Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Noordereiland, Prins Hendrikkade 112a, Unlimited Privé, Algemeen
Geef URL door!

Super Moderator bobby vitale's schermafbeelding
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    440

Post Noordereiland, Prins Hendrikkade 112a, Unlimited Privé, Algemeen

Naam: Unlimited Privé

Adres: Prins Hendrikkade 112a 3071 KJ Rotterdam

Telefoonnummer: 010-4046048

Website: http://www.sexyprive.nl/dames/

Aard: Privehuis

Openingstijden:

Ma t/m Vr van 10.00 - 23.00 uur

Za t/m Zo van 11.00 - 23.00 uur

Prijzen:

15min. € 50,-

30 min. € 75,-

45 min. € 105,-

60 min. € 140,-

Routebeschrijving en parkeren:

Rotterdam Centrum dan borden Maasbruggen volgen en dan Noordereiland... Parkeren altijd plaats en gratis.

Inrichting:

Verzorging:

Altijd discreet, men komt geen andere wandelaars tegen en altijd drankje(s) van het huis.

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 14-11-13 om 08:18
    Hoofdmoderator vitale force of hookers.....

Woont hier bijna Lekker_Hindoestaantje's schermafbeelding
    Actieve recensies
    287

Standaard Re: Noordereiland, Prins Hendrikkade 112a, Unlimited Privé, Algemeen

Kijk maar even op de website www.sexprive.nl
    Daar is een link waarop te zien is wie er op een bepaald moment werkzaam is.
    Meestal zijn er 6-8 dames.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    55
    Actieve recensies
    2

Typefoutje? Je bedoelt http://www.sexyprive.nl neem ik aan?

Woont hier bijna Lekker_Hindoestaantje's schermafbeelding
    Actieve recensies
    287

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door solopong Bekijk bericht
    Typefoutje? Je bedoelt http://www.sexyprive.nl neem ik aan?
    Ja, natuurlijk is het een typefoutje ! Ik ging te snel.

In mijn enthousiasme dacht ik alleen maar aan de "sex" en vergat daarbij de "y", dus het is inderdaad :

www.sexyprive.nl

Is de 100 voorbij!
    Actieve recensies
    19

Kan iemand vertellen of de borsten van vanessa (F-cup) naturel zijn?en zijn er resensies van haar?The cobra.

Ben nieuw maar heel ervaren! RockGuy's schermafbeelding
    Actieve recensies
    1

Standaard Ervaring met Nina van unlimited prive

Hoi medewandelaars heeft er iemand ook ervaring met Nina van unlimited prive
    Ben wel benieuwd hoe zij is namelijk maar ben nog ff afwachtend misschien dat jullie
    weten hoe zij is op sexueelgebied

Greetingzz
    Laatst gewijzigd door DevDark; 08-05-13 om 20:33 Reden: Naar algemeen item.

Ik lees alleen
    Leeftijd
    50
    Actieve recensies
    1

Standaard Unlimited Prive

Na meer dan 10 jaar trouw bezoek aan Unlimited Prive is hier dan mijn eerste recensie.

Ben vandaag wezen stoeien met Bonnie en zoals altijd hebben WIJj ons weer prima vermaakt :-) In de meer dan 10 jaar dat ik bij Unlimited kom heb ik nooit een slechte ervaring gehad (even afkloppen tegen het bureau) en ik kan dan ook met recht zeggen dat Unlimited Prive the best little whorehouse in Rotterdam is (en ik kan het weten). Ik bedoel dan niet alleen de heerlijke meiden/vrouwen maar ook de gastheren/vrouwen die ik in de loop der jaren ben tegengekomen. Kortom, dames ik hou van jullie allemaal en ik hoop nog heel lang te kunnen genieten van jullie zoete lijven en mooie verhalen xxxxxxxxxxx PrimemoverEd

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    16

Standaard Re: Noordereiland, Prins Hendrikkade 112a, Unlimited Prive, Bonnie(uitstekend)

Ik ben het volledig eens met wat PrimemgverEd weergeeft in zijn verhaal. Ik kom bij Unlimited Prive nu vier jaar. Meestal met dezelfde dame die je uitstekend verwent. Als zij bezet is heb ik een ander. Ik heb nog nooit teleurgesteld dit privéhuis verlaten. Voordat ik Unlimited ontdekte heb ik verschillende privéhuizen geweest. Bij enkele kwam je na de 1e maal terug vanwege de ervaring. Helaas een 2e ontmoeting was dikwijls teleurstellend, of de dame was inmiddels vertrokken. Ook meegemaakt dat er eerst uitgebreid gedoucht werd door de dame,daarna vlug het bed in en eigenlijk na 10 minuten was het gebeurd, terwijl je voor 60 minuten had betaald. De tijd werd volgemaakt met massage. Bij Unlimited wordt door de dames echt aandacht aan je geschonken. Wat zijn je wensen, met een leuk vriendelijk gesprek. Geen haastwerk.Hygiëne uitstekend. Het laatste bezoek kwam ik buiten stond daar een jongeman, die begon te roepen of het lekker was geweest meneer, daarbij hij hatelijk lachte. Ik heb hem verteld eens naar binnen te gaan en het te ervaren. Nee lachte hij hatelijk ik heb een lieve vriendin. Nu misschien kan je haar nog wat leren op seks gebied. Daarop werd hij nogal boos. Ben toen maar doorgelopen en hoorde ik allerlei rare opmerkingen die voor mij bedoeld waren..

Schrijft best een beetje Ruck&Roll's schermafbeelding
    Actieve recensies
    23

Standaard Re: Noordereiland, Prins Hendrikkade 112a, Unlimited Prive, Bonnie(uitstekend)

Gisteren weer een bezoek gebracht aan Unlimited Prive, leuk relaxhuisje met nog zachte prijzen, vooral als je into PZC bent. Bij de grote concurrenten ben je dan toch al snel € 50 extra kwijt en mag je je nog afvragen wat voor kwaliteit je krijgt. En aangezien ik dol ben op een heerlijk pijpbeurt zonder condoom en dan bij voorkeur nog lekker diep en hard is mijn keuze vaak snel gemaakt. Bonnie is mijn grote favoriet, als ik met haar afspreek is altijd voor een zeer uitgebreide extra service. Ze pijpt lekker hard, diep en vind het geen probleem om bij mij ook de ballen mee te nemen. Half uurtje volhouden is al een bijna onmogelijk en zo was ook gisteren na een kwartier de klus geklaard. Bonnie kijkt niet op de klok, we hadden nog best door kunnen gaan, nog even gechat en daarna weer afscheid genomen.
    Bonnie is leuk, gezellig, leuke snoet en big tattoos en het is altijd lachen met haar. Dus voor wie een gezellige tijd wil doormaken met iemand die met plezier in het vak zit is Bonnie een absolute aanrader.
    Ik pak de site er weer ff bij en ga mijn stem weer op haar uitbrengen. Tot gauw Bonnie!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    24

Ik kom al een aantal jaren bij UP over de vloer. Nu is het dan wel een keertje tijd om er een berichtje over te schijven.
    Bij binnenkomst word je altijd vriendelijk ontvangen en gelijk in de voorstel/wacht ruimte geplaatst. Mocht die ruimte al bezet zijn door een wandelaar die net voor je het huis binnen kwam dan mag je alvast plaats nemen in 1 van de kamers. Ze letten daar heel erg op je privacy, ik vind altijd fijn om geen andere wandelaars te zien. En ze hoeven mij niet te zien. Net bij de voordeur is t natuurlijk anders. Over de voordeur gesproken, gratis parkeer plek en altijd een plekje voor je vrij. De dames zien er allemaal mooi uit, ieder op hun eigen manier natuurlijk. Voor ieder wat wils. Hygiene staat bij hun hoog in het vaandel. Ze werken er ook allemaal (hoop ik voor hun zelf) met een hoop plezier. Je kan hier en daar merken dat het gezellig is onder de dames, dat komt ook ten goede aan de sfeer en inzet op de kamer.
    Zoals je misschien begrijpt ben ik zeer tevreden over UP en zal er dan ook nog vaak langs gaan.

Actieve recensies
    0

Op de site heb ik wel een lekkere dame gezien. Nu ben ik al een tijd niet in privéhuizen geweest (alleen bij dames thuis)
    en vroeg ik mij af of de kamers in dit huis rookvrij zijn? Dit ivm gezondheidsklachten. Als iemand dat kan vertellen?

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    16

Ik kom regelmatig bij dit privéhuis. Ik heb nog nooit en ik kom daar al jaren rook geroken op de kamer. De kamers zijn dus rookvrij. Verder zijn de kamers fris en heel schoon. Ook de dames zijn fantastisch.

Actieve recensies
    0

Bij de recensie van Fabienne zie ik rookvrij:nee wat betekent dat dan?

Is de 100 voorbij! asian's schermafbeelding
    Leeftijd
    36
    Actieve recensies
    64

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johnnywalker85 Bekijk bericht
    Bij de recensie van Fabienne zie ik rookvrij:nee wat betekent dat dan?
    De kamers zijn rookvrij. Een dame kan een roker zijn. Dit wil niet zeggen dat ze dit op de kamer doet. Sommige wandelaars houden niet van een rookluchtje, want je blijft het toch altijd wel ruiken. Dit is een vast component van het recensieformulier. Heeft niks met het pand te maken.

Leeftijd
    34
    Actieve recensies
    6

Vorige week een anderhalf uur met Lola doorgebracht. Toen ik weer thuis was viel me iets op. Ze rekenen voor een anderhalf uur 1 uur + 30 minuten( 140eu+75eu= 215eu). terwijl 2 x 45 minuten( 2 x 105eu= 210 eu)

Regels voor berichten