Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Blankenberge, Privéontvangst , Leticia Martinelly
Geef URL door!

Ben nieuw maar heel ervaren! honest nike's schermafbeelding
    Leeftijd
    45
    Actieve recensies
    8

Standaard Blankenberge, Privéontvangst , Leticia Martinelly(goed)

Gisteren voor de eerste keer en na lang twijfelen en fantaseren een shemale bezocht. Ik wou voor deze eerste keer een erg bewuste keuze maken (niet zomaar op goed geluk). Ik heb maanden het internet (afspraakjes.com) afgeschuimd om een mooie, vrouwelijke shemale te vinden die toch enigszins bij mij in de buurt woont.
    Uiteindelijk gekozen voor Leticia. Ik vond over haar nog geen recensies, maar haar foto's spraken me erg aan.
    Afspraak telefonisch gemaakt. Eenmaal in Blankenberge moest ik haar opnieuw bellen waarna ze mij de preciese adresgegevens doorsmste.
    Ze ontvangt in een erg ruim, mooi, zelfs chique appartement. De eerste aanblik was erg positief: de foto's zijn erg gelijkend, erg vrouwelijk en best lief en aangenaam. Mooie, grote en stevige borsten (is voor mij een absolute must), mooie lingerie, lange haren,... en een eerder kleine pik (ongeveer 15 cm en vrij smal). Ze legde mij eerst de mogelijkheden uit: 30 min met enkel pijpen: 100 euro. Eén uur met pijpen en neuken (actief of passief): 150 euro.
    Eén uur met pijpen en neuken (actief en passief): 200 euro. Ik koos voor 150 euro, ik passief.
    Hygiëne is top: douche voor en na ter beschikking in een erg cleane en mooie badkamer.
    Het spel zelf viel best mee: was nieuw voor me maar heb er erg van genoten. Het pijpen, het geneukt worden... Het gebeurt met het nodige gevoel en het nodige respect. Alles safe.
    Eén minpunt: het uur werd geen uur. Na 30 min was het spel voorbij en de rest werd volgemaakt met een babbel en een douche. Dus als je betaallt voor een uur ben je een uur binnen, maar ben je geen uur aan het spelen! In deze optiek vond ik 150 euro toch wel iets overdreven...
    Alles bij elkaar: knappe shemale, lief, zoekt eerder het betere clienteel. Is uit op luxe (haar recht uiteraard: zo laat ze de volgende dag haar stylist (haar, nagels,...) uit Brussel overkomen omdat ze die in Blankenberge niet goed genoeg vond). Spel is oke, als je er rekening mee houdt dat je betaalt voor de tijd binnen en niet voor de tijd van het spel...
    greetz
    honest nike heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 31-07-11 om 09:15

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    35
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Blankenberge, Privéontvangst , Leticia Martinelly(goed)

heb met haar mijn eerste shemale ervaring gehad en viel al bij al wel mee doordat ze het rustig aan doet maar werkt volgens mij te veel op automatische piloot en met weinig gevoel
    heb trouwens 200 euro betaald voor een uur en voor dat bedrag is er VEEL beters te vinden

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    5

Leticia is terug, op afspraakjes vandaag een ad waarin ze als duo met ene jhessica wordt aangeboden.
    Ziet er verrukkelijk uit.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    5

Ben begin deze week langsgeweest.
    Had gekozen voor Jhessica.
    Goed daar aangekomen en bij het zien van haar in no time botergeil geworden.
    Bleek dat de date van Leticia niet was komen opdagen.
    Een obscure vrouw kwam voor de actie begon dan ook voorstellen of ik geen zin had én in Jhessica én in Leticia te gelijk.

Helaas haalde verloor mijn verstand het van mijn eh..
    Nuja helaas. Onwaarschijnlijke belevenis om het met 2 shemales te doen.
    Nu heb ik eerder al wel eens trio's tegen betaling gedaan met dames.
    Maar daar ging het meestal toch niet verder bij de dames onderling dan wat speels gestreel van de borsten of een bescheiden kus op de mond.

Deze 2 'dames' gingen wel ietsje verder.
    Om me op te warmen begonnen ze elkander eerst wat te strelen. Al snel begonnen ze elkaar te pijpen, te tongzoenen etc.
    Aan een uitnodigende blik van ze had ik genoeg om de festiviteiten te vergezellen.

Een uurtje wilde sex met alles er op en er aan.
    Een van de beste ervaringen tot nu toe al zal mijn portefeuille dat mss anders zien.

Leeftijd
    32
    Actieve recensies
    5

Icon11 Re: Blankenberge, Privéontvangst , Leticia Martinelly(goed)

Vandaag ook voor de eerste keer bij Leticia geweest.
    De prijzen en info zijn in eerdere recensies van collega's te vinden dus deze ga ik niet herhalen.
    Ook het feit van het uur binnen maar geen uur spelen klopt wel.
    Voor de rest moet ik wel zeggen dat ze het zeker niet rushed, erg vriendelijk en teder is en oog heeft voor je wensen.
    Ze is erg vrouwelijk wat dus zeker positief is.
    Wat minder positief is dat ze op zo'n vervelende toon of manier praat of bijna fluistert waardoor ik haar steeds moet vragen om het te herhalen. Mijn Engels is vlot dus daar kan het niet aan liggen. Misschien moet ik mijn oren eens laten nazien

Leeftijd
    32
    Actieve recensies
    5

Hierbij nog recensie en eventueel opmerking. Volgens mij is ze met hakken aan zelfs geen 1m80.
    Ik schat een kleine 1m75. En van postuur stevig kan ik de andere mogelijkheden niet zien maar ze heeft in ieder geval geen buikje. Wel opgevulde ronde kont & borsten dus mja vind haar wel normaal postuur.
    Konyn heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    0

Standaard Re: Blankenberge, Privéontvangst , Leticia Martinelly(uitstekend)

Ik wou ook afspreken met Leticia, maar ze blijkt nu in Blankenberge te wonen en zelf niet veel meer te ontvangen. Wel andere shemales die op haar appartement op kamer ontvangen.
    Ze neemt op en laat je komen maar dan was het andere shemale, nl Dayanne. Maar wees gerust Dayanne ziet er heel lekker uit, beter dan op de foto's. Heel mooi gezichtje en mooie lange blonde haren. Zeer mooi lijf, lange slanke benen , mooi kontje, wel silliconenborsten maar een flinke paal.
    Ze is lief en heel vriendelijk. Enig probleem is haar slechte kennis van het Engels waardoor de communicatie echt wel moeilijk loopt. Maar ze doet wel haar best.
    Ze zoende en tongde direct bij binnenkomst, knuffelde en voelde al even in mijn kruis. Ze had zelf mooie lingerie aan, superlekkere nylons en pumps. Na het zoenen ging ze op het bed zitten en heb ik haar wat verwend. De paal kwam uit het slipje en die was toch behoorlijk groot, en heel mooi. Heb die dan ook uitvoerig gepijpt. Regelmatig hielp ze wat door mijn hoofd goed over haar paal te duwen.
    Dan op bed in 69 waarbij ze me ook heel lekker pijpte tot aan mijn ballen. Mij neukte ze in mijn mond. Moest al uitkijken om niet te spuiten.
    Dan was het moment van neuken aangekomen. Ik was slechts nog maar 1 keer geneukt in kontje en dat was al eindje geleden en was ook door shemale.
    Ik moest op zij liggen en ze kwam achter me liggen. Met goed wat glijmiddel bewerkte ze mijn kutje met haar vingers tot hij er klaar voor was. En dan duwde ze haar eikel langzaam naar binnen. Was even duwen en even slikken voor mij. Eerst wat pijn , maar ging al vlug over naar genot. Al kreunend lag ik op bed. Ze deed dit echt lekker. Dan draaide ze mij op de buik zonder dat haar paal uit mij was en zo duwde ze hem helemaal tot aan haar ballen in mijn kutje. Man man wat was dat even schrikken , maar ooo zo genieten. Begon me dieper en sneller te neuken en ik lag echt super te kreunen.
    Volgende standje op zijn hondjes en terwijl ze me bleef neuken rukte ze me ook af.
    Dat was het punt echter van ontploffen en ik spoot secondenlang mijn paal leeg.
    Jammer want dat was te vroeg. Zo stopten we maar moest ik even blijven liggen om te bekomen.
    Nog douche gekregen en nog op bed wat liggen napraten met een drankje.
    Geen moment dus beklaagd. Dayanne is dus een heel lief en lekkere trans. De taal blijft wel een minpuntje.
    Maar ik ga zeker terug.

Regels voor berichten