Recensie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 35

Discussie: Emmen, Privehuis Lenie, Fleur
Geef URL door!

Ik lees alleen
    Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    1

Standaard Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(goed)

Ik ben al een paar keer met deze meid op de kamer geweest, een prima ervaring

Fleur als je dit leest, bedankt groetjes Jan van uit de toren van Groningen.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 19-02-11 om 12:27 Reden: Onderwerp aangepast

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Leeftijd
    72
    Actieve recensies
    4

Standaard Re: Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(goed)

Fleur is een geweldige leuke meid. Ze kan goed overweg met oudere mannen. Weet (zeker als je een uurtje tijd hebt) je alle wensen te vervullen. Klaar komen bij haar is een zalige ervaring. Als je van beffen houdt kun je haar steeds laten klaar komen.
    In een woord heerlijk ! Ik zou zeker een vaste relatie met haar willen beginnen.

Jan uit Hoogeveen
    Laatst gewijzigd door sergei; 28-02-11 om 15:34

Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(goed)

Gister voor t eerst met Fleur op de kamer geweest. Wat een leuke, lekkere meid is dat! Mooi koppie en prachtig figuur. We hebben fantastische seks gehad en verschillende standjes en ze kan erg goed pijpen hoor. Na de tijd nog gezellig gekletst en geknuffeld.
    Kortom: Topper.

Tot snel Fleur

Actieve recensies
    15

Standaard Re: Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(uitstekend)

heb naar aanleiding van vorige recensies de rit naar het hoge noorden gemaakt en ben met een super gevoel weer naar het zuiden afgedaald.Fleur is een absoluut mooie vrouw die dat waarvoor ze bij Lenie werkt waar maakt.Ze geniet van een heerlijke massage uitgevoerd door een echte masseur die weet waar een vrouw die in deze branche echt van geniet en klaar komt en het ook laat gebeuren .Daarna de rollen omgedraaid een super pijpbeurt en in meerdere standjes tot het moment supreme en de bij Lenie de gebruikelijke hygiene gekomen te zijn,afscheid genomen.
    Gr.W
    willemien heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    3

Vanmorgen weer even op bezoek geweest bij Fleur

Nu we elkaar wat beter 'kennen' was het alleen maar nog leuker dan de vorige keer! Tijdens het wassen was ze me al wat speels aan het uitdagen, daarna lekker verder gaan spelen met elkaar op bed, heerlijke sex en als toetje ook nog een heerlijke massage van haar gekregen!
    Fleur is een heerlijk vrolijk ding, met ook nog een gesprek op goed niveau, en daarbij goede sex..Ben bang dat ik veel en veel vaker bezoekjes zal brengen aan Privehuis Lenie!

Ik lees alleen
    Leeftijd
    38
    Actieve recensies
    1

ik ben er nu een aantal keren geweest elke keer is het weer super
    jans1976 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    72
    Actieve recensies
    4

Weer eens bij Fleur geweest. Wat een heerlijke vrouw is dat. Lief in elk opzicht. Daar zou ik wel een verdergaande relatie mee willen beginnen. Mooi lijf en prachtig koppie.
    Dat werkt verslavend. Liefs van Jan uit Hoogeveen.

Leeftijd
    72
    Actieve recensies
    4

Voor de tweede keer deze week met Fleur het bed gedeeld. Wat is dat toch een vurrukkelijk wezen ! Een uur samen zijn is eigenlijk te weinig.Fleur, mocht je dit lezen, voel jij voor een verder gaande relatie ?

Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    3

Afgelopen week weer een ''date'' gehad met Fleur. Bij binnenkomst bleek Fleur voor de komende 3 halve uren al bezet te zijn. Kreeg een preek van Lenie (voelde me een beetje een schooljongen die de les gelezen werd) dat je voor Fleur echt beter kunt afspreken want zij is erg populair en werkt veelal op afspraak. Nou ja, toch besloten om op haar te wachten en de tijd vloog eigenlijk om! Frisdrankje, muziekje en de dames gaan leuk met elkaar om, het is leuk om naar hun grappen en grollen te luisteren. Eindelijk verscheen daar Fleur! Ik wilde eigenlijk graag voor een uur maar ook dit was helaas niet mogelijk omdat ze ook na mij weer een afspraak had staan. Nou ja ik heb al met al wel weer een fantastisch half uur gehad. Eerst heb ik haar lekker verwent met een kleine massage, lekker strelen, vingeren en beffen. Ze genoot hier zichtbaar van, erg leuk. Daarna heeft ze me gepijpt waarbij geen plek werd overgeslagen en kwam ze bovenop me zitten waarna ik al snel mn hoogtepunt bereikte. Kortom: Het was weer top en zeker het wachten waard! Maar volgende keer toch maar even bellen van te voren.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    21

Thumbs up Re: Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(uitstekend)

Vandaag voor het eerst bij Fleur geweest.... Had advies in vorige bericht gelezen en netjes een afspraak gemaakt...

Leuke meid, vriendelijk, mooi, wat wil je nog meer.......

Fleur nogmaals bedankt, je hebt er een fan bij...
    rtdv0103 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Richard

Leeftijd
    72
    Actieve recensies
    4

Het was weer heerlijk bij Fleur te zijn!!!! Een leeftijdsverschil van 40 jaar maakt bij haar niets uit. Je voelt je weer jong.
    sergei heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    11

ALLES wat hier over gezegd wordt, je gelooft het niet, is waar. Alleen vraag ik me af hoe ze dit volhoudt. Ik hoop dat medewandelaars haar op een bepaalde manier stimuleren, zodat ze plezier aan hetgeen ze (met ons ) doet volhoudt. Ze is een extraatje meer dan waard. Ik gaf haar gister ook iets extra's en ze zei: mijn parfum is op, dus daar besteed ik het aan. Nou kun je van mijn tip geen dure parfum kopen,maar wel een iets duurdere dan gepland , misschien. Ik wil met dit alles maar zeggen: Fleur wat laat je me genieten, ondanks ons leeftijdsverschil. Het is echt (te) mooi voor woorden, ook je daden en wat je met je deelt. Dank je nogmaals.Ik was vrijdag 10 juni rond 10.00 uur en na de wasbeurt was ie idd. weer als nieuw. Groet en tot gauw.Hanri
    3ks heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij!
    Leeftijd
    43
    Actieve recensies
    33

Thumbs up Re: Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(uitstekend)

Afgelopen vrijdagmiddag naar Lenie. Veel positieve dingen gelezen over fleur. En ze is leuk om te zien. Dus gewacht op haar. Ondanks dat zij jong is weet zij de oudere mannen zeer goed te behagen.
    Zeer zeker geen spijt.
    Fleur is voor mij een van de toppers. Geilstebeer alias Lassie
    GeilsteBeer heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    2

Na Privehuis Lenie een jaar te hebben overgeslagen las ik op hookers dat er weer een aantal nieuwe dames waren die meer dan de moeite van een bezoek waard waren. Naar Emmen getogen en daar zaten drie dames, Debbie, Eva en Melanie. Debby en Eva zijn leuk maar ik kwam voor iets nieuws. Ik was aangenaam verrast toen Fleur binnen kwam. Wat een frisse en leuke meid is dit. Uiteraard voor haar gekozen en een meer dan leuke tijd gehad. Ik ben blij dat Lenie weer een topper in huis heeft die in de toekomst een bezoek van mij kan verwachten.. Super
    r0lf heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

wat een lekkere en spontane meid pijnen en beffen is geweldig deze dame kom ik zekervoor terug
    bpvn heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    3

Vorige week weer even langs''gewipt''. Ik had een afspraak gemaakt maar was veel te vroeg. Was net geinstalleerd met een kop koffie in de kamer toen Fleur binnenkwam. Er zat een buitenlandse meneer (die geen woord nederlands sprak) die graag met haar mee wilde en die waarschijnlijk al eerder mee was geweest want ze zei: 'Nee sorry, met jou kan ik niet communiceren en dat was de vorige keer echt lastig dus nee''. Lullig voor deze meneer uiteraard maar het laat wel zien dat ze echt plezier wil hebben op kamer. Toen was ik dus de gelukkige die eerder aan de beurt was. Ik had een bosje bloemen voor haar meegenomen wat ze erg waardeerde
    Gestart met een kleine erotische massage waarbij ze me echt helemaal gek maakte. Toen ze de condoom er om heen deed en begon te pijpen was ik dan ook al snel klaar! Wat ik niet verwachtte was dat ze hem na een aantal minuten gewoon weer aan de praat kreeg! Ik ben lekker bovenop haar gekropen en kwam alweer redelijk snel tot een hoogtepunt. Fleur, het was weer een hele belevenis. Ik kan er de komende 3 weken wel even tegenaan. Goede vakantie..Je verdient het.

Simon

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    15

Afgelopen week met Fleur naar de kamer geweest.
    Mijn verwachtingen waren hooggespannen.
    Er wordt veel gesproken over de spontaniteit van Fleur.
    Mijn conclusie is, ze is niet spontaan, maar ze doet spontaan.
    Het viel dus een beetje tegen.
    Ze heeft een strak en jong lichaam dat veel goed maakt, maar van echt verwennen was geen sprake. Het iets te plichtmatig.
    Maar ik heb wel een aangename 3 kwartier beleefd.

Gspotter
    Gspotter heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    3

Na een behoorlijke tijd niet te zijn geweest, weer even bij Lenie binnengewipt. Ik had mn zinnen gezet op Fleur en had geluk omdat een afspraak van haar te laat was en ze niet meer wilde wachten.
    Het was weer als vanouds lekker en erg gezellig Omdat ik wat gespannen was heeft ze me eerst een massage gegeven waarbij ze steeds een beetje ging teasen. Toen ik me omdraaide kreeg ik een pijpbeurt en heb ik haar ook nog even mogen verwennen tot ik het echt niet meer hield, en haar heb gevraagd me klaar te pijpen. Na de tijd nog een zeer vermakelijk gesprek gevoerd Deze meid maakt altijd mn dag weer goed!

Actieve recensies
    5

Icon7 Re: Emmen, Privehuis Lenie , Fleur(uitstekend)

Ben ook bij haar geweest.
    Leuke beschaafde en mooie meid met een heerlijk figuur, echt borsten.
    begonnen met een korte massage. daarna heeft ze me gepijpt en daarna lekker geneukt in verschillende standjes.
    Ze is bereidwillig en vriendelijk. Wat dat betreft niets opaan te merken. Wel vind ik da ze het een beetje op een "oude mannen" manier doet, zo rustig en voorzichtig. Ik heb liever wat wilder. Maar verder geen commentaar
    Bart de Groot heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    44
    Actieve recensies
    3

Weer even Fleurtje bezocht vandaag Het was weer fantastisch om in bed te liggen met deze prachtvrouw. Met haar pijpwerk in standje 69 kwam ik al snel tot een hoogtepunt. Na even gelegen te hebben begon ze zo ontzettend lekker wat te trekken dat ie tot mijn verbazing weer tot leven kwam! In doggystyle ben ik tot een tweede hoogtepunt gekomen.
    Overigens (kleine reactie op bericht hier boven) vind ik Fleur absoluut niet te rustig een voorzichtig. Wat je krijgt geef je terug?? Ze is juist lekker ondeugend en speels en het gaat er bij ons soms behoorlijk wild aan toe hoor

Hopelijk tot snel Fleur

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten