Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 6789101112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 307

Discussie: IndonesiŽ: Bali Recensies

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: IndonesiŽ: Bali

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door battum Bekijk bericht
    Dus dat is 82 euro voor een nacht en een ochtend wip voor hier niet duur maar ja voor daar dus wel gr ling
    Satu juta (1 miljoen). Da's wel erg veel geld. Als ik dat zou betalen sta ik elke 2 dagen bij de ATM. Zou ik nooit willen en hoeven te betalen. Als je een keer je niet kan beheersen en je betaald dat dan betaal je dat (bijna) altijd. De dames seinen dat door aan elkaar.
    Hebben ze het idee dat jij hun "oude dag voorziening en die van hun familie" zou kunnen zijn dan zijn de scenario's en prijzen natuurlijk weer anders (betaal je nu 0).

Als je tijd investeert verdien je dat heel snel terug. Voor 82 euro (kosten van de drank) kan ik hier in NL ook iemand in de disco versieren......

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Zo net terug uit Bali, ik was daar van 04/03/2010 t/m 15/04/2010. Net terug dus niet, ben ook 6 dagen ongewild in Kuala-Lumpur gebleven vanwege de befaamde aswolk die boven West-Europa zwierf.
    Landde op KL(kuala-Lumpur) en zag op de flightboard dat mijn vlucht naar Holland tot nader order te laat zou vertrekken.
    Heel de nacht en ook grotendeels dag op de airport vertoefd. Op een gegeven moment kwam het ook door dat de vlucht naar Amsterdam tot nader order was gecanceld en dit ook wel een paar dagen kon duren vanwege die aswolk.
    Gelijk maar een hotel in KL geregeld en maar afwachten hoelang ik in KL moest blijven.
    Heb daar wel een avontuurtje beleefd maar daar kom ik later op terug.

Eigenlijk niet veel te vertellen over mijn sexescapades mijnerzijds in Bali. Dit komt omdat ik al 3 jaar een verhouding heb met een Balinese vriendin, Iluh genaamd.
    Natuurlijk de sex met mijn vriendin was weer overweldigend en ik ben deze vakantie nog verliefder op haar geworden en zij ook op mij.
    Echt een wereldtijd met haar in Bali en andere delen van Indonesie gehad.
    Iluh komt trouwens half augustus en de maand september voor de 1e keer naar Nederland.

Iluh wordt op Bali altijd flink nagekeken door de mannelijke bevolking/toeristen aldaar. Ik wil niet overdrijven maar Iluh zou best met een schoonheidswedstrijd mee kunnen doen, zo mooi is ze.
    Mijn vrienden(expats) beamen dat ook. Zal mij benieuwen hoe het hier in Holland gaat. Kan nog wel een anekdote vertellen omtrent Iluh.
    Ik was met haar in een restaurant in Seminyak aan de bleu ocean blvd waar we werden bekeken door 2 jongens.
    Ze konden hun ogen niet afhouden van Iluh. Op een gegeven moment ging Iluh zich opfrissen in het toilet en die 2 jongens kwamen mijn richting uit en begonnen in het engels met mij te conferceren.
    Ik hoorde aan hun engels dat het Nederlanders waren. Ze zeiden tegen mij dat ik een mooie dochter had ha ha ha. Tsja toch wel pijnelijk zo,n opmerking.
    1 van die jongens vroeg aan mij of hij met Iluh een avondje mocht dineren/stappen. ik zei vraag het haar zelf maar.
    Afijn Iluh kwam terug en 1 van die gasten vroeg ook daadwerkelijk of Iluh met hem een avondje wou dineren/stappen.
    Iluh zei alleen met een verbaasde stem nee want ik ben met hem getrouwd. Ai een pijnelijke stilte volgde en toen ging ik in het nederlands verder met hun conferceren.
    Ze zeiden dat ik geluk had als een ouder persoon met zo,n jong en lieftallig meisje/vrouw kon omgaan.
    Iluh is bijna 24 jaar en ik ben 52 jaar. Op het forum van Hookers staat ik als 62 jaar bekend maar dat is op een of ander wijze fout gegaan toen ik me aanmeldde op Hookers.

Dat ik toch op dit forum van Hookers kom heeft een andere reden. De reden is dat de levensstandaard een stuk duurder is geworden in Bali.
    Een voorbeeld, het hotel waar ik altujd verbleef is met maar liefst 120000 rp(10 euro) per dag omhoog gegaan. Nou heeft het hotel wel een kleine renovatie gehad maar toch 120000 rp vind ik wel extreem hoog.
    Voor een indonesier is 10 euro veel geld, naar nederlandse maatstaven is 10 euro wel 100 euro waard
    Ander voorbeeld is dat de restaurants een stuk duurder zijn geworden. Zo kan ik wel doorgaan wat betreft de prijsstijgingen op Bali zoals souvenirs, disco/barbezoek, strandstoelen enz enz.

En nou voornamelijk gericht aan El Maestro begin ik over de prijzen die sommige DVP,s vragen, dat loopt soms de spuigaten uit.
    Ook een voorbeeld, ging met vrienden en natuurlijk ook met Iluh stappen in Kuta en toen op het laatst naar club Obsession aan de jalan Dhynapura in Seminyak gegaan.
    Op een gegeven moment zag ik een oude bekende(DVP) Ayu genaamd. Ben trouwens nooit met Ayu naar bed geweest maar wel vaak een praatje met haar gemaakt.
    We praten over koetjes en kalfjes en op een gegeven moment vroeg ik haar hoe het verging met de verdiensten als DVP.
    Heel goed Jabbywocky zei ze. Haar verdiensten liggen voor een wip minimaal op 400000 rp a 500000 rp per wip.
    Plusminus 2 jaar geleden vroeg Ayu voor een wip/of de gehele nacht hoogstens 350000 rp. Nou is Ayu niet bepaald mijn type, ze is niet denderend knap maar heeft wel een goed figuur. En Ayu is geloof ik al 36 a 37 jaar als ze niet ouder is.
    400000 rp is toch wel 33 euries. Ze zei ook dat de prijzen die ze opnoemt standaardprijzen zijn wat betreft als een potiencele klant met een DVP in Bali gaat.
    Kwam door dit item ook in gesprek met mijn vrienden(expats) en ook zij beamen dat de prijzen wat betreft DVP-bezoek in Bali de pan uitrijzen.

Als je bijvoorbeeld om een zijstraat te noemen naar de doubletstraat in Den Haag gaat en doe daar een DVP-bezoek brengt dan ben je minimaal 25 euro tot hoogstens 50 euro kwijt.
    En er zitten hele mooie meiden tussen daar op de doubletstraaat. Het is wel allemaal plichtmatig met de DVP,s op de doubletstraat.
    De Indonesische DVP,s hebben toch wel meer passie en genegenheid in mijn ogen. Als je met sommige meegaat lijkt het wel of je zit te rollebollen met je eigen vrouw/vriendin.

Ai, ai Bali dacht ik je graaft dadelijk je eigen graf. Kijk maar naar Turkije bijvoorbeeld, dat land was een kleine 15 jaar geleden spotgoedkoop.
    Maar als je nou naar Turkije op vakantie gaat is het levensstandaard haast even zo duur als in Holland.
    Dus deze jongen neemt liever een reis naar Indonesie dan bijvoorbeeld Turkije omdat je meestal goedkoper uit bent.
    Daarom vraag ik me ook af of sommige wandelbroeders die in Bali op vakantie zijn geweest dit ook zo ervaren heb als ik wat betreft de soms absurde prijsstijgingen.
    Want op Java bijvoorbeeld is de levensstandaard nagenoeg relatief laag/gelijk gebleven. Nou ik hoor het wel via dit forum.

Terugkomend op mijn onvrijwillig verblijf in KL heb ik het volgende meegemaakt. Eigenlijk moet dit verhaal naar de site/topic Maleisie.
    Ben eerst voornamelijk in of rond het hotel waar ik verbleef rondgehangen. Veel gesmsd en ook getelefoneerd met Iluh.
    Mij zal het ook wel benieuwen of ik de gemaakte onkosten in KL kan verhalen via mijn reisverzekering/boekingserver maar dat zie ik wel een dezer dagen.
    Maar op een maandagavond liep ik wat te wandelen nabij de beachclub aan de jalan P Ramlee en liep de richting van de beachclub toe en toen zag ik een vrouwtje zitten op een soort bordes.
    Ze viel mij op omdat ze een Europees maar ook een Aziatisch uiterlijk had en het was best een knap vrouwtje.
    Ze groette mij vriendelijk en ik knikte vriendelijk terug en liep door. Ben toen de beachclub in gegaan en heb daar nog wat versnaperingen genuttigd en ook wel wezen praten met sommige ladies.
    Eerst met een Thaise en die vroeg of ik geen zin had met haar de nacht door te brengen. Het zou ongeveer omgerekend 70 euro kosten.
    Later nog met een Indonesich meisje gepraat en dat zou op plusminus 60 euro komen als ik haar naar mijn hotel meenam voor een nacht.
    Daarna nog met 2 Vietnamese dames geprobeerd wat te regelen en ook getracteerd op een drankje.
    Hoewel ik wel zin had in een wip was mijn gedachten telkens bij Iluh.
    Na een klein anderhalf uur ging ik toch maar weg uit de beachclub zonder een dame mee te nemen.
    Kwam buiten en liep weer langs het bordes waar dat vrouwtje zat en zie ze zat er nog steeds. Kwam haar tegemoet en ze lachte heel vriendelijk naar mij en begon waarschijnelijk in het maleis tegen me te lullen.
    Vroeg haar of ze ook engels sprak en zie ze ging haast vloeiend over in het engels. Ze vertelde me dat ze Nguyen heette en uit Vietnam kwam.
    Ze was 28 jaar maar ik gaf haar jonger( later heb ik haar id-card gecheckt).
    Nodigde haar uit om wat te eten ente drinken en ze stemde toe. Kwam in het gesprek later naar voren dat ze eerst in KL had gewerkt als hostess in een hotel.
    En toen ze geen werk meer had( 5 maanden geleden) zei ze eerlijk dat ze soms met mannen mee ging. Dat Europees/Aziatisch uiterlijk komt doordat Nguyen haar oma met een engelsman was getrouwd geweest.
    Om het verhaal kort te houden ging Nguyen met mij mee naar het hotel Bintang Warisan waar ik verbleef en ze bleef de hele nacht bij mij voor 250 ringit omgerekend iets meer dan 50 euro.
    Tjonge tjonge wat een heftige tante was Nguyen. Ze deed alles veilg alleeen pijpte ze mij zonder condoom. Nguyen had een prachtig lolitaachtig lichaam.
    Ze oogde ook heel erg schoon en fris en daarom heb ik haar ook gebeft. Ze kwam schokkend en drijfnat klaar.
    De volgende ochtend nog eens dunnetjes overgedaan en na het ontbijt ging ze weer bij me weg met achterlating van haar telefoonnummer en voor mij een leuk nachtje.
    Zit wel met een hoop wroeging tav Iluh. Maar ik denk zo wat niet weet wat niet deert. Uiteindelijk ging ik de 21e april s,avonds kl tijd weer terug naar Holland.

PS: Speciale vraagjes nou naar EL MAESTRO toe. El Maestro ik ben deze vakantie niet in Santa Fe geweest en dus ook niet Wulan of andere dames ontmoet.
    Het verbaasde mij ten zeerste dat Intam zulke hoge vergoeding vroeg voor een wipje. Als dit standaardprijzen zijn in Santa Fe zou ik mijn geluk beproeven in bijvoorbeeld La Vida Loca want daar weet ik zeker dat de prijzen lager liggen dan in Santa Fe.
    Trouwens als je maar 1 keer teveel heb betaald aan een dame voor een wippie dan brieven ze dat door en aangezien je haast alleen in Santa Fe vertoeft proberen ze je als de wel bekende melkkoe te zien.
    Trouwens je noemt een paar dames op in een vorig berichtje van je zoals Chrstien en Lia. Christien is dat die lange Chinees/Indonesisch meid?
    En Lia(echte naam Titin) is dat een klein vrouwtje van plusminus 28 a 29 jaar met een kind van ongeveer 3 a 4 jaar. Lia komt geloof ik uit Pasuruan(Java) en heeft een wat vooruitstekend gebit. Ze heeft ook wat hangende en slappe borsten ha ha ha , kan ik weten want 4 jaaar geleden ben ik eens een keertje met haar meegeweest. Ze is wel een heel vriendelijke dame.
    Nog een ander laatste vraagje El Maestro, weet jij of Dian Sri nog in Santa Fe komt/werkt? Ik hoop dat je weet wie Dian is. Het is een vrouwtje van Java, half balinees, licht getint en ongeveer 30 a 32 jaar, ze oogt wel jonger maar dat komt omdat ze zich goed kan opmaken. Ze neigt ook wel iets naar gezetheid. Als je over haar iets weet graag bij deze.
    Trouwens ik heb mijn discountkaart helaas verscheurd ha ha ha.(dat was een goeie van je) Blijf maar mijn kruit bij mijn eigen vrouwtje volschieten. maar van een avontuurtje ben ik nog steeds niet vies van. Eenmaal een wandelbroeder vaak /soms een wandelbroeder.

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jabbywocky Bekijk bericht

Dat ik toch op dit forum van Hookers kom heeft een andere reden. De reden is dat de levensstandaard een stuk duurder is geworden in Bali.
    Een voorbeeld, het hotel waar ik altujd verbleef is met maar liefst 120000 rp(10 euro) per dag omhoog gegaan. Nou heeft het hotel wel een kleine renovatie gehad maar toch 120000 rp vind ik wel extreem hoog.
    Voor een indonesier is 10 euro veel geld, naar nederlandse maatstaven is 10 euro wel 100 euro waard
    Ander voorbeeld is dat de restaurants een stuk duurder zijn geworden. Zo kan ik wel doorgaan wat betreft de prijsstijgingen op Bali zoals souvenirs, disco/barbezoek, strandstoelen enz enz.
    Niet echt veel van gemerkt.
    Hotels betaal ik al minstens 5 jaar het zelfde. Eten ook niet duurder. Wandelen: zelfde prijzen.
    Maaaaaar ze proberen het wel. De benzine is wel duurder geworden.
    Laatste keer vroeg een dame een belachelijke hoge prijs.
    Toen vroeg ik haar in het indonesisch of ze een goude doos had.
    Kreeg als antwoord: Al je je piemel in mijn doos stopt merk je toch niet of van goud is of niet.
    Voor indonesische begrippen een ongeloofelijk brutaal antwoord.
    Ik kon het wel waarderen. Heb uitendlijk gewoon standaard 250k betaald.
    (was een dame die in een massage salon werkt en zo nu en dan er wat bij beunde, de baas van de salon mag dit niet weten....)

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    33
    Actieve recensies
    0

Zo, nu ook eens de andere kant van het verhaal. Niet alleen de mannen die om dat ene naar AziŽ gaan, maar dus ook de vrouwen.

Check : http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...gepakt_op.html
    Hellooooooo, welcooooooome! เจ้าชู้

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thailandfreak Bekijk bericht
    Zo, nu ook eens de andere kant van het verhaal. Niet alleen de mannen die om dat ene naar AziŽ gaan, maar dus ook de vrouwen.

Check : http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...gepakt_op.html
    Thailandfreak dit fenomeen is al jaren overbekend op Bali, en niet alleen op Bali maar zeker in Afrika.
    De jongen/man met de gekleurde lange haren op het filmpje ken ik persoonelijk zeer goed.
    Dat hij het beroep van gigolo uitvoert heeft alleen maar te maken omdat hij geen nagel heeft om zijn reet te krabben.
    Benny(zijn roepnaam) is zelfs getrouwd en heeft 2 kinderen en zijn vrouw vindt het niet zo erg omdat het geld wat zo,n gigolo/man verdient alles vergoedt.
    Meestal blijft Benny de gehele vakantie bij de meestal uit Europa/Japan afkomstige dame.
    Deze dame/meisje onderhoudt hem dan en geeft vaak als ze weer naar hun thuisland gaat de nodige rupiahs aan Benny.
    Voor zover ik weet wordt deze Benny ook maandelijks verzorgt door een dame uit Duitsland met een geldbijdrage via Western-union.
    Trouwens deze zogenaamde gigolo,s verdienen het meest aan Japanse vrouwen.
    En juist Australische vrouwen moeten niets met deze gasten van doen te hebben. Dat is bij de mannelijke bevolking van Australie anders want de DVP,s op Bali verdienen juist het meest aan de Australische mannen.
    Daarom kan ik me wel voorstellen waarom er zoveel prostitutie is op Bali en dat is het chronisch geldgebrek wat bij veel families in Indonesie voorkomt en daarom dochterlief het nodige zo bij verdient.
    Dit zie je bijvoorbeeld in haast heel Azie.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    9

Thailandfreak dit fenomeen is al jaren overbekend op Bali, en niet alleen op Bali maar zeker in Afrika.
    De jongen/man met de gekleurde lange haren op het filmpje ken ik persoonelijk zeer goed.
    Dat hij het beroep van gigolo uitvoert heeft alleen maar te maken omdat hij geen nagel heeft om zijn reet te krabben.
    Benny(zijn roepnaam) is zelfs getrouwd en heeft 2 kinderen en zijn vrouw vindt het niet zo erg omdat het geld wat zo,n gigolo/man verdient alles vergoedt.
    Meestal blijft Benny de gehele vakantie bij de meestal uit Europa/Japan afkomstige dame.
    Deze dame/meisje onderhoudt hem dan en geeft vaak als ze weer naar hun thuisland gaat de nodige rupiahs aan Benny.
    Voor zover ik weet wordt deze Benny ook maandelijks verzorgt door een dame uit Duitsland met een geldbijdrage via Western-union.
    Trouwens deze zogenaamde gigolo,s verdienen het meest aan Japanse vrouwen.
    En juist Australische vrouwen moeten niets met deze gasten van doen te hebben. Dat is bij de mannelijke bevolking van Australie anders want de DVP,s op Bali verdienen juist het meest aan de Australische mannen.
    Daarom kan ik me wel voorstellen waarom er zoveel prostitutie is op Bali en dat is het chronisch geldgebrek wat bij veel families in Indonesie voorkomt en daarom dochterlief het nodige zo bij verdient.
    Dit zie je bijvoorbeeld in haast heel Azie.
    Ik ben slechts een keer in Indonesie geweest(waarin meermale in Bali)en volgens mij zie ik op de achtergrond het begin van de landingsbaan van Seminyak en zijn we aan het uiteinde van Poppy's een voor de traditionele Mcdonalds aldaar.Ik heb daar een paar Deense meiden krokodillentranen zien huilen bij het afscheid van die mooie jongens met hun strakke lijven.Toen ik de derde verschillende meid naar m'n vaste stek op het strand meebracht en nog aardig bleek te kunnen surfen(erfenis van windsurfen)kon ik het erg goed met die jongens vinden.Dacht dat dat 'common was op Bali want verder ben ik het in Azie niet tegengekomen!

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkergebruind Bekijk bericht
    eh mischien hoort dit hier niet thuis maar wie kan mij helpen ik ga volgende week naar bali voor een 7 nachten.en moet een hotel boeken ik twijfel tussen melia benoa, club mirage(allebei all inclusive) of een mix hiervan dus 3 om 4 dagen. of de grand mirage alleen ontbijt....... please wie kan /wil helpen ik ga met een dame daarnaartoe. ik weet dat nusa dua de rustiger wijk is. en de drukte hoef ik niet die zoek ik wel op in kuta. en wie heeft watt handige tips??? please mag ook wel via pm.

alvast bedankt.
    Lekkergebruind de hotels melia benoa en club mirage kan ik je helaas niets over vertellen, ik weet wel als je een hotel alleen met ontbijt neemt het vaak goedkoper is dan all-inn.
    Nusa Dua kan ik kort over zijn. Dat is een van de weinige plekken waar ik op Bali liever niet wil vertoeven, of je wilt alleen van de zon genieten.
    Nusa Dua heeft wel een mooi strand maar als je wilt zwemmen vind ik dat persoonelijk een ramp omdat zodra je in het water gaat gelijk op stenen loopt en als je niet uitkijkt op de vele zeeegels stapt.
    Er is haast geen golfslag omdat Nusa Dua oostelijk van Bali ligt en ik vind het ook warmer en benauwder als aan de westkust(Kuta/Seminyak bv).
    Over het uitgaansgelegenheden kan ik kort wezen, er is geen moer te doen.
    Nusa Dua is wel een plek om tot rust te komen als je verder niets wil ondernememen.
    Voor de ultieme rust en prachtige natuur raad ik je Ahmed aan, je kan daar ook heel goed zwemmen/snorkelen, ben mijn laatste vakantie met mijn Balinese vriendin recentelijk voor 4 dagen geweest.
    Als je van Ahmed weer vertrekt naar Kuta bv dan voel je je helemaal weer herboren en zeker uitgerust.
    In het noorden van Bali(lovina bv) is het ook wel minder hectisch en drukker dan Kuta/Legian/Seminyak en de natuur vind ik in het noorden van Bali overweldigend.
    Ik hoop dat je wat aan hebt aan deze summiere gegevens en ik wens je bij deze jou en je medevakantieganger een prettig verblijf op Bali toe.
    Je zal zelf wel ondervinden wat de meeste vakantiegangers bedoelen dat Bali een godeneiland is, in vermaak, religie en de indrukwekkende natuur.

Schrijft best een beetje El Maestro's schermafbeelding
    Actieve recensies
    1

PS: Speciale vraagjes nou naar EL MAESTRO toe. El Maestro ik ben deze vakantie niet in Santa Fe geweest en dus ook niet Wulan of andere dames ontmoet.
    Het verbaasde mij ten zeerste dat Intam zulke hoge vergoeding vroeg voor een wipje. Als dit standaardprijzen zijn in Santa Fe zou ik mijn geluk beproeven in bijvoorbeeld La Vida Loca want daar weet ik zeker dat de prijzen lager liggen dan in Santa Fe.
    Trouwens als je maar 1 keer teveel heb betaald aan een dame voor een wippie dan brieven ze dat door en aangezien je haast alleen in Santa Fe vertoeft proberen ze je als de wel bekende melkkoe te zien.
    Trouwens je noemt een paar dames op in een vorig berichtje van je zoals Chrstien en Lia. Christien is dat die lange Chinees/Indonesisch meid?
    En Lia(echte naam Titin) is dat een klein vrouwtje van plusminus 28 a 29 jaar met een kind van ongeveer 3 a 4 jaar. Lia komt geloof ik uit Pasuruan(Java) en heeft een wat vooruitstekend gebit. Ze heeft ook wat hangende en slappe borsten ha ha ha , kan ik weten want 4 jaaar geleden ben ik eens een keertje met haar meegeweest. Ze is wel een heel vriendelijke dame.
    Nog een ander laatste vraagje El Maestro, weet jij of Dian Sri nog in Santa Fe komt/werkt? Ik hoop dat je weet wie Dian is. Het is een vrouwtje van Java, half balinees, licht getint en ongeveer 30 a 32 jaar, ze oogt wel jonger maar dat komt omdat ze zich goed kan opmaken. Ze neigt ook wel iets naar gezetheid. Als je over haar iets weet graag bij deze.
    Trouwens ik heb mijn discountkaart helaas verscheurd ha ha ha.(dat was een goeie van je) Blijf maar mijn kruit bij mijn eigen vrouwtje volschieten. maar van een avontuurtje ben ik nog steeds niet vies van. Eenmaal een wandelbroeder vaak /soms een wandelbroeder.
    jabbywocky,Ook ik probeer weer aan het hollandse weer te wennen na een onvrijwillig verlengd verblijf van enkele dagen op Bali (Intan was er wel blij mee ).
    Die lange chinees/Indonesische meid noemden mijn maat en ik altijd 'Het chineesje' en is voor een deel japans vertelde ze me , haar naam is Susi en ze is 36 en dus een van de oudere dames. Trouwens als je naar haar gebit kijkt dan besef je dat ze wel (deels) van japanse afkomst moet zijn.
    Christien is een vriendin van Intan, zit ook bijna altijd samen (naast) met Intan aan de bar en spreekt goed engels (beter dan Intan). Ze heeft een moedervlekje tussen haar ogen midden op haar neus.

Dian Sri ken ik persoonlijk niet, maar ik heb de dames tijdens drukke avonden regelmatig naar andere dames horen roepen en hierbij regelmatig de naam Dian gehoord.
    De enige wat mollige dames die ik in santa fť tegengekomen ben zijn Lia en een klein mollig opdondertje met krulletjes waarvan ik de naam niet weet.

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Maestro Bekijk bericht
    jabbywocky,Ook ik probeer weer aan het hollandse weer te wennen na een onvrijwillig verlengd verblijf van enkele dagen op Bali (Intan was er wel blij mee ).
    Die lange chinees/Indonesische meid noemden mijn maat en ik altijd 'Het chineesje' en is voor een deel japans vertelde ze me , haar naam is Susi en ze is 36 en dus een van de oudere dames. Trouwens als je naar haar gebit kijkt dan besef je dat ze wel (deels) van japanse afkomst moet zijn.
    Christien is een vriendin van Intan, zit ook bijna altijd samen (naast) met Intan aan de bar en spreekt goed engels (beter dan Intan). Ze heeft een moedervlekje tussen haar ogen midden op haar neus.

Dian Sri ken ik persoonlijk niet, maar ik heb de dames tijdens drukke avonden regelmatig naar andere dames horen roepen en hierbij regelmatig de naam Dian gehoord.
    De enige wat mollige dames die ik in santa fť tegengekomen ben zijn Lia en een klein mollig opdondertje met krulletjes waarvan ik de naam niet weet.
    Bedankt El Maestro voor de gegevens, nou weet ik ook dat deze dames nog in het circuit zitten en dat ze voornamelijk in Santa Fe zitten alhoewel desbetreffende vrouwtjes ook vaak in La Vida Loca zitten.
    Over Dian kan ik het volgende wel vertellen en dat is dat ik 5 a 6 jaar geleden een verhouding met haar heb gehad.
    Zag Dian 6 jaar geleden met een vriendin in een japans restaurant Ryoshi aan de jalan legian zitten.
    Ze intrigeerde mij enorm en ging met haar een praatje maken en na een klein uurtje vroeg ik haar of ze zin had met mij de volgende dag ergens wat te gaan eten.
    Ze stemde toe en we gingen de volgende dag ook naar een restaurant. Pas na een paar afspraakjes kreeg ik het voor mekaar dat ik haar versierde.
    Ze werkte in een schoonheidssalon in Sanur en ik dacht op dat moment dat dat haar enigste werk was.
    Had die vakantie 6 jaar geleden een moordtijd met Dian door gebracht. Op dat moment wist ik nog niet dat ze bijwerkte als DVP.
    Toen ik weer in Holland was verlangde ik zo erg naar haar dat ik 2 maanden later alweer in Bali was.
    De eerste dagen van mijn verblijf met Dian was grandioos en ik ging met haar naar diverse uitgaansgelegenheden op Bali uit.
    Zag wel dat Dian vaak met meiden zat te praten die ik zag dat ze DVP,s waren en toen ik vroeg waar ze deze dames van kon zei Dian dat de dames vaak in de schoonheidssalon kwamen waar Dian werkte.
    Ik geloofde haar op dat moment nog wel maar eigenlijk na 3 weken kwam ik in gesprek met een goede Javaanse vriend die op Bali woonde en werkte en die zei tegen mij of ik al wist dat Dian een kuping malam(nachtvlinder) was.
    Nee zei ik geschrokken en heb die avond zelf aan Dian gevraagd of ze wel eens bijwerkte als DVP.
    Ze zei tegen mij hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo te denken en ze ontkende alles. Heb mijn excuses aan haar geboden en ben toen nog een paar dagen met haar om gegaan.
    Maar er kwamen steeds meer geluiden dat Dian wel eens in de rol van DVP speelde en op een gegeven moment heb ik het haar weer voorgelegd en toen kwam het schoorvoetend naar voren dat Dian wel eens met toeristen meeging.
    Ben behoorlijk kwaad geworden en heb dan ook de verhouding verbroken. Kreeg vaak nog telefoontjes en smsjes van Dian waar ze haar spijt betuigt en ze zei ook dat ze zielsveel van mij hield.
    Maar ik gaf geen respons en na een tijdje verwaterde het contact. 2 jaar later dacht ik laat ik Dian eens bellen voor eeen praatje hoe het met haar ging maar ik kreeg geen contact meer met haar telefoonnummer, waarschijnelijk heeft Dian nou een ander telefoonnummer.
    Ben ook nog naar die schoonheidssalon geweest waar Dian werkte in Sanur maar daar maken ze mij bekend dat Dian al anderhalf jaar niet meer daar in die schoonheidssalon werkte en ook niet wisten waar Dian nou werkte of woonde.
    En daarom El Maestro vroeg ik aan jou of je Dian kon en of ze soms in Santa Fe kwam. Eigenlijk wilde ik Dian wel mijn excuses aanbieden voor mijn starre houding tav haar.
    Nou besef ik pas dat ik had moeten weten dat Dian eigenlijk zocht naar een man maar toen ze er geen 1 had de rol van DVP maar speelde en dat alles voor haar familie in Java.
    Eigenlijk is het moraal van dit berichtje dat je best verliefd kan worden op een Indonesisch vrouwtje maar toch goed moet nagaan of ze geen kuping malam is om verdere verrassingen tegen te gaan.
    Of je moet er tegen kennen en dan voor zo,n vrouwtje gaan. Dat doe ik op dit moment ook want ik heb al een kleine 3 jaar een verhouding met een indonesisch vrouwtje die ik had ontmoet toen ze zich aan mij aanbiedde.
    Ze is gelukkig maar 5 keer met iemand meegegaan voor geld en dat heeft heel wat aarde in de voeten gezet voordat ik een verhouding heb die nou is ontstaan hoe wij het wilden.
    Maar gelukkig heb ik een verhouding met haar dat gestoeld is op ware liefde en vertrouwen en ik ga er ook wel voor al hoewel het soms voor mij zwaar blijft om niet polygaam te gaan.

Schrijft best een beetje El Maestro's schermafbeelding
    Actieve recensies
    1

[quote=jabbywocky;1233759]
    ...
    En daarom El Maestro vroeg ik aan jou of je Dian kon en of ze soms in Santa Fe kwam. Eigenlijk wilde ik Dian wel mijn excuses aanbieden voor mijn starre houding tav haar.
    Nou besef ik pas dat ik had moeten weten dat Dian eigenlijk zocht naar een man maar toen ze er geen 1 had de rol van DVP maar speelde en dat alles voor haar familie in Java.
    ...
    quote]
    Het is het bekende verhaal jabbywocky, de meeste meiden zijn door hun vriend/man in de steek gelaten en alleen met 1 (klein) kind en moeten zich maar zien te redden. Een heleboel meiden zijn dan ook bezig om te hengelen naar een Bule (blanke buitenlander) om daarmee een relatie te beginnen zodat ze niet meer als DVP te hoeven werken, danwel een goede toekomst tegemoet kunnen zien met evt wat inkomsten voor de familie in java.

Mijn favouriet in Santa Fť was altijd Yanti die ik ca 7 jaar ken.
    Yanti vroeg twee jaar geleden ook aan mij of ik haar wilde sponsoren om naar holland te komen voor 3 maanden, ze zou dan voor mij koken, boodschappen doen, huis onderhouden ed, dit allemaal om geen kupu-kupu malam (DVP) meer te hoeven zijn.
    Helaas vroeg ze mij dat na een vrijpartij om half vier in de ochtend op mijn laatste dag in Bali en heb ik haar moeten vertellen dat ik moest weigeren omdat het erg moeilijk is om tegenwoordig holland binnen te komen op een visum, vooral als er vestigingsgevaar(ivm relatie) is. Ik wilde geen valse beloftes doen aan haar of dingen beloven die ik niet waar kon maken.

Toen ik een aantal maanden later terug kwam op Bali, had ze een australische vriend die steeds tussen Bali en Australie pendelde voor een maand of twee. Yanti woont nu weer op Java in Malang, maar zodra haar vriend weer op Bali komt wonen voor 2 maanden komt ook zij weer naar Bali en komt dan af en toe babbelen in Santa Fť met haar vrienden.
    Ik denk dan ook nog regelmatig aan die laatste nacht met haar en denk dan: Hoe zou het nu zijn als ik die nacht ja had gezegd?

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorio Bekijk bericht
    Ik ga deze zomer voor een weekje naar Bali. Ik heb hier op het forum al goed wat informatie kunnen vinden. Maar zijn er misschien nog mensen die recent geweest zijn . En nog iets leuks te melden hebben. Namen , Adressen.....Ik verblijf enkele dagen in het Mercure kuta bali en enkele dagen in de Kuta beach club. Mag je hier vrouwen meenemen naar de kamer.
    Jorio haast in ieder hotel op Bali kan je dames naar je hotel meenemen, zekers als je de hotelbediende/security wat tea-money toestopt.
    Je hotels waar je wilt vertoeven als je op Bali zit ligt toch wel op enige afstand van het strand merkte ik op zeker het hotel Mercure Kuta Bali aan de jalan pantai kuta(straat strand kuta). De straatnaam doet anders vermoeden dan dat je denkt.
    Mercure Kuta Bali hotel weet ik zeker dat je een dame mee mag nemen naar je hotelkamer omdat ik een australier ken die daar wel eens verbleef en ook bepaalde dames meenam voor misschien een potje ganzenborden.
    Kuta beach-club weet ik het niet maar ik weet wel dat het hotel is waar veel gezinnen komen, dus daar is decretie volgens mij eerder van toepassing.
    Jorio, namen of adressen kan ik je wel geven maar het is veel beter als je zelf op stap gaat naar de bekende plaatsen waar je dames kan versieren/oppikken, bewandel of zie de vorige verslagen op dit forum van sommige wandelbroeders maar na.
    Als je eventueel met een dame van plezier meegaat dan geef ik je een grote hint altijd afdingen op de prijs.

Komt hier best vaak non olet's schermafbeelding
    Actieve recensies
    10

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jorio Bekijk bericht
    Ik ga deze zomer voor een weekje naar Bali. Ik heb hier op het forum al goed wat informatie kunnen vinden. Maar zijn er misschien nog mensen die recent geweest zijn . En nog iets leuks te melden hebben. Namen , Adressen.....Ik verblijf enkele dagen in het Mercure kuta bali en enkele dagen in de Kuta beach club. Mag je hier vrouwen meenemen naar de kamer.
    Ik heb beide hotels gelogeerd, verschillende dames meegenomen en ik heb in geen van beiden ooit problemen gehad, zelfs niet toen ik twee dames meenam. Sorry Jabbywocky, maar Mercure Kuta aan de Jalan Pantai ligt naast het Hard Rock Cafe aan de boulevard en je hoeft alleen maar de straat over te steken om op het strand te staan. (Pas wel op, er zijn verschillende Mercure hotels op Bali). Kuta Beach Club is een wat ouder hotel, 5 min wandelen naar het strand door een gezellig straatje met allemaal winkeltjes en stalletjes. Ik vind overigens het naastgelegen hotel Ramoyana veel beter, maar hier zitten veel (ook nederlandse) gezinnen, dus dat is een afweging.

Als je beginner bent op Bali raad ik je aan om de eerste avond wat te pendelen tussen Bounty, Paddy en Mini Lounge, allemaal op enkele tientallen meters van elkaar. (laat je even door een taxi brengen). Vandaar uit kun je je jachtgebieden uitbreiden. De meeste dames beginnen met satu juta (een miljoen) te vragen, maar ik heb zelden meer dan 500 a 600 duizend voor de hele nacht betaald, dus verpest de markt niet.

Veel plezier

NO

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Sorry non olet je heb gelijk want er zijn een paar hotels met Mercure als naam op Bali, ik dacht dat Jorio bedoelde het hotel in Legian bijna/haast tegen Denpasar aan.
    Jorio ook mijn excuses voor de verkeerde informatie, bij deze.
    Trouwens Non Olet weet je soms de prijzen van het hotel Ramoyana per dag voor een 2 persoonskamer, want dat kon ik op internet niet vinden.
    Graag en bedankt alvast voor de misschien gevraagde hotelprijzen van hotel ramoyana.

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Standaard Re: IndonesiŽ: Bali Waar in Sanur

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omer Bekijk bericht
    Ga in September, met mijn vrouw naar Sanur!
    Waar kan ik terecht voor massage full service of een snelle wip?
    Kan namelijk nooit te lang weg helaas!
    Graag hulp van ervarings deskundigen.

md omer
    Aub Omer sla het advies van Pikky in de wind om niet een vrouwtje van het strand te vragen na massage voor een nabehandeling of je moet van je vrouw af willen want sommige zijn zo intens gemeen door alles te verlinken/overbrieven naar je vrouw of andere strandverkoopsters bv.
    Trouwens ik heb persoonelijk liever een massage in een spa/health resort, vaak veel beter en zekers betere hygiene.
    Wat je wel kan doen is met je vrouwtje naar zo,n spa/health resort te gaan en dan voorzichtig onder een mom van ontwetenheid informeren wat de eventuele mogelijkheden zijn voor een nabehandeling, doe het wel discreet want of ze worden boos of ze voelen zich erg opgelaten/verlegen.
    Persoonelijk raad ik je aan om uberhaupt een Balinese massage te nemen want je gaat dan merken dat je er herboren weer vandaan gaat.
    Je kan ook vragen aan de locals of andere personen of er in Sanur massagesalons zijn met nabehandeling, dat lijkt mij de veiligste manier om achter te komen of er uberhaupt massage-salons zijn met nabehandeling.
    Persoonelijk kan ik er geen 1 in Sanur maar ik heb wel eens daar in Sanur een hele goede massage gehad en dat is Madurah-spa.
    Voor een snelle wip moet je vooral s,ochtends je de ogen de kost geven als je bv bij louche massagesalons langs loopt en dan wordt aangesproken door meestal meerdere dames voor massage en een wippie.
    Vaak gebeurt dat niet op de locatie waar ze je aanspreken maar gaan ze met je mee(taxi) naar een DVP/slechte massagesalon elders.
    Je betaalt meestal veels te veel en de sex is vaak bagger, de meisjes die jou bij zo,n salon brengen ontvangen van de eigenaar een provisie omdat ze een klant hebben afgeleverd.
    Maar dat weet ik niet hoe dat toe gaat in Sanur omdat ik alleen weet hoe het toe gaat in Kuta en voornamelijk Seminyak/Legian.

Actieve recensies
    10

Sorry non olet je heb gelijk want er zijn een paar hotels met Mercure als naam op Bali, ik dacht dat Jorio bedoelde het hotel in Legian bijna/haast tegen Denpasar aan.
    Jorio ook mijn excuses voor de verkeerde informatie, bij deze.
    Trouwens Non Olet weet je soms de prijzen van het hotel Ramoyana per dag voor een 2 persoonskamer, want dat kon ik op internet niet vinden.
    Graag en bedankt alvast voor de misschien gevraagde hotelprijzen van hotel ramoyana.
    Hoi Jabbywocky,

De vanaf prijzen in Ramayana liggen rond de U$ 90,-, afhankelijk van het boekingsagentschap. De simpele kamers zijn m.i. prima, maar je kunt ook een club-arrangement nemen voor een kleine $ 200,- Hierbij zijn allerlei drankjes en internet en zo inbegrepen maar er wordt nog net niet voor nachtelijk gezelschap gezorgd.

Nog een aardige anecdote toen ik de laatste keer in Ramoyana logeerde: Ik had een dame meegenomen, die ik 's ochtends netjes naar de uitgang begeleidde en in een taxi zette. Hierbij kwam ik ook langs het restaurant. Toen ik na het uitgeleide doen naar het restaurant ging voor mijn ontbijt stond er bij ingang de " tafelaanwijsdame" waarmee ik op voorgaande dagen al wat grapjes had gemaakt. Zij deelde mij, na een blik in haar papieren, droogjes mee, dat bij mijn kamerarrangement twee ontbijten inbegrepen waren, en dat ik dus de dame best mee had kunnen nemen om samen te ontbijten, als ik dat wilde. De volgende dag heb ik met (een andere) dame ontbeten, wat mij een dikke grijns plus knipoog van de tafelaanwijsdame opleverde. Over girl friendly hotels gesproken!!

Have fun

NO
    Laatst gewijzigd door non olet; 17-05-10 om 23:24

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    66
    Actieve recensies
    10

Non Olet bedankt voor de informatie want ik overweeg om mijn volgende vakantie hotel Ramayana te vereren met een logeerpartij en natuurlijk ook met mijn vriendin.
    Dat zal wel pas op z,n vroegst in januari 2011 gebeuren want Iluh(mijn vriendin) komt half augustus en bijna de hele maand september voor de 1e keer op vakantie naar Belanda(Holland).
    En Non Olet bij alle hotels waar ik verbleef als ik op Bali ben en ik heb een dame gescoord zat ik s,ochtends aldaar met haar te ontbijten.
    De eigenaar/manager van hotel Bali Subak aan de jalan double six heeft mij persoonelijk wel eens er op aangesproken dat als je een kamer boekt in hotel Bali Subak of elders in een ander hotel op Bali altijd het ontbijt bestaat uit een ontbijt voor 2 personen.
    Een kleine 5 jaar geleden kwam elke ochtend tijdens een vakantie van mij op Bali een australische vriendin met een low-budget vakantie destijds in hotel Bali Subak steevast het ontbijt nuttigen zonder dat het ontbijt in rekening wordt gebracht.
    Tot 3 jaar geleden kwam ik vaak s,ochtends met verschillende dames die ik had opgepikt aan de ontbijttafel.
    Dit ontaarde wel eens in gegniffel van de dienstdoende personeel en als de desbetreffende dame weer weg was konden sommige het niet laten door mij te wijzen dat ik weer met een andere dame die avond aan het rollebollen was geweest waar ik op zijn hollands gezegd volkomen schijt aan heeft.
    Sudah Jabbywocky, kamu bengal(ondeugend) wat ik steevast beantwoordde met tidak nakal(stout) tapi biasa gembira(maar gewoon opgewonden/geil)
    Vaak ontaard dat in een lach of glimlach en gaan ze verder met hoe het was geweest vannacht en soms vertelde ik hun een of ander.
    Tot op zekere hoogte kan je best lachen met het hotelpersoneel en je kan best schuin uit de hoek komen als het maar niet vulgair wordt want dat vinden de Balinese mensen niet leuk meer.
    Maar nogmaals bedankt Non OLet voor de gegeven informatie want Hotel Ramayana stond bij op mijn verlanglijstje om eens een keer daar te vertoeven.

Actieve recensies
    10

.................Dit ontaarde wel eens in gegniffel van de dienstdoende personeel en als de desbetreffende dame weer weg was konden sommige het niet laten door mij te wijzen dat ik weer met een andere dame die avond aan het rollebollen was geweest waar ik op zijn hollands gezegd volkomen schijt aan heeft...................
    Ik kan je Ramayana beslist aanbevelen. Ze zijn vorig jaar stevig aan het reorganiseren geweest en dat is een grote verbetering. Ik ben het overigens helemaal met je eens, dat je best kunt lachen met het hotelpersoneel. Ze hebben veel meer in de gaten dan je zelf denkt maar ik heb hen nooit op indicretie kunnen betrappen, ze grappen er alleen over als je zelf een aanzet geeft. Ik ben het helemaal met je eens dat je je hierover in Indo absoluut geen zorgen moet maken, ofwel er schijt aan hebben (en als het Nederlanders zijn kun je nog altijd Engels of slecht Bahassa blijven spreken).

Wat Bali betreft, ik ben verleden maand nog in Indonesie geweest. Na de ervaring waarover ik in het Jakarta forum heb bericht met de initiatiefvolle dame A ben ik na mijn jet-lag weekend in Jakarta, waabij ik door haar goed verwend werd, verder getrokken voor een weekje naar Bogor en Bandung. In Bogor werd ik te zeer door mijn gastheren bezig gehouden om nog te kunnen wandelen, over Bandung zal ik een andere keer wel berichten. Intussen werd mijn vergadering op de maandag daarna in Jakarta gecancelled, dus besloot ik om hier gelijk gebruik van te maken zodat ik op vrijdag naar Bali kon vliegen om daar een lange week-end tot dinsdagochtend door te brengen (helaas zat Ramayana helemaal vol). In een opwelling besloot ik A te SMSen dat, als ze op vrijdag op tijd klaar stond op terminal 1 van Soekarno-Hatta airport ze mee mocht naar Bali; Lion Air had een aanbieding van een retourtje Bali voor 40 euro. Ze SMS-te enthousiast terug en ja hoor, toen ik op terminal 1 arriveerde stond ze daar al een uur klaar (wie zegt dat Indonesische vrouwen ALTIJD te laat zijn? Het is vooral de incentive!). Het was de eerste keer dat ze vloog, dus ze hield mijn hand zo stevig vast dat ik blij was dat ik niet aan de opwelling had toegegeven om haar onder mijn jas een ander deel van mijn anatomie vast te laten houden. We arriveerden op tijd voor de zonsondergang op Kuta beach. Die was spectaculair en een romantisch begin van een goed week-end. De volgende morgen moest er natuurlijk eerst een bikini gekocht worden en wat andere parefenalia, waarbij zij steevast een degelijke omabikini wilde en ik zocht naar textielminimalisatie. Het bleek al gauw dat zij alles op alles wilde zetten om het mij zo geweldig mogelijk te maken, want, zoals ze me vertelde, Bali was tot dan toe een onbereikbare droom voor haar geweest en de volgende keer wilde ze weer mee (we zullen zien). Die avond werden enkele herinneringen opgehaald, het begon al toen we van het monument naar Bounty etc. wandelden. Halverwege zag ik Y (bedgenote van vorig jaar) aan de overzijde van de straat lopen, die enthousiast begon te zwaaien en roepen. Eerst dacht ik dat dit weinig discreet was, totdat ze de straat overstak en enthousiast A omarmde. Mijn ego leed er natuurlijk onder dat haar enthousiasme helemaal niet voor mij bestemd was maar A en Y bleken vriendinnen te zijn van vele jaren geleden uit Jakarta. Ik heb ze beiden op sleeptouw genomen, we hebben een paar (!) befaamde Bounty cocktails gedronken en we zijn gezellig gedrieen in bed getuimeld voor een wilde en uitputtende conditietraining; de twee vriendinnen gingen ervoor. (Overigens, Jabbywocky, het derde ontbijt de volgende ochtend moest ik wel apart betalen en ik wilde natuurlijk niet dat dat op mijn declarabele rekening terechtkwam). Hoe close de scene in de DvP connecties is bleek ook toen Y mij de volgende avond voorstelde aan de, op Bali opererende, jongere zus van een van mijn andere bedgenoten uit Jakarta. De meest bizarre situatie beleefden we toen we bij het ontbijt aan een tafeltje zaten naast een vroegere Balibedgenote van mij (met haar Australier) die, naar nu bleek, ook in Jakarta had gewerkt.

Toen we na het weekend op dinsdagavond weer in D's place kwamen kreeg A allom bewondering en had ik de volle aandacht; het leek wel of de dames "would give their left tit" om mee te mogen naar Bali. In ieder geval ze willen de volgende keer allemaal mee.

Het is me uitstekend bevallen, uiterste verwennerij en dag en nacht superbe aandacht, prive masseuze, geen onderhandelingen over ST en LT prijzen en een enorme ontvangst door de andere dames na terugkomst in Jakarta
    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar

Have fun,
    NO

P.s. Aangezien we leeftijdsgenoten zijn hierbij nog een quote:

"Dames worden ouder maar echte heren worden steeds gedistingeerder".

NO

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    19

Exclamation Bali Sanur

http://www.internationalsexguide.inf...postcount=1806

Als je deze link aanklikt, kom je op een bericht, waarin onderaan een PDF file aangeklikt kan worden, met zeer uitgebreide en update infotmatie, over de mogelijkheden en prijzen in Sanur.

Benno (mpoderator) vroeg me het bericht te plaatsen, maar het is te lang, ca 10 paginas!

Veel plezier en succes in Sanur!!!

Graag commentaar en aanvullingen?

Omer

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    3

Net terug van Bali na 3 weken.
    Was in Kuta en ben ook meerdere keren in Sanur gaan kijken bij de X-houses.

Eerste avonden ben ik in Bounty, Paddy en Sky Garden geweest wat ik alledrie aanraders vind. Ik heb er verschillende meiden meegenomen die voor de hele nacht 300K tot 400K vroegen. Meiden met een hoger tarief wimpelde ik meteen af.

Als je overdag hier loopt krijg je message aangeboden op straat met alles erop en eraan maar dan moet je wel een steeg in waar ik mij heb omgedraaid. Wel een paar normale messages genomen.

Maar omdat ik ook wilde weten wat er in Sanur te doen was ben ik daar gaan kijken. Ik had gehoord van de X-houses. Deze liggen echter allen in donkere weggetjes waar ik direct zoiets had van hier is het niet pluis. Ben dan ook weer snel weg gegaan met de taxi.

Vervolgens iemand van de Security in de buurt betaald om mee te gaan. Hij bracht mij met zijn motor inclusief begeleiding door de buurten met de X-houses tot binnen voor 100K. Met hem ben ik dan ook 2x naar de X-houses geweest. Ben op 2 plaatsen geweest, maar weet van beiden de naam niet. Is namelijk allemaal in donkere weggetjes met huisjes met een X erop.

Het eerste X-house: dit was bij een grote weg en daar een weggetje in, hier stond ook een bord van een hotel.

Helemaal achterdoor de motor geparkeerd, toen een tuin naar binnen. Daar kwam een pooier aanzetten die liep samen met mij en de security die ik bij me had naar binnen. Daar kwam ik in 1 zaal met wel 50 meiden.

Eentje uitgekozen dan loop je weer naar buiten waarna je naar een kamer wordt geleid ergens buiten in de tuin (daar staan nml van die barakken met kamers ) hygeine is oke. Daar moest ik 100K voor de kamer betalen en 300K voor de meid. Eigenlijk best duur maar het was wel een top meid en ook echt een mega leuk avontuur. Ze doet ook echt heel lekker PZC en lekker neuken met condoom in een zeer krap kutje

2 dagen later weer naar een ander X-house geweest met de security op de motor. Dit was ook weer in Sanur in een donkere weg, achter in een tuin tussen van die barakken gingen we zitten. Toen fuitte iemand en kwamen de meiden van alle kanten aangelopen vanuit het niets.
    Zelfde prijzen maar hier begon de meid dirtect te zeiken over een tip en anders niet PZC. Dit was echt een minder ervaring

Ik hoop dat anderen ook eens de X-houses gaan ontdekken, elke taxichauffeur in Kuta weet ze in ieder geval te liggen en liggen er wel 100.

Er zullen wellicht ook goedkopere X-huses zijn.

Ben je dus in Sanur bezoek na de X-houses.

Ben je in Kuta: ga naar Bounty, Paddy en Sky Garden en betaal hooguit 300K-400K voor de hele nacht en anders zeg je ze netjes gedag.

Ook is het mogelijk om een relatie aan te knopen. Dan betaal je niks alleen eten en drinken echter als je er vanaf wil dan wordt het een zeer groot probleem.

Woont hier bijna Jalan's schermafbeelding
    Actieve recensies
    1

Standaard Kubu, Bali

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frank0 Bekijk bericht
    Iemand ervaring met Kubu in het noordoosten?
    Ik kan me de Jalan Kubu herinneren (de verbindingsweg tussen het Noorden en het Oosten) toen ik op weg was naar het meer van Batur en omstreken.
    Mooi gebied, prachtige natuur en rijstvelden met een groot "wow" gehalte.
    Maar ik kan me niet voorstellen dat daar veel te wandelen valt......

Groet,
    Jalan

Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 6789101112131415 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten