Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Seesen - Partytreff Seesen, Am Twenger 18
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    59
    Actieve recensies
    29

Standaard Seesen - Partytreff Seesen, Am Twenger 18

Naam: Partytreff Seesen

Adres: Am Twenger 18 38723 Seesen
    (adres, niet de locatie, zou veranderd zijn in Am Knullberg 1)

Telefoonnummer: 05381 4 90 45 61
    Vanuit Nederland: 0049 5381 4 90 45 61

Website: http://www.partytreff-seesen.de/

Aard: Partytreff

Openingstijden:.
    Mo. - Do. 11:00 - 24:00 Uhr
    Fr. und Sa. von 13:00 - 3:00 Uhr
    So. 12:00 - 24:00 Uhr

Prijzen:
    soms 3 uur voor 70 euro,
    So.-Do. 88,88 euro

Fr. und sa. 99.99 euro

Routebeschrijving en parkeren:
    Aan de A7, Gottingen-Hannover. Twee mogelijkheden: via de Raststatte (oostzijde) aan de A7, voor afrit 67, en dan via een klein paadje. Anders via afrit 67 Seesen, en een stukje terugrijden, door een woonwijkje, en dan in het niets ligt alsnog de PT. Klein parkeerplaatsje erbij.

Verzorging:
    De toegangsprijs is inclusief eenvoudig drinken en eten. Er is een woonkamer met bar, een stuk of drie speelkamers, met bedden van muur tot muur. Een ruime hal/entre met lockers en een speelautomaat. En een klein keukentje, waar het eten werd neergezet.
    Soms is er een masseuse, zonder bijbetaling. Beneden zijn douches en een sauna. Er is een terras/tuintje.

Algemeen:
    Vooral oosteuropese dames, over het algemeen aan de stevige kant.

Hookersleden die deze partytreff bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren.

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    59
    Actieve recensies
    29

Standaard Seesen, Am Twenger 18, Partytreff(goed)

Omdat ik hier in de buurt was, deze PT eens onderzocht, 3 uur voor 70 euro. Over het algemeen geen luxe club, en de dames waren over het algemeen mollige meisjes uit oost-europa (sommige stevig, sommige dik). Er was een slank duits meisje, maar die kleefde de hele tijd dat ik er was aan een en dezelfde klant.

Na binnenkomst met een van de meisjes meegegaan. Veel volk was er niet, stuk of 3 mannen en misschien 5 meisjes. Geen sessie om lang te onthouden. Daarna terug in de woonkamer, waar 2 meisjes, een oudere vrouw (die de masseuse bleek te zijn) en een klant yahtzee aan het spelen waren. Daar een uurtje aan meegedaan. Wat binnenkomende gasten kregen niet erg veel aandacht. Het eten bestond uit worstjes en spiezen die buiten op een grill gebakken waren. Daarna met Monica naar een kamer gegaan (sprak nauwelijks duits). Eerst wat aangenaam pijpen (zc), daarna vroeg ze of ik anaal verwend wilde worden. Dat vind ik in beperkte mate wel prettig, en zij kon het goed. Vervolgens ging ze op haar rug liggen, en zei dat ik nu aan de slag moest. Ze had die dag nog geen aktie gehad, en wilde wel verwend worden. Beffen, haar clitje voorzichtig bewerken, en daarna moest ik haar ook anaal stimuleren. Terwijl ik met een vinger in haar kontje speelde, vingerde ze zichzelf naar een orgasme toe, best geil allemaal.

Tenslotte was ik weer aan de beurt, doggy en daarna met de hand afgemaakt.

Al met al een welbesteed bezoek, maar wel vooral vanwege de sessie met Monica. Overigens geen tent om ver voor om te rijden.

Regels voor berichten