Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Stella (Dui)
Geef URL door!

Officieel meubelstuk van de site too slow's schermafbeelding
    Actieve recensies
    226

Standaard Erkrath - Magnum, Heinrich-Hertzstr. 24, Stella (Dui)

Stella is groot blond en inheems maar gelukkig niet zo lui en arrogant als een paar Duitse collega's van haar zoals ik ook mocht ervaren. Selectief kan ze trouwens wel zijn want bij mijn eerste bezoek aan deze Harem werd een medebeer waar ik gezellig mee had zitten babbelen tijdens het eten geweigerd. Maar dat kan ook komen doordat dit heerschap een wat twijfelachtige reputatie had op het gebied van de hygiene zoals ik van een andere dvp mocht ervaren.

In tegenstelling tot wat je zou verwachten als je haar ziet is dit een onzeker poppetje (ze liep de vorige keer aan iedereen te vragen of haar kleding wel bij elkaar paste en is zich wel drie keer wezen omkleden) waar het moeilijk een gesprek mee te voeren is. Iedere vraag levert een superkort antwoord op en zelf wil ze ook niets van je weten. Al vrij snel vraagt ze of je mee wil naar de kamer. Onvriendelijk is ze trouwens totaal niet, wenst je ook gewoon een goede terugrit als je weg gaat en is aardig als je binnen komt.

Kwa uiterlijk is dit er weer een uit de categorie waarvan je denkt waarom toch al die lelijke tatoo's (rug en armen zitten flink onder die troep) en alle lichaamsdelen die voor het werk kunnen worden gebruikt zijn doorboord met een stuk ijzer. Jammer dat zo'n mooie meid zichzelf lelijker probeert te maken. Gelukkig doet ze kwa kleding wel haar best. Tijdens mijn eerste bezoek droeg ze zwarte netkousen en deze keer zwarte beenwarmers. Deze keer was ze topless en de vorige keer was haar roze netblouse ook weinig verhullend.

Op de kamer begint het ook weer met afstandelijkheid. Ze dropt je daar samen met haar kleren om even zichzelf op te frissen. Op zich natuurlijk prima maar voelt een beetje ongemakkelijk zeker omdat ze niet echt geinteresseerd is om een band te creeeren.

Pijpwerk is van bovengemiddelde kwaliteit en ze gaat daar ook flink lang mee door. Van de piercing in haar tong merk je verrassend weinig bij pzc. Ze gaat zo zitten dat je overal bij kunt dus heb je ook nog wat te doen en dat vind ze niet vervelend.

Neukwerk in standje missio is wel lekker en redelijk strak. Vorige keer ook nog toe gekomen aan doggy en dat was zeer aangenaam. Op een gegeven moment gaat ze wel wat opmerkingen maken over klaarkomen maar niet op een hele hinderlijke dwingende manier.
    too slow heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

karelclosetrol
    Guest

Standaard Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Stella (Dui) (uitstekend)

TS typeert haar gedrag heel goed..zo is ze binnne die klub.
    Maar ken inmiddels ook haar andere kanten ..en dat stugge is een muur die ze optrekt meer niet..ze is eigenlijk erg authentiek, erg direkt, ze doet heel veel moeite voor je.
    Stella is vind ik de beste dame die er rondloopt. En haar looks..ik vind haar erg mooi.Lang, blond, sexy, mooi karakteristiek hoofd.

Haar service is uitstekend...bovenste kasse saunaklub niveau..erg goed..ze doet heel veel moeite maar technisch is het super goed..haar pijpwerk ik weet niet hoe dat beter kan.

Ze is erg kortaf in het begin..ken haar nu een beetje en kon een gesprek met haar voeren, de sex was altijd uitstekend.

Een van de besten die daar rondlopen.

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    188

Standaard Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Stella (Dui) (uitstekend)

Kan me hier bij de vorige schrijvers aansluiten. Duidelijk één van de best uitziende dames in deze club. Aan de bar komt ze inderdaad nogal koud over en dit beanstigt de nodige gasten. Op de kamer trekt ze (na even weg te zijn geweest om zich op te frissen) echter bij en komt alles toch nog goed.

Ook op de dagen dat ze niet werkt laat ze haar gezicht vaak even zien in de club en helpt dan ook even achter de bar. Dit schept verwachtingen dat ze wellicht nog komt werken, maar het lijkt erop dat ze in een ruimte van de club slaapt (zoals het ook voor een paar andere dames het geval lijkt te zijn)

(prijs is voor een dagkaart)
    koosje12 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    3

Standaard Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Stella (Dui)(uitstekend)

Is Stella die lange blonde dame, die vaak topless is? Ze kijkt inderdaad nogal nors, hetgeen mij ervan weerhoudt een gesprekje met haar aan te gaan....laat staan een kamergang...misschien toch maar eens proberen?

Woont hier bijna
    Actieve recensies
    188

Standaard Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Stella (Dui)(uitstekend)

Dat is inderdaad Stella

karelclosetrol
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trigootje Bekijk bericht
    Is Stella die lange blonde dame, die vaak topless is? Ze kijkt inderdaad nogal nors, hetgeen mij ervan weerhoudt een gesprekje met haar aan te gaan....laat staan een kamergang...misschien toch maar eens proberen?
    Dont judge a book by the cover..denk dat haar houding zo is omdat ze echt constant bezet is, als ze even vrij is wil ze wat tijd voor zichzelf..dat moet je respekteren.

Heb haar nooit gepushed...totdat ze tijd voor me had uit zichzelf...was op het einde van de avond...ik denk er lukt niks meer...na heel vele kamergangen, maar ja ze ziet er gewoon erg lekker uit vind ik.dus ik denk now or never..

Heeft ze me gepijpt, zo goed en gevarieerd en met zoveel inzet..op het eind van een lange avond werken voor haar en mij ...duurde mischien wel 20 minuten minimaal..ze ging maar door..en zowaar ze kreeg het voor elkaar, we moesten lachen en ik zei always believe in miracles..
    Daarna heb ik haar een massage gegeven van haar schouders daar had ze last van...duurde ook 20 minuten, ik denk dat we wel 40 a 50 minuten op een kamer waren.

Dus haar service...en inzet en haar vakvrouwschap..is erg goed.
    Dus als je haar laat staan..ben je niet goed bij je hoofd..een van de mooiste vrouwen en een van de besten.Maar ik merk vaak dat ze mannen afschrikt mischien wil ze dat ook wel en beetje, maar geloof me het is veel theater denk ik.

Ook nu is ze niet onvriendelijk maar ook niet warm, maar service wise..erg goed...voor een pauschalklub mag je in je handen klappen dat er zulke vrouwen werken.

karelclosetrol
    Guest

Even een recensie formulier ingevuld.

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    29

Van de week stonden er twee gelegenheden op mijn lijstje on eens te bezoeken Harem Platinum en Dolce Vita. Eerst naar H.P. gereden. Het pand maakt een beetje verwaarloosde indruk maar toch maar eens kijken. Bij innenkomst sta je meteen aan de bar waar een jonge man me de mogelijkheden opsomde. Aan de bar zaten een aantal dames die niet zoveel indruk op me maakte dus het "kennismakings menu" gekozen a 45 euro voor 90 minuten met 1 x maal kameren van 20 minuten. Stella leide me naar de omkleed ruimte alwaar even fris gedouched jas aan en naar de bar. Na wat ronkijken een drankje bij de bar gehaald. Stella stond naakt naast me en na een korte kennismaking vroeg ze of ik mee ging... wandelen. Ik dacht dat gaat snel..., maar het was een van de weinige dames waar ik wel mee zou willen kameren... dus met Stella mee naar de kamer. Op de kamer trok ze zich eerst even terug. Na terugkomst dirigeerde ze me meteen het bed te gaan liggen, waarna ze me begon te pijpen zc. Ik dacht die heeft haast.. na ca 5 min werd het condoom er omheen gedaan, ging ze op haar knietjes zitten en heb ik haar heerlijk dogy genomen. Al met al een erg kort "kennismakings menu" .. Aangezien dit menu 1 x kameren toestaat, me gedouched en vertrokken richting Dusseldorf.
    Herhalingsgevaar nihil.
    Thom48 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

karelclosetrol
    Guest

@Thom

Herhaling nihil...dat geld dan voor de 1x spass kaart voor de voorzichtige ijsbeer.
    Want 1 x is geen keer, zeker in een pauschalklub.
    Je weet nu nog niet wat het is.

Komt hier best vaak Chucky99's schermafbeelding
    Actieve recensies
    64

Thumbs up Re: Erkrath - Harem Platinum, Heinrich-Hertz-Strasse 24b, Stella (Dui)(uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    @Thom

Herhaling nihil...dat geld dan voor de 1x spass kaart voor de voorzichtige ijsbeer.
    Want 1 x is geen keer, zeker in een pauschalklub.
    Je weet nu nog niet wat het is.
    Klopt, ben ik ook achter...
    Gewoon binnen stappen, aan de bar je alles laten uitleggen en goed om je heen kijken... Je staat al tussen de dames...en net als ik misschien vragen naar één of meer dames bij naam.
    Dan een dagkaart kopen en genieten...

Groet,

Chucky99

Regels voor berichten