Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    9

Icon7 Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Noi(goed)

zaterdag een bezoekje gebracht aan Lotus Thai massage te Diest.
    Ik was op zoek naar Rose doch die werkt er niet meer. Dan maar gekozenvoor Noi.
    Maakte me niet zo gek als Rose maar ik kom zeker nog terug voor haar.

www.lotusthaimassage.be
    Laatst gewijzigd door drwatson; 02-10-12 om 20:29 Reden: link toegevoegd

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    9

Icon13 Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod

Ik ben zaterdag nog eens naar Mod geweest ( ze noemde zich vroeger Noi)
    Wat ik eerder vermelde moet ik herzien. (zie mij bercht bij Lotus Thai Massage, Noi van 7 juli '11)
    De massage was zalig, maar het seksuele was ondermaats.
    Slechts een paar minuten mocht ik met haar borsten spelen en aan haar tempels sabberen.
    Heel even pijpte ze me zonder condoom daarna werd het snel afwerken met de hand. Ik had ondertussen wel de kans haar heel even te vingeren, beffen liet ze wel lang toe. Ik had de indruk doet ze ervan genoot, maar ja je weet nooit of het echt of fake is.
    Zodra ik haar handen onderspoot, waste ze me schoon en verliet ze het bed om haar borsten en haar venusheuvel af te spoelen onder de douche. Hygiëne is een schone zaak maar moet zoiets kan toch ook na het bezoek. (Nu herinner ik mij, dat ze dat bij mijn eerste bezoek ook deed).
    Van mij een tweede keer laten klaar komen was is geen sprake. Ze begon terug met een (zalige) massage van andere lichaamsdelen, maar daarvoor was ik eindelijk in minder mate voor gekomen.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-08-11 om 19:18 Reden: Topic's samengevoegd!

Banned
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod

70 euro/50 min voor bovenstaande service vind ik meer dan genoeg meevallen!!!
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-08-11 om 19:17 Reden: Quote eruit. Geen hele recensies quote.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod(goed)

hallo,

ik ben er enkele weken geleden geweest, ook bij Mod.
    Op het eerste zicht een thaise meid die zot is van sex... maar dat is en blijft het eerste zicht.

Bij de start van de massage begint ze direct met een 'jonge heer' massage met olie.
    Afwisselend biedt ze haar borsten aan om aan te likken, ondertussen blijft zij spelen (trekken) aan m'n speelgoed.
    Ook tongzoenen laat ze gewillig toe... zolang zij maar verder kan spelen is er geen probleem.
    Toen ik aangaf dat het allemaal veel te snel ging,
    gaf ze hier wel gevolg aan en bood ze gewillig haar poesje aan...
    met de woorden 'lick me, please' draaide ze zich in een 69-houding.
    Aangezien ik gevraagd had om ook orale verwenning te krijgen heb ik haar hier even aan herinnert en ja hoor, ze draaide zich gewillig om me een lekkere pijpbeurt te geven... dacht ik.
    Maar meer dan enkele likjes heeft ze niet gedaan.
    Ze keek me wel constant zwoel aan en speelde ondertussen lustig verder.
    Dus... na 10 min op de kamer kwam ik al klaar.
    Daarna heeft ze me schoongemaakt met 'n papierke, haar poesje gedoucht en daarna me nog 'n massage gegeven van 30 a 35 min.

Besluit:
    Het leek leuk maar ze had maar één ding voor ogen, me zo snel mogelijk laten komen.

Na 45min stond ik buiten omdat tijdens de massage een nieuwe klant belde en ze vluchtte de kamer uit om deze aan de haak te slaan, dus ik moest daarna zo snel mogelijk aankleden en wegwezen... voor haar volgende 'fakesessie'

Actieve recensies
    3

Vorige week moest m'n auto even binnen bij Auto5 in Diest,... dus ik had tijd om het thaise salon te bezoeken.
    Niet tegenstaande de mindere ervaring met Mod, toch terug voor haar gekozen, de andere dame leek me veel minder sensueel.

Op de kamer meegedeeld dat ik voor 1u kwam.

Tijdens m'n vorig bezoek had ik gevraagd als plassex mogelijk was, en ja hoor... ze wist het nog dat ik dit gevraagd had.
    (was toch maanden geleden). Ze zei, zonder dat ik het vroeg, 'jij bent de jongen die naar pipi vroeg hé?... heb al pipi gedaan, zal dus moeilijk zijn'

Ze is begonnen aan een goede massage van benen en rug.
    Vervolgens kreeg ik een hoofdmassage. Nu kon ik door haar benen kijken en via de spiegel had ik een mooi zicht op haar kontje en klitje. (ze had doelbewust deze houding aangenomen hoor)
    Vervolgens kwam ze met haar poesje tegen m'n hoofd vrijven, dus het teken voor mij om me snel om te draaien zodat ik haar direct kon likken, wat ze zeer spontaan laat doen. Ze geniet ervan maar wel in een 'fake' gekreun.

We waren nu in een 69-houding... alleen bleef zij met m'n ding spelen en heeft ze me niet gelikt.
    Toen zei ze 'Nu pipi hebben'?
    Ik zei wat verwonderd... 'Nu? hier op bed?'
    Mod zei onder aarzelen 'Ja, nu lekker in je mondje'
    Ik heb ingestemd en enige seconden later proefde ik de eerste druppeltjes gevolgd.
    Het was zeker niet weinig om al pipi gedaan te hebben en het was mooi gecontroleerd zodat niets op bed kwam.

Van opwinding duurde het niet lang meer alvorens ze me tot een hoogtepunt bracht.
    Daarna was ze direct weg voor 'n wasje . Vervolgens heb ik nog 'n zachte massage gekregen.

Besluit:
    beter dan m'n vorig bezoek.
    Haar champagne wist ik wel te smaken.
    kinkymassage heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door drwatson; 17-06-12 om 19:47 Reden: samengevoegd met recensie

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    9

Thumbs up Re: Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod(voldoende)

Ik moest voor mijn werk weer eens naar Diest.
    Na de reactie van Kinkymassage, even binnen gewipt (figuurlijk) bij Mod.
    Ik wou ook wel eens van haar champagne proeven. Het ging nu niet zei, maybe next time antwoordde ze. Dus met deze, zal ik waarschijnlijk nog eens moeten terug komen. Kon ze echt niet of is het een manier van klantbinding?
    Ja Kinky heeft gelijk, het gekreun is fake (maar bij welke dame niet?) en inderdaad het pijpen mag gerust wat langer duren. Maar ik kwam niet tegenstaande toch zalig klaar, jammer wel op mijn bierbuikje en niet ik haar…
    Ik ga zeker terug.
    john1956 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door john1956; 31-08-12 om 18:05 Reden: verdiend meer dan voldoende

Actieve recensies
    3

Icon13 Re: Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod(goed)

Ben vorige week nog eens bij Lotus Thai geweest.
    Maar ik was zéér teleurgesteld

Gebeld voor een afspraak met Mod (had ze aan de lijn)... en het was geen probleem... ze was vrij.
    Een half uur later kwam ik bij Lotus Thai en werd binnengelaten door een andere thaise, zéér schaars gekleed, Cat was haar naam.
    Ze nam me direct mee naar de kamer en zei dat Mod 'bizzy' was.
    Dus ik !
    Cat heeft me proberen te overhalen om haar te nemen... ze zei dat ze 'hot' was, deed m'n broek al half open, duwde m'n hand in haar kruis.
    Ik heb (gelukkig?) hier niet op in gegaan.
    Ik had de indruk dat Cat ofwel 'stone' was ofwel dronken... ik denk het tweede.

Ik ben blijven herhalen dat ik voor Mod kwam.
    Cat vroeg als ik een andere thaise wou.
    Deze werd me voorgesteld.
    Deze zag ik wel zitten maar zij vroeg voor massage met PZC en beffen 160€/u.
    Dit heb ik geweigerd en nogmaals gevraagd dat ik voor Mod kwam... die ik een half uur geleden gesproken had aan de telefoon.
    Nu kreeg ik te horen dat ze ziek was (... tja op een half uur kan veel gebeuren)
    en naar het ziekenhuis was.

Ik heb de thaise bedankt en ben terug weggegaan.
    Waarschijnlijk zal dit m'n laatste bezoek aan Lotus Thai zijn vrees ik.
    Als ze met iemand z'n voeten willen spelen, goed dan... maar geen twee keer bij mij.

besluit:

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    56
    Actieve recensies
    9

Ik ben ondertussen een paar keer teruggeweest naar Mod.
    Ze heeft me niet meer gesproken of gevraagd van pipi. En ik ben er in feite blij om. Ik weet het zeker dat het mijn ding toch niet zou zijn.
    Ik heb liever haar gewone massage en kus haar tot een volgende, zalige keer.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    9

Icon8 Re: Diest, Leuvensesteenweg 95, Lotus Thai Massage, Mod(goed)

ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als kinkymassage. bij mij deden ze gewoon de deur niet meer open. (en ze stonden achter de muur) dus ben ik maar met mijn geld elders geweest.
    wat niet baat, niet deert
    wie niet neukt, mastrubeert

Regels voor berichten