Recensie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Seraing, Rue Philippe de Marnix 194, Nathalie (Bel)
Geef URL door!

Schrijft best een beetje dicanio's schermafbeelding
    Actieve recensies
    22

Icon14 Over de taalgrens!

Net terug van de Marnixstraat in Seraing.

Wie deze straat niet kent en er voor de eerste keer naartoe trekt zal zijn ogen opentrekken. De straat is doodlopend, aan de ene zijde ligt een fabriek van de vergane glorie Cockerill-Sambre, aan de andere zijde de "bars" waarvan de helft in totaal verval, het trottoir trekt op niet al te veel, je moet oppassen om niet te struikelen over het vuilnis en de hobby van de meesten hier, met name "wandelen" wordt er blijkbaar niet beoefend. De verplaatsingen worden er liefst met het voertuig afgelegd, de klanten rijden dus op en af de doodlopende straat, waar ze op het einde telkens moeten maneuvreren.

Ik ben liever sportiever, wat gewandeld, was er ietsje te vroeg met name 19 h 30, en pas rond half negen waren de posities ingenomen.

Ik heb mijn ogen laten vallen op een bevallige, slanke en sportief uitziende dame, maar helaas was er me juist iemand te snel af. Na een uurtje was ze terug vrij en haar dan toch bezocht.

De op het eerste gezicht jongedame, luisterde naar de naam Nathalie, en zei me dat "la pipe et l'amour" 25 euro kosten. ik wou wel een halfuurtje, maar ik had net een andere dame bezocht, en had amper 5O euro op zak. Dit volstond voor een keer zei ze.

Alhoewel de buurt vervallen is, was haar kamer piekfijn en comfortabel.

De dame is vriendelijk, vlotte babbel, enkel in het frans, en gaf me een superpijpbeurt, waarbij ze aan de ballen likte, daarna wat met mijn tepels gespeeld, en nog een beetje handwerk, waarbij ze me uiteindelijk naar de zevende hemel reed in amazone. Missie geslaagd!

Nog wat gebabbeld, nam rustig haar tijd.

Haar leeftijd? Wel niet gevraagd, maar volgens het franstalige youppie.net, zou ze 44 jaar zijn, en dat was dan nog een recensie van 2 jaar geleden. Ik gaf haar eerder 34 à 36 jaar. Ze is bijdeze beter tegen de tand des tijds bestand dan de reste van de buurt!

Misschien voor sommigen een minpunt, maar haar borstjes zijn piepklein, voor mij was alles perfect aan haar!!!
    dicanio heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel :
    Laatst gewijzigd door dicanio; 25-10-10 om 22:54 Reden: één vout
    Just enough education to perform

Moderator delta 1's schermafbeelding

Standaard Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 194, Nathalie (Bel)(uitstekend)

3 j geleden dat er nog over deze dame geschreven is.

Nochtans werkt zij er nog steeds; heb op een ander forum enkele tijd geleden gezien dat er over haar nog geschreven is.
    Delta 1

Schrijft best een beetje dicanio's schermafbeelding
    Actieve recensies
    22

Standaard Re: Seraing, Rue Philippe de Marnix 194, Nathalie (Bel)

Gisteren rond 18 h 30 nogmaals deze niet al te jonge schoonheid bezocht, desondanks de leeftijd -over de 40?- lichaam nog steeds strak en prachtig gebruind.

30 euro voor 'la pipe et une position d'amour'.. afgesproken

La pipe c'était la perfection.. met veel zin voor detail waar elke cm² werd afgelikt

Waarna ze me in amazone zit bereed, kon het dan niet lang meer uithouden..

Prima prijs/kwaliteit verhouding bij deze dame, blij dat ze terug is!
    Just enough education to perform

Regels voor berichten