Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: De Pijp, Ruysdaelkade 131 lks, Rebecca (goed)

Leeftijd
    27

Actieve recensies
    1

Smile De Pijp, Ruysdaelkade 131 links, Rebecca (uitstekend)

Al sinds enige tijd bezoek ik wekelijks Rebecca een 20 jarig Bulgaars meisje
    die op de plek staat waar vroeger die Litouwse met die mooie billen stond.
    Natuurlijk hou ik mijn favoriete meisje liever "geheim", maar toen ze zei dat
    ze het zo rustig had dat dit werk eigenlijk geen zin had besloot ik maar een
    recensie te schrijven...

Rebecca is een vrolijk meisje met prachtige donkere herten ogen, mooi gezichtje en een heerlijk lichaam met lekkere borsten. Het orale gedeelte is een goeie opwarmer, maar het meest geweldig is het intieme gedeelte wat in een heerlijke natuurlijke flow plaatsvind en waarbij ik altijd geweldig klaar kom . Vooral als zij op mij zit is het echt genieten....

Dus kom op heren probeer haar een keer uit, voordat ik mijn favoriete speelkameraadje kwijt raak

Ze werkt 6 dagen in de week met donderdag als vaste vrije dag. Als ze werkt, werkt ze van elf uur s'ochtends tot zes a zeven uur. Maandag en dinsdag twee deurtjes verder op de Ruysdaelkade 131 rechts.

Ok heren have fun....
    sneo heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Actieve recensies
    5

Thumbs up Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 links, Rebecca (uitstekend)

Kan me helemaal vinden in de beoordeling van Rebecca eerder,
    met als enige aanvulling dat haar engels nogal matig is, een beetje kwebbelen is dus lastig.
    Sonny Crocket heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    8

Unhappy Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 links, Rebecca (uitstekend)

Weet iemand waar Rebecca is? Nadat ik haar een paar keer bezocht heb, heb ik haar sinds vorige week maandag niet meer gezien. Is zij wellicht met vakantie of is ze verkast? Zou jammer zijn als deze kanjer niet terugkomt, wat een toppertje.

Actieve recensies
    24

Standaard Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 links, Rebecca (uitstekend)

Ben vorige week maandag ook naar binnen geweest. Best mooi meisje, eigenlijk te lief voor dit vak. Standaardpakket genomen van €50, pijpen en neuken. Pijpen was redelijk, kon goed bij haar silli's komen. Neuken was wel te doen, maar niet echt strak voor zo'n jong meisje. Misschien was t toch een te grote klodder glijmiddel. Aardige meid, maar zou niet zo snel weer naar binnen lopen. Verder heeft ze niet gezegd dat ze gaat stoppen. Wel ergens september weer terug gaat naar land voor vakantie.
    Lekkel123 heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    5

Standaard Re: De Pijp, Ruysdaelkade 131 links, Rebecca (uitstekend)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kalfje Bekijk bericht
    Weet iemand waar Rebecca is? Nadat ik haar een paar keer bezocht heb, heb ik haar sinds vorige week maandag niet meer gezien. Is zij wellicht met vakantie of is ze verkast? Zou jammer zijn als deze kanjer niet terugkomt, wat een toppertje.
    Rebecca is op vakantie, zoals helaas wel meer dames nu.
    Ze zou deze week weer terug komen, waarschijnlijk is ze volgende week weer op de kade te bewonderen.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten