Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19

Discussie: Amsterdam, Privé massage, Nikki
Geef URL door!

Is de 100 voorbij! Red Devil's schermafbeelding
    Leeftijd
    63
    Actieve recensies
    26

Standaard Een aangename kennismaking

Gisteren mij voor het eerst door Nikki een Tantramassage laten geven. Zij adverteert op Kinky.nl en op Speurders.nl.

Deze goedlachse - en lekkere - vrouw heeft mij heerlijk verwend. Keer op keer wist zij mijn orgasme uit te stellen. De ontlading aan het slot leek hierdoor uit mijn tenen te komen.

Zij ziet mij zeker terug.

Groeten,
    Red Devil
    Red Devil heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : onbekend

Ben nieuw maar heel ervaren!
    Actieve recensies
    9

Standaard Amsterdam, Prive massage, Nikki

Recent ben ik bij Nikki in Amsterdam Zuid-Oost geweest voor een massage.

Nikki is een blonde slanke dame eind 20 / begin 30 denk ik. Zij ontvangt in haar prive appartement. De trapopgang is rommelig, maar wel discreet. Het appartement is iets verouderd, maar wel schoon.
    Daar aangekomen ben ik vriendelijk door haar ontvangen met een drankje. Vervolgens gezellig gesprek met uitleg en vervolgens douchen (douche was schoon). Daarna ben ik heerlijk op het bed gaan liggen en heb ik genoten van haar massage.

Ik denk dat ik snel nog een keer ga als ik in de buurt ben.

http://kinky.nl/Advertentie_BB_tantr...2372&show=home
    markmark83 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door markmark83; 29-01-11 om 15:18

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Icon7 Amsterdam, priveontvangst , Nikki(onbekend)

Afgelopen week bij Nikki in Amsterdam geweest voor een heerlijke massage http://kinky.nl/Advertentie_Trakteer...2372&show=home

Slanke dame van in de dertig die precies weet hoe ze moet massseren. Gekozen voor een tantra massage en ze prikkelt je op de juiste manier. Geen gehaast en heerlijke stevige massage afgesloten met een handmatig hoogtepunt.

Aanrader!

Banned
    Leeftijd
    31
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Amsterdam, Privé massage , Nikki(uitstekend)

Haar website: Silky Touch Amsterdam

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    46
    Actieve recensies
    7

Thumbs up Re: Amsterdam, Privé massage , Nikki(uitstekend)

Vandaag voor het eerst bij Nikki geweest. Woont in een flatje in West. Nette buurt. Net huisje. Was mijn eerste keer bij een niet DVP en dus alleen massage. Had haar website van te voren goed doorgelezen. Dus geen pijnlijke momenten. Ze is zeer vriendelijk en we waren al snel aan het kletsten geslagen. Ik denk dat ze zelf wel weet waneer klanten daar plezier in hebben en wanneer niet. Schrok wel even van de drie katten die er rond liepen. Gelukkig zit ik standaard aan de anti allergie medicijnen maar dan weten jullie het. Maar was er netjes maar het blijven oude woningen. Mannen van langer dan 2 meter....de ruimte tussen de 2 muren is niet zo groot. Dus mocht je lang zijn even van te voren overleggen :-). Ik vond het wel grappig (1.90).

Helaas lukte het Happy ending niet zo goed. Te veel olie en zelfs met eigen handjes lukte het niet meer. Geen reden om nog Noet nog eens langs te gaan volgend jaar. Ik heb me prima vermaakt.

Als ze dan zo lekker en gezellig is...dan is het eigenlijk best wel weer jammer dat het alleen massage is....:-)

Ps: in ressencie schrijf ik aftrekken goed...Omdat ik weet dat het aan mij ligt.....En wat ze deed was lekker.
    Picard heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

Weer bij Nikki geweest en weer uitermate tevreden. Heerlijke tantra massage die zowel ontspannend als erotisch is. Nikki is een prachtige jonge blonde dame die precies weet wat ze doet en je niet zal teleurstellen. Ze gaat helemaal bloot en je mag haar strelen. Mooie B cup en lief gezicht. Geen reden om een andere dame te zoeken voor een massage als je naar Nikki kunt!

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    33
    Actieve recensies
    9

Icon14 Re: Amsterdam, Privé massage , Nikki(uitstekend)

tweede kerstdag bij Nikkie geweest om alle kerstgedoe maar even te vergeten, nadat ik toch nieuwsgierig was geworden door bovenstaande recensies en haar website.

Mooie nette gezellige dame, die discreet ontvangt in een nette woning.
    Minpuntje de vele kattenvoer bakjes, maar gelukkig geen kat gezien ;-)

Gekozen voor 90min tantra en dat kan ze goed. Ze masseert heerlijk en ze heeft een lekker lichaam.

Enig minpuntje misschien was dat ze wat veel praat, wat gezellig is, maar ook op de momenten dat je je liever concentreert op de massage ;-) maar goed heb haar ook niet gevraagd om te stoppen met praten.

Zeker herhalingsgevaar !!
    gethijsem heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    42
    Actieve recensies
    28

Vorrige week Nikki, bezocht ik had wel weer eens zin in een massage. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het naar mijn zin heb gehad. Fijne massage, heerlijk hoogte punt van een mooie dame.
    tinus2 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door fanoti; 06-04-12 om 18:04

Ik lees alleen
    Leeftijd
    37
    Actieve recensies
    1

Een tijdje terug ook deze spontane mooie dame bezocht voor een massage. In alle opzichten was het een positieve verrassing. Vooraf was ik best nerveus, maar na 5 minuten was het ijs al gebroken. Het is een hele mooie, leuke en sexy dame. Heel sociaal ook, we hebben echt gewoon een heel leuk gesprek gehad. Maar ik kwam natuurlijk ook nog voor iets anders ;-) Na het douchen ging haar leuke jurkje ook uit en toen ik haar zo voor me zag, kreeg ik het er meteen warm van, wat een opwindende dame is het toch!
    De massage was geweldig en de body to body was hemels!!;-)
    een herhaling is onvermijdelijk en ik zal haar ook zeker gauw weer bezoeken!
    Een leuke ervaring op verschillende manieren is n garantie!! ;-)
    Yellow1 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Actieve recensies
    3

Gisteren voor de eerste keer bij Nikki geweest en ook voor de eerste keer op aanraden van Nikki een Tantra massage ondergaan. Via een zoekmachine kwam ik op haar site terecht en dacht meteen wow wat een geweldige meid, nou toen ik haar 2 uur later in levende lijve zag in haar mooie maar sexy jurk was er niets van gelogen. Ook haar appartement zag er keurig uit je kunt voor en na de massage lekker douchen. Je voelde je direct op je gemak even een praatje, douchen en ik kon plaats nemen op het bed en ruimte zat, zelf kwam ze in haar mooie blote lijf erbij zitten en begon met een heerlijke massage van je rug en daarna de massage van je zak en mijn grote jongen toen ik op mijn buik lag onwijs wat lekker.
    Na verloop van tijd mocht ik me omdraaien en begon ze aan de voorkant, Jezus van dat lijf kreeg al bijna een orgasme en toen werd het nog een aantal keren uitgesteld door haar en hoe ze me bijna tot het hoogte punt liet komen heerlijk. Eindelijk was het zover dat hij los mocht gaan nou zo intens heb ik het nog nooit gevoelt.
    Nikki het was een geweldige eerste ervaring met je op korte termijn zie je me weer, Groetjes van de lange boekhouder.
    Johan08 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Actieve recensies
    6

weer bij mooie Nikki geweest.
    Bruin en slanker dan ooit en prachige ogen om in te verdrinken
    mmm lastig om niet aan haar te gaan zitten, zo mooi is ze
    heerlijke stevige massage en spetterend hoogtepunt
    Nikki je bent geweldig
    gelukkigniet heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    54
    Actieve recensies
    2

Thumbs up Re: Amsterdam, Privé massage , Nikki(uitstekend)

Enige tijd geleden bij. Nicky geweest .
    Prima bevallen ,leuke Hollandse meid, niet super knap maar wel een top figuur.

Ze bouwt de spanning goed op en is makkelijk in het gesprek, ik voelde me direct thuis bij haar.

Woont hier bijna H.'s schermafbeelding
    Actieve recensies
    122

Onlangs na een vermoeiende werkdag bij Nikki geweest voor een B2B-massage. Ze geeft ook buiten het erotische en het B2B-aspect een prima massage waarbij je spieren goed onder handen worden genomen. Verder een mooie meid, zeer vriendelijk en goedlachs, leuk om bij langs te komen. De spanning wordt goed opgebouwd waardoor het aftrekken ZC hoogtepunt na een uurtje extra lekker is.
    H. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Actieve recensies
    3

Poos geleden bij Nikki geweest. Prima massage van een vrouw die duidelijk de nodige ervaring op dit gebied heeft.

Mooie vrouw met klasse, sowieso een prachtig lichaam met heerlijke borsten. Heerlijk om over je lijf te voelen glijden met B2B.

Is wel een behoorlijke kletskous, daar moet je van houden, ik vind dat prima.
    B.D. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Ik lees alleen
    Actieve recensies
    0

Vorige week in Amsterdam voor het werk -- dagje langer gebleven en Nikki eens opgezocht...

Om het met haar eigen woorden te zeggen : LEKKERRRRR :-) !

Eerst een drankje, gezellige babbel, dan (alleen ) douchen en vervolgens het grote bed op - voor anderhalf uur genieten...

Massage was top - op veel andere locaties is dat enkel wat wrijven met veel te glibberige olie. Hier niet dus -- eerder een weldaad voor de vermoeide spieren.
    Daarna teasen, body slide (waarbij het lijkt alsof ze met je versmelt, zó intens !!) en natuurlijk uitgebreide aandacht voor de jongeheer .

Ik moet hopelijk zeer binnenkort nog eens terug naar Amsterdam - en dan ga ik vast en zeker nog eens langs bij deze divine blonde massage goddess ...

Nikki, ik kijk uit naar de nieuwe foto's en hoop dat je het juiste setje hebt gekozen ! Big hug van de lange Belg

Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    11

Icon14 Re: Amsterdam, Privé massage , Nikki(uitstekend)

Op het moment dat ik een recensie wilde gaan schrijven was Nikkie een tijdje in he tbuitenland en was ze niet beschikbaar. Nu ik zie dat ze weer terug is moet ik
    a. Toch maar die recensie schrijven en
    b. Heel snel weer een afspraak maken.

Ik heb haar nu twee maal bezocht. De eerste keer was in het voorjaar. De laatsteen enige keer dat ik een erotische massage had gekregen was onverwacht en al heel heel lang geleden dus het moest er toch maar weer eens van komen.

Na lang zoeken gekozen voor Nikkie,duidelijke website en ze maakt van te voren duidelijk wat ze wel en niet doet. Ik hou wel van die duidelijkheid. Ik was nog niet helemaal zeker of zij wel mijn type was maar we zouden wel zien. Natuurlijk hadden de verhalen op hookers.nl mij enorm geholpen en ging ik zeer waarschijnlijk niet voor een kat in de zak.
    Afspraak gemaakt via de telefoon en dat begon al goed doordat ik een leuke spontane vrouw aan de telefoon kreeg.
    Ik wilde me niet haasten dus maar gelijk voor 1.5 uur gegaan.

In de straat het huisnummer gekregen en snel het huis gevonden. Een typisch Amsterdamse straat en huis.
    De deur gaat open en....... whauw.....een prachtige vrouw in een leuke sexy jurk doet open. Volgens mij moet ik er raar hebben uitgezien want mijn verbazing moet duidelijk zichtbaar zijn geweest.

Een zeer warm welkom met een paar zoenen. Ik was erg zenuwachtig maar dat veranderde snel naar gewoon zenuwachtig want spannend was het nog steeds. De douche werd aangeboden en hoewel ik al gedoucht had toch maar even gebruik van gemaakt. Kom je onder de douche vandaan staat ze daar in alleen een slipje. Nu werd nog duidelijker wat voor prachtig lichaam ze heeft. Alles perfect in balans. Mooie borsten en een lijf waar niets teveel aan zit.

De slaapkamer is niet zo groot maar erg gezellig aangekleed en er klinkt achtergrond muziek.
    Dan mag je daar gaan liggen en kun je alles over je heen laten komen.
    Hoewel het een erotische massage is lukt het haar toch om wat spieren goed aan te pakken. Bij het B2B gedeelte ben ik blij dat er een spiegel hangt.
    Na het omdraaien wordt het er allemaal niet makkelijker op (maar dan in de goede zin van het woord). Ik vroeg of ik haar ook mocht aanraken en dat was geen probleem op 1 klein gebiedje na. Ze was goed bezig en ik kan me voorstellen dat bij zo'n workout er niet veel sportschool bezoeken nodig zijn om zo'n lichaam te behouden.

Langzaam concentreerde haar activiteiten op een klein gebiedje bij mij. Ik kreeg de waarschuwing dat ik niet klaar mocht komen en tergend wist ze iedere keer het hoogtepunt uit te stellen.
    In verleden kwam het voor dat ik klaarkom zonder ejaculatie. Ook dit keer was dat het geval. Ik moet zeggen het is en blijft voor mij een rare gewaarwording. Ik weet niet of meerdere mannen dit kennen. De tweede keer kon niet lang op zich laten wachten en toen was er geen houden meer aan.......

Op het gemakje de zaak afgerond en zij probeert zich er niet snel van af te maken. De douche is niet groot maar meer dan voldoende. En ja zij praat graag maar dat stel ik zelf wel op prijs dus ook dat was heerlijk. Ik denk dat als je aan geeft dat je liever in stilte geniet dat ze daar geen probleem mee heeft.
    Ze is niet goedkoop. Ik heb had/heb natuurlijk weinig vergelijkingsmateriaal maar ik vind/vond het zekerde moeite waard. Na deze ervaring heb ik nog andere ervaringen opgedaan maar dit blijft op mijn lijstje staan.

Geheel voldoen afscheid genomen en voor genomen om weer snel langs te gaan.

Inmiddels inderdaad weer een tweede keer geweest dus herhaling in onvermijdbaar. De tweede keer was nog beter. De spanning speelde toch mee de eerste keer en die was de tweede keer toch minder.
    De schoonheid van haar naakte lichaam was echter nog net zo indrukwekkend als de eerste keer. Door tijdgebrek (van mijn kant) kon ik dit keer maar een uurtje en ik was natuurlijk al verwend van de vorige keer dus volgende maal weer 90 minuten.

Nu maar hopen dat de paar maanden afwezigheid geen slechte invloed hebben gehad. Ik hoop het binnenkort hier weer te kunnen vertellen.

Amstelman
    Laatst gewijzigd door AmstelMan; 16-11-13 om 07:41 Reden: spaties toegevoegd

Leeftijd
    49
    Actieve recensies
    11

Standaard Re: Amsterdam, Privé massage , Nikki

Ik zal het maar kort houden dit keer , ze is weer terug en inderdaad gelukkig nog helemaal dezelfde gebleven.
    Lees mijn vorige recensie, het is alleen wat nog wat beter geworden.
    Ik denk veel ligt aan het feit dat we elkaar nu wat beter kennen en ik ook nu veel minder gespannen ben. Ik krijg nog wel steeds de kriebbels als zij naakt voor je staat.

Het is gewoon top en ik kan het alleen maar meer dan uitstekend noemen.

Groeten,
    Amstelman
    AmstelMan heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Schrijft best een beetje
    Leeftijd
    35
    Actieve recensies
    19

Standaard Re: Amsterdam, Privé massage, Nikki

Van de week bij deze leuke dame geweest.
    Prijs kwaliteit verhouding vond ik iets te duur.
    Al met al wel een leuke tijd gehad, denk dat ik niet snel weer terug ga.
    Paal323 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :

Leeftijd
    33
    Actieve recensies
    0

Standaard Re: Amsterdam, Privé massage, Nikki

Wil je een zekerheidje in zowel schoonheid als kwaliteit, stop dan met zoeken. Nikki weet wat een man wil en haar verschijning helpt daar ook bij.

Vanaf het eerste oogcontact weet je dat het een bijzonder uurtje wordt. Discreet en zonder gehaast genieten!
    Zif heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door fanoti; 21-06-14 om 15:39

Regels voor berichten