Recensie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 33

Discussie: Mechelen, priveontvangst, Valerie (Bel)
Geef URL door!

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Standaard mechelen, valery

mijn eerste recensie hier dus ze zal niet perfect uitgewerkt zijn, bij deze bent u gewaarschuwd

enkele weken terug ben ik langsgeweest bij shemale valery
    een belgische shemale uit mechelen
    ze ontvangt vlak aan de ring naast het ziekenhuis in een knus en proper appartementje
    voor mij was het de eerste keer bij een shemale, na jaren twijfelen dan toch de stap gezet
    de ontvangst was zeer hartelijk
    ze deed open in mooie lingerie waar je al een mooie bult zag steken
    we gingen naar de slaapkamer waar ze me een handoek en washandje gaf
    ik kon me samen met haar opfrissen in de badkamer
    ze had ook alcoholische ontsmettingsdoekjes om zeker alle slechte zaken te verwijderen
    zoals je kan zien op de website (http://shemale-valerie.com/) heeft ze een prachtig lichaam, deze foto's zijn zeker niet aangepast ! in het echt ziet het er allemaal zelfs nog beter uit
    eens aangekomen in de slaapkamer begon ze zich zeer rustig, plagend uit te kleden
    haar string hield ze nog aan
    ik begon wat met haar borsten te spelen, ondertussen had ik al een enorme stijve gekregen
    die begon ze dan ook rustig te pijpen
    en dat doet ze toch best goed, nu niet de beste pijpbeurt uit men leven maar zeker niet de slechtste
    ik begon met mijn hand naar haar middel te zakken en ze deed haar string uit
    daar verscheen een om en bij de 18cm lange lul
    ze ging op haar rug liggen en na toch nog wat twijfel begon ik haar te pijpen
    zoals ik zei, mijn allereerste ervaring hiermee
    en het was echt lekker zo een lul te hebben
    ze kreeg zeer makkelijk een erectie
    we hebben tussendoor nog wat zitten rukken
    dan deed ze me een condoom aan en kwam op mij zitten
    ze liet zich hard nemen en ik rukte haar tot ze op mijn buik spoot
    vrij goede zaadlozing ook
    dan pijpte ze me klaar
    nog even gebabbeld en opgefrist
    bij het buitengaan heb ik haar betaald, wat ik ook wel leuk vond
    zo niet het geef eerst mijn geld mentaliteit
    ik ga er zeker terug
    het is een zeer attentvolle lieve dame
    sloppel heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    57
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)(goed)

Ben er enkele weken geleden ook geweest , had verwachtdat ze leuk gekleed in ligerie zou ontvangen maar was gewoontjes in jeans met trui
    Kon mij in de badkamer gaan opfrissen en dan bed op , ze deed haar kleren uit en kwam naast mij liggen elkaar wat strelen en van ver zoenen
    Heeft dan haar en mijn pik zeker nog met verschillende vochtige doekjes bewerkt
    Wat werderzijds pijpen en dan kwam ze op mij zitten , dus was allmaal vlug gedaan
    Heet ondertussen verschillende telefoons beantwoord en ook verschillende keren gevraagd dat ze toch wel een schoontje is ............dit steekt op den duur meer dan tegen
    Wel zo na de daad de tijd volgemaakt met een babbel met oa dat er bij haar veel beroemde mannen langskomen enz enz

Neen , wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar ....sorry

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    29

Icon14 Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)(goed)

Heb haar een tijd terug mogen bezoeken.
    De foto's op haar website doen haar zeker geen onrecht aan! > http://shemale-valerie.com/
    Prachtig en ongetwijfeld een van de mooiste en slankste shemales die er zijn!
    Zeer vrouwelijk ook qua stem.

Mooie flat, zoals het moet: net proper.

Ze ontvangde me naakt met hoge laarzen aan, de vorige klant was net buiten.
    Onder de douche wist ze me te vertellen dat de telefoon niet stilstond.
    En inderdaad, dat ding gaat constant af. Ze beantwoord niet, desalnietemin erg storend.
    Man, wat heeft die een body!

Op naar de kamer. Buiten wassen geen opwindende activiteit onder de douche!

Leuke pik, niet al te groot. Komt stijf. lekker gepijpt.
    Ze pijpte me lekker zonder condoom.
    M.i. eerder passief dan actief! (late uur?)
    Haar lekker dogy genomen in haar super strakke kontje.
    Toen ik voelde dat ik ging komen eruit getrokken, condoom eraf en haar rug serieus natgemaakt!

Toen het over hoeveelheden sperma ging wist ze me te vertellen dat veel klanten haar sperma willen maar dat ze geen machine is...
    Misschien is ze wel een tikkeltje arrogant! Ze weet dat ze mooi is!
    Maar ongetwijfeld een van de mooiste transen!
    Veel beter dan de halve venten hierboven aangeprezen!

Ik ga zeker terug, voor de prijs moet je het niet laten!

Andere recenties over Valerie:
    http://www.dialogueslib.be
    http://www.youppie.net/forum/forumdisplay.php?f=98

Onbegrijpelijk dat iemand haar de grond inboort en dan links plaats naar anders she-males!
    fougasse heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door fougasse; 08-01-12 om 03:46 Reden: Franstalige sites

Ik lees alleen
    Leeftijd
    41
    Actieve recensies
    1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ciaobellaragazza Bekijk bericht
    jammer dat er geen foto's van haar gezichtje te zien zijn. Helaas heb ik het al vaker meegemaakt dat ik afga op een mooie body, om dan af te knappen op het snoetje.
    Heb al een drietal keer bij deze "Dame" op bezoek geweest en snoetje is zeker leuk & ok.
    Zeer hygienische trans.geen haartje te bespeuren over haar ganse lichaam.
    Je eigen wasje moet jezelf doen,maar zij ruikt fris en heeft altijd de natte doekjes bij de hand.
    Een aanrader voor wie van zeer slank houdt,want dat is ze zeker.

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    4

Ben recent al 2 keer bij Valerie geweest en dat is mij uitermate bevallen. Lief, mooi, vrouwelijk, sexy! Na een korte introductie en vraag naar andere ervaringen met Shemales hebben we wat gebabbeld. Ik kon me aanstonds ontspannen en we gingen dan op bed liggen. Ik direct exploreren. Haar mooie volle borsten die ze vlot presenteerde heb ik direct onder handen genomen. Dan ging m'n hand naar beneden. Even later was haar lingeriebroekje uit en kon ik haar lul in de hand nemen en masseren. Rustig aan zei ze of ik kom seffens al klaar. Toen hij al wat voller was ben ik beginnen pijpen, zachtjes. Na een tijdje zocht ik met één vinger naar haar gaatje en begon dat te masseren en dat maakte haar geil. Op den duur kon ze het niet meer houden toen ik met m'n vinger binnendrong in haar grotje en kort daarna deed ze een jasje over m'n lul en ging ze op me zitten om 'm zo te masseren en zelf nog heter te worden. Ondertussen zat ze zelf te rukken en daar wilde ik m'n deel van, dus ik nam over. Het heeft niet al te lang geduurd vooraleer ze heerlijk klaarkwam.
    Zalig! Daarna heeft ze me gepijpt (69) terwijl ik haar verder onder handen nam, lul in de mond en vinger in dat heerlijk warme en geoliede gaatje tot ik haar hoorde kreunen en ze me opjutte waarna ikzelf hevig klaarkwam.
    Waoow, wat een eerste ervaring met haar!
    Ze kan natuurlijk niet met iedereen klaarkomen binnen één dag, maar blijkbaar klikte alles zo goed dat ze makkelijk geil werd en het dus deze keer zonder problemen kon. Het was ook nog vroeg op de dag.
    Tijdens het tweede bezoek ging alles ongeveer hetzefde, maar aangezien ik de vorige keer duidelijk had gemaakt dat ik haar sperma lekker vond kwam ze dit keer naar boven geschoven toen ze kwam zodat ik haar lul in m'n mond kon hebben terwijl ze kwam! Heerlijk om zo intiem te zijn met deze mooie en sexy shemale.
    Ze heeft me enkele dagen later een emailtje gestuurd met de vraag of ik gauw terug kwam ...
    Dat zegt genoeg denk ik. We hebben beide heel goeie sex gehad, lekker geknuffeld en aangenaam gebabbeld over allerlei.
    Ze is echt een aanrader voor wie zowel haar als zichzelf verwend wil hebben; wat je geeft krijg je veelvoudig terug en het leven is over geven en nemen. Omdat ze kloeg over een pijnlijke rug heb ik haar dan nog een lage-rug massage gegeven als afsluiter. Ze viel er bijna van in slaap en was dankbaar voor de relaxatie. We waren beide neorm tevreden van onze afspraak.
    Ik ga zeker nog terug, zo'n unieke ervaring(en) had ik nog niet!
    Dank je, Valerie, je bent een topper en je bent hot!
    Tot later ...
    .
    car54 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 13-11-12 om 09:04 Reden: Privéinfo verwijderd

Actieve recensies
    4

Icon14 Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)(uitstekend)

Ben eergisteren nog eens als eerste klant bij Valerie geweest; ik ben nog nooit in m'n leven klaargekomen als gisteren.
    Het koude natte weer kon onze lust niet dimmen. Zacht gestart met knuffels op 't bed. Dan beginnen strelen en kussen.
    Ik gaf ook aandacht aan haar mooie borsten en tepeltjes. Daarna strelingen in de lagere regionen. Na wat zachte stimulatie van haar 'kutje' heb ik haar gevraagd om dat eens mooi in de lucht te steken zodat ik het goed kon rimmen. Dat moest ik geen 2 keer vragen! Ook de nodige aandacht gegeven aan haar paaltje dat al lekker hard werd van de grote goesting die ze kreeg van dat sensueel anaal likken. Ze liet duidelijk merken dat ze ervan genoot, heerlijk om te horen.
    Dan ging ze op me zitten en begon zichzelf te masturberen en heb ik haar zacht gepenetreerd met één vinger terwijl ze op me zat. Ze werd nog geiler. Dan nam ze mijn paaltje in haar kutje en ze toen ze bijna klaarkwam kwam ze met haar lekkere lul vlak bij m'n mond zoals afgesproken. Even daarna kwam ze klaar in m'n mond, heerlijk 'nat' en een lekkere lul erbij
    Daardoor was ze helemaal opgehitst en ging ze in 69 over me heen zitten en terwijl ze me begon te masturberen kreeg ik die heerlijke piemel boven mij; ik nam hem terug in de mond en manipuleerde m'n hand tot ik haar opnieuw lekker kon vingeren.
    Haar kutje geraakte heerlijk ontspannen; het juiste moment om er nog een tweede vinger bij in te laten glijden. Dat was genoeg om haar allerlei geluiden te ontlokken die haarzelf en mij ophitsten tot een ongekend niveau en na nog wat extra stimulatie van beider kant kwam ik dan hevig spuitend klaar! Zo heerlijk was het voor mij nog nooit geweest, nooit! ...
    Nadien tegen elkaar liggend nog lekker gebabbeld, geknuffeld; een beetje later heb ik haar een heerlijke rugmassage gegeven die haar extra deed ontspannen. Na nog wat conversatie moest ik spijtig genoeg weer naar huis.
    Valerie is een toffe, vrouwelijke, sexy en 'hete' Shemale (met grote s) als je haar als vriendin behandelt. Iedereen wil wel een echte vriendin of een echte GFE. Zij is niet anders, een mens als u en ik.
    Wij zijn op korte tijd heel goede vrienden geworden. Dank je, lieve Valerie, voor een heel fijne en explosieve afspraak.
    I totally loved it!
    Smaakt zeker naar meer!
    .

Actieve recensies
    3

Standaard Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)(uitstekend)

Gisteren bij Valerie geweest.
    Prachtige zeer vriendelijke dame waar je U direkt thuis voelt.Na een beetje knuffelen in de gang ons naar boven begeven.
    Ons samen uitgekleed en daarna samen in het bed strelen en knuffelen en dan aan het groter werk begonnen.Na haar kontje en kutje gelikt te hebben en een stevige paal had gekregen gingen wij naar standje 69 en natuurlijk heerlijk genoten.
    Omdat het bij mij de eerste keer was en bijzonder zenuwachtig had ik het wat moeilijk maar kon toch de pret niet bederven.
    Ze plaatste zich in zithouding op mijn penis en voelde dat hij in haar zalig kutje gleed,na het neuken heb ik haar gepijpt en ze was zo geil dat ze klaarkwam in mijn mond(was wel afgesproken)en heeft me dan afgetrokken,wat was dat uur snel voorbij.
    Als ik Valerie mag beschrijven in 2 woorden:Een prachtdame.
    Djoeke heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Moderator Sagaris's schermafbeelding

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dualband Bekijk bericht
    positieve recensies van allemaal nieuwkomers.... Lijkt me toch wat toevallig....
    Het zijn zeker niet allemaal nieuwkomers. Bovendien heeft Valerie vrijwel uitsluitend positieve recensie's.

Deze leden schrijven tenminste recensie's. Jijzelf bent vanaf 2003 lid, en hebt nog niet 1x de moeite genomen om een recensie te schrijven, en je berichtenteller staat ook pas op 5, waarvan de laatste 2 in twee dagen in dit topic.
    Sagaris

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dualband Bekijk bericht
    Naar mijn weten is het niet verboden om lid te zijn en geen recensies te schrijven...Van reclame maken kan je mij alvast ook niet beschuldigen...
    Het is inderdaad niet verboden om geen recensie's te schrijven. Het is wel zo dat het forum bedoelt is om elkaar te informeren, en ervaringen te delen, en dus niet om alleen info er af te halen, maar ook om er eens wat info op te zetten. Als iedereen alleen leest, en niets plaatst, blijft er geen forum over.

Geen recensie's plaatsen is inderdaad geen reclame maken, maar wel recensie's plaatsen wil ook niet per definitie zeggen dat er reclame gemaakt wordt.
    Sagaris

Als je Googled naar 'shemale valerie mechelen' kom je zo bij haar weblink uit ...
    Haar telefoonnummer staat op haar website.
    Je kan haar best opbellen voor meer inlichtingen en/of een afspraak.
    Op de website staan niet-bewerkte foto's.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent? Voor een routeplanning zonder al te veel omwegen moet je, als je dat nodig mocht vinden, maar eens een PB sturen. Mechelen heeft het nodig gevonden (de voorbije zomer) om enige straten in de buurt van rijrichting te veranderen en die wijzigingen zijn nog niet bij Google maps veranderd (ik heb er,weken terug, 2 doorgegeven ter correctie). Op de stratenkaart die Mechelen op z'n website heeft staan zelfs géén rijrichtingen en de GPS mensen sturen je ook nog steeds verkeerd (met een bijgewerkte Garmin alleszins nog steeds).

Dit bericht was bij een opschoning verloren gegaan. Aangezien er info in staat over de lastige bereikbaarheid van Valerie, heb ik de inhoud toch terug willen en kunnen toveren. Het originele bericht dat was geplaatst door Car54 heb ik helaas niet terug kunnen plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Sagaris; 20-01-13 om 18:41 Reden: Correctie
    Sagaris

Actieve recensies
    3

Actieve recensies
    4

De website van Valérie is blijkbaar inactief/verdwenen. (de link leidt nu ergens anders heen)
    Ik vind ze terug op Redlights waar ze een andere straat opgeeft (wel degelijk haar, gezien bekende foto); dus ik vermoed dat ze ook verhuisd is.
    Dus, als je wil bezoeken raad ik jullie aan het complete adres te vragen aan de telefoon en er niet van uit te gaan dat je op het oude adres terecht kan. Ik kreeg, begin deze maand, een privébericht van iemand die aan het vorige adres vruchteloos aangebeld had. Dat zou dan rijmen met die vermoedelijke verhuis; hij was daar naar eigen zeggen op afspraak.

groeten ;-)

Ik lees alleen
    Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    0

Ik kom ze met een recente advertentie (gisteren) toch nog tegen op kinky.be
    http://www.kinky.be/sex-afspraken/tr...le-van-Belgie/
    Lijkt me inderdaad bijzonder knap.
    Ga een afspraak maken.

Actieve recensies
    1

Denk dat ze terug is (advertentie van 5juli)
    http://www.kinky.be/sex-afspraken/tr...px?tab=profile

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Icon5 Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)(uitstekend)

Heb wat vragen omtrent Valerie, hoop dat dat mag. Staat ze er ook voor open om zelf te neuken? Zijn "speciale" wensen bespreekbaar? Hoe gaat ze om met groentjes en kan je haar boeken voor een hele nacht?

Schrijft best een beetje ciaobellaragazza's schermafbeelding
    Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    5

Red face Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)(uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door infas Bekijk bericht
    Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze niet neukt...

Op deze advertentie van 6 augustus j.l staat het volgende:

Vrijwel alles bespreekbaar... alles kan (PZC-anaalA/P), niets moet. Bel voor info, ik ben Nederlandstalig!

Ook staat er "Anaal (nemend)" en "anaal (gevend)" bij de opties.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/tr...le-van-Belgie/

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    22

Onder het motto 'je moet alles eens proberen' dan maar eens een afspraakje gemaakt met Valerie. Naar eigen zeggen zit ze nog in een herstelperiode en ontvangt ze tot eind van de maand enkel vaste klanten, maar mij zou ze er wel tussen nemen. Ik kan alvast zeggen dat het niet mijn ding was. Misschien lagen mijn verwachtingen wat te hoog; deels mogelijk door de positieve commentaren op dit forum. Enige bedenkingen bij het schrijven van mijn voorgangers:
    - 33j zoals op haar site staat? : ik hou het op 40j
    - slank? : ik durf toch te spreken van een forse buik. Een strakke buik zoals op haar foto's was het toch niet. Misschien moet ik hier het voorstel van de twijfel geven omdat ze een tijd minder mobiel geweest is en daardoor misschien verdikt is.
    - volledig onthaard? : benen en schaamstreek waren toch voorzien van menig stoppel.
    Ik vond haar gezicht toch ook wel wat mannelijker dan op de foto's (ik had vooraf haar facebook gevonden). Qua gedrag en manier van denken is ze wel helemaal een vrouw en ze is supervriendelijk.
    Uiteindelijk heeft ze enkel mij klaargepijpt (geen kkim), meer hoefde voor mij ook niet.
    Niet mijn ding dus, maar gezien haar vriendelijkheid kan ik er wel in komen dat ze bij een aantal heren in de smaak valt.
    tony_b6 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    4

Ik kan er in komen dat ze na zo'n lange revalidatie niet meer in top conditie is; dat zal tijd vragen. Dat is voor iedereen gelijk; als je lang immobiel bent kom je sowieso aan en meestal ook op de plaatsen waar je dat zeker niet wil.
    Ik wens haar een goede recuperatie zodat ze weer op het oude peil komt. Ik blijf bij mijn eerdere opmerkingen over mijn bezoeken.
    Ze was toen ook zoals de foto's haar tonen. Ze is altijd vriendelijk geweest, dus dat is niet veranderd

Ik lees alleen
    Leeftijd
    31
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)

Tijdje geleden daar geweest. Tegenvaller!! Niet vrouwelijk gekleed (je verwacht toch een minimum aan sexy uitstraling). Niet hygiënisch (wat zijn in godsnaam die babydoekjes??): nooit meegemaakt dat mijn vraag om me even te mogen wassen afgewezen wordt... Ik pijp graag, maar de geur van die lul... Dan zonder condoom op mij komen zitten waarna ik geen moeite deed om m'n orgasme uit te stellen. Normaal ben ik wat uitgebreider in m'n commentaren en wat genuanceerder, maar (toch zeker voor jongere mannen zoals ikzelf) dit was het niet...

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    1

Standaard Re: Mechelen, priveontvangst , Valerie (Bel)

Hmmm

onlangs ook deze schone bezocht... Was na een lunch, had een glaasje gedronken. Hup naar Valerie. Aangekomen, deur open. Eerste wat mij opviel waren de irritante blaffers. Maar Valerie verontschuldigde zich en dan naar boven. Nog een glaasje witte wijn, wat praten, sfeer was goed, dan beginnen aan echte werk.

Ok, inderdaad, de foto's flatteren wel, maar verder is ze heel lief en wel echt een geil geval! Heerlijk diep tongzoenen, een lekkere harde lul, overigens brandschoon die me heerlijk afging. Ik heb er dan ook een hele tijd aan liggen zuigen en likken. Ook haar kontje heerlijk gelikt en toen was ze echt wel op dreef. Ze presenteerde zich en reed op mijn lul terwijl ze met zichzelf wat speelde. Blijkbaar nam ik haar goed, want ze kon het niet meer houden en kwam snel diep in mijn mond klaar (ik had dat zo gevraagd!). Dan is ze met veel overgave mij beginnen melken en ja hoor, dat lekkere ding heeft me helemaal leeggezogen!

Nadien nog wat nagepraat en hup, naar huis.

Alles bijeen een erg lekkere ervaring. t'Is eens wat anders dan die jonge braziliaanse shemales in Brussel, wat mindere fysiek, maar wel leuk om in het Nederlands gepakt te worden.

Ik ga zeker terug!
    firehouse heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten