Oorspronkelijk geplaatst door
jumpie2
Afgelopen twee jaar een aantal leuke ervaringen gehad met een vietnameese studentie wat ik jullie niet wil onthouden.
Voordat de actie begint even een inleiding hoe het allemaal gekomen is.....
Twee jaar geleden was ik aan het rondreizen in Vietnam. De eerste dagen dat ik daar aankwam eerst Saigon verkent. Op een avond toen ik daar in een parkje een beetje zat bij te komen van het hektische Saigon (degene die daar wel eens geweest zijn weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel, 1000000 scooters) kwamen er twee meisjes naar me toe.
Ze spraken nogal gebrekkig engels en de ene vroeg of ik een interview met haar wilde doen. Ik snapte er niet veel van maar er werd me een vragen lijst gegeven waar vragen in het engels opstonden met de antwoorden erbij

. Ik moest haar de vragen moest stellen en zij moest dan het betreffende antwoord geven. Later bleek dat ze een examen engels moest doen en op deze manier wilde oefenen.
Helaas reisde ik de volgende dag verder richting noorden zodat er weinig tijd was om een verdere verkenning uit te voeren. Maar e-mail adresssen uitgewisseld en afgesproken als ik terug kwam in saigon nog eens af te spreken.
Zo gebeurde.... tijdens de reis regelmatig contact gehad via e-mail en na twee weken weer afgesproken in dat park in saigon. Ik was al weer haast vergeten maar ik was al meteen weer verkocht toen ik haar weer zag. Ongeveer 1.60 lang, 23 jaar, donker bruine fonkelende ogen, en lang zwart haar, kleine borsten en behoorlijk hip gekleed voor vietnameese begrippen.
s'avonds heeft ze me naar een of ander soort pretpark gereden of haar scootertje en hebben we daar op een bootje over de vijver gedobberd. Ik had het toen het idee dat ze het wel leuk vond maar verder niet meer wilde, maar dat bleek later anders te zijn.
De volgende dag moest ik helaas al weer terug naar NL en heeft ze me met haar scootertje naar het vliegveld gebracht en hebben nam ik afscheid genomen met een zoen waar ze schijnbaar nogal verlegen van werd.
Later in NL regelmatig gechat via cam waarbij de sessies steeds heftiger werden en bleek dat ze toch wel meer voldoede dan ze had laten blijken.
Tijdens een van deze cam sessies liet ze haar nachjaponnetje van haar schouders glijden en zag ik haar naakte lichaam voor het eerst. Pffff wat een lichaam mooie kleine borstjes en een poes met veel haar erop. Hierop maakte ik grappend een opmerking dat veel vrouwen hier in NL zich scheren. En wat schertst mijn verbazing, tijdens een volgende cam sessie liet ze zien dat ze zich geschoren had. Zo volgde er nog vele....
Uiteindelijk afgesproken dat ik haar opnieuw op zou zoeken. Afgesproken in het hotel waar ik logeerde maar toen de receptie belde bleek dat ze niet naar de kamer mocht komen, mijn geduld werd dus nog even op de proef gesteld. Afgesproken samen een aantal dagen naar het strand te gaan. Daar aangekomen bleek dit een soort tropisch resort te zijn met palmbomen en hutjes naast het strand een ideale romantische omgeving
Ik wilde de zaken niet forceren dus duurde het nog tot de avond voor de echte actie, 'savonds eerst nog wat wezen drinken. Het viel me al op dat ze een halve liter bier wel heel erg snel achteroversloeg, leek me iets van moed indrinken.
Uiteindelijk op de kamer aangekomen was ze heel verlegen, vind ik overigens wel aantrekkelijker als iemand die je meteen bespringt. Samen in bed beland waarbij ik haar lichaam lekker verwend heb. Beffen had ze duidelijk nog nooit ondergaan en kwam dan ook heerlijk klaar. Ze was nog maagd en wilde daarom geen echte sex en bleef het bij het betere handwerk.
Later nog wat met haar scootertje door het land getuft waarbij we iedere nacht in een ander hotel sliepen. Op een van die avonden zei ze 'i want to feel your dick', nou dat liet ik me geen twee keer zeggen. De eerste keer ging het wel wat moeizaam, ze was behoorlijk strak. Maar daarna luste ze er wel pap van en moesten alle standjes uitgeprobeerd worden.
Kortom een onvergetelijke tijd.
We hebben nog steeds regelmatig contact en ze vraagt al weer wannneer ik weer langskom.
Ik houd jullie op de hoogte!