Ok Mitsumi! ;D
Ik had er ook al enkel malen gespot en 1 keer eerder even aangesproken. Door het Duits was ik in eerste instantie ook afgeknapt! Echter het is een zeer spontane en vriendelijk vrouw die haar afspraken nakomt heb ik vanmiddag gemerkt. Ik vroeg aan de deur naar de mogelijkheden en zij melde € 30 pijpen of neuken en € 50 voor beiden. Vroeg of zij ook aan Soft-SM deed gelet op haar geile lange witte laarzen en schitterende zwart/wit leren corset. Ja dat was mogelijk. wat ik dan wilde? Heerlijk haar kont op mijn gezicht zodat mijn adem ontnomen werd en zij moest mijn afgebonden ballen en lul teasen en aftrekken.
Zeer bedreven en ontzettend geil met een beetje hulp van een sneufje poppers kwam ik ontzettend lekker klaar. Ze heeft een heerlijk figuurtje, leuk kopje, mooie billen, lekker strak kutje. En achteraf nog ff gezellig nagekletst, dame is zeker geen klokkijkster.
Zo zie je maar weer dat onze vooroordelen niet altijd overeenstemmen met de werkelijkheid.
Ik ga er nog eens naar toe om haar eens lekker te neuken op doggystyle, want ze heeft een heerlijke kont. jammie
Groet,
wimwimwimwim heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Met citaat reageren
.
Bij een dergelijk bedrag snap ik dat, maar laat maar zien wat die 50 euri opleveren.. jammer ik vond haar te zakelijk. Na afloop wel vriendelijk en nakletsen ook niet gejaagd om mij weg te sturen, maar mij iets te zakelijk.