Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Hoogeveen, priveontvangst , Nance
Geef URL door!

Ik lees alleen
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    2

Standaard hoogeveen, priveontvangst , Nance(goed).

Na een afspraak te hebben gemaakt met Nance op weg naar Hoogeveen waar ze in een zeer nette en discrete omgeving je ontvangt.
    Bij binnenkomst stond daar echt de vrouw van de foto's lekkere borsten heerlijke kont.
    Na voorgesteld te hebben naar boven gegaan en toen wat gedronken en daarna even lekker gedoucht.
    Daarna op het bed plaatsgenomen waar ze een koffertje had liggen vol met leuke speeltjes die ze daarna ook lekker bijzichzelf heeft gebruikt.
    Heerlijk gepijpt en vervolgens lekker gebeft wat een schoon en lekker poesje .
    Daarna heerlijk geneukt.
    Zeker voor herhaling vaatbaar.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Nance

Locaties: Hoogeveen

Websites waar ze op te vinden is:

brinky72 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 25-08-11 om 23:00 Reden: Contactinfo toegevoegd en bericht aangepast

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    65

Standaard Re: Hoogeveen, priveontvangst , Nance(goed)

Had deze dame eerder al een bezocht op een andere locatie een aantal jaren geleden. Ze is nu toch echt in de vijftig en dat kun je ook zien als de kleren uit komen. Ze blijft een dame met stijl en erg vriendelijk, maar de passie wou niet echt toeslaan. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
    katvanger heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Icon14 Re: Hoogeveen, priveontvangst , Nance(goed)

Wederom weer geweldig laten pijpen en me daarna nog eens af laten neuken(cowgirl).Lekkere geile MILF met echte grote tieten.Wat een superwijf.Ik ben het bijna eens met brinky72,maar ipv goed zeg ik uitmuntend.Nance,tot gauw.

Schrijft best een beetje leo_groningen's schermafbeelding
    Actieve recensies
    22

Icon14 Re: Hoogeveen, priveontvangst , Nance(goed)

Vandaag naar aanleiding van de mooie foto's op kinky gebeld met Nance. Na een vriendelijk telefoongesprek een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Nance ontvangt in de regio Hoogeveen. Netjes, knus, wasgelegenheid en vooral de vrouw van de foto's. Nance is een prachtige rijpe vrouw met hele mooie borsten. De details hou ik altijd voor mezelf, maar dit was absoluut een heerlijke date. Als je zoekt naar een meid van 18, zit je bij haar fout. Maar als je gaat voor de rijpe milf, dan is Nance een heerlijke dame met een prima service.

Nance, nog bedankt voor "wat ik vergeten was" en je leuke kaart. Belofte maakt schuld

Leo
    leo_groningen heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door theinspector; 15-02-12 om 18:45 Reden: Werlklocatie was te nauwkeurig omschreven

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    10

Heb voor morgen een afspraak met haar staan, Mijn verwachtingen zijn hooggespannen. Ik doe na afloop wel verslag !!!!

Actieve recensies
    10

Vorige week voor het eerst bij Nance langs geweest. Ze ontving me bij de voordeur in een kittig sexy jurkje die haar heerlijke borsten lekker deden uitkomen en op lekkere geile high heels. Vrolijk en spontaan was de eerste indruk en dat is zo gebleven ook. We besloten het heel kalm aan te doen, eerst even kennisgemaakt aan tafel onder het genot van een lekker bakje koffie en daarna naar boven naar de speelkamer.

Wat een verademing, goed geoutilleerd met een paar mooie planken en een serie high-heels aan de muur. Naar de badkamer en even mijn zaakje gewassen. Nance houd van hygiëne, Nance name ook even een douche en liet mij even alleen om de inhoud van haar stoute koffertje eens te inspecteren. Lekker speelgoed voor spannende erotiek. Op bed kon ik me eindelijk eens met haar grandioos lekkere borsten bezighouden. Wegen, zachtjes kneden en zuigen aan haar heerlijke tepels. Na wat heerlijk gevrij en gezoen zoals je mag verwachten bij een echte vriendin begon ze mijn oudeheer eens lekker te pijpen. Wat een goddelijke tong heeft deze dame. Niets vergetend nam ze mijn staaf heerlijk in haar mondje en wisselde zuigen en likken met elkaar af, ook mijn ballen mochten zich in haar aandacht verheugen.

Nu wilde ik wel even haar mosseltje proeven en ik zette het op een sappig beffen, likkende en soms zachtjes kauwend op haar lekkere lipjes en haar klit stak ik een paar vingers in haar heerlijk fris ruikende kutje. Ik veranderde van positie en vingerde haar rustig maar ferm tot het moment dat ze haar hand op haar buik legde en heerlijk klaarkwam. Ik likte mijn vingers af en ging weer naast haar liggen.

Ze keerde me om en gaf me een heerlijk lange massage met speciaal verwarmde olie. Je kon goed merken dat ze de spiergroepen kende, dus een echte massage en niet zo maar wat haaltjes en wat gefriemel. Na verloop van tijd draaide ik me om en terwijl ik een heerlijk houvast vond aan die geweldige lekkere borsten maakt ze het trekkend bij me af. Ook daarin is ze een ware professional.

Nog wat nagepraat en daarna nog even onder de douche, waarbij ze me geurvrije zeep aanbood. Het blikje cola dat ik mee naar boven had genomen maar meegenomen voor in de auto op de terugweg. Voor mij was het heen en terug toch al met al 2 ½ uur rijden maar ik kan niet anders zeggen dan veel meer dan de moeite waard.

Wie mijn andere recensies kent treft daar ook heftiger en extremere vormen van seks aan. Daar hou ik ook van maar deze warme volkomen erotiserende ervaring, in alle rust is me net zo lief. Kortom een mooie omgeving, discrete parkeermogelijkheid, een wulpse erotiek uitstralende vrouw (echt van de foto’s), in een schoon huis van alle gemakken voorzien. Meer dan de moeite waard. Zuinig zijn op deze lady mannen !!!

Begrijp gewoon niet goed hoe het kan dat er geen uitstekend uitkomt. Wat mij betreft was het meer dan uitstekend.
    geilegerard heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    2

Icon8 Re: Hoogeveen, priveontvangst , Nance(goed)

Vandaag om ongeveer één uur gebeld met Nance, een afspraak gemaakt om half vier, voor een uur.
    toen ik in de buurt was, een aantal keren gebeld (ik zou voor de tijd nog even bellen)
    maar de telefoon werd niet opgenomen, voicemail "hallo met Nance, bla bla bla".
    Ik had wel een adres van haar gekregen maar ik ben niet het type die daar dan heen gaat
    want het kan ook wel een fake adres zijn (om iemand een hak te zetten bv., daar zit ik ook niet op te wachten).
    tien voor vier ging mijn telefoon, op een parkeerplaats terug gebeld, "ja, ik had een aantal keren
    gebeld"," hadden wij een afspraak?", " sorry liep wat uit enz.", dit was nu de tweede keer dat ze mij voor
    de kat zijn k*t heeft laten rijden, de vorige keer dat ik een afspraak had was haar huis afgebrand "zei ze"'.
    Ik maak geen afspraak met haar weer. Ik heb wat dingen ingevuld wat ik niet weet of het klopt maar anders kan ik de recentie niet plaatsen. Maar bovenstaande klopt wel!
    cubalibre heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    3

Icon7 Re: Hoogeveen, priveontvangst , Nance(goed)

De foto's zien er veel belovend uit al lijkt ze geen 46 en cup G ook niet helemaal, zijn haar tieten echt en hoe oud zal ze werkelijk zijn en heeft iemand recentelijk haar nog bezocht, ben erg nieuwsgierig. Zou graag achterop haar motor zitten.

Leeftijd
    33
    Actieve recensies
    6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel100 Bekijk bericht
    De foto's zien er veel belovend uit al lijkt ze geen 46 en cup G ook niet helemaal, zijn haar tieten echt en hoe oud zal ze werkelijk zijn en heeft iemand recentelijk haar nog bezocht, ben erg nieuwsgierig. Zou graag achterop haar motor zitten.
    Ze is echt wel 50+, of haar borsten nep zijn durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch wel.

Verder een compleet zakelijke aangelegenheid, geen passie. Het is te lang geleden om nog een gedetailleerde recensie te schrijven, maar ik vond het weggegooid geld.

Ik lees alleen
    Leeftijd
    19
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Hoogeveen, priveontvangst , Nance

De reacties lopen er uit één over deze dame.
    Als je opzoek bent naar een rijpe vrouw, is het dan een prima dame?
    En hoe zit het met de ontvangstlocatie?
    Is dat ver buiten Hoogeveen of is het gewoon in Hoogeveen zelf.

Regels voor berichten