Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Haarlem, Lange Begijnestraat 1, Eva
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    35
    Actieve recensies
    11

Standaard Re: Haarlem, het Poortje , Eva(erg goed)

De vernieuwing in Haarlem gaat verder.

Was gisteren op weg naar Haarlem met de gedachte om of bij Marissa of Steffie langs te gaan, van beide wist ik dat ze zouden werken die nacht.

Waar ik niet in het poortje op het binnenplaatjes een donkere dame zag zitten die voordat ik een rondje kon lopen me al naar binnen had gekregen.

Het gaat om Eva een 33 jarige donkere dame die sinds 2 dagen in Haarlem aan het werken is en voorheen in Den Haag stond.

Dat ik langsliep deed ze gelijk de deur open en begon tegen me te praten in het Nederlands. Dat ik 1 stap binnen had gedaan begon ze me al langzaam uit te kleden en voor ik het door had was ze aan me tepels aan t likken en zuigen.
    Dit alles stond me uiteraard wel aan. Ze ging langzaam verder knoopte me broek los en ook hier t zelfde verhaal voor ik het door had zat ze op d'r knieën me t pijpen en aan me ballen te zuigen.

Na een aantal minuten verhuisde we naar het bed waar het pijpen lekker doorging. Likken, zuigen, aan me ballen alles echt heerlijk.

Na een tijdje klom ze bovenop me en liet ze me haar heerlijke tepels likken / sabbelen. Ik heb goed onderzocht of deze Dcuppers nep waren. Als ze dat waren is het iig goed gedaan.

Hierna moest er nog geneukt worden. Plop condoom erom. Heeft ze me eerst geneukt on top met haar rug naar me toe. Daarna draaide ze om en neukte ze heerlijk verder.

Dat de tijd een beetje op begon te raken ging ze van me af. Trok t Condoom eraf en ging me weer pijpen. Niet in me mond komen voegde ze nog toe. Haha. Dat was wel moeilijk trouwens.

Dat ik bijna op me hoogtepunt was vroeg ik of ik over de tieten heen mocht komen. Tegen een beetje meer euro's was dat goed. Ze neukte me met haar tieten tot ik bijna kwam daarna hield ze gewillig me pik op haar tieten gericht en heb ik haar heerlijk ondergespoten.

Ik ga veel langs dvps maar dit vind ik echt een topper.

.........nog stil van ......
    Chao
    Dirk Dirk heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Komt hier best vaak browserboy's schermafbeelding
    Leeftijd
    45
    Actieve recensies
    69

Standaard Re: Haarlem, het Poortje , Eva(uitstekend)

Gisteren in Haarlem een rondje langs de ramen gemaakt. Was eigenlijk op zoek naar Sofia in t Poortje en vaak kun je zo doorlopen als je vroeg in t Poortje bent. Maar helaas die kennismaking moet ik nog even uitstellen. Was overigens rustig. In t Poortje zat alleen Desire en Nicoletta, in de rode lantaarn alleen Marianna,Sonja, blonde Angela en Tatjana (nieuw gezicht voor mij, dus even kennis gemaakt),in t steegje de vaste bewoners zoals Elisa, Rosa ,Evy en die andere dame waar ik de naam kwijt van ben.
    Maargoed, ik loop richting t Poortje en zie daar Eva, die normaal in t poortje achterin bij fontein staat, achter t raam naast de ingang het gordijn open doen.
    Nog nooit bij binnen geweest en daar moest verandering in komen.
    Kon me ogen haast niet van haar grote borsten (echt wel hulp van doc gehad, maar wel mooi) afhouden. Dus naar binnen om even te praten en informeren. NOT Ze zei "ik ben Eva en wil dat jij mn Adam speelt"en pakt me al vol op de mond. Oke ijs gebroken, 50 euro op de kast gelegd en een leuke geile tijd gehad met Eva. Hoop speeltje had ze overigens staan, dus SM achtige taferelen zullen ook wel mogelijk zijn.
    Ik heb in ieder geval genoten. Zelfs na het wassen en aankleden ging ze nog tongzoenen en geil tegen me aan rijden. Pfff beetje moeite om weg te gaan
    browserboy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    9

Icon10 Re: Haarlem, het Poortje , Eva(uitstekend)

Ben vanmiddag bij Eva geweest op het hierboven genoemde adres (linker raam).
    Prachtige meid, ze laat een hoop toe. Ze zoent lekker, geen tongzoen, maar heel subtiel op mond en andere plaatsen.
    Ik werd al heerlijk gepijpt terwijl ik mijn handen nog stond af te drogen en zij op de knietjes voor mij zat. Even later de sessie op bed voortgezet, kon lekker haar borsten likken en ondertussen verdwenen een paar vingers in haar grotje. Ik was al zo geil dat ik maar aan één standje ben toegekomen, de aloude missionarishouding, waarbij Eva geile taal uitsloeg en om meer vroeg. Met een klein ontploffinkje mijn kruit verschoten.
    Na afloop werd haar zaakje grondig gewassen, hygiëne wat mij betreft dus ok.
    Ze vertelde dat ze alleen op woensdag en zaterdag werkt en dat het moeilijk en duur is om een goede kamer te krijgen. Waar ze nu zit is overigens niet verkeerd.
    grotepiemel heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Komt hier best vaak browserboy's schermafbeelding
    Leeftijd
    45
    Actieve recensies
    69

Vanavond (zaterdag) zag ik Eva weer eens staan achter het buitenraam van t Poortje tegenover de kerk.
    Was weer een gezellig weerzien met deze geile dame. Voor 50 eutjes een relaxte sexdate gehad. Doordat het zo rustig was in t rosse buurtje,had Eva geen haast. Ging na afloop voldaan de kou weer in.

Actieve recensies
    6

Gisteren bij deze latina geweest niet te geloven. Het was mijn eerste keer bij haar maar wat doet ze niet. Voor 50 eurotjes lekkere sex zoenen en pzc en geen gezeur om bij te betalen. Gelijk bij de binnen komst heerlijk tongen lekerrrrr. Snel de kleren uit en 69. Moest me wel inhouden maar damnnnn wat kan ze lekker pijpen. Een ding is zeker vaste dvp erbij voor mij.
    samanthafox heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Guapo

Actieve recensies
    6

Ja ze zit bijna elke dag daar vanaf 11:00 uur
    Guapo

Actieve recensies
    4

Standaard Re: Haarlem, t Steegje 2, Eva(uitstekend)

vanmiddag toen ik in haarlem liep kwam ik terecht in het steegje en wie stond daar toevallig in de 2 de kamer de lieve en geile eva
    bij het open doen kwam ze tegen me aan staan en pakte me bij mijn broek vast en voelde er even aan en kneep om te kijken of mijn zaakje er zat en nam me toen mee naar binnen
    ze deed de gordijnen dicht en ging voor me zitten trok mijn broek omlaag en begon mijn pik te zuigen en even later lagen we lekker op bed en ging het lekker verder
    ik kan je zeggen dit vrouwtje weet wart ze doet zeker weten
    maar gauw weer eens terug gaan naar der
    betere winnaar heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door haarlemmod; 12-08-13 om 15:43

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Red face Re: Haarlem, t Steegje 2, Eva(uitstekend)

Gisteren zat Eva op Begijnhof 26 RTS, en Jacqueline die daar volgens het kaartje zou zitten, zat in het Steegje 2. Precies, daar waar Eva zou moeten zitten. Zelfs de ramen doen aan partnerruil ... Jacqueline kwam een beetje bitchy over, growingr is dus doorgelopen. Met Eva heeft hij daarna op heel fijne manier kennisgemaakt. Inderdaad een en al hartelijke ontvangst zoals eerdere schrijvers meldden. Grijpgraag ook. Het was te snel over, growingr komt vaker langs. Eva heeft er een fan bij.
    You've always got something to hide, something you just can't tell
    And the only time that you're satisfied
    Is with your feet in the wishing well

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Smile Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

Inmiddels heb ik Eva meermalen bezocht. Wat een fijne dame is zij toch ! Bij de tweede keer wist ze nog wie ik was, en vanaf de derde keer was alles vertrouwd, ik hoef eigenlijk alleen nog maar binnen te komen en de rest gaat vanzelf. Ze zoent meteen bij binnenkomst, volop, maar geen tong.
    Voor wie haar nog niet kent, Eva is een leuke, goedlachse dame van niet al te grote lengte (ondanks de hoge hakken kijkt ze tegen mijn 1,82 op). Of ze nou uit de Dominicaanse Republiek of uit Costa Rica komt weet ik niet, ik heb dat allebei al gehoord.
    Maar lang of kort, voor haar lengte is ze heel mooi geproportioneerd. Zowel borsten als billen passen precies in mijn grijpende handen, heerlijk !
    Grijpende handen zijn wederzijds trouwens, ze is er goed in. De details blijven tussen haar en mij, maar ik ga natuurlijk niet voor niets regelmatig terug.
    Voor, tijdens en na de actie kun je ook nog heel goed met haar praten. Tijd is geld, dat merk je wel, maar ik word ook niet voortijdig de deur uit gewerkt. Ze heeft ook genoeg gespreksonderwerpen buiten onze vleselijke lusten. Al moet ik zeggen, wel met een (mij) opwindend stemmetje ... En met een beetje geluk staat de goede muziek op, dan krijg je van die mooie billen ook nog zo'n lekker latin dansje erbij !
    Ze zei me dat ze di/do/vr eind middag/avond werkt, maar ook op woensdag heb ik haar al getroffen. Op maandag werkt ze overdag. Kortom, proberen maar en zonder geluk vaart niemand wel. Ze is de trip waard.
    growingr heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Smile Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

Ben alweer vaker bij Eva langsgeweest, en dat was even mmmmmm als altijd. Geen recensie ditmaal (staat hierboven al), maar even voor de agenda:
    Eind deze maand gaat Eva naar huis om van een paar weken welverdiende vakantie te genieten.
    En thuis is toch echt de Dominicaanse Republiek, niet Costa Rica.

Actieve recensies
    7

Icon8 Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

Eva is een stoot en dat weet ze zelf ook. Ik vind dat ze soms wat arrogant over komt. Ik ben vanochtend gezwicht omdat ze een heerlijk geil setje aan had. Maar ik vond de sex afstandelijke em mechanisch . Mij ziet ze voorlopig niet terug.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Icon14 Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

Tja het blijft een voorstelling natuurlijk. We kunnen allemaal wel eens een mindere dag hebben. De dames, maar wij ook. De frequentie van de topprestatie bepaalt het niveau van de artiest.
    In ieder geval heb ik tot nu toe een serie sterke optredens van haar mogen meemaken.

Smaken verschillen, en dat is maar goed ook. Anders hadden we genoeg aan 1 raam met een hele grote wachtkamer.

Actieve recensies
    7

Standaard Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

zo is het maar net .. Ik ben meer op zoek naar de girlnext door neukpartij... Eva heeft een Geil voorkomen maar haar houding en voorkomen is niet wat ik zoek... Ze blijft wel een verdomd appetijtelijke Dame met uitmuntende verwen kwalitieten... maar niet my oeice of cake...

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Red face Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

Hehe, Eva is terug ! Een paar weken later dan gepland, en vorige week ook nog ziek thuis, maar het is er dan toch van gekomen. En het was weer als vanouds. Zes weken weggebleven en toch nog precies weten wat en hoe, mmmmmm !

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Post Re: Haarlem, Begijnhof 26 RTS, Eva(uitstekend)

Donderdag zat Eva ineens weer op Begijnhof 1, jeweetwel dat raam naast de ingang van Het Steegje. Ze vertelde me dat het moeilijk was om een raam te krijgen, en dat ze van de week al eens een dag had moeten overslaan om die reden.
    Beetje vreemd want overal binnen waren bijna alle ramen niet bezet. Het zal dus om de buitenramen gegaan zijn. Dat zijn er uiteindelijk maar 6, en die waren maandag en dinsdag inderdaad alle zes bezet. Blijkbaar maakt het verschil.
    Maar goed, zoek je Eva dan moet je dus wel even het hele rondje lopen.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Icon5 Re: Haarlem, Lange Begijnestraat 1, Eva(uitstekend)

Ehh mod ? Dit was volgens mij niet het adres, ik zag haar op Begijnhof 1, zoals gezegd naast de ingang van Het Steegje.
    Lange Begijnestraat 1 is naast de ingang van Het Poortje. Als ik me niet vergis zat daar zaterdagavond Jessica.
    Maar ik vind het ook geen straf om deze week zelf nog eens op onderzoek uit te gaan hoor.

Moderator haarlemmod's schermafbeelding

Standaard Re: Haarlem, Lange Begijnestraat 1, Eva(uitstekend)

Klopt dat ze vd week op dat adres zat. Maar zoals je zelf in je vorige bericht al aangaf, is het moeilijk voor haar om een buitenraam te bemachtig. Dus naar aller waarschijnlijkheid zit ze de volgende keer weer achter een ander raam.
    Overigens zat ze zaterdag op Lange begijnenstraat 1 en afgelopen donderdag op begijnenhof 26rts

Maar vanaf nu denk ik dat het wel weer tijd voor wat recensies word, nutteloze vragen en antwoorden zullen worden gewist
    Haarlemmod, moderator van de afdeling Haarlem en Transstation

Regels voor berichten