Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Den Haag, Doubletstraat 79 k6, Ingrid (Col)
Geef URL door!

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    8

Thumbs up Den Haag, Doubletstraat 79 k6, Ingrid (Col)(goed)

Gisterenavond Ingrid Bezocht.Een mooie Columbiaanse uit Cali. Ze een stel fraaie borsten en een heerlijk roze poesje met volle lippen. Je wordt met een kus begroet een gaat dan lekker met je aan de gang. Ingrid gaat in de loop van April weer terug, dus grijp je kans.
    wippertje09 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    6

Standaard Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k5, Ingrid (Col)(goed)

Ik ben gisteren ook bij Ingrid geweest. Hele relaxte colombiaanse uit Cali. Een paar mooie volle siliconen borsten en een lekkere kont. Volgens mij was die niet opgevuld met silliconen. Na een social talk namen we naakt plaats op het bed.

Daar begon ze me overal te kussen en likken. Was lekker! Daarna het condoom er op en zuigen maar! Dit deed ze op een prettige rustige manier. Toen drie posities, zij boven op met haar kont naar mijn gezicht, missionaris en doggy style. Hup en klaar was kees, ik bedoel A3anus.

NA afloop waste ze zich en ik ook. Toen afscheid genomen.

Geen slechte ervaring, zal niet terugkomen! Waarom, was niet echt een klik. Ze was wel uiterst vriendelijk!!
    a3anus heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje d.dubbeldik's schermafbeelding
    Actieve recensies
    34

mooie vrouw flinke culo en heerlijke borsten ze is vriendelijk ff kennismaken en kussen dan aan de slag. Na hem gewassen te hebben maakte hij indruk en zei ze dat wordt lekker. Eerst een redelijke pijpsessie waarbij het nodige vingerwerk kon doen later kwam zij op mij met haar rug naar mijn gezicht dit is visueel een heerlijk standje dan in doggystyle dat voelt toch het lekkerst klaargekomen. En ik ging weg met de gedachte tot ziens.
    d.dubbeldik heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    3

Dinsdag middag rond 4 uur bij Ingrid geweest. Ze heeft van de zijkant gezien een perfect S figuur. Kont en borsten in balans. Als je weet dat de borsten D echt zijn dan kun je de rest in perspectief brengen. Ze had een doorzichtig lichtblauw niets verhullend jurkje aan. Hierdoor vielen haar tepelhoven al van afstand op. Het normale tarief genomen maar na die prachtige "camel toe" gezien te hebben ben ik voor het half uur gegaan. Geweldige meid. Herhaling is een must.
    EricJan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Officieel meubelstuk van de site ROBBIEX's schermafbeelding
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    234

Ingrid woensdagmiddag bezocht en ze was nu al om 13.00 uur aanwezig en dit keer 1 kamer naar links opgeschoven dus kamer 6. Ingrid neemt elk jaar ruim een half jaar vakantie en komt dan voor 2 maanden in de doublet werken. Ze is pas weer terug dus. In de kamer aangekomen deed ze het tl-licht boven de wastafel uit maar ik vond het daardoor te donker in de kamer en daarom verzocht ik haar het licht aan te houden omdat ik immers alles goed wil kunnen zien maar Ingrid had het liever wat donkerder dus deed ze een doek over het tl-licht maar dat misluktte aangezien het doek er telkens van af viel dus toch goed zicht. De sex was goed te noemen met wat voorspel erbij en het maar bij 1 standje gelaten (missio) waarbij ze haar benen goed optrok en daarbij met spiegels van opzij en voren een goed uitzicht op het hele gebeuren. Communicatie verloopt beter als je het Spaans machtig bent. Verder een beetje Engels/Ned. Kamer is ruim te noemen en het bed is ook mooi breed met aan de wand 2 spiegels dus géén claustrofobische toestanden. Nb: normaliter begint ze om 16.00 uur tot een uur of 00.00 uur.
    ROBBIEX heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    2

Standaard Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k6, Ingrid (Col)(goed)

Medewandelaars van een goed leven, ben vorige week dinsdag 4 oktober bij Ingrid geweest, vlak voordat ze op vakantie ging (t/m 2 november meen ik). Ze vroeg mij iets onbenulligs in 1e instantie toen ik voorbij liep, had vervolgens een overtuigend praatje en lokte mij naar binnen. Half uur gebleven, meer dan de moeite waard. Flink tongzoenen, geile tieten, pijpen zonder waarbij ze m helemaal "nam" en vervolgens langdurig gebeft waarbij mijn vingers haar gaatjes goed bewerkte. Kwam naar eigen zeggen heerlijk klaar. Vervolgens pijpte ze m'n kleine vriend hard, condoompje erom en kwam ze op mij zitten. Heerlijk geneukt, daarna ook nog doggy voordat ik me met olie heb laten aftrekken. Kwam zalig klaar... Leuke vrouw, naar eigen zeggen begin 40. ga begin november zeker nog ns terug... Gr. PatrickNH
    PatrickNH heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    8

Ingrid werkt maar een paar maanden per jaar en is inmiddels weer vertrokken. Op kamer 20 staat Lisa, deze dame komt ook uit Cali en is dagelijks aanwezig van ca. 12.00 tot 21.00 uur.

Komt hier best vaak keesje41's schermafbeelding
    Leeftijd
    51
    Actieve recensies
    54

Keesje is hier gisteren naar binnen geweest aardige dame halfuur voor 40 eurie maar wilde niet zonder condoom pijpen wel weer liggen likken als lassie wat gewaardeerd werd door Ingrid borsten zijn nep zo hard kont is lekker en je wordt over je hele lichaam gelikt helemaal goed
    hier gaan we nog wel een keertje terug komen

Ben nieuw maar heel ervaren! walker007's schermafbeelding
    Leeftijd
    32
    Actieve recensies
    1

Tijdje geleden bij Ingrid langgeweest zag er lekker uit achter het raam mooie grote borsten lekkere brede heupen.
    eenmaal binnen gekozen voor een pijpbeurt zonder condoom voor 50 euro .
    pijpen was redelijk diep lekker rustig , nog met haar borsten gespeeld die zeker weten nep zijn je voelt de sillis zitten .
    Ingrid gebruikt een aparte techniek waarbij ze je pik laat vibreren in haar mond tegen haar wang best lekker.
    Uiteindelijk klaargekomen in haar mond waarbij ze lekker doorging met zuigen terwijl ik kwam.
    Voor herhaling vatbaar.

Walker007
    walker007 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Is de 100 voorbij! pasear's schermafbeelding
    Actieve recensies
    30

Heerlijk weerzien met Ingrid! was als thuiskomen: alles was heel vertrouwd en rustig, ze is nog even prachtig als in mijn geheugen............staand rustig verkennen, neemt uitgebreid de tijd, verder op het bed...mooie kamer met bad trouwens.....zonder bezwaar 3 standjes met als laatste zijwaards liggend doggie.....heerlijk....top, ga zeker nog terug......

ps bij langslopen van jaloerse betina (38/1)(je mag alleen langslopen als je bij haar bent geweest..hahah) maakte ze met haar vinger eeen boog als een berg en dan naar beneden........ze keek er boos bij dus zal het wel negatief bedoeld zijn.....gebaar alsof je van een berg afvalt.....wie kent deze colombiaanse gebarentaal?
    lachte vrolijk terug en dat leek haar nog bozer te maken...tsja.
    pasear heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    3

Wink Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k6, Ingrid (Col)

Ingrid is een top meid; zoals ze daar staat krijg ik al kriebels!! Ze heeft een hoog knuffelgehalte(en voldoende om beet te pakken) en bij de juiste stemming is er veel bespreekbaar en soms uitvoerbaar; details hou ik een verrassing Ben nu een paar keer geweest en of je nu een half uur of uur gaat, zij houdt je goed bezig en ze weet je behoorlijk te plagen. Kortom; aardige, lekkere meid en met recht "dame van plezier".
    Camino666 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    2

Standaard Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k6, Ingrid (Col)

Is ingrid nog aanwezig? Ik wilde haar vrijdag bezoeken maar er stond een bordje met 'kamers te huur' voor het raam.

Officieel meubelstuk van de site ROBBIEX's schermafbeelding
    Leeftijd
    48
    Actieve recensies
    234

Standaard Re: Den Haag, Doubletstraat 79 k6, Ingrid (Col)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jv070 Bekijk bericht
    Is ingrid nog aanwezig? Ik wilde haar vrijdag bezoeken maar er stond een bordje met 'kamers te huur' voor het raam.
    nog niet aangetroffen.

Regels voor berichten