Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Seraing, Rue Philippe de Marnix 148, Anna (Cro)
Geef URL door!

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    32

Icon13 Seraing, rue Marnix 148, Anna (Kro) (slecht)

Vandag naar Seraing.
    Niet veel mooie dames, maar op nummer 148 heb ik een heel sexy brunette gezien. Groot en mooie borsten, heel mooi kont, etc
    Ze vroeg 30 eur voor pijpen en neuken.
    OK dus.

Dat was zeker de eereste keer in mijn al lang wandelaar leven die ik pijn gevoled heb : met zijn tanden heeft ze blijkbaar mijn "dick" proberen uit te eten of te snijden.
    En met zijn handen was het niet beter.
    Na 2-3 minuten zei zij "warom is het niet al hard ?". En "met 30 euros is het niet meer dan 5 minuten".
    Ze probeert dus neuken te beginen, zonder success.

Voor het eerste keer sinds mischien 1999-2000, was het onmogelijk voor mij klaar te komen.

Als ik haar verlaat, zei zij "sorry maar voor 30 euros, is het hier beperkt tot 5 minuten". Ja, dat heb je al gezegd !!
    Er zou 50 euros voor 15 minutes zijn, 80 euros voor een half uur en 100 euros voor 40 minutes.
    Dus, voor self prijs, 150 euros per uur, heb men heel goed tijd met een topmodel in een klasse flat in Londen ! Hier was ze zeker mooi maar zeker ook geen topmodel, en het huis was
    En voor 30 eur, heb men een mooier en jonger vrouw, voor 20 minuten, in Aachen.

Dus, voor de self prijs, warom zou men 5 minuten matig en pijnlijk service met een onvriendelijke meisje, in een lelijk huis (zonder mogelijkheid te wassen) in Luik of Seraing toelaten ???

A ja : Anna heeft kort buin haar, is heel sexy (naturel borsten), zegd Kroat te zijn, spreekt redelijk goed Frans, werkt op nr. 148 vanaf 9-10 uur tot begin van de namiddag, vanaf maandag tot vrijdag en ook soms gedurend het weekend.

En afrader en mischien mijn slechteste ervaring.

Mod : ik heb gezien er is ook een "Anna" met matig evaluatie op nummer 164. De beschrijving is niet ver van die Anna.
    pompom2 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Moderator delta 1's schermafbeelding

Standaard Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 148, Anna (Cro)

Werkt deze dame nog op dit adres ?
    Delta 1

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    32

Standaard Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 148, Anna (Cro)

Ik denk dat ze nog werkt.
    Ik heb haar nog soms gezien maar ik ga niet veel op bezoek in die straat (mijn favoriet van die straat werkt niet meer hier).
    Ze werkt mischien op een andere adress (einde 2012 heeft iemand geschreven op "youppie.net" dat ze op nr 144 (eerste verdieping) s'avonds zou werken. En service was nog slecht).

Regels voor berichten