daar ook dan niet meer naar heren!!!
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 28-11-12 om 19:16 Reden: quote ingekort

Moderator son of tarzan's schermafbeelding

Icon4 Re: Waalwijk, Parkeerplaats Vaerland , Algemeen

Heren,

Dit is een algemeen topic en bedoeld voor algemene info en/of vragen.
    Specifieke ervaringen met dame A, B of C horen in een recensietopic, check alfabetische lijst of open een nieuw topic in Zuid Nederland.

Dank voor jullie medewerking, zo houden we de boel een beetje overzichtelijk

Gr. SOT

Schrijft best een beetje Wonderkid's schermafbeelding
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    10

Icon7 Re: Waalwijk, Parkeerplaats Vaerland , Algemeen(onbekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaMPiMa Bekijk bericht
    Heb brenda ook paar keer gehad en ze pijpt wel degelijk zonder

ps mis eend keer douchen van te voren dat helpt ...hahaha

nee dat is maar gekheid maar ze pijpt iig wel zonder vroeger reed ze in een gele renault megaan....

grtjs
    Dat bedoel ik,ik ga hier niet in discussie over hoe of wat wel en niet maar als Brenda je ECHT mag is er meer mogelijk. Vriendelijk is ze altijd maar ze laat duidelijk merken wat wel en niet kan in mijn geval PZC Ooh ennuh tongzoenen 200%..... durf hier alles op in te zetten

Moderator son of tarzan's schermafbeelding

Icon4 Re: Waalwijk, Parkeerplaats Vaerland , Algemeen(onbekend)

Ondanks eerdere aanwijzingen dat dit topic bedoeld is voor ALGMENE info en vragen en dat specifieke ERVARINGEN met dames in een apart recensietopic (1 per dame) beschreven kunnen worden gaan sommigen doodleuk door met het posten van ervaringen met Brenda.

Enkele berichten gewist en topic voorlopig op slot !

Gr. SOT

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten