Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 63

Discussie: Vietnam Recensies

Schrijft best een beetje heerlijk's schermafbeelding
    Actieve recensies
    10

Standaard Vietnam Recensies

Ik heb zelf een geweldige ervaring in een plaatsje ten Noorden van Hanoi. Daar werkten in het hotel bij de receptie 2 hele leuke meiden, die continu zaten te giechelen en aandacht te vragen. Ik begon een gesprek met 1 vd 2. Ze zei dat ze me beter wilde leren kennen en zou iets later bij mij op de kamer komen. Om een lang verhaal kort te houden, ik heb met haar geweldige 'girlfriend' sex gehad. Het ging zo natuurlijk dat bij mij niet eens het idee kwam dat het misschien wel om een prostituee ging.( dit bedacht ik mij later) Zij heeft mij geen cent gevraagd en toen ik de volgende dag vertrok kan ik mij haar welgemeende glimlach nog herinneren.
    Ik ga ervan uit dat het gewoon een geweldige avond was met een Vietnamese vrouw (dus geen prost.)

Hoe zijn jullie ervaringen met Vietnamese vrouwen??

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    18

Standaard

Mijn ervaringen in Vietnam zijn beneden pijl, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Cambodja of Thailand. In Saigon wordt je voortdurend aangeklampt in de buurt van toeristische plekken in avond. Veel pooiers rijden met vaak erg jonge meisjes rond. Meisjes lachen naar je, kerel spreekt je aan en dan kun je wel of niet er op in gaan. Een keer bijna beroofd terwijl ik me moest gaan douchen. Kreeg tijdig argwaan en schopte de handlanger van de dame de kamer uit en heb mijn poen nog terug gehad ook. Er zijn bordeelachtige tenten waar je een dame op kan pikken. Ook in bars in de stad en discotheken barst het van de pro's. Heb ik eveneens geen goede ervaringen mee. Slechte sex, etc., etc. Misschien heb ik pech gehad in Vietnam.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    4

Standaard

ik heb in vietnam hele goeie ervaringen. Het stikt er van de massagesalons en volgens mij zijn dat allemaal ook bordelen. In elk hotel waar ik geweest ben zowel Ho Chi Minhstad als Hanoi en Hue zitten masseuses. Ik ben in mijn hotels drie keer gemasseerd waarbij ik er met een masseuse van ongeveer 18 jaar geneukt heb en bij de andere twee hebben ze me naast een fantastische massage, waarbij ze vaak hun voeten gebruiken, heerlijk afgetrokken. Zelfs zonder te vragen of ik dat eigenlijk wel wilde. Ze zijn bovendien heel erg mooi met harde puntige tietjes en erg vriendelijk. De betaling voor die extra's laten ze aan je zelf over en is eigenlijk een fooi boven de massageprijs die je bij de balie betaalt. Als je dat wilt willen ze je ook op je kamer masseren en dan is de pret natuurlijk nog groter. Voor mij is Vietnam beter dan Thailand met veel mooiere en lievere meiden.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    6

Standaard

Je moet een beetje weten hoe het gaat in Vietnam, dan kan je de leukste dingen meemaken met verschrikkelijk mooie meiden.
    Er zijn de kapperszaken waar naast een knip- en scheerbeurt door een lekker meisje van 18 ook wordt gemasseerd in de achterruimte, meestal afgescheiden door gordijnen.
    Ook tijdens de knip-scheerbeurt hangen ze boven je en mag je hun borsten aanraken. Achterin masseren ze en afhankelijk van de zaak gaat het min- of meer verder.
    Voor de echte intiieme zaken moet je naar de z.g. bia-om dit zijn meestal karaoke tenten waar je met een meisje samen wat kan drinken. Zij vermaakt je met karaoke enje krijgt een lichte massage. Voor het meer intime werk kies je een kamer apart en dan gaan alle remmen los, heerlijke echte massages tot en met 1 uur echt vrijen aan toe. Alles heel geraffineerd en het lijkt wel alsof deze aziatische meisjes aanvoelen wat je wilt.
    Wat ik vaak deed was een knip- en scheerbeurt (laat dan tevens je oren doen, echt lekker) en wanneer je dan achterin de zaak gemasseerd wordt spreek je af haar ergens af te halen of bij een bekend punt af te spreken. Je krijgt dan meestal een goede toer langs alle uitgaansmogelijkheden en nadien neem je ze mee naar je hotel, waar echt alles mogelijk is. Behandel deze meisjes met respect en je krijgt de tijd van je leven.

Actieve recensies
    6

Standaard

even een reactie, er zijn volop vluchten van bangkok naar saigon. Veel europese vluchten maken een tussenlading hier, dus voor weinig kan je meehoppen naar saigon. Je zult niet hetzelfde aantreffen in saigon als hetgeen je in Thailand overal ziet. Allereerst je moet wel een visum hebben voor Vietnam hetgeen je op de ambassade in den Haag kunt regelen. Vaccinaties heb je niet echt nodig zolang je niet de binnenlanden opzoekt. Pinnen kan alleen in de grootste steden en dan nog maar heel beperkt. In saigon zitten de meeste banken in district 1. Je kunt beter euro's meenemen en via een vertrouwd contact omwisselen, je krijgt ca 20.000 dong voor 1 euro. Je contact met je internetvriendin zal wellicht goed uitpakken, maar meestal houden ze de boot af en willen ze zeker zijn totdat je haar volledige vertrouwen heb. Dat kan echter lang duren, als je laat merken dat je uit bent op alleen sex, dan haken ze snel af. Het is voor een westeuropiaan die voor het eerst in Saigon komt niet vertrouwd om alleen op stap te gaan. Een goed en goedkoop hotel kom je nog wel aan, maar je moet echt oppassen want je loopt snel in de handen van mensen die uit zijn om je wat geld of andere zaken afhandig te maken. Let wel de meeste vietnamezen zijn heel aardig en uiterst correct, maar er zijn er een aantal die gedreven door armoede wat minder moeite hebben met onfatsoenlijke zaken. In het uitgaansdistrict zijn wel leuke disco's waar je wel een contact kan opdoen. Maar echte prostitutie vindt je niet openlijk op straat en indien je het tegenkomt is vaak de taal een belemmering. Mijn advies is, ga met iemand die saigon kent mee en laat je verbazen er is verdraaid veel te beleven maar je moet echt de weg weten. Neem alleen moderne taxi's met meter en cyclotaxis. De taxi's hebben airco en meestal tv aan boord en ze brengen je naar goede gelegenheden, spreek af ze te laten wachten de kosten zullen je meevallen en het is een stuk veiliger.

Actieve recensies
    6

Standaard

Saigon is redelijk veilig als je een aantal zaken goed in de gaten houdt. Neem een hotel in district1 of net daar buiten. Kleed je niet uitbundig, laat gouden sieraden en opzichtige camera's thuis. De hotels zijn betrouwbaar maar ze proberen je een hoger tarief te laten betalen dan een lokaal iemand. (Hoewel dit bij de wet verboden is) Laat merken dat je europeaan ben en geen amerikaan. Er zijn goede 3*** hotels, maar voor het gemak kan je beter een 4*** hotel pakken. De kans is groter dat je in goed engels te woord wordt gestaan. Meestal hebben deze hotels ook facaliteiten zoals kluisjes e.d.
    Neem 's avonds altijd een taxi die er duidelijk als taxi uitziet. Meestal pak ik dezelfde firma deze hebben een centrale en veel auto's dus er is snel altijd een auto in de buurt. Er zijn sommige chauffeurs die redelijk engels spreken. In de grotere uitgaansgelegenheden ontmoet je redelijk veel jonge meisjes die ook goed engels kunnen. In winkels en op straat spreekt men meestal geen engels, of heel weinig. Je hebt wel snel hulp van omstanders die je opweg willen helpen, maar pas goed op!
    Thai spreekt men niet, dus daar kan je niet mee terecht. De oudere mensen vanaf 55 / 60 jaar kunnen nog wel redelijk frans. Succes als je gaat, het lijkt me het beste dat je internetvriendin je op sleeptouw neemt om saigon te leren kennen. Je kunt daarna alsnog de plekken bezoeken waar je nog eens alleen naar toe wilt.

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piet

...........op welke sites kan ik meer info vinden over Saigon/Vietnam?

Groeten van Piet P

Beste Piet P

Op bijgaande URL’s heb je voorlopig voldoende leesvoer. Je kunt je hier inlezen over de roerige geschiedenis van Vietnam en ook nog wat cultuur opsnuiven.
    http://vietnam.pagina.nl/
    http://www.pmgeiser.ch/vietnam/
    http://www.vietnam.starttips.com/
    http://www.saigoninfo.com/

Voor Vietnam heb je een visum nodig. Houdt er rekening mee dat dit ca. 10 dagen kan duren. Volgens info op websites zou je dit in BKK ook kunnen regelen maar er staat niet bij hoe lang of dit duurt. Het lijkt mij verstandig dit reeds hier in NL te regelen. Vraag dan gelijk een visum voor de max. periode van 30 dagen, dan heb je wat speling indien je je plannen moet bijstellen. Gegevens over de Vietnamese ambassade in NL vind je op:
    http://213.53.163.217/cccd.asp?taal=NL

Vaccinaties zijn voor Vietnam niet verplicht. Een DTP-vaccinatie en bescherming tegen Hepatitis A wordt wel aanbevolen. Als LOS-ganger heb je dit natuurlijk reeds geregeld. Info vind je op:
    http://www.lcr.nl/
    Doorklikken naar >> advies per land >> Vietnam

Zoals Namorado al opmerkte, zijn er volop vluchten van BKK naar HCMC. Kijk ook eens op:
    http://www2.airportthai.co.th/html/b-sche.asp

Informatie over hotels in HCMC kun je vinden op de reeds vermelde sites. Kijk ook eens op:
    http://book-a-hotel-in-vietnam.com/nl/
    http://www.hotelclub.net/searchresul...6&akid=1070371
    http://www.budget-hotels.nl/ENG/Viet...otel-list.html

In Vietnam, en zeker in de steden zoals HCMC, moet je (nog) meer aandacht hebben voor je veiligheid en bezittingen dan in Thailand. Zoals Namorado ook schrijft, is het niet vertrouwd om als westerling alleen op stap te gaan in HCMC. Zoals in deze regio gebruikelijk moet je ook in Vietnam afdingen om normale prijzen te krijgen. De onderhandelingen gaan in Vietnam meestal wat agressiever dan dat je in Thailand bent gewend. De jou reeds bekende smile kan ook hier uitkomst bieden. (vastspijkeren dus dat ding)
    Het nachtleven in Vietnam, met name de “wandelactie”, is niet vergelijkbaar met Thailand. Zeker als je Pattaya gewend bent zal HCMC in dit opzicht tegenvallen. Omdat de leiders hebben een hekel hebben aan decadentie, komt het regelmatig voor dat een pas geopende tent van de ene op de andere dag als een “social evil” wordt bestempeld en gesloten. Bijgevolg is er dus weinig “actie” en wordt er op “het web” ook niet zo veel ruchtbaarheid aan gegeven. De bordelen die er zijn, zijn zoals Mickyk al aangaf, hoofdzakelijk gericht op de locale markt. Als westerling is oppassen hier zeker geboden. Een van de beroemdste, maar ook (vanwege de zakkenrollers) beruchtste tenten in HCMC is
    Apocalypse Now
    2C Thi Sach St.
    Ho Chi Minh City

Verdere (schaarse) informatie over nightlife in HCMC vind je op:
    http://www.virtualtourist.com/vt/167100/5/
    http://travel.yahoo.com/p-travelguid...ntertainment-i

Veel plezier en groeten van Liefhebber

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Standaard

Hoi.

Ben ook in Vietnam geweest en wel van zuid naar noord tot aan de Chinese grens. Ik ben daar met de fiets dooheen getrokken en helemaal alleen en voor het eerst. In tegenstelling tot wat anderen schrijven ben ik zonder gevaar overal in mijn eentje op uit geweest en nergens in de problemen gekomen. Je moet gewoon je gezond verstand gebruiken en niet zo bang zijn. Steden zoals Saigon en Hanoi zijn goed te doen. Ik vind Rotterdam en Amsterdam steden waar je snachts erg moet uitkijken, en als je je daar kunt redden kun je het ook in steden zoals Saigon of Hanoi of welke andere stad dan ook in Vietnam of een andere stad/land in Azie. Overigens vind ik de Vietnamese meiden erg mooi en zeer, zeer vrouwelijk, ook in hun kleding. Tre feminine. Zoals een aantal van jullie al schreven zijn de meiden er op allerlei plekken te vinden, in Bars en disco's, maar ook zeker bij "de kapper" of in de karaoke tenten. Niet duur en erg leuk. Ik heb in Vietnam de goedkoopste wip gehad van heel zuid-oost Azie.
    Het was in de bergen van noord Vietnam. Ik was op stap gegaan met de zoon van de hoteleigenaar die me het betere nachtleven van dat plaatsje wou laten zien.
    Ze was erg mooi en ook erg jong, omgerekend was het zo'n 5 Euries. En dat was dan nog de toeristen prijs, maar met reductie vanwege de introductie door de jongeman waar ik mee aan het stappen was.
    Ook heb ik in Saigon een beeldschoon boeken verkoopstertje aan de haak geslagen. Ze wou wat meer verdienen dan alleen met boeken verkopen en vond het wel spannend met een buitenlander.
    Prachtig land, adembenemend gewoon en dat zijn de vrouwen daar ook.
    Een echte anrader.

Groetjes.

Unimog.

Komt hier best vaak Spring's schermafbeelding
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    13

Standaard

Bericht hierheen verplaatst
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jumpie2
    Afgelopen twee jaar een aantal leuke ervaringen gehad met een vietnameese studentie wat ik jullie niet wil onthouden.
    Voordat de actie begint even een inleiding hoe het allemaal gekomen is.....

Twee jaar geleden was ik aan het rondreizen in Vietnam. De eerste dagen dat ik daar aankwam eerst Saigon verkent. Op een avond toen ik daar in een parkje een beetje zat bij te komen van het hektische Saigon (degene die daar wel eens geweest zijn weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel, 1000000 scooters) kwamen er twee meisjes naar me toe.
    Ze spraken nogal gebrekkig engels en de ene vroeg of ik een interview met haar wilde doen. Ik snapte er niet veel van maar er werd me een vragen lijst gegeven waar vragen in het engels opstonden met de antwoorden erbij . Ik moest haar de vragen moest stellen en zij moest dan het betreffende antwoord geven. Later bleek dat ze een examen engels moest doen en op deze manier wilde oefenen.

Helaas reisde ik de volgende dag verder richting noorden zodat er weinig tijd was om een verdere verkenning uit te voeren. Maar e-mail adresssen uitgewisseld en afgesproken als ik terug kwam in saigon nog eens af te spreken.

Zo gebeurde.... tijdens de reis regelmatig contact gehad via e-mail en na twee weken weer afgesproken in dat park in saigon. Ik was al weer haast vergeten maar ik was al meteen weer verkocht toen ik haar weer zag. Ongeveer 1.60 lang, 23 jaar, donker bruine fonkelende ogen, en lang zwart haar, kleine borsten en behoorlijk hip gekleed voor vietnameese begrippen.

s'avonds heeft ze me naar een of ander soort pretpark gereden of haar scootertje en hebben we daar op een bootje over de vijver gedobberd. Ik had het toen het idee dat ze het wel leuk vond maar verder niet meer wilde, maar dat bleek later anders te zijn.
    De volgende dag moest ik helaas al weer terug naar NL en heeft ze me met haar scootertje naar het vliegveld gebracht en hebben nam ik afscheid genomen met een zoen waar ze schijnbaar nogal verlegen van werd.

Later in NL regelmatig gechat via cam waarbij de sessies steeds heftiger werden en bleek dat ze toch wel meer voldoede dan ze had laten blijken.
    Tijdens een van deze cam sessies liet ze haar nachjaponnetje van haar schouders glijden en zag ik haar naakte lichaam voor het eerst. Pffff wat een lichaam mooie kleine borstjes en een poes met veel haar erop. Hierop maakte ik grappend een opmerking dat veel vrouwen hier in NL zich scheren. En wat schertst mijn verbazing, tijdens een volgende cam sessie liet ze zien dat ze zich geschoren had. Zo volgde er nog vele....

Uiteindelijk afgesproken dat ik haar opnieuw op zou zoeken. Afgesproken in het hotel waar ik logeerde maar toen de receptie belde bleek dat ze niet naar de kamer mocht komen, mijn geduld werd dus nog even op de proef gesteld. Afgesproken samen een aantal dagen naar het strand te gaan. Daar aangekomen bleek dit een soort tropisch resort te zijn met palmbomen en hutjes naast het strand een ideale romantische omgeving

Ik wilde de zaken niet forceren dus duurde het nog tot de avond voor de echte actie, 'savonds eerst nog wat wezen drinken. Het viel me al op dat ze een halve liter bier wel heel erg snel achteroversloeg, leek me iets van moed indrinken.

Uiteindelijk op de kamer aangekomen was ze heel verlegen, vind ik overigens wel aantrekkelijker als iemand die je meteen bespringt. Samen in bed beland waarbij ik haar lichaam lekker verwend heb. Beffen had ze duidelijk nog nooit ondergaan en kwam dan ook heerlijk klaar. Ze was nog maagd en wilde daarom geen echte sex en bleef het bij het betere handwerk.

Later nog wat met haar scootertje door het land getuft waarbij we iedere nacht in een ander hotel sliepen. Op een van die avonden zei ze 'i want to feel your dick', nou dat liet ik me geen twee keer zeggen. De eerste keer ging het wel wat moeizaam, ze was behoorlijk strak. Maar daarna luste ze er wel pap van en moesten alle standjes uitgeprobeerd worden.
    Kortom een onvergetelijke tijd.

We hebben nog steeds regelmatig contact en ze vraagt al weer wannneer ik weer langskom.

Ik houd jullie op de hoogte!

Schrijft best een beetje piet pellehoer's schermafbeelding
    Leeftijd
    62
    Actieve recensies
    10

Standaard

Beste vrienden van de wandelclub,

Hier een ervaring van mij eerder deze maand in Vietnam, in Saigon om precies te zijn. Het betrof een kontakt met een paar Vietnamese dames dat ontstaan was via chatten , maar omdat er ook door mij (zij het weinig ) betaald is voor de sex, is dit verhaal hier wel op zijn plaats.

Tijdens een korte verblijf in Thailand eind februari ontmoette ik tijdens een chatsessie vanuit het internetcafe van het inmiddels beruchte Sunshine Hotel in Pattaya een dame uit Saigon die mij onmiddellijk ongevraagd via de webcam haar met een brede glimlach getooide gezicht toonde en mij vrolijk begon toe te kwetteren. Omdat ze wel een lekker geil bekkie had en voortdurend breed zat glimlachen was het een aangename chatsessie met haar. Natuurlijk kon ik niet de hele tijd blijven chatten met haar (ik was tenslotte voor “zaken” ;D in Pattaya) dus beeindigde ik na enige tijd de sessie maar we spraken af om weer een andere keer verder te kletsen. Wat vanaf die dag dan ook regelmatig gebeurde.

Eenmaal terug in Nederland bleef er kontakt tussen ons en werden de gesprekken langzaam aan wat gekruider, maar omdat Minh, zoals onze heldin heette, uitsluitend vanuit internetcafe’s kon chatten, was er geen mogelijkheid om elkaars lijf en leden per webcam aan een nader onderzoek te onderwerpen :-\. Dus moesten we onze geilheid verpakken in de boodschappen die wij elkaar per chat toestuurden. Op een zeker moment vertrouwde Minh mij toe dat zij van mij gedroomd had en op mijn vraag wat ze dan precies gedroomd had, vertelde ze me een uiterst erotisch verhaal waarin mijn leuter een niet onaanzienlijke rol in bleek te spelen. Dat was voor mij het moment waarop ik besloot om haar maar eens met een bezoek te gaan vereren. Ik had al het plan om weer op korte termijn naar Thailand te gaan, dus besloot ik in die periode even naar Saigon over te wippen.

Toen ik Minh hiervan op de hoogte bracht kwam ze zo ongeveer spontaan klaar in haar stoel in de internetshop. Ze begon ook onmiddellijk te vertellen dat ze veel vriendinnen had die ze erg graag aan me wilde voorstellen. Eerst dacht ik dat ze bedoelde dat zij met mij als haar buitenlandse vriend wilde pronken, maar een paar chatsessies later kwam de aap uit de mouw: ze wilde dat ik behalve haar ook haar hele batterij vriendinnen zou gaan berijden… Iedere keer als ik met haar chatte had ze een vriendin bij zich aan wie ze het wereldwonder uit Holland wilde tonen. En er zaten wel een paar lekkere meiden bij. Ik moet bekennen dat ik vanaf die tijd al chattend van pure voorpret/geilheid een paar keer mijn bureau heb opgetild zonder daarbij mijn handen te gebruiken :P.

Na in april eerst in Bangkok, Pattaya en Koh Samui vakantie gevierd te hebben was dan begin mei de dag aangebroken waarop ik naar Saigon ging. Op het vliegveld van Saigon werd ik door een opgetogen Minh en een van haar vriendinnen, Thoa, afgehaald. Alles was al door Minh geregeld, taxi, hotel etc. Na inchecken in het hotel en wat verlegen heen en weer geklets werd me door Minh verteld dat zij bij mij zou blijven slapen en dat Thoa naar huis zou gaan maar de volgende ochtend terug zou komen. Thoa sprak overigens geen woord Engels dus alle kontakt verliep via Minh, die zich erg uitsloofde om mij bij Thoa aan te prijzen, althans dat zei ze.

Minh bleek in het echt wel wat tegen te vallen, ze had dan wel een leuk en lekker geil bekkie, maar verder was het een beetje een moeke (moedertje) type, een beetje rond en dikkig. Verder bleek ze al 31 te zijn (ik was in de veronderstelling dat ze 26 was, ik dacht dat ze mij dat een keer had verteld) en ook een kind te hebben, iets wat ze “vergeten” was mij te vertellen. Maar niet getreurd, door de vele hete chatsessies moest en zou onze vriendschap met een stevige neukpartij bezegeld worden. Het seksen met Minh was niet onaangenaam en ze deed ook haar best de eerder door haar aan mij vertelde droom (“lick your penis” :P) werkelijkheid te laten worden.

Ze was kennelijk onder de indruk van de afmetingen en prestaties van kleine Piet, want toen de volgende ochtend al vroeg Thoa langskwam begon ze daar direkt haar ervaringen van de afgelopen nacht aan te vertellen waarbij veelvuldig met een brede smile naar mijn kruis werd gewezen. Tijdens hun kletspraatje heb ik Thoa eens goed opgenomen. Ze zag er erg lekker uit, jong, strak lijfje en hele leuke tietjes. Nadat de dames uitgepraat waren zei Minh tegen me: “You fuck Thoa now” . De bedoeling was dus dat ik met Thoa zou gaan liggen wippen en dat Minh op het andere bed in de hotelkamer tv zou gaan liggen kijken, wat dan ook gebeurde. Thoa kleedde zich uit, duwde mij op bed, ging op me zitten en schoof mijn ochtenderektie bij haar naar binnen. Tijdens het rijden werd door haar voortdurend verslag uitgebracht aan Minh die op het laatst in een deuk lag. Op een gegeven moment heb ik Thoa van mijn paal getild en heb haar stevig in de missionaris genomen. Ik zag natuurlijk dat Minh uit haar ooghoeken lag te kijken om maar niets van het schouwspel te hoeven missen en ik had de indruk dat Thoa zich daar een beetje door geremd voelde en zich niet helemaal durfde laten gaan. Ze ging in ieder geval tijdens het neuken niet door het lint. Maar ik begreep later van Minh dat ze het allemaal fantastisch had gevonden en dat het wat haar betrof naar meer smaakte.

(wordt vervolgd)
    kab condom mai mee arom

Leeftijd
    62
    Actieve recensies
    10

Standaard

Piet P in Saigon deel II

Die avond bleef Thoa bij me slapen en ging Minh naar huis om haar moeder en zoontje op te zoeken. Wat ik eigenlijk wel zo prettig vond omdat Thoa duidelijk veel lekkerder was dan Minh. Ondanks dat we eigenlijk geen woord met elkaar konden wisselen was het duidelijk dat Thoa een nieuwe beurt wilde, die ik haar dan ook, aardig als ik ben, gegeven heb . De volgende ochtend was Minh alweer vroeg terug in het hotel, joeg Thoa naar het andere bed en begon op haar beurt mijn ochtenderektie te berijden. Ik liet het allemaal maar gebeuren…… :

Daarna maar besloten om iets van de stad te gaan zien. Na wat rondgekeken te hebben kwamen we eind van de middag terug in het hotel. Op een gegeven moment werd er op de kamerdeur geklopt: Minh had een andere vriendin, Jum, uitgenodigd om mij eens te komen bekijken. Jum zag er net als Thoa lekker jong en strak uit en had prachtige tieten :P. Die wilde ik dus wel! Minh liet Jum’s tieten even zien door het T-shirt van Jum omhoog te trekken en haar bh omlaag. Jum had helaas echter die dag een “accident” (lees: was ongesteld) en kon dus niet zoals Minh dat kennelijk wenste, nader kennis maken met mijn pik.

Die avond zijn we met z’n vieren naar de club Apocalyse gegaan, die niet ver van het hotel gelegen was. De hele tijd dat we daar zaten was Minh alleen maar bezig met aan Jum te vertellen wat er tot dusver gebeurd was en wees daar weer veelvuldig naar mijn kleine strijdmakker. Na een paar drankjes en dansjes gingen we weer terug naar het hotel, waar bleek dat Minh tegen Jum gezegd had dat ze kon blijven slapen en dus kon zien hoe ik Thoa zou gaan neuken. Ik weet niet hoe Minh het geregeld had met het hotel maar er lagen dus die nacht 3 vrouwen bij mij op de kamer zonder dat dat tot problemen of een hogere kamerprijs leidde ???.

Ik heb die nacht weer bereidwillig de rol van prijsstier vertolkt en neukte tot mijn grote tevredenheid met lekkere Thoa, die al iets meer los leek te komen. Alles natuurlijk onder luid gegiechel van Minh en Jum vanuit het andere bed…… De volgende ochtend zei Minh dat zodra Jum’s accident voorbij was zij ook van mijn verboden vrucht wilde komen proeven. Zij zou zich dus zo’n twee dagen later komen melden. Oke, Jum af door de hoteldeur en bijna op hetzelfde moment komt Hanh binnen, de volgende door Minh bestelde vriendin! Hanh kwam uit hetzelfde dorp als Minh, was een dag in Saigon voor zaken en was door Minh uitgenodigd om een nachtje te komen logeren. Ik die dag weer de stad in met 3 meiden. Ik had de indruk dat Minh de hele tijd Hanh zat te bewerken om die avond met mij te neuken. Ik heb Minh gezegd dat ze die pogingen maar moest staken omdat Hanh niet echt een lekker wijf was, en ik met Thoa eigenlijk al best tevreden was. Die avond terug in het hotel was het weer bal: ik moest Thoa weer neuken, ditmaal onder het toeziend oog van Minh en Hanh dus. Geen probleem…. ;D

De volgende ochtend gingen zowel Hanh als Thoa al vroeg weg, de een voor zaken, de ander om zich weer eens op haar werk (?) te melden. Dat gaf Minh de gelegenheid om mij weer eens, ditmaal tamelijk woest, te berijden. Ik vond Minh eerlijk gezegd niet iemand meer om geil van te worden, maar ja je hebt een stijve ochtendleuter, en dan laat je haar maar begaan Ze had tenslotte zo haar best gedaan om het mij naar de zin te maken, ik kon haar dat moeilijk weigeren. Ik heb Minh gezegd dat ik die dag maar eens een rustdag wilde inlassen, om weer een beetje op krachten te komen. Dus die dag alsjeblieft geen nieuwe vriendinnen… Dat betekende voor haar wel dat ze kennelijk iets of iemand moest afbellen want direkt werden er door haar diverse telefoontjes gepleegd en SMS-jes verstuurd.

(wordt vervolgd)
    kab condom mai mee arom

Leeftijd
    62
    Actieve recensies
    10

Standaard

Piet P in Saigon deel III

Die avond alleen met Minh weer in Apocalypse een biertje gedronken waar ze me liet zien hoe ze binnen no time een expat om haar vinger wist te winden zoals ze me gezegd had te kunnen doen. Het was werkelijk verbazingwekkend hoe snel en vakkundig ze dat wist te doen. Op een gegeven moment kwam ze me vertellen dat ze geen plannen met de meneer had, die overigens duidelijk liet blijken best wel iets met haar te willen. Maar Minh bleef liever bij mij zei ze, zelfs als dat betekende dat ze niet met me kon neuken omdat dit nou eenmaal de door mij gewenste rustdag was. Zoveel hield ze nou van me! De volgende ochtend echter bij het ontwaken haalde ze haar gram en begon me weer woest te berijden.

Die dag vroeg ik Minh hoe het met Jum’s accident zat. Was ze nog steeds ongesteld of kon ik eindelijk eens een wip maken met haar? Minh begon te bellen en vertelde me dat Jum niet durfde. Ze vond kleine Piet te groot. For the record, beste vrienden, Piet P heeft maar een heel gewoon medium-sized pikkie, maar dat is voor Vietnamese dames kennelijk toch al wat aan de forse kant. De enige manier om ervoor te zorgen dat Jum toch zou komen opdraven was als ik bereid was om daar een bedrag van 500.000 Dong (25 pleuro’s) voor te betalen. :-\ Dan was mijn pik kennelijk niet zo groot meer........ Nou is 25 euro op zich natuurlijk een bedrag wat goed te overzien is, maar ik was toch bang dat ik dan aan het eind van mijn week van Minh en Thoa ook een rekening gepresenteerd zou krijgen, zo van: X maal neuken maal 25 euro is (vul maar in..) euro. Dus heb ik vriendelijk doch beslist geweigerd om behalve mijn zaad ook nog geld in Jum te pompen.

Verder was het me ook opgevallen dat tijdens onze wandelingen door Saigon tamelijk lang bij juwelierszaken etc. in de etalage werd geloerd door de dames, waarbij ik wijselijk een eindje verderop stond te wachten tot hun begeerte weer wat was gezakt. Maar wel werd er steeds meer gehint dat er door mij behalve de meegebrachte parfums toch nog een ander souvenir voor hen achtergelaten zou moeten worden….

Later die dag voegde zich een nieuwe vriendin bij Minh, Thoa en mij. Deze heette Tram. Had een Vietnamees vriendje maar ze wilde ook wel eens over de grens neuken. Alleen die avond kon het niet, want kort nadat zij zich bij ons had gemeld belde haar vriend op en moest Tram weer weg. Na met Minh en Thoa diverse uitgaansgelegenheden bezocht te hebben, stelde Minh voor dat ik maar eens met het fenomeen “moving girls” kennis moest maken. Mioving girls was haar benaming van tippelprostituees, die naar het schijnt op diverse plaatsen, met name parken, in Saigon te vinden zijn in de vroege avonduren. Met een taxi hebben we een lange weg afgereden waar zich inderdaad heel wat vrouwen te koop aanboden. Het was allemaal te vluchtig om het goed te bekijken, maar er zaten op het oog wel aardig wat lekkere wijven bij. Volgens Minh varieerden de prijzen van deze dames voor een wip tussen de 50.000 en 300.000 Dong, tussen de 2 ½ en 15 euro dus, plus hotelkosten natuurlijk, want je kunt ze moeilijk in de open lucht neuken….

Na terugkeer in het hotel weer het geijkte recept, ik Thoa neuken en Minh tevreden als een moederkloek giechelend in het bed ernaast. : En de volgende ochtend weer Minh bovenop me voor een korte ochtendsessie. Later die dag belde Minh naar Tram, het miepje dat zich de avond ervoor bij ons had gemeld. Tram vond ik er erg neukbaar, dus hoopte ik op een sessie met haar. Maar wat bleek hier het geval? Tram durfde ook niet, de reden ditmaal was dat ze een vriendje had en dus zou ze volgens Minh slechts met grote moeite en een zak geld (ook 500.000 Dong) over te halen zijn. Om dezelfde, eerder genoemde reden heb ik ook ditmaal weer geweigerd om voor geld met Tram te paren. > Dus ‘s avonds was ik weer alleen met Thoa en Minh in de hotel voor een herhalingsrecept.

De dag voor mijn vertrek heb de meisjes voor de keus gesteld of ze een leuk aandenken wilde hebben ter waarde van, per persoon, 1.000.000 Dong (= 50 euro) of allebei een briefje van 50 Euro, die ik bij me had. Ze kozen allebei voor het laatste en leken daar erg tevreden mee te zijn want ik werd, na overhandiging, door beiden aan alle kanten gekust en geknuffeld. De volgende dag was het tijd om afscheid te nemen. Minh en Thoa brachten me naar het vliegveld en ik zag zowaar een paar traantjes opwellen bij Thoa, die de hele week toch tamelijk stoïcijns was geweest. :'( Ook Minh stond het huilen nader dan het lachen. Maar Piet moest weer verder, er zijn namelijk nog zoveel vrouwen in deze wereld die geneukt moeten worden, met name in Zuid-oost Azie! Die avond was ik weer in Pattaya, de plek waar mijn hart toch nog steeds het meeste ligt ;D

Groeten van Piet P
    kab condom mai mee arom

Leeftijd
    62
    Actieve recensies
    10

Standaard

Beste wandelvrienden,

Hier nog wat opmerkingen naar aanleiding van mijn bezoek aan Saigon.

Minh, de heldin uit mijn verhaal hiervoor was enerzijds een soort potentaatje, die het heerlijk vond om mensen naar haar hand te zetten en van alles te regelen, en het meeste wat ze wilde ook voor elkaar kreeg (alleen dus niet dat ik zonder betaling een aantal van haar vriendinnen kon neuken….). Anderzijds was Minh een fantastische leuke meid, die ondanks haar mindere fysiek, toch een enorme uitstraling had op mij en vele anderen, en een leuke kwebbel. Ik heb me dan ook prima vermaakt met haar en haar vriendinnen in Saigon, maar dat had u al begrepen....... ;D

Minh had alles onder kontrole in Saigon, regelde het hotel, taxis, restaurants, noem maar op. Het hotel had de huisregels naast de lift hangen en een van de regels was dat er geen prostituees roegelaten werden en dat nachtelijk bezoek niet was toegestaan. Maar ik liep daar dus iedere avond/nacht met meerdere vrouwen tegelijk het hotel in en uit zonder dat dat de receptionistes van het hotel verontrustte. En sliep dus meer malen met 2 of 3 vrouwen op mijn kamer zonder dat ik meer voor de kamer moest betalen. Op de laatste dag moest ik de portier een briefje van 50.000 Dong geven (2 ½ euro) als dank voor bewezen diensten. Kennelijk was hij haar kontakt in het hotel.

Verder vertelde Minh me dat ze van een ander chatkontakt uit Australië iedere maand $ (aussie) 400 toegestuurd kreeg….dat haar (Amerikaanse) baas het appartement waar ze woonde betaalde (100 US $ per maand), en dat ze een huwelijksaanzoek overwoog van een steenrijke advocaat uit Californie met wie ik haar op een gegeven moment zag chatten. Je zou denken dat het allemaal grootspraak was, maar ik ben gezien haar wervelende persoonlijkheid bereid om veel van wat ze me vertelde te geloven

Iets anders, waar ik toch een klein beetje van geschrokken was, is dat Thoa, de andere hoofdrolspeelster, pas 17 bleek te zijn! Weliswaar 17 jaar en 10 maanden, maar toch…. Dit bleek pas aan het eind van mijn verblijf daar, toen ik haar ID-card eens goed bekeek. Door Minh was ze in onze chats voorgesteld als 18-jarige bloem. Ik weet niet of ik hiermee een risico heb gelopen maar het interesseerde de receptionistes, die Thoa’s ID-card elke keer bij binnenkomst innamen, kennelijk niet bovenmatig. Zal wel weer door Minh geregeld zijn… ???

De meisjes in Vietnam hebben allemaal een flinke bos haar op hun doos :-\ Ik heb Minh wel zo gek gekregen dat ze haar doos kaal scheerde, maar Thoa wilde er niet aan. Ook de dozen van Hanh en Tram die ik allebei in een flits heb gezien waren dichtbegroeid. Vandaar dat ik weinig gebeft heb in Saigon, ik ben niet zo’n harenhapper. Minh klaagde na het scheren wel elke dag over jeuk, maar dat zal wel een andere reden gehad hebben…

Wat de vraag van Hein49 betreft: ja Hein, ik heb een paar keer een halfje (in Thailand gekochte) Kamagra tot mij genomen om er zeker van te zijn dat ik de dames niet zou teleurstellen.

Ik zal in een volgende posting nog wat toeristische informatie geven over Saigon.

Groeten van Piet P

kab condom mai mee arom

Leeftijd
    62
    Actieve recensies
    10

Standaard

Beste wandelvrienden,

Hier nog wat toeristische informatie voor eventuele Saigon-gangers. Aangezien mijn chatmeisjes alles regelden wat betreft hotel, taxis eten etc. weet ik niet alles precies, maar wat ik nog weet zal ik hier vertellen.

Ik heb in een hotel, genaamd Hoang Tu , gezeten in district 1. Prijs was US $ 30 per nacht, maar aangezien ik er een week verbleef heb ik een korting kunnen bedingen van 10%. Goede schone ruime kamer (2 tweepersoonsbedden, kwam goed van pas! ) en van alle gemakken voorzien: airco, bad en douche, minibar, satteliet-tv en 24-uurs roomservice dacht ik. Prijzen van hotels worden standaard in US $ vermeld, maar worden afgerekend in Vietnamese Dongs (1 US $ = 15.700 Dong, en 1 Euro = 20.200 Dong). Makkelijk terugrekenen naar Euro’s dus voor je uitgaven. Geen idee of het hotel in het algemeen girl-friendly is, voor mij dus wel, maar dat zal met de regelarij van Minh te maken gehad hebben want naast de lift hing een bord met huisregels waarop expliciet stond vermeld dat prostituees niet welkom waren :-\

Voor wandelaars lijkt het goed toeven in District 1 in Saigon Ik heb zeer vele uitgaansgelegenheden (bars, restaurants, karaokes en discos, de meeste helaas alleen van buiten) gezien in de directe omgeving van mijn hotel. Voor sommige bars zaten een aantal dames, gastvrouwen, buiten te wachten op klandizie voor de zaak. In een disco tegenover mijn hotel liepen de gastvrouwen gekleed in sexy rode jurkjes. Je kunt zo’n dame aan je tafeltje uitnodigen om je gez(w)elschap te houden. Zij zorgen er dan voor dat je drankrekening oploopt door gezellig met je mee te zuipen. Wil je ook uitpandig van haar diensten gebruik maken, dan weet ik eerlijk gezegd niet of je een barfine moet betalen. Volgens Minh waren het wel dure tantes, die op een vergoeding rekenen van tussen de 1 en 2 miljoen Dong (50-100 Euro). Heb dit zelf dus niet aan de hand gehad. Maar vele van de dames zagen er wel erg lekker uit. Ze hebben wel een wat gereserveerdere blik in de ogen en lopen niet zo te smilen als bvb Thaise dames, maar ik vermoed dat als het ijs eenmaal gebroken is dat er dan heel wat met hen te beleven valt.

Ben een paar keer in Apocalypse geweest, de geloof ik meest bekende bar/disco voor expats en loslopende Viet dames. Freelancers dus, door Minh steevast “moving girls” genoemd. Een andere chatdame heb ik ook wel de termen “taxigirls” en “chicken girls” horen gebruiken. Inderdaad liep daar wel een en ander redelijk aantrekkelijks rond. Overigens Westerse prijzen voor je Hainiken, 50.000 Dong (2 ½ euro) en de dames schijnen ook niet al te goedkoop te zijn volgens Minh, zo tussen de 500.000 en 1 miljoen, of weer hoger als ze er erg lekker uitzien. Ook hier dus weer geen gebruik kunnen maken van de mogelijkheden, my hands (and dick) were tied…… :-\

Verder heb je zoals ik al eerder meldde, ook moving girls die zich ’s avonds in parken ophouden. Redelijk makkelijk te herkennen. En er is dus ergens een lange weg in de stad waarlangs ’s avonds een behoorlijk aantal meiden tippelen. Elke taxichauffeur zal je daar naar toe kunnen brengen. Kosten van deze dames werden door Minh geschat op tussen de 50.000 tot 300.000 Dong.

Taxis zijn heel betaalbaar. Beginnen standaard met 12.000 op de meter (60 eurocent) en na 2 kilometer gaat het dan omhoog met 1.000 per tweehonderd meter of zoiets (?). Ik was in ieder geval nooit echt veel kwijt. De duurste ritten waren van en naar het vliegveld, 120.000 Dong (6 euro). Fiets-taxis beginnen met belachelijke bedragen te vragen, onderhandelen brengt je dan op 10% van hun eerstgenoemde vraagprijs. Heb er geen gebruik van gemaakt, want ze schijnen daar van alles mee te vervoeren, tot lijken aan toe! Het verkeer is totale chaos, zoal ik al eerder op dit forum heb kunnen lezen Alles wat daar over geschreven is, klopt.

Eten kan er goedkoop en lekker in de vele (openlucht-) restaurants in de buurt van de Ben Thanh Market. Ik heb een week lang bijna iedere dag voor 3 a 4 personen eten betaald, en was verrassend weinig geld kwijt. Gelukkig waren de meisjes op het gebied van eten heel bescheiden, en niet zoals de Thaise dames: heel veel bestellen en vervolgens de helft onaangeroerd laten.

Geld kun je uit de muur trekken met je giropasje (Cirrus/Maestro). De automaat waar ik naar toe ging keerde maximaal 2 miljoen Dong (100 euro) uit per trekbeurt. Misschien dat ergens anders meer gepind had kunnen worden maar ik heb dat niet onderzocht. Overigens is het in Saigon niet zo dat je op elke straathoek een ATM ziet, dus ’t was even zoeken in het begin.

Nou heren, hier moet u het dan maar mee doen,

Groeten van Piet P
    kab condom mai mee arom

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Vietnam: ervaringen

Voor reizigers met bestemming Viëtnam heb ik de volgende tip.
    Een landelijk (zelfs tot in Laos toe) gerenommeerde travelagency is "SINGH-tours". Je kan een zgn. "open tour" boeken. Deze "open tour" is 6 maanden geldig, vanaf de datum van vertrek. Dat werkt als volgt:
    Je kiest zelf 4, 5, 6 of meerdere bestemmingen tussen Saigon en Hanoi uit en geeft die bij SINGH op. Vervolgens krijg je een ticketboekje met vouchers op jouw naam en de door jou gekozen plaatsnamen erin vermeldt. De prijs is afhankelijk van het aantal plaatsen, dat je hebt opgegeven (v.a. 4 bestemmingen kost dat v.a. plm $ 25). Alle toeringcars hebben een capaciteit van plm 30 personen en zijn redelijk ruim te noemen.
    Op dag 1 vertrek je naar bestemming 1. Je geeft het eerste voucher uit je ticketboekje aan de chauffeur, zodat hij bewijs heeft dat hij jou op plaats 1 heeft gebracht.
    Je wordt altijd gebracht naar een plek, die voldoende hotels, G.H. of Resorts in de directe omgeving heeft tegen redelijke prijzen, die natuurlijk NIET inbegrepen zijn in de prijs van de door jouzelf opgestelde "open-tour". De prijs voor een overnachting variëert ongeveer tussen de $ 8,= en $ 20,=.
    Je kunt ZELF bepalen hoe lang je op plek 1 wilt blijven!
    De avond VOORDAT je naar plek 2 wilt, meldt je dit aan de receptie van je verblijfs-accomodatie. De receptionist belt dan een telefoonnummer dat op jouw voucher voor plek 2 opgegeven staat en geeft door, dat JIJ de volgende dag opgehaald wilt worden voor vervoer naar plek 2. De receptionist krijgt dan te horen HOE LAAT jij de volgende dag door een touringcar van SINGH opgehaald wordt voor vetrek naar plek 2 en geeft dat aan jou door. Aangekomen op plek 2 herhaalt deze procedure zich.
    Nogmaals: Je kunt over deze tour 6 maanden doen en op elke plek zolang blijven als je zelf wilt. Alleen de avond van tevoren even door de receptie laten bellen en je bus bestellen!
    Het is een voordelige en zekere manier om zelf door Viëtnam te reizen en je eigen reisschema te bepalen.

Zonder reclame te willen maken voor SINGH-tours wil ik nog vermelden, dat zij o.a. vanuit Saigon (Detamstreet) diverse 1 of meerdaagse excursies verzorgen naar o.a. de Cu Cin-tunnels en het Mehkong-delta.

Mijn ervaringen dateren uit 2003, dus mogelijk zijn de genoemde prijzen niet aktueel meer.
    Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Moderator Benn0's schermafbeelding

In Hanoi en Saigon heb ik me twee keer laten meenemen door een chauffeur. Ze beloven gouden bergen (we zoeken door tot je helemaal tevreden bent), maar als je eenmaal bent in- of opgestapt komt daar weinig van terecht. Zelfs voor een fietstaxi voor een touristische rit in Saigon begint het met betalen wat je voor ze over hebt en na een paar uur boos zijn dat ze maar 200.000 dong krijgen (10 euro, terwijl $ 20 tot $ 40 dollar het maandsalaris voor een fabrieksarbeider is). Vervolgens $ 60 voor een jong meisje voor EEN uur: zelf niet douchen ik wel, tv keihard, ratelen in het Vietnamees, laken tot haar kin etc.

Kortom: in Vietnam moet je het anders aanpakken dan in Thailand en Cambodja (geen bars, maar kappers of massagesalons). Pas op met chauffeurs!! Ik huur de volgende keer een fiets. In Thailand word je een beetje getild, in Vietnam word je fors getild en krijg je nog een grote bek of bedreigingen als ze jouw geld eenmaal hebben. Ik wil meisjes best een goede bonus geven, maar die agressieve mannekes niet.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    4

In Hanoi ga je best naar de new century disco. Het is een disco voor de high society van hanoi. Prachtige diso, erg modern met schitterende mooie meisjes! Op vrijdagavond waren er slechts 4 toeristen en op zaterdag hooguit een tiental.
    Keuze uit de meisjes genoeg. Ze spreken weinig of geen Engels... Jammer.
    ik betaalde 600 000 dong voor een uurtje met een 23jarige meid. Dat is zo'n 40 euro denk ik.
    In Hangaing betaalde ik ... 5 euro. En pijpen dat die kon. Superheet was ze... Massage in het hotel, het enige hotel met massageservice aldaar, je kan dus ni missen!
    Succes!

Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    1

40 euro voor een uurtje
    ik as enkele jaren terug in vietnam, ook in de new century en heb toen ook de nacht doorgebracht met een pareltje uit die disco. was toen omgerekend een 20 tal euro, voor de hele nacht, dus 40 voor een uurtje lijkt me extreem veel hoor. Ik vind ze moeilijker te vinden dan in thailand (bedoel maar, je kan gerus een weekje in pattaya doorbrengen, maar geen week in de new century of de apocalypse now (bestaat die nog ??)), maar wel veel mooier dan in thailand.

Officieel meubelstuk van de site PaulusXXX's schermafbeelding
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    19

Liefhebbers,

Na een paar weken Vietnam kan ik stellen dat het er wat de betaalde liefde heel wat anders aan toe gaat dan in LOS. De eerste week in Saigon was ik bijna de wanhoop nabij . Met de prijzen van Sabawil in mijn achterhoofd onderhandelde ik in de bars, de massagesalons, discotheken etc. Een tip van 50.000 dong, laat staan 100.000 dong(= 5,25 euro anno feb 2006) is in Saigon niet eens de moeite van het oprapen waard. De dames willen minimaal 500.000
    (26 euro!)voor een ST en liefst nog het dubbele! Als je een dame mee wilt nemen uit een van de meidenbars in district 1, ben je nog meer dan 1 miljoen kwijt en over de prijzen viel niet te onderhandelen!

Ik liep s'avonds door Saigon in district 1, in de buurt van Thi Sach waar ook Apocalyps Now is. De meiden stormen hun bar uit als je langs loopt. Je kunt een potje pool spelen, wat met de meiden rommelen(na een LD betaald te hebben!) etc. Een dame meenemen moet echter zo'n $ 50 kosten + een aantal drankjes voor de zaak . Ik heb het een keer naar $ 40 omlaag weten te praten, maar had al geen zin meer. Ik heb wel veel erg mooie -en sexy meiden gezien!

In een erg mooie massagesalon tegenover het Caravelle Hotel liet ik me afsjorren door een mooie masseuse voor 200.000, je moet wat na een paar dagen niet waar? Ze wilde ook wel langs komen (na haar dienst) in mijn hotel voor 1 miljoen. Ik heb haar nummer genoteerd maar er nog geen gebruik van gemaakt. In de meeste massagesalons is de privacy beroerd. De kamers zijn voorzien van een doorkijkraampje waarschijnlijk op verordening van de autoriteiten die Vietnam van verderfelijke invloeden wil houden. De extra behandeling vond dus grotendeels plaats onder de handdoek met haar blik vrijwel continu op de deur gericht. Niet geheel naar mijn zin. Uiteindelijk heb ik een liefje meegenomen uit Apocalyps naar mijn hotel aan de overkant. Voor 500.000 had ik zo'n beetje de slechtste beurt in Azie grrrrrr.

In Hanoi ging het beter. Ik ontmoette een heel mooi modelletje in Highlands coffee. Brutaal sprak ik haar aan, een half uur later zaten we in de taxi naar New Century club. Daar werkte ze als danseres. Zij legde me uit hoe het in Vietnam werkt. De dames betalen zich blauw aan het afkopen van agenten, portiers, pooiers etc. Wat er waar van is, weet ik uiteraard niet. Mijn hotel weigerde ons binnen te laten (ook weer zoiets ) dus gingen we naar een ST-Hotel (kosten 120.000 voor een uurtje!). Zij was echt de moeite waard. Ik had geen prijs afgesproken maar betaalde haar 500.000 achteraf. Volgens haar de helft van wat ze anders ontving, maar genoeg omdat ik haar niet in New Century had opgepikt. Bovendien was ze ook erg tevreden met mijn lans .

Vanaf dat moment begon ik warm te draaien in Vietnam. Het viel me dat veel vrouwen lachend naar me keken. Ik had meer sexgeluk met chatkontakten, met een hele lieve vrouw ben ik 2 dagen romantisch naar Halong Bay gegaan.

In Hue werd ik besprongen door een hitsige masseuse die voor wat voor prijs dan ook alles met me wilde doen. Dat hebben we dus ook maar gedaan . Totale schade 300.000 voor 2x ST.

Gisteren terug in Saigon heb ik gebruik gemaakt van een contact via via. Een heerlijke sessie met een 19-jarig mokkeltje voor een uur voor 500.000. Ze pijpte echt goddelijk.

Conclusie: Er is veel mogelijk in Vietnam, je moet het wel weten te vinden. De vrouwen zijn mooi, maar lang niet altijd mooier dan in LOS (of je moet van een lichtere huidskleur houden). De pooiers, taxichauffeurs en alle andere mannen die je aanspreken (dat gebeurt mij zo'n 30 keer per dag) kun je het best links laten. Je bent meer geld kwijt, moet maar afwachten wat je krijgt en waar je heen gaat (en veilig is het m.i. lang niet altijd). Bedenk dat Vietnam een communistisch land is waar (soms) hele strenge regels gelden. Prostitutie is iets wat geassocieerd wordt met oude verderfelijke (Amerikaanse) toestanden. Veel moet dus in het geniep.

Mazzel,

PaulusXXX

Officieel meubelstuk van de site PaulusXXX's schermafbeelding
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    19

Nog een paar opmerkingen over Vietnam:

Er zijn veel massagelegenheden, ze zijn erg makkelijk te herkennen. De grote hotels hebben vaak een massageservice. Vaak is het massage met sauna/stoombad, soms zit dat binnen de tijd. Ik betaalde een keer voor 2 uur massage, maar kreeg slechts ruim een uur vanwege die reden. De massage vind ik minder dan in Thailand, vooral veel (trom)geroffel op je lichaam. Bijna altijd is er wel een nabehandeling mogelijk, voor extra geld dus en erg stiekum onder een handdoekje. Kom dus vooral snel klaar want anders is het voor de masseuse zo lang opletten .

In de straten ronddom Apocalyops Now vind je veel ladybars. Vooral in -en rond Thi Sach. Op mijn laatste dag besloot ik nog even de beurskoersen op te vragen. Voor 200.000 kon ik intern "behandeld" worden (pzc of pmc). De bar vroeg daar bovenop 300.000, de drankjes niet mee gerekend. Kijk uit met dit soort tenten, ik heb sterk de indruk dat ze vermenigvuldigtrucs toepassen. De rekening kan vermoed ik veel hoger oplopen dan jouw bedoeling is. Ik ben benieuwd naar ervaringen van liefhebbers met dit soort gelegenheden.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten